Co čekáme a chceme od Kingdom Come: Deliverance 2?
-
To jak a kolik Vávra banuje ví jen on sám a už několikrát se k tomu vyjadřoval.
V diskusích pod Vávrovo příspěvky se to jen hemží posměšky a jinými názory a snahami se ho opravit, jediné co mizí jsou urážky. A to téměř vždy až za určitou chvíli.
To co tu píšeš je jen snůška lží malého frustrovaného chlapce, který nestojí ani za těch aktuálních 4,90,-
A na slovo demokracie od inzestů jako jsi ty začínám být hodně alergický.
-
Hra muze byt naprosta 3,14covina, nebo nehratelnej bordel jako prvni dil, a budes jim cpat penize, aniz bys to chtel hrat? To je demence, a hlavni duvod proc herni prumysl vypada tak jak vypada... platit za odpad a podporovat vyvojare proc? Protoze je to Cech? Pitomost.
-
to máš samozřejmě pravdu, ale ta osoba je mi extrémně odporná, takže to bylo silnější než já.
-
můžeš mí říci, kde někoho omezuji, či mám potřebu umlčet?
Kdo je expert na bany, je právě pan Vávra, který banuje jakýkoliv názor, který s ním nesouhlasí a vytváří si dokonalou sociální bublinu jeho nohsledů.
Vávra se v rámci demokracie vůbec nevyzná, protože demokracie neznamená, že si můžeš dělat cokoliv, prohlašovat cokoliv bez následků. Tohle pan Vávra zcela néchape, samozřejmě navíc je pokrytec, protože jeho demokracie konči v tom momentu, kdy mu někdo nesouhlasí s jeho světonázorem.
Zě me prototyp dokonalého dezolé.
-
Bohuzel jsi obraz dnesni doby, ze nekomu prijdou principy smutny...
-
Ty asi nebudes nejostrejsi tuzka v penale co? :)
-
Pokud tě hra při postupu po hlavním questu efektivně odřízne od možnosti trénovat souboje, tak je to dle mého blbě. To prostě neokecáš. Netrénoval jsi včas, hahaha, smůla, můžeš akorát sbírat bylinky, plnit zajímavě popsané fetch questy, randit... nebo hledat použitelný starý save.
Bez zabíjení se dá dohrát i Doom (ten starý), ale baví to jen úzkou skupinu lidí (nic proti nim).
Já vyrůstal na Wizardry VII, Dungeon Masterovi, Lands of Lore, Ultimě Underworld a Daggerfallu. Ani jedno z toho není na souboje jednoduchá hra, ale ani jedna tě podobným způsobem nenechá ve štychu. Dobře, Daggerfall jo, ale nikdo to nepovažoval za dobrý game design.
-
Nepovedal by som ze je to nevyvazenost. Hra proste nie je dizajnovana na to aby clovek rushoval hlavnu linku, ale na to aby vyuzival vsetko co ponuka a ucil sa. Aby sa od nuly vypracoval na vrchol. O tom vzdy RPGcka boli, nie dnesne zapadne rpgcka kde je hlavna postava od zaciatku masina na zabijanie. Od zaciatku bolo jasne ze ta hra nebude pre prilezitostnych hracov. Je to a malo to byt od oznamenia old school rpg, ktore neda hracovi nic zadarmo. Navyse az na jeden suboj sa da hra dohrat bez jedineho zabitia...takze "tuhe suboje" nie su najlepsi argument.
Ci to je zabava uz je na kazdom osobne...a vacsina ludi sa bavi. Takto sa hrali rpg hry kedysi, nez zaner na zapade zdegeneroval na bohapuste klikanie. Chapem ze hracov ktori vyrastali na modernejsich "rpgckach" KCD ale odradi.
-
Myslím, že hlavní problém toho systému je nevyváženost. Pokud jdeš po příběhu, tak se snadno dostaneš do situace, kdy nemůžeš dál, protože jsou tam tuhé souboje. Nemůžeš trénovat (ani postavu ani vlastní reflexy), protože NPCčka, se kterými to šlo, už nejsou na správném místě a na skupinu banditů nemáš. Máš problém nakupovat lepší vybavení, protože buď na to nemáš skill nebo peníze, které můžeš legálně (bez zabíjení a kradení) vydělávat jen celkem otravnými (i když neokoukanými) questy. No a jakmile se tím prodřeš a začneš zvládat bandity, tak to zase začne být až příliš lehké - spousta peněz i tréninkových zkušeností za pár minut snadné práce. Fajn simulace Hloupého Jindry při cestě ze dna na vrchol, ale moc velká zábava to není.
Obtížné hry mi nevadí (Dark Souls, Ori, Celeste...), ale pokud nejsou zábavné v celém průběhu, tak je to prostě otrava.
-
Ja naopak preferujem ak hra výber nemá a je vybalansovaná okolo jednej, ktorú autori zamýšlali. Prípadne ako práve KDC s hardcore modom navyše. Ak ľudia nie su ochotní učiť sa mechaniky hry, tak nech hrajú mainstreamovky pre masy.
-
To ja som mal zase opačne. Cyberpunk bol skoro nehratelný pre mna. Zábavné ako dnes každá hra beží uplne inak na rozdielnych zostavách. A do toho rng bugy.
-
*súbojový systém pre hráčov. Nie pre dnešné máničky, ktore nie su ochotné sa nič naučiť a najradšej by uklikali všetko k smrti bez akejkolvek snahy. Fakt neskutočné ako hráči zdegenerovali.
-
Vávra demokracii rozumie moc dobre. Za to okolo teba ani neprešla. Dezolát je pre mňa človek, ktorý nedokáže rešpektovať iný názor a najradšej by každého umlčal, presne ako tu predvádzaš. Prestaň sa ohánat demokraciou, keď sám by si najradšej vnucoval svoje, to je iný režim. Rovnako, ako sa hráš na liberála aj keď z teba kričí cancel kultura.
Vávrove názory su práveže pri zemi, len ublíženci si ich prekrúcajú ako im vyhovuje, vkladajú mu do úst slová, ktoré nikdy nepovedal a vytrhávajú veci z kontextu. A majstri ako ty to hneď žerú bez vlastného rozmyšlania.
A to píšem ako progresívne orientovaný človek. Aj keď s ním často neúhlasím, tak ho rešpektujem omnoho viac než ľudí ako si ty.
-
To je tak keď dnes recenzujú hry novinári a nie hráči.
-
V hre mam cez 600hodin a pad som nezaznamenal jediný. Problém so sejvom už vôbec nie. Rovnako nikto z priatelov, čo to hrali/hrajú. PC aj PS verzia. Neviem ako je na tom xbox. A mimochodom možnosti savovania je viac než dosť.
-
Tiež by ma záujimalo prečo sa k hre vyjadrujú redaktori pre ktorých hra očividne nie je. Az na dvoch z nich priam kričí "som casual hráč ".
-
Jak se říká - rozděl a panuj.
-
Proč mi přijde, že si někteři autoři v článku už schválně dopředu vytváří slaměné panáky, aby mohli po vydání kritizovat.
-
PRoč by na padání hry neexistoval fix? To že ho neudělali je věc jiná.
-
To je ale fakt zbytečné tady tahat do diskuze. Nepříjemných míst vypleněných kulturními válkami je všude dost...