• misho8723
    No už teraz môžem povedať, že Bulletstorm nie je vôbec hra na ktorú zabudnem. Už fakt dlho sa mi nestalo aby ma FPS hra tak chytila ako táto. Prejdené za dva dni a stále ma ešte neprestala baviť, čo sa o iných FPS za posledné roky nedá povedať. Prirovnanie ku filmom M. Baya nie je podľa mňa to presné. CoD to hej, ale Bulletstorm nie. Keby boli filmy Baya, takom prevedení ako táto FPS, tak možno by ma začali aj jeho filmy baviť. Inakšie hra výborná, skvelé nápady, skvelá grafika, ovládateľnosť, hrateľnosť, postavy, všetko zvládnuté na jednotku. Poliaci proste vedia a ich Painkiller je stále jedna z mojich najobľúbenejších FPS hier všetkých čias. Škoda len, že hra má par technických chýb (problémy s rozlíšeniami 16:10, blikajúce tiene) ale inakšie je hra oveľa lepšia na PC ako na konzoliach. Čiže pre mňa je táto hra asi min. za 9/10.
    • Misho o jakych problemech pri 16:10 mluvis? Hru si hodlam poridit a nerad bych hned resil nejakej problem.. Muzes to rozvest?
      • misho8723
        Ok.. no ako prvé mi príde blbé, že pri 16:10 rozlíšeniach je dole a hore na monitore čierny prúžok, čiže obraz hry nie je na celej ploche a po druhé antialiasing na týchto rozlíšeniach je veľmi náročný..bez AA ide hra úplne parádne, človek zapne 2x a už sa hra trhá.. cez zahraničné fóra som sa dostal k tomu, že v registroch som si vytvoril rozlíšenie 1600x1024 a vtedy ide hra úplne plynulo aj pri 8x AA
        • A co teprve na LCD 4:3. Tam je obraz jako letterbox, čili vykresluje tak na půlku dostupné plochy. Nahoře i dole černý ráfek. Takovou pakárnu jsem u hry fakt nezažil...
        • To snad nemysli tvurci vaznem ze na monitoru s fullHD (1920x1080) budu mit cerne prouzky. Sem nekolik let u her nezazil. Asi nejdriv radsi zkusim "Skidrow" verzi.. S tim AA asi zalezi i na karte a na tom, ze se bude muset pockat na nove ovladace (mama ATi 5870, tak uvidime co to udela se staryma ovladacema). Na jake grafice to hrajes?
            jednoduše zobrazená rozlišení a jejich formáty, aby se Ti lépe příště nastavovalo
            • Jasne, diky, ja to vim, jen sem si nejakym zahadnym zpusobem popletl rozliseni 16:9 a 16:10. Mam 16:9 tak snad to bude OK :-)
          • 1920x1080 je formát 16:9.... tak bych se tím zase tak netrápil....
    • Nedá se jinak než souhlasit. Hra chytne a nepustí, dokud ji člověk nedohraje a pak si ji stejně ještě ejdnou pustí na větší obtížnost (možná i vícekrát). Blikání stínů je otázkou ovladačů a grafické karty, ale to určitě vyladí časem.
    • Suhlasim, este by som dodal, ze konecne nejaka FPS optimalizovana na ovladanie mys+klavesnica (najma defaultna podpora 5-tlacidlovej mysi velmi potesila).
  • K recenzi: Trochu mě mrzí ta zatrpklost. Jakože dobrý, hru jsi pochválil, ale nedá ti to prostě mezi každým druhým řádkem dopsat, že je to vlastně hrozně béčkový a trapný a že ses tomu vůbec nezasmál. Hra určitě má takovej "cheezy" nádech, ale ten je snad úmyslný, tak nám nemusíš tolik dokazovat, že jsi úplně nad věcí. Tim chci jen říct, že trošku takovýho toho (klidně nadnesenýho) entuziasmu by vůbec neuškodilo. Přeci jen, o tom ta hra vlastně je. Když tě dokáže zabavit střílení světlic do zadku bossům, tak nemusíš tolik ohrnovat nos nad rádoby-backandforth-sarkastickejma poznámkama hlavních hrdinů. My víme, že by dialogy, charaktery atd mohly být dospělejší, ale takhle to prostě pěkně sedí se zbytkem hry.

