Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tahle hra ma hodne stupidni a zabugovanou AI, mozna bych to i presel mlcenim, AI v civ 5 taky stala za houby, ale po te marketingove masazi jak se budou vsichni vladci jinak chovat a blablabla, tak by za tohle mel byt minimalne jeden bod dolu

    druhy bod dolu bych dal za nudnou druhou pulku hry, z nejakeho pro me zahadneho duvodu se rozhodli autori pridat do hry featuru, ktera kazdou dalsi stavbu/jednotku zdrazuje, pokud se clovek nezameri extremne na produkci tak pak trva na konci vsechno strasne dlouho, tim spis kdyz date rychlost na epic nebo maraton, kliknout 30x na next aby se mi postavila jedna jednotka delostrelectva neni zabava

    a posledni bod dolu bych dal za grafiku, takova bitevni lod v civ 2 vypada i dnes hroziveji nez tady, nebo takova kleopatra ktera vypada jak 13ti lete decko, proste atmosfera nula, vubec to me nevyvolava pocit, ze bych mel byt nejaky svetovy vudce
    • Neda se jedno mesto speciaIzovat na produkci?
      • podle mě je nejlepší taktika žít v míru, namaxovat všude produkci, industry hub a v něm všechny možný vylepšení, a potom už si to hrát jak chci. je to v podstatě jak mít proti soupeři jinou časomíru..
        • Jsem chtěl, ale Francouzi si to nemysleli, ze začátku tu špionáž prostě nenahoním, bylo třeba je trochu podecimovat
    • stavění už pořešil mod, grafika taky půjde poladit, ale ta AI, to je tedy něco, přijde mi, že je s každym dílem horší a horší, takový věci, jako že obléhám nepříteli město, má v něm na obranu jednotku, načež s ní vyleze na louku přes město kde si jí nechá rozstřílet
      • to je ještě dobrý, mě pobavilo když jsem měl roztažený 3 města od jihu na sever ohraničený horama a oceánem (v úvodní fázi hry kdy to bylo o archerech a spearmanech). na jihu sousedili němci. já tak 4 jednotky, oni toho poslali kolem 20. vyhlásili válku, ale kluci se rozhodli že jako první dostanou to moje severní město. kupodivu tam ani jedna z jejich jednotek nedošla *1*
        • němci jsou horzní ocasové v civ 6
  • Vim, ze se poustim do stokrat omilaneho tematu hodnoceni. Ale zrovna u nove Civilizace se ta otazka primo nabizi. Nova Civilizace je totiz hra, ktera zcela jednoznacne a ve vsi uprimnosti ma na to byt 9/10, mozna i desitkou. Buduje na osvedcenem konceptu, zaroven nabizi nove moznosti, predevsim pak novou hratelnost, skutecne novinky a ne pouze kosmeticke upravy. Fakt to ma v sobe. Ma ten potencial.

    Jenze to je prave to. Taky je to totiz hra, ktera v soucasnosti proste NEMUZE byt temer dokonala "devitka". Proste ne.

    Ze diplomacie/AI/interakce funguje skvele? To snad nikdo nemuze myslet vazne. AI, ktere vam gratuluje k silnemu lodstvu - ackoliv nemate slovy jedinou lod! AI, ktera ma dve naprosto se vylucujici charakteristiky (princip warmonger x peacemaker)!! AI, ktera XYZ kol po zniceni jine civilizace tuto civilizaci odsoudi!!! AI, ktera svou charakteristiku prosazuje v okamziku, kdy proste neni mozne ji splnit, protoze treba mestske staty nejsou anebo nemate more!!!! AI, ktera ma v seznamu vztahu same zelene plusove body, ale ma vas "unfriendly"!!!!! A to je jen AI.

