• No můj osobní názor ke hře...horda mrtvejch napětí "skoro" žádný.Přitáhneš,vystřelíš a letíš koridorem plných nepřátel hmmm.K tomu dodali něco z RPG aby se neřeklo a zase horda nepřátel a pořád a pořád.Podle mě 7 je až až.A někdo tady psal, že mu tato hra příjde hlubší..no nevím jak to myslel asi opravdu silný příběh s dobrým koncem :-)
  • Dane, kašli na negativní komenty a piš recenze podel sebe. Nesouhlasím úplně se vším co je v nich, ale mají osobitý styl, dobře se čtou a (alespoň u mne) natáhnou čtenáře, aby sám pohledal.
  • M4RTY
    Nic moc ale na chvílu zabavilo. Chápu pana Vávru že si hru neužil protože hrát to s gamepadem je sebevražda. Potěšilo mě to že sem dostal za zabití nepřítele když sem byl pod vlivem alkoholu. 6/10 tuctovka *1*
  • připomíná mi to jednu hru z Wii, ale nemůžu si vzpomenout na název :-)
  • 7, to si recenzent niečo vypil ???
    Vážený 8 jak vyšitá !!! Toto sú hry kde sa človek vôbec nenudí . *1*
    • Přesně tak
  • Pane Vávro dá se nekde najít Vaše dojmy z mafie 2, nejaka reakce nebo proste nejaky článek na tuhle temu. rad ctu vase clanky a tohle by me zajimalo. nejakej link pls
    • Obávám se že Dan má na Mafii 2 paměťovej blok, z toho nic nedostaneš *1*
  • "že to se svojí raketou napálí do generálova křižníku.
    Následně všichni spadnou na planetu"
    Blbost, ve hre je - o par let zpatky.. Teda jeste jsem to nedohral, a ackoliv tipuju, ze se po tom neco stane, tak z prvnich momentu to tak rozhodne nevypada.
    • V minulosti snad bylo to, jak zjistí, že zabíjejí nevinné lid a to s tou "bouračkou" je už součastnost ne ? Když jako štvanci zabijou dalšího lovce odměn a pak se tam objeví ten křižník. Je to tak ne ?
      • To jo, ale tady je to psany tak, ze znicis ten kriznik, pak spadnes na planetu a hrajes. A tak to neni.
        • A jak to teda je? Aspon podla teba
  • Hm...tento člověk tuto hru vůbec neměl recenzovat,jelikož mu tento styl nesedí.pro mě hra měsíce.doporučuji si přečíst recenzi od Lennyho na xlive.Ten je daleko objektivnější.za mě jasná 9.
  • K recenzi: Trochu mě mrzí ta zatrpklost. Jakože dobrý, hru jsi pochválil, ale nedá ti to prostě mezi každým druhým řádkem dopsat, že je to vlastně hrozně béčkový a trapný a že ses tomu vůbec nezasmál. Hra určitě má takovej "cheezy" nádech, ale ten je snad úmyslný, tak nám nemusíš tolik dokazovat, že jsi úplně nad věcí. Tim chci jen říct, že trošku takovýho toho (klidně nadnesenýho) entuziasmu by vůbec neuškodilo. Přeci jen, o tom ta hra vlastně je. Když tě dokáže zabavit střílení světlic do zadku bossům, tak nemusíš tolik ohrnovat nos nad rádoby-backandforth-sarkastickejma poznámkama hlavních hrdinů. My víme, že by dialogy, charaktery atd mohly být dospělejší, ale takhle to prostě pěkně sedí se zbytkem hry.

A jinak ke hře samotné: Víceméně (kromě toho co jsem popsal vješ) souhlasim s recenzí, ale dal bych jí možná o 1 až 2 bodíky víc. Je to taková hra, který se musí trochu pomoci nějakým dobrým pitím či kuřivem a dobrou náladou. A i přes veškerej hype, kde hra byla prezentovaná jako vypatlaná střílečka mi přijde několikanásobně hlubší (nevim, jestli přímo hlubší, ale nějaký takový podobný slovo) než třeba jiné FPS Série, kde se střílí do Němců.
    • Holt, tak to je ked hry recenzuje "dokonaly" herny vyvojar.