A jinak ke hře samotné: Víceméně (kromě toho co jsem popsal vješ) souhlasim s recenzí, ale dal bych jí možná o 1 až 2 bodíky víc. Je to taková hra, který se musí trochu pomoci nějakým dobrým pitím či kuřivem a dobrou náladou. A i přes veškerej hype, kde hra byla prezentovaná jako vypatlaná střílečka mi přijde několikanásobně hlubší (nevim, jestli přímo hlubší, ale nějaký takový podobný slovo) než třeba jiné FPS Série, kde se střílí do Němců.
    • Holt, tak to je ked hry recenzuje "dokonaly" herny vyvojar.
      • Ale no tak :) Možná to je prostě tím, že recenze není určená jen fanouškům téhle hry, ale VŠEM a tohle rozhodně není hra, která se bude všem líbit. Já osobně například nemám nic proti béčkové estetice a humoru (právě naopak), ale třeba ty vtipy mi přijdou velice často hodně laciné a vlastně ani ne moc vtipné. A jestli mi něco opravdu vadí, tak to není ona béčkovost, ale snaha do toho naroubovat ještě nějáké moralizování, kdy se v hlavním hrdinovi neustále pronášejícím nějáké drsné hlášky a napichujícím mutanty na kaktus najednou probudí svědomí a začne pronášet nějáká naprosto vážná moudra. Buď dělám brutální parodii, nebo moralistický doják, ale montovat to do kupy moc nejde.
        • Nie je nahodou recenzia subjektivnym nazorom recenzenta? Co tam hlada ten drist ze recenzia nie je urcena len fanusikom ale vsetkym? Ved recenzentovi to ma byt predsa jedno - on ma zhrnut SVOJE VLASTNE dojmy z hry a nie tieto dojmy korigovat podla vseobecnej verejnej mienky len preto, ze sa chce zavdacit vsetkym.
          • Vždyť to je můj názor, všechno je v tom textu, moje dojmy a to co si myslím. A já si myslím a z toho textu je to snad pochopitelné, že pro někoho to bude nejlepší hra na zeměkouli a pro větší část lidí prostě jen rychlovka na odreagování, nebo průměr. Kdyby ji autoři víc odladili, vyházeli některé trapné vtipy a nahradili je něčím lepším a necpali do toho patetické moralistické scény, tak to bude super hra pro mnohem víc lidí.
            • Prave kdyby to upravili, tak by to byla zase dalsi prumerna strilecka ale prave diky tomu, ze to udelali tak jak to je, tak je to dokonaly. Mozna pro min lidi ale je to jiny, a tim se to prave odlisuje od prumeru. A tem co se to libi (vcetne me) to urcite trapny neprijde. Musis se proste naladit na tu spravnou vlnu. Naprosto chapu, ze spouste lidi to proste nesedne. Ale treba me takhle bavila naposledy Mafia 2 a predtim hodne dlouho nic.
        • Dan prepac, ja k tebe prechovavam velku uctu kvoli prvej mafii, ale "že recenze není určená jen fanouškům téhle hry, ale VŠEM " je proste blbost. Clovek si asi cita recenzie na hry, ktore spadaju do jeho oblubenych zanrov. Cize recenzuje sa to ci je hra dobra v danom zanre, nie? Nebudem porovnavat pribeh v evidentne odlahcenej fps s pribehom nejakeho HC RPG. Cize, to ze su tam nelogickosti a slaby pribeh je absolutne nepodstatne pri takejto hre. A neviem, mozno ten humor nesadol tebe (alebo si nechcel aby ti sadol), moj kamos sa na tom neuveritelne zabaval. A on ma dobry zmysel pre humor. Ja som to este nehral, takze neviem jak sadne mne, ale ked sa smial on, urcite sa budem aj ja.