    Co treba naprosto nepouzitelna encyklopedie, ve ktere NEJSOU popsane herni mechanismy? Co treba naprosto otresne uzivatelske rozhrani, ve kterem vam tretinu obrazovky zaplacnou nesmyslne zpravy (schvalne si zahrejte za Francii)?? Co treba zpravy o tom, ze VAS diplomat zjistil stavnaty bulvarek, ze VY jste udelali s jinou civilizaci obchod??? Co treba skutecnost, ze pokud nemate hlinik, vase civilizace prestane mit moznost vyrabet letadla???? Co treba fakt, ze za prodej/smazani jednotky v nekterych pripadech dostanete vic penez, nez vas stoji jeji koupeni????? Co treba naprosto umorny system spionu a karavan, ktere neni mozne jednoduse spravovat?????? Co treba mestske staty, kde z nejakeho duvodu clovek nevidi vliv civilizaci na stejne obrazovce, ve ktere vliv pridava??????? Co treba totalni bottleneck produkce???????? Co treba MENSI VYBER moznosti pri zakladani hry a pri ovladani mest (queue!) nez v predchozich dilech??????????
    • A to neresim subjektivnejsi zalezitosti, jako treba to, ze dilema "tall" vs. "wide" zpusobu hrani sestka uplne odstranila, protoze vice mest je ted vzdycky lepsi nez mene, anebo bottleneck rustu mest (housing/amenities) ci treba zmena strategickych surovin, ze je staci mit jednou.
    • Ok, máš problěm chápat herní mechanismy, to neni ani tak problém hry, jako spíš toho že jsi noob, dej tomu pár her a půjde to, většina věci ve hře je, jen musíš trochu hledat
      • no já hraju civku od prvního dílu, v šestce už mám něco přes 50 hodin ...a se všým výše napsanym souhlasim. herní mechaniky poupravili a většina změn se mi líbí. ale co udělali s uživatelským rozhraním je diletantství. rozsekali to do hromady oken (už si ani nepamatuju jestli byl nějaký díl kde jsem na jednom okně neviděl/neměl možnost nastavit všechny podstatný věci týkající se správy měst), spoustu užitečných stručných přehledů buď zrušili (některý info poschovávali jinam jako tooltipy, některý jsem ani po tý době neodhalil) nebo je nafoukli spoustou totálně zbytečných info (třeba jednoduchý přehled měst který si můžu seřadit podle jednotlivých produkcí ....tady mám přehled kde každý město sežere tak 10 řádků protože mi u každýho ukážou jaký budovy vydělávají kolik zlata ....a tlačítko collapse nesbalí tyhle nesmyslný info ale celý přehled do jednoho řádku??? co by mi ten řádek asi tak měl říct???). nebo u města ikona náboženství, na který mi tooltip řekne jak se jmenuje? to že to ukáže počty lidí podle náboženství a jejich tlak mi přišlo tak trošku užitečnější.

        prostě nechápu že to svěřili nějakýmu géniovi (který pravděpodobně předchozí díly ani moc nehrál) který zahodil to co v minulých dílech bylo užitečný a totálně to předělal na nesmyslnej a zbytečně klikací guláš. už 10 let dělám rozvoj firemního ERP a i kdybych vymyslel geniální funkcionality a přitom to zabalil do tak strašnýho uživatelskýho rozhraní tak jsem velmi rychle na ulici

        určitě u toho zas strávim stovky hodin protože hra sama je pořád stará dobrá civka, ale to rozhraní to totálně zbytečně kazí

        no a AI ....tajně jsem doufal že se jim konečně povede udělat uvěřitelnou AI ....bohužel opět ne *3*
        • taky proč by se s tím delali, recenze za devet a prodeje masivní. stačí mírne poupravit pravidla jakože stavíme budovy do distriktu, dat líbivej grafickej endžin a mate obchodní trhák jak vyšitej
          • no já patřim mezi fandy a je to další z řady civek který jsem si předobjednal. co se týká mírný úpravy pravidel - to platí už od druhýho dílu, velká část toho co je ve hře teď tam bylo už v prvních pár dílech ...ale stejně mě to mírně poupravený vždycky chytlo nanovo.

            co se týká grafiky - tam jsem naopak viděl spíš negativní názory co se týká změny (ve finále mi vizuál nevadí, na druhou stranu hlavní důvod co jsem zachytil bylo zpřehlednění ....a pro mě je tohle první civka kde mám non-stop zapnutý ikony zdrojů protože jinak vim prd kde co mám)

            i když tohle je první díl kde se totálně vykašlali na nějakou část hry (tady totálně zmršený UI, napadá mě ještě myslím pětka kde byl po vydání problém dohrát huge mapu na maraton protože v určitý fázi to kleklo, ale to pořád ještě pochopim proti debilitě UI která je vidět během první hodiny hraní), tak pořád věřim že to nějak poladí ...nebo mody (na rozumnou AI si v civce prostě musíme počkat *4* )

