Bombastický trailer představuje Ciri jako hrdinku Zaklínače 4
-
Hele, začal jsi něco o "tvůrčím záměru" a teď pro změnu mluvíš o "nezkušenosti grafiků". Ty argumenty mícháš dohromady a moc to nedrží pohromadě.
Prostě byla to jiná doba a v té době to ti lidé neuměli udělat lépe. Rozhodně ta grafika nebyla "jiná" úmyslně.
-
Nebál bych se toho. I Witcher 3 byl vlastně dost normie hra a přitom byla super.
Holt to zas třeba nebude mít extra hluboké RPG mechaniky. Ty si můžu užít jinde :)
-
Kdyby byl Geralt stejný v jedničce i ve trojce (až na omezení hardwaru), tak není důvod, aby vzniklo tohle: https://www.nexusmods.com/witcher3/mods/3184
Ano, i ostatní postavy v jedničce vypadají jako karikatury, ale ne kvůli omezení hardwaru. Spíš kvůli nezkušenosti grafiků a kvůli určitému uměleckému záměru postavy co nejvíc odlišit. Nebo si snad myslíš ty ruce a stehna u Triss jsou omezením hardwaru a kdyby jí udělali silnější stehna, tak to tehdejší grafické karty neudýchají?
-
"Geralt v jedničce vypadá jako šlachovitý mutant a ostatní NPCčka vypadají jako lidi"
Cože? To jako myslíš vážně? Tvůj názor fakt neodpovídá tomu, jak ty postavy v Zaklínači 1 ve skutečnosti vypadaly.
Kde je problém? Tak buď jsi hrál asi nějakého jiného (nebo omódovaného) Witchera. A nebo jsi to hrál tak dávno, že už si na to nepamatuješ.
V prvním díle všechny postavy jsou takoví divní nýmandi. I ženská postava Triss Ranunculc má tupou tvář a divné tělo (třeba ruce má stejně tlusté jako stehna, lol). Ale u ní hráči většinou koukají na její hluboký výstřih, takže to tak nebije do očí.
-
No já z toho hlavně čtu "chceme oslovit co nejširší publikum". A to už tady bylo mnohokrát a nedopadlo to moc hezky. Já tedy Witchery moc nehrál, spíše mě bavily knihy. Ale co to tak sleduju, tak si zadělávají na slušný průšvih.
-
Podle mě to bude i o egu těch tvůrců. Spousty původní zaměstnanců CDP odešlo/bylo odejito, přestěhovali se, nabrali nové lidi, takže to bude určité vnitřní vymezení proti původní práci.
Witcher prodal 75 milionů celkově, to jedno z nejsilnějších herních IP současnosti a dá se říci i historie, tady mi nepřijde na pořadu dne se obávat o sílu komunity.
Jsem zvědav nejen na tohle, jsem zvědav na remake, jsem zvědav jakou cestou CDP vlastně jde. Už to jejich minulé prohlášení, že Witcher 4 bude lepší a větší než trojka, mi moc na klidu nepřidala.
-
Ty jsi zmateny, pokud si myslis, ze Ciri a jeji magie na urovni zakladni skoly, mohla mit sanci proti Bonhartovi. To by musela nejdriv par set let studovat...
-
Odmítla Moc jako celek, protože jí magie ohně ukazovala, že z ní udělá monstrum, které bude chtít všechny zničit. Profese zaklínačky v tom nehrála roli.
-
Tyhle prohlášení nechápu. Akorát naštvou komunitu. Nebo s bojí, že by komunita nebyla dost silná a potřebují se vymezit proti tomu, že k hraní W4 potřebuješ hrát nejdřív W1 až W3? To mi přijde jako v zásadě logický důvod. Delší série příběhových her tím občas trpí. Třeba u Final Fantasy můžeš stokrát vysvětlovat, že můžeš hrát kterýkoliv díl bez ohledu na pořadí, ale stejně to vysoké pořadové číslo mnozí nevidí rádi.