          • V tomto musím souhalsit. Hra je určená pro určitou skupinu a pro tu by také měla být psána recenze, protože oni se o ní chtějí něco dozvědět, né všichni.
    • krunoslav
      někomu to prostě nesedí..sám sem si říkal nedávno podobné věci jako autor recenze, dokud nepřišla ta část hry, kdy se má procházet to nebezpečné území kolem vysokých budov..a ta slečna prohodí něco jako hlavně tiše..to co hráč způsobí potom je opravdu nejzábavnější věc za poslední roky ve hrách:D dovedený do absurdnosti a za takový vtípek by se nemusel stydět žádný film:)
      • JJ, hlavní hrdina tam působí vedle svých kolegů, jako ten největší buran na světě, který má obě ruce levé, krom na zabíjení.

Kluci, když si přečtete recenze od Dana Vávry, pochopíte, že on ty recenze tak píše všechny, takže žádné řpekvapení ani v této ;-) (Já sem snad ještě nečetl recenzi an hru, která by mu sedla. Jestli se mýlím, tak měm prosím opravte.)
  • Z článku vyloženě cítím, že recenzentovi hra nesedla *1*
    • Velké překvapení ;-)
      • Když jsem se podíval na autora, tak jsem si jenom řekl Aha, a usmál se při pomyšlení jak Dan zuří při sledování cutscén, kde jsou detailní animace obličejů.

Netvrdím, že recenze je špatná, ale mě osobně se hra třeba libí a musím ze subjektivního hlediska s mnoha body recenze nesouhlasit. *3*
  • Jak čtu ty záporné ohlasy, tak k tomu snad mohu říct jen jedno. Kdo chce hru projit rychle s kulometem a pravou nohou, tak ať se nediví, že ho to nebaví. Chybu vidim hlavně v tom, že na PC není žádná motivace hnát se do nějákých extra skillshotů, zato já jako xbox hráč, se snažim hru oživit vlastní snahou a hlavně MOTIVUJÍ MĚ ACHIEVEMENTY, takže celou hru jsem koukal do dropkitů, jaký skillshot mi ještě chybí apod. a díky tomu, mě hra určitě bavila a nesouhlasim s komentáří, že zabijení tam byla bída. Mě zabijení velmi bavilo a stále baví! Stále nemam kolem 30 skill shotů a stále se nervuju nad tím, kde a jak je pořádně udělat. Ano PC hráči hru proběhnou s odemknutéma 25 skillshotama, ale hlavní pointa hry, vám jaksi uteče.
    • Hele chlape jaký máš Gamertag ,že bych si tě přidal do přátel:-)Hraju sice na PC ,ale GfW je stejná banda a achievementy mě taky baví:-)Můj je Shammanic.
    • misho8723
      Tu fakt nejde o to, na čom to človek hrá. Ja hrám na PC a tiež experimentujem ,skúšam a tak.. vychutnávam si hru.. PC hráči hodnotia hru takisto ako konzolový hráči, čiže to tým fakt nebude.. to bude tým ako človek pristupuje k hre, čo od nej očakáva a či pristúpi na jej pravidlá
    • krunoslav
      někoho prostě nebaví vyzobávat každý achievement..ačkoliv myslím, že steam taky nějaké má, ale neviděl bych to jako zásadní rozdíl mezi PC a Xboxem..kdo si chce hru prošmejdit do posledního kousíčku je nepotřebuje:) problém v téhle hře je v něčem jiném, ale to bych nerozebíral, protože by to zas byla válka písíčkářů a konzolistů
      • Steam své achívy pro tuhle hru nemá :-( . To vše se vztahuje pro Games for Windows, aka Games for Live - což je jak aplikace pro PC, tak i Xbox a nevím, jestli i na další konzole či ne. Teď mě napadá, jestli si tam člověk může přidat někoho jiného z jiné platformy a hrát s ním nebo ne.