            neberu beyond earth, ta mě totálně nechytla (a to alpha centauri pro mě byla nejlepší civka tehdejších dob). ale řikám si že příště bych si měl už počkat na pár patchů *4*
          • Tak není se co divit po té masáži, na kterou dneska děcka dají i kdyby se stokrát spálili.
  • uz sa tesim az si ju kupim, ale pouceny z Petky, tak ucinim o 6 rokov ked bude completna edicia lacnejsia jako posledne DLC.
  • bohuzel naprosto tragicke AI je u tehle hry problem
  • nevím jak je to tu, ale na petce mne štvalo neuveritelne chovani AI pri vyhlasovani vojen. Prišlo mi že ma jednoduchy vzorec chování: společne hranice, není kam expandovat, jste slabší = válka. Pritom hlavne v pozdejších fázích hry, v moderní dobe, to už není reálné. Dneska taky treba USA nenapadne Evropu jen tak ze srandy.
    Alespon by to chtelo nejakej vyfabrikovanej duvod, jako v EU 4 a sankce (treba obchodní), pokud by nekdo vyhlásil válku jen tak. Bylo by to víc uveritelnejší.
    Vubec system obchodu a diplomacie mi prijde hodne primitivní, chápu že nehrajeme simulaci ale tohle je zas moc jednoduché.
    • JJ to AI je v tomto dost divna. Mne sa vlastne este ani nepodarilo spravit si spojenca :D ... Moc nechapem tie ich agendy ani ako im mam pomoct. Niekedy na vojnu staci to, ze "mate rozne politicke systemi", a podobne :). Na druhu stranu ja som mal za suseda fasisticke nemecko :D:D .... A este aj v znaku maju nieco podobne jak hakovy kriz :D (ja viem, ze to je nieco uplne ine, z dob davno minulych, ale mne to proste pripomina ten hakac, tak isto ako ze aj fasismuz nerovnasa nacizmus) , ale po nejakej dobe si strasne zacal mnozit armadu, a kedze to stoji prasule :D , tak ju casom musel niekde aj pouzit,a vyhlasil mi vojnu s dovodu "expanzie" co sa mi lubilo, bolo to dost uveritelne a tak, radost dobivat tie nemecke mesta po case :).

      Inak ale vlastne dalsia chyba mi dojde, ze AI si strasne malo upgraduje jednotky - ak vobec, lebo ja som mal napr. proti sebe normalne kone aj tanky :P od rovnakeho supera... Jasne, stoji to prachy ale mne tak nejak dojde, ze ta AI to proste nevie... (a to som hral myslim na nejaku cca 8mu z 10tich zatazi, cize fakt HC to malo byt uz ... :) )
      • nehral som tento diel ale minule na spojenca bolo dobré aby bol trebárs na inom kontinente a potom mať spoločne výskumne dohody, obchodovať spolu, viesť spoločne vojny a tak
  • Sakra, to jsem jediný, kdo si myslí, že nejlepší díl série je dvojka? Nebo je v závěru recenze vynechaná jen náhodou? :)
    • myslim si uplne to same, dvojka je super, nejradsi jsem mel marinaky, ten zvuk strelby z kulometu nemel chybu
    • najlepsia bola a stále je stvorka
  • Ahojte, chcem sa s vami podelit o moje dojmy z Civky, podla Steamu mam nahratych 65 hodin :). Inak BTW, tento obrovsky pocet hodin evidnentne nemam sam, vela ludi to tak ma, - to sa nechvalim, ale chcem naznacit, ze je minimalne zaujimave, ked niekto v hre nahra taky obrovsky pocet hodin a zacne to kritizovat o 106 :P... Ludia, keby to bola taka srajda, tak nas to tak dlho nebavi, takze uz len z tohto principu ja myslim, ze sa v hodnoteni musime pohybovat niekde medzi 7-10, nejde dat proste 6/10 hre, ktora nas dokazala udrzat pri kompe 65 hodin... :D ... Teda aspon ja si tak myslim, lebo si neviem predstavit, ze hram 65 hodin nieco co ma nebavi, ale tak, kazdy to mozeme mat inak.

