-
http://bonusweb.idnes.cz/zurnal/multi/prvni-screenshoty-z-battlefield-3-dlp-/clanek.A110208_181128_bw-zurnal-multi_osk.idn
Vypadá to více než lépe *8*.Tuto bude nej. hra roku a to reciklovaný COD zašlape do země.Lituju konzolisty *2* PC.PC.PC je best -
-
No na konzolich to sice nebude vypadat jako na PC, ale konzolisti budou taky parit :)
-
no...podle mě to jsou foto z intra, ne z gameplaye, tak bych se moc neradoval předčasně, i když vím že to bude pecka!!;)
-
-
jo tak nepobraly:DDDDD a MAG těch 256 hráčů asi taky nepobral:D bože dobrý
-
-
Jo, ale koukni se na Frostbite engine a na ten na kterym bezi mag. MAG jsem mel a, a hned to slo dal vubec meto nebavilo a to nemluvim o grafice ktera vypada no to nebudu komentovat..
-
-
A co Resistance 2 ... 60 lidí?
-
-
tjn... :D to bude díky grafickému zpracování a to by konzola už asi nezvládala.
-
-
Jsem naramne zvedavy jak ta destukce vsech objektu bude vypadat, doufam ze proti BC2 postoupily na dalsi level. Ctyri hracske tridy? Probuh at zase nevrazi medikovy do ruky kulomet!!! Na kooperaci se tesim, ovsem kill-cam si muzou strcit tam kde slunce nesviti. Co se tyce realnych zvuku zbrani a techniky tak to uz je snad standart u vsech ackovych her ne? U Medalu take behali s mikrofonem po vsech certech. *5*
-
-
Jo, medik s kulometem je strašná hovadina. Se mi ani nechce věřit, že to někdo mohl vymyslet... *8*
-
Kde jsi vycetl ze budou jenom ctyri hracske tridy? Nemuzu to nikde najit, ani na ofiko strankach. Docela by me to zajimalo, pac mam stejny nazor na vec jako ty a predstava medika s kulometem (nejvetsi wtf) me docela desi. Doufam a modlim se aby tam zase bylo vicero trid jako v BF2. Idealne to je udelane v Project Reality *4*
-
-
Aha, je to v tom clanku... sem lama *1*. Nicmene to akorat potvrzuje moje obavy medika s kulometem *7*
-
-
To se stava. *2* Chapu ze to v Bad Company museli nejak vyresit ale kde lide s DICE videli medika s kulometem by me fakt zajimalo? Vzdyt v kazdem druzstvu je pozice support gunner a oni dve tak dulezite a pritom zcela odlisne funkce spoji dohromady. Uz vidim medika jak jednou rukou nasazuje infuzi a druhou kropi protivnika aby zajistil kryci palbu pro postupujici spolubojovniky. Vim ze to je jen hra ale je to blbe az to boucha dvermi. *6*
-
Prehledny soupis novinek zde: http://www.battlefield-3.cz/gameinformer-je-venku-prehled/?show=slide
-
-
-
-
"Jejich nový engine je na to moc komplikovaný?L :D:D:D Tak to se jim ta hra musí krásně vyvíjet :D
-
-
no pozor kamarat. oni na to maju vlastny tym. daj teraz engine ktory dokaze prenasat indirect illumination moderom bez toho aby si ich do toho zaucil . co myslis s tym spravia. to uz neni len o tom dat textury a bump na novy model. potrebujes riesit rozptyl svetla pohlcovanie svetla, vyzarovanie atd. je to zlozita vec. renderovat nieco take je velmi HW narocne, cize real time system musi byt cosi velmi sofistikovane do coho nezasvetis len tak niekoho kto sa do toho prvy raz pozre.
-
-
já tu Kill-cam nemam rád, protože když někdy hraju za snipera, tak se luxusně schovám....ale s timhle můžu zapomenout :-(....v Call of Duty to až tak nevadí, ale v týhle rozsáhlejší hře to podle mě vadí doost...
-
-
Jo, v BF je kill cam nesmysl kolosálních rozměrů.