      • Ale no tak :) Možná to je prostě tím, že recenze není určená jen fanouškům téhle hry, ale VŠEM a tohle rozhodně není hra, která se bude všem líbit. Já osobně například nemám nic proti béčkové estetice a humoru (právě naopak), ale třeba ty vtipy mi přijdou velice často hodně laciné a vlastně ani ne moc vtipné. A jestli mi něco opravdu vadí, tak to není ona béčkovost, ale snaha do toho naroubovat ještě nějáké moralizování, kdy se v hlavním hrdinovi neustále pronášejícím nějáké drsné hlášky a napichujícím mutanty na kaktus najednou probudí svědomí a začne pronášet nějáká naprosto vážná moudra. Buď dělám brutální parodii, nebo moralistický doják, ale montovat to do kupy moc nejde.
        • Nie je nahodou recenzia subjektivnym nazorom recenzenta? Co tam hlada ten drist ze recenzia nie je urcena len fanusikom ale vsetkym? Ved recenzentovi to ma byt predsa jedno - on ma zhrnut SVOJE VLASTNE dojmy z hry a nie tieto dojmy korigovat podla vseobecnej verejnej mienky len preto, ze sa chce zavdacit vsetkym.
          • Vždyť to je můj názor, všechno je v tom textu, moje dojmy a to co si myslím. A já si myslím a z toho textu je to snad pochopitelné, že pro někoho to bude nejlepší hra na zeměkouli a pro větší část lidí prostě jen rychlovka na odreagování, nebo průměr. Kdyby ji autoři víc odladili, vyházeli některé trapné vtipy a nahradili je něčím lepším a necpali do toho patetické moralistické scény, tak to bude super hra pro mnohem víc lidí.
            • Prave kdyby to upravili, tak by to byla zase dalsi prumerna strilecka ale prave diky tomu, ze to udelali tak jak to je, tak je to dokonaly. Mozna pro min lidi ale je to jiny, a tim se to prave odlisuje od prumeru. A tem co se to libi (vcetne me) to urcite trapny neprijde. Musis se proste naladit na tu spravnou vlnu. Naprosto chapu, ze spouste lidi to proste nesedne. Ale treba me takhle bavila naposledy Mafia 2 a predtim hodne dlouho nic.
        • Dan prepac, ja k tebe prechovavam velku uctu kvoli prvej mafii, ale "že recenze není určená jen fanouškům téhle hry, ale VŠEM " je proste blbost. Clovek si asi cita recenzie na hry, ktore spadaju do jeho oblubenych zanrov. Cize recenzuje sa to ci je hra dobra v danom zanre, nie? Nebudem porovnavat pribeh v evidentne odlahcenej fps s pribehom nejakeho HC RPG. Cize, to ze su tam nelogickosti a slaby pribeh je absolutne nepodstatne pri takejto hre. A neviem, mozno ten humor nesadol tebe (alebo si nechcel aby ti sadol), moj kamos sa na tom neuveritelne zabaval. A on ma dobry zmysel pre humor. Ja som to este nehral, takze neviem jak sadne mne, ale ked sa smial on, urcite sa budem aj ja.
          • V tomto musím souhalsit. Hra je určená pro určitou skupinu a pro tu by také měla být psána recenze, protože oni se o ní chtějí něco dozvědět, né všichni.
    • krunoslav
      někomu to prostě nesedí..sám sem si říkal nedávno podobné věci jako autor recenze, dokud nepřišla ta část hry, kdy se má procházet to nebezpečné území kolem vysokých budov..a ta slečna prohodí něco jako hlavně tiše..to co hráč způsobí potom je opravdu nejzábavnější věc za poslední roky ve hrách:D dovedený do absurdnosti a za takový vtípek by se nemusel stydět žádný film:)
      • JJ, hlavní hrdina tam působí vedle svých kolegů, jako ten největší buran na světě, který má obě ruce levé, krom na zabíjení.

Kluci, když si přečtete recenze od Dana Vávry, pochopíte, že on ty recenze tak píše všechny, takže žádné řpekvapení ani v této ;-) (Já sem snad ještě nečetl recenzi an hru, která by mu sedla. Jestli se mýlím, tak měm prosím opravte.)
  • Kdyby někdo chtěl kouknout moje hudebně rytmusově sladěné video z Bulletstormu, nebránim mu :)