    To ale samozrejme neznamena, ze Civka je dokonala, naopak ma tak vela chyb co ma stvu, ale stvu ma tak vela hlavne asi preto, ze inak by to bolo boooziiii a mna seRe, ze inak perfekntu hru kazia taketo do neba volajuce chyby ako uz v diskusii spomenute nelogickosti AI.. Mna napr. strasne sere, ze barajs som si od zaciatku povedal, ze nikdy nikomu nevylasim vojnu - a aj napriek tomu som bol warmonger :D ... Lebo som si dovolil agresorovi rozprasit krajinu a zobrat mu mesta (neznicil som tie mesta, len som si ich zobral ). Neviem skratka co mam robit , aby som tym warmongerom nebol.. :D
    Inak ak napr. niekomu vadi, ze superova AI neobsadzuje mesta a len tak sa tam premava, tak to mne vyriesila tazsia obtiaznost, pri ktorej som docasne aj o nejake tie mesta prisiel. Tak isto ak niekomu vadia agrasivny barbari, daju sa na zaciatku vypnut uplne :).

    Inak dalej som mal v hre cistokrvny bug (aj ked to bolo uz po tom co som hru normlane vyhral - cez technologiu ), ze ked som odpaloval na supera termonuklearne bomby z jadrovych ponoriek, tak po case to prestalo proste fungovat, bud nesla odpalit vobec, alebo isla, ale vystrelil ju na uplne iny ciel aky som povodne chcel... :D ..

    Ale suma sumarum je ta Civka bozi... ani neviem kde zacat, to by bolo na dlho ale da sa hrat fakt vselijak, ak chce clovek vyhrat cez nabozenstvo napr., tak proste MUSI co najrychlejsie vyvinut "proroka", bez neho vieru nezalozi a vlastne par tahov na zaciatku hry uz vie rozhodnut o tom, ci takto vyhrat vobec pojde, lebo ked vam ostatne civky v hre proste "ukradnu" - vymyslia skorej, prorokov, tak vam uz neostane nic, len prijat ich vieru :D popripade sa snazit o rovnovahu aby druhy super nevyhral :)... Super na rozne taktiky... Alebo ked superite o to kto bude prvy na mesiaci, (marse), a je tam viac civiek, ktore sa o to snazi, tak je to paradny zavod, mozete mu to skusat prekazit cez spionov, moze to prekazit on vam :P ... Alebo som si vsimol, ze ked vam niekto chyti spiona, a slubite mu, ze uz to neurobite, ale napriek tomu mu tam toho spiona zase vratite, tak to ma dost drasticky dopad na to ako vas zacne vnimat, a kopu dalsich veci proste je to zaujimave, je tam 5 sposobov ako vyhrat, a kazdy ma svoje caro a hraje sa hodne inak, do toho kombinacia agresivnych superov s trochou nelogickym spravanim a mne osobne to dalo mis mas u ktoreho som sa vazne kralovsky bavil a bol chvilu na tom zavisly :D... Dokonca aj fakt, ze v roznom case su dobre rozne taktiky.... V buducnosti proste rozmyslate, ako sa dostat superovy na kontinent (zalozim tam mesto kde vyrobim letisko s bombardermi a vybombujem ho jadrovkami do doby kamenej), v dobe kamenej ide najviac o to aby sa ti proklati barbari drzali odomna co najdalej atd atd... Jasne je tam kopa, kopa chyb co to dost kazia ale v zasade je to proste bozi, a na tych 9/10 to zhruba podla mna ma :), naviac verim, ze s pribudajucimi Patchmi sa to este o kus zlepsi :P
    • Mirohell
      Kritizujem to protoze nas to stve. Treba za me je to super a je to zabavnej snandbox, ale AI je naprosto otresna. Naprosto nulova vyzva. ... mozna kdybych divku nikdy v zivote nehral tak bych asi moh nevyhrat na nejaky culture victory. O nejaky smysluplne vaceni se AI opravdu nezmuze.
    • Mam stejny bug s Nukama *15* obcas to zapnu a nejdou pouzivat, nebo vystrelim z ponorek a leti to uplne nekam jinam..no..zase to ma novej rozměr *15*
      • Velitel ruského raketového vojska si nechal nastoupit vojáky a důrazně se zeptal - Kto vypuskal raketu?
        Vojáci mlčí.
        Tak zakřičel, Kto vypuskal raketu?
        A opětovně bez odezvy.
        Prohlédne si vojáky a konstatuje.
        NU što, chuj s Novym Zelandom.
  • K recenzi bych doplnil, že přesný číselný rozbor vzájemných vztahů tam je. Položky "Gossip Items", "Access Level" a "Our Relationship" jsou totiž klikatelná tlačítka a pod tím posledním najdete ten přesný rozpis. Jenom je potřeba zvýšit "Aceess Level" což jde nejsnáze vysláním obchodníka do jejich města.