-
Presne tak, Kill-cam je pro deti! Do traparen ala CoD se to hodi, ale do BF serie mi to nejak nejde k srdci.
-
Ano, a vsechny hrozne bavi, kdyz je neustale strili zakempovany sniper.
-
-
ale tak to je jasny co ten sniper asi tak sakra ma delat (skakat a strilet se snipkou v vzduchu?), to je proste classa ktera by proste campovat mela nicmene za to uz hraci nemuzou ze vyvojari z dice sou uplne neschoplny a nedokazou vic vybalancovat mapy a pouzivani zbrani (nebo aspon podle toho co predvadi v BC2 to neumi), neumi ani zajistit anti baserape a to sou vyvojari co v tomhle stylu her delaji sakra dlouho to i ty MP amateri z cryteku v crysis warhead se s timhle dokazaly vyporadat lip nez "borci" z DICE. proste upravit parametry snipek a vyladit (tak aby na stredni vzdalenosti nemohl nejaky recon jen tak za behu a skoku si davat headshoty a aby manipulace s tema velkokalibrama byla o neco komplikovanejsi) to samy mapy aby meli ostatni taky sanci, jen kolik sem v BC2 nasel totalne zasekovych bodu pres ktery se pak skoro nema sanci nikdo dostat (pokud nemas typ 50lvl lidi co sou schopny potit krev) a protivnik ma o neco malo schopnejsi lidi... jak v rush tak v conquest podle me tahle hra postrada jakykoliv lepsi balance a skill..
-
-
na tento level si musiš zahrát armu 2, co? *3*
-
-
A neni tohle podstata sniperů?
-
-
Velmi jednoduché řešení, začni hrát HC, žádná killcam a žádná mapa. Ideální :)
-
To uz doufam bude zalezet na serveru, ze by nejaky nastaveni hry povypinal jako treba ten killcam..
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=foXVF7q035Y
ukazka frostbite 2.0 enginu z PC.
kokotsky dobre. -
-
Ta prvni mistnost me uplne pripomela Mirros edge *1* Jinak video sem videl uz vcera a vypada opravdu zajimave.
-
-
ale tu je jeden obrovsky rozdiel. to co vidis je secondary illumination. tak ako v skutocnom zivote svetlo svieti na cervenu stenu z ktorej sa siri sekundarne osvetlenie a cela miestnost tak ma nadych do cervena. v mirrors edge to bolo renderovane a potom "zapecene" do textury. tuto to je real time. velky rozdiel.
-
-
ale on myslel,ze ta barevna stylizace mu pripomela mirrors edge.On neporovnaval engine *1*
-
-
-
-
Že by byl engine moc komplikovaný, aby mohli podpořit modding ...spíš tím chtěli zkresleně nepřiznat, že by s tím bylo moc práce, kterou tomu věnovat zatím nehodlají - aby poskytly nástroje a neohrozili bezpečnost hry.
Vývoj singleplayeru ...toho se trochu bojím. Hře by snad i dnes, pokud by měla ovšem dostatečně kvalitní základ a nástroje, dobrý editor a modding mohl pomoci více. Singleplayer začali od Bad Company ... někomu se to líbilo, nebudu mu to vymlouvat, ale podle mne to stálo za málo. Udělali by myslím POUZE doubře, kdyby se zcela a plně soustředili na multiplayer. O tom Battlefield vždycky byl a tím spíš o tom bude v dnešní době. Jestli mise, tak leda stejně kooperační a klidně bych to nechal jako DLC.
Pokud si koupím BF3, tak pouze a jen proto, abych si zahrál kvalitní multiplayer, bojůvku, malou válku, s kamarády - nalákán evoluční hratelností, interakcí prostředí a snesitelnou grafikou, pohladěn kvalitní hratelností, která v poslední době často pokulhává - včetně BF série od vydání dvojky (tzn. Bad company1,2 a BF 2040 nebo jak se jmenoval). -
Ať si říká každý co chce, tohle bude epická hra na další roky *1*
-
-
Tak maximálně na rok, než ti naservírují další a další a další díl, dokud jim to bude sypat
-
-
Screenshots, trailers, gameplays! *5*
-
Už se nemůžu dočkat! :))