        • krunoslav
          myslím, že to nejde:(
    • Nejde o to, jestli to rhaješ na PC nebo Xboxu. Jde o člvoěka. Mě jich osobně taky chybí něco kolem 30 +/- a dneska to dám asi na větší obtížnost a pojedu znovu ;-)
  • KIMCID
    Bulletstorm hra která přijde ,odejde a nic po ní nezůstane.
    • To sa da kludne povedat o vacsine hier. Mozno, keby sa robilo kazdy rok nove pokracovanie, napriklad Bulletstorm: Black Ops a Bulletstorm: Modern Warfare, tak by sa na nu nezabudlo.
      • no to radšej nech sa na ňu zabudne, ako by sa z nej mal stať ďaľší GAY-oriented titul typu COD *11*
  • Bulletstorm je skvělá řežba,nemohl jsem se od toho odtrhnout.Pěkná recenze,za mě 8/10.
  • krunoslav
    po asi 3 hodinách singlu a hodině multi na PC..od hry sem očekával jakéhosi křížence Unrealu a Duka..
    engine vypadá celkem hezky, ale hned na začátku přišel zádrhel..ačkoliv mám solidní stroj, tak na plné detaily se to trhalo..nejspíš špatná optimalizace - u portů běžné..srazil sem tedy pár detajlů a hýbalo se to dobře..takže graficky se mi hra líbila, ačkoliv vizuální prvky jako oddělování končetin a všechny ostatní brutality nevypadají až tak dobře jak jsem čekal, ale nevadí..zvuk je pěkně našlápnutý a přirovnání blockbusterům je na místě..co se týče nadabování hrdinů, byl jsem překvapen jak me ten hlas pana hlavního hrdiny (osobně mu říkám pan kotleta, či wolverín) příjemně konejšil..a část kdy váš parťák bojuje se svou "mechanickou" stránkou osobnosti působil na uši taky úžasně..
    z čeho už nejsem tak nadšený je vlastně hlavní stránka hry a to zabíjení..ve hrách zabíjím opravdu rád, moc rád a líbí se mi když to u her působí až komicky..jasně, je to v bulletstormu zábava, ale jen do chvíle, kdy sem vyzkoušel všechny dostupné způsoby a nakonec se zasekl maximálně v kombinaci přitáhnout, odkopnout, rozstřílet..jelikož je hra celá taková adrenalinově hrr, nějak se mi nechtělo se zabíjením tolik piplat a spíš sem chtěl postupovat co nejrychleji dál..
    co me u her opravdu ale opravdu vytáčí jsou quick time eventy..proč me hra otravuje mačkáním pravého tlačítka, abych se mohl ohlédnout na nějakou zajímavou situaci, proč to prostě neudělá automaticky? nejspíš proto, aby neustále udržela pozornost a nepřišlo vám, že jen tak bezduše klušete, když nejsou kolem žádní nepřátelé..a nebo například ručkování ala zasekávání cepínů v MW2 je také mírně zbytečné..hře se také vytýká, že chybí skákání..a víte, že mi to ani nevadí? sice sem zvyklej z UT skákat, ale tady se bez toho úplně obejdete..stal by se z toho už opravdu moc velký chaos..
    no a co další důležitá součást hry? zbraně..stejně jako autor sem se zasekl na té základní pušce a víc sem ke štěstí nepotřeboval, kromě občasného rotačního kulometu, u kterého sem ale nepochopil podle jakého pravidla se vystřílí..nejspíš tehdy, kdy si to hra přeje..
    a jako poslední věc bych zmínil multiplayer..kooperační honba za body byla pro me až hrůzně chaotická..nemůžete si moc vybírat kam se připojíte..takže sem často skočil do skupinky, která byla už někde v 10. vlně..před každým kolem si můžete vybrat zbraň..jelikož nejvíce dostanete za jiné druhy zabití, než střílení, je vlastně jedno kterou si vezmete..během zápasu se stane, že vám to nabídne spolupráci na zabití..to znamená, že třeba jeden protivníka vykopne a dva do něj současně střílí a je za to více bodů..sice hezké, ale celá kooperace padá na tom, že v tom všem chaosu někdo udělá chybu a nedostanete nic..pokud se tam objeví nějaký nešikovný hráč, co vám všechny nepřítelé vykosí zbraní, nemáte kde nahrabat body a úroveň opakujete..a to třeba i 8x, dokud se to nepodaří, ale já vždy ztratil trpělivost a odpojil se..mám takový pocit, že kooperace je tady z jednoho jediného důvodu a to, aby tam prostě nějaký multiplayer byl a lidi to donutilo hru koupit..chystaný DLC bude nabízet další mapy..jak by řekl elcor - "se zoufalým povzdechem: to bude zase nášup zbytečných věcí" místo toho by se více hodilo nějaké příběhové rozšíření..