    K tomu jak tu někdo psal, že má samé plus body a je unfriendly, tak jich musíte mít asi okolo 10 a nějakou dobu počkat, než se ty vztahy na základě tech bodů zlepší.

    A ohledně barbarů jsem si všiml, že když nenecháte dojít jejich skauta na dohled nebráněnému městu, tak nevyšlou několik svých jednotek do útoku.
    • A ještě ohledně produkce. Jedna z velkých novinek je, že některé budovy mají regionální účinek, což znamená, že například bonus továrny +3 k produkci (plus bonusy za sousedící hexy) se aplikuje na všechny města vzdálená maximálně 6 hexů od té továrny. Takže při vhodném rozložení jde snadno dosáhnout, že se aplikuje na 3 města. Což ve výsledku spolu s elektrárnou dává mezi 30 a 40 produkce.

      A taky většina distriktů v cílovém městě přidává nějaké bonusy k domácím obchodním cestám, které můžou výchozímu městu přidávat až +6 produkce

      Moje hlavní město s populací 21 v "atomic era" má produkci 167 za tah...
      • V minulé hře jsem měl město s populací 56 (54 housing) a produkcí 488 za tah v information era. Ale je pravda, že tam končilo interních 42 obchodních cest s bonusy ze všech měst na kontinentu :).
        Jel jsem na space race - takže jse potřeboval solidní produktu pro spaceport.
  • Výborné, jen mi vadí příliš malé mapy (i huge při max protivnících znamená, že do 10 turnů od začátku narazíte na protivníka) a u strategické hry nedostatečné množství statistik. Seznam "jednotek" je nepoužitelná šílenost (a to i v případě, že jej náhodou objevíte).
    Konkrétní district bonusy vidíte jen ve chvíli, kdy jej stavíte, nezjistil jsem jak si je zobrazit během hry - což je pro mne asi největší handicap. U strategie potřebuji mít hlavně všechny tyto informace přehledně - a nové GUI přehledností zrovna neoplývá.

    Naopak velmi rychle jsem si zvykl na výtečný nápad s přidáváním "PINů" Kdekoli na mapě můžete přidat cedulku s ikonou/nápisem. Takže jakmile se pečlivě rozmyslím, kam prásknu městské centrum, hned si kolem rozházím "piny" co kde bude. Tady aquaduct, tady přístav vedle market., tady průmyslovou zonu a kolem ní doly. A na tomhle útesu domečky pro další pracanty. A jakmile objekt dám stavět můžu pin smazat.

    Bohužel opět narazím na limit hlouposti GUI - kdy mi při asi 30pinu odscroluje tlačítko "Add new pin" mimo obrazovku a nedá se na něj kliknout dokud aspoň jeden nesmáznu :P
    • Rozhraní se mi taky moc nelíbí, ve čtyřce jsem pořád vejral do různejch přehledů a všechno jsem měl pod kontrolou, tady je to dost zmatek a nepřehledný. I mapa s unstacked cities je nepřehledná (hexy taky přehlednosti nepomohly). Celkově mi to přijde, že ve Firaxisu si někdo řekl, že moc statistik a tabulek není FUN, a že nová civka musí být hlavně FUN, takže všechny ty systémy, rovnice atd. ve hře sice budou, ale nepůjde si je nikde prohlédnout, protože to by nebyl FUN.