Na druhou stranu, když si ten rozhovor přečteš celý, tak z něj spíš vyplývá, že znalci knížek by to mohli ocenit a že chtějí velkou variabilitu herního stylu podobně jako v CP2077. K tomu mi akorát moc nesedí souboj v traileru vyvedený vysloveně v Geraltově stylu.
-
Přesné.
Největší rejpalové, co znám, jsou většinou o cca. deset let mladší než já a taky už se zaklínají věkem vůči těm naivním dvacátníkům.
Podle mě za to spíš můžou internetové diskuze, které za mých mladých hráčských let byly ještě v plenkách, protože zatímco moje generace mezi sebou probírala, co je na hrách bavilo, v dnešních diskuzích to často vypadá jen jako předhánění, kdo víc strhá hru, u které je to kvůli jejímu žánru, vydavateli, předchozím dílu a tak dále momentálně v kurzu, nebo když tím může naštvat někoho v diskuzi, protože je hra naopak oblíbená.
-
A prečo odmietla svoju magickú moc ohňa ? Aby bola viac zaklínačka a musela bojovať mečom...
-
Oprava, už neviem ako sa volal ten zm*d čo jej dával drogy, aby bojovala v aréne a na koniec ho zabila...tak DAJ...proti nemu nepoužila mágiu...lebo proste Sapko chcel, aby s ním šermovala...
Mimochodom, nikde sa nevysvetluje čo to bol za typa, keď zabil Ciri parťákov a ešte sa chválil, kolko zaklínačov...obyčajný človek.
Na konci ešte bojovali aj s Vilgefortzom, ale autor ho prenechal Geraltovi, tak kto je zmetený ?
-
Si volaky zmeteny ;]
-
Vidíš, já to mám spíš naopak. Jako mladý loupák jsem byl ke všemu mnohem kritičtější, klidně aniž bych tomu rozuměl.
Teď se naopak snažím hledat ve hrách to pozitivní - když má hra špatný příběh ale zábavný gameplay, hraju ji pro ten gameplay a užívám si ten.
A tím, že tomu teď už do určité míry rozumím, je to naopak posílené. I na nic-moc hře si někdo dal záležet, někdo se snažil. I v nic-moc hře najdeš pěkně nasvícenou scénu / hezky vymodelovaný asset / zajímavou mechaniku / chytře vyřešené UI...
Neříkám, že hraju hry jako Gollum a snažím se v nich najít dobré věci, to zas ne, i já mám své hranice :D Ale pokud hra není úplný průšvih a má nějaké kvality, soustředím se při hraní spíš na ně než na ty chyby. Ty totiž najdeš všude. Pak na nich můžeš lpět a neužiješ si nic :)
-
nejsem vůbec fanoušek trojky, ale jsem fanda knih a prvních dvou dílu, takže CDP samozřejmě přeji úspěch, ale dost se bojím, když jsem četl:
https://fandompulse.substack.com/p/the-witcher-4-ep-admits-cd-projekt
Aby to nedopadlo jako Dragon Age, to taky nebylo děláno pro hráče původních her.
-
Tak to je jasné, že spokojenější je ten s velmi nízkými nároky.
Ale ta spokojenost je jenom dočasný stav. S věkem naše zkušenosti stoupají a s tím i očekávání. Takže jednou každý bude očekávat více. Je to jen otázka času.
-
A kdo z nich myslíš, že je spokojenější? :P
-
Vávra, ten už napovídal tolik pohádek. Až Zaklínač vyjde, zavřou všem "chytrolínům" ústa.
-
IIRC se Ciri vrátila Moc jen do té míry, že začala skákat skrz čas a prostor. A oheň zkoušela jen jednou na poušti... nemyslím si, že by mohla Vilgefortze usmažit.
-
Nimral?
Ty mi připomínáš lidi, co hrajou WoW. Někteří nadávají na to, že každý nový datadisk totálně překope "lore" a je v rozporu se vším, co bylo řečeno dřív.
No a jiní lidé to žerou. "Já nejsem nimral. Mě nevadí, že vývojáři kašlou na fanoušky a házejí jim lejna na hlavu. Já to mám rád.".