    celkově hra je to dobrá, bavila me, ale je spíš jen k odreagování než přijdou ty hlavní pecky roku:)
    • Jak to tak čtu, tahle hra asi opravdu enní pro tebe. Vynechám grafiku a podobné věci a přejdu rovnou k hratelnsoti. Chytit, kopnout a rozstřílet ... Hra je přece o tom, že zkoušíš různé způsoby, jaks e svých protivníků zbavit (sakra, je jich tam nějakách 146). Střelit protivníka řetězem, na kterém jsou bomby a pak jej kopnout mezi další a odpálit a tím získat "homingmisile" hodnocení a tak všelijak. O tom ta rha je, zkoušet a zkoušet. Ty sis z toho dobrovolně udělal nudu, nechápu. Multiplayer je tak jak popisuješ, jedna vlna za druhou, dosáhnout určitého budu jinak FAIL a právě tam musí lidi spolupracovat. Občas se tam objeví boss a pokud jej nedostanete tak, jak máte, žádný bonus. Ze začátku to jde udělat i bez toho, ale v pozdější fázi (15 vlna ještě jde, 16 už špatně) se to lidi musí naučit dělat tak jak mají. Jinakm, pokud neuspějete, tak se nic neděje, kolo se restartuje a to že nic endostanete, není pravda. Pokud kolo není splněno, nějaké body dostáváš i tak a co sem koukal u nás v 16 a 17 kole, bylo to docela dost (koupil sem si třeba vylepšení zbroje na 3 stupeň po 3 nezdarech). ------------ Jinak řečeno, celá rha stojí na tom, co tebe nebavé. Nechápu, proč sis jí kupoval.
      • krunoslav
        kupoval sem si jí proto, že si kupuju hodně her a tahle se mi podle různých článků a videí líbila..čekal sem, že by to mohlo být tím až komiksovým stylem a humorem zábavné jako Borderlands i když to neni zrovna koridorovka, tak srovnávat nejde..víš já na tu hru nenadávám..i když má mouchy, tak me bavila..problém je asi ve me, protože prostě nedokážu dělat ta všechna zábavná komba, když na me střílí najednou 10 nepřátel:) rozhodně hru po dohrání nevymažu a dám si to ještě jednou, dvakrát a budu vědět co se kdy stane a budu si moct užít i pestré zabíjení..nejspíš sem se na stará kolena nakazil tím dnešním morem, z koridorovek..projít hru co nejrychleji, abych se nezačal nudit..dneska si zahraju znova, zpomalím a zkusim víc užívat
        • Mě právě bavila v tom, že to není ta nudná rutina jako u ostatních věcí. Doporučuji kouknout na hodně videí a koukat na to, co tam vyvádějí a pak zo zkusit sám. Já to tak udělal a od první minuty hry do poslední sem se pokoušel vymyslet různé kraviny, co jim provést a pak když to vyšlo, byl sem odměněn (a nejen body). Jak říkám, je jich tam okolo 146 (dle tvůrců) možností, jak se s nima vypořádat. Budu držet palce, ať to jde napodruhé lépe :-)
          Nejde o to, že by si jí nadával, jen bych asi nešel do něčeho, kde hlavní část je to, co mě nebaví :-)
    • rotacni kulomet ma po sebrani energii, ktera ubyva, bez ohledu na to, jestli s tim strilete nebo, takze zmizi vzdy ve stejny cas po sebrani.
      • krunoslav