      PS: Věděli jste, že k Civilizaci 6 je asi 200 stránkový manuál? Bohužel ne tiskem, ale jen v PDF. Ale není v něm celkem nic víc, než v civilopedii.
    • Ty jo takhle s těma pinama mě to nenapadlo. já to furt házel na různý místa na mapě ale tak si zjednodušit stavění mě fakt nenapadlo.
  • No nevím, mě se grafika docela líbí a inovace jsou taky supr, ale přijde mi, že AI si výrazně pohoršila. Na druhou nejtěžší obtížnost se mi podařilo se Suméry vyhrát za 260 tahu na světovou dominanci. 2 národy jsem srovnal se zemí hned na začátku se svými válečnými vozítky, 2 další národy nějak zapomněli upgradovat veškeré jednotky, takže mi do tanků stříleli luky a navíc postavili jen tři města, i když místo pro rozvoj ještě měli a poslední národ měl sice i 10 měst, bohužel armádu už ne.... Na druhou nejtěžší obtížnost mi to přijde smutné.
    • Tohle je strašně individuální. AI není horší než v 5. Jsou situace kdy se chová překvapivě chytře, na druhou stranu jsou situace,
      Jsou kombinace národ/ nevýhodná startovní pozice - kdy na těžší obtížnosti nejde mapa ani po X restartech vyhrát. Prostě neuděláte žádnou chybu, hrajete zcela optimálně ale když se na vás sesype v 50. turnu Azték a Summer každý z jedné strany tak to za Brazilce prostě nedáte i kdybyste od začátku vyráběli jenom jednotky.

      Už několikrát jsem jen díky vhodné pozici vyhrál na nejtěžší, abych následně prohrál na o dvě lehčí obtížnost - ze stejného důvodu.

      Díky obrovské variabilitě máš pravdu, že v některých situacích AI totálně selže. Prostě si neporadí na své pozici. Spamuje nejlevnější jednotky a nezkoumá.

      To co popisuješ je dáno ve scriptech pro AI - logika některých leaderů je snažit se mít (ne počtem jednotek ale sečtenou silou) srovnatelnou armádu jako protivníci se společnými hranicemi.
      Takže když ty máš silnější armádu, on koupí tu jednotku na kterou má peníze. Ty mu chybí na setlera/buildera, upgrade jednotek atd... jenže ty upgradneš jednotky a zvedneš sílu, Tak koupí další aby srovnal. A takhle spamí a spamí nejslabší neupgradnuté jednotky aby ve vojenské síle nezaostal, ale zruinuje se finančně (platí za údržbu). Počítám, že se to odladí nějakým modem. První verze CIV po vydání mívaly i horší AI.
      • No to co píšeš mi zní logicky a jelikož já ze začátku nestavěl nic jiného než válečné vozy, což je sumérská unikátní jednotka, která v rané fázi hry je opravdu OP, tak AI asi dorovnávala jednotky jak o dušu a já mezitím anektoval jedno město za druhým a pak teprve stavěl ve velkém budovy všeho druhu.
    • pokud to tak je, tak to opravdu smutne je. Snad to nejak opravi, nebo holt zbyde vyborny MP jako v petce.
      • zajimalo by mne kolik trva takovej MP match v civilizaci
        • na steamu je pomerne velka komunita a kazdy den se rozehrava spousta MP her, takze neni problem zapadnout a pridat se. staci jen dodrzovat nekolik jednoduchych pravidel a uz nic nebrani hrani proti zivym souperum.
        • Jak pise enj, na nejvyssi rychlost je hra 6 hracu, co se hraje v komunite "no quitter" ve styly "vsichni proti vsem" na 6-10 hodin. Mnoho hracu streamuje na twichi svoje online klani, takze se muzete podivat jak to zhruba probiha. Uz streamujou i MP v Civ6.
          Taktika byva vetsinou uplne jina, nez proti AI. Clovek se musi par her adaptovat, protoze musi hrat proste jinak. Nejlepsi hraci krasne vyuzivaji bonusy jednotlivych narodu a upravuji podle toho svuj herni styl. Jsou k videni kulturni vitezstvi. Hry, kdy se valci od zacatku do konce, hral jsem hry, kdy se valcilo az uplne na konci, kdy slo o to, kdo prvni posle do kosmu raketu. Jsou hry bez jadernych zbrani a jindy je to ten pravy armagedon. Hrani proti AI je fajn, ale kdo chce skutecnou vyzvu, tak jedine MP proti kvalitnim hracum. Mnozi maji za sebou stovky takovych klani.
        • V šesti lidech jsme Civ V hrávali na normal rychlost od 6-10 hodin, nejelpší bylo to vzít přes noc na jeden zátat, protože rozehrávat uloženou hru se nikdy moc nedařilo, většinou se sprostě prostě nesehnali všichni lidé naráz. *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit