Přejít na výpis diskuzí
Co předvedl Unreal Engine 4 nyní, umí CryEngine už 3 roky
15.6.2012 | Adam Homola
119 příspěvků
-
Já se na Unreal Engine 4 těšil hodně, ale po tom co ukázali to tech demo jsem byl poměrně zklamanej. Samozřejmě těžko usuzovat s takhle krátký prezentace, ale v tomhle na mě udělal daleko větší dojem engine od Square Enix a jejich tech demo Agni' s Philosophy. Tam jsem měl pocit, že to vypadá skoro jako proslavený Blizzardský CGI filmečky.
UE 4 (ale vlastně i UE3) se podle mě hodí spíš na takový to pseudo stvárnění reality jako různý sci-fi a fantasy prostředí, ale větší podání reality podle mě nabízí CryEngine popř. ten novej engine od Square Enix.
Uvidíme až představí CryTek ten CryEngine se všema fičurama jak to bude vypadat ale já musim souhlasit s tím, že UE 4 toho moc v tom technologickym demu nepředvedl. -
-
Jáj ty lama, v com ta ako sklamal ? v uzasnom SDK? V uzasnych grafickych posunoch ? Ked som videl ze tam maju SSS, miliony castic atd, ako epicky engine.
Ale lamky budu blabotat furt.
Tesim sa na mnoho hier ktore v UE4 pridu (tak ako UE3)... Na rozdiel od trapnych CryEnginov kde mame tak Crysis a tym to asi tak hasne. -
-
Majore ted budu hooodne hnusnej :D
Vrat se zas od kud jsi prisel ! Pokud uprednostnujes kvantitu nad kvalitou OK je to tvoje vec ,ale necpi ty svoje moudra tady nikomu . Unrea 4 engine toho moc nepredved a ten milion castic sis precet v reklamnich materialech . Pochybuju zes je pocital :D
-
-
No ona ta zprava je spise pro ty co se zajimaji o vyvoj her nez pro hrace. Zatim co oba zminovane enginy si muzes stahnout i ty tak ten od Square Enix (nevim o tom) ne.
A volumetricke koure a dynamic particle illumination je totalni bomba.
http://www.youtube.com/watch?v=MOvfn1p92_8 -
Podobny pocit mam i ja.Ostatne i ten UE3 na me pusobil vzdy tak nejak umele a vetsina vyvojaru s nim moc pracovat neumelo-preplacane efektama,zejmena v zacatcich,kdy se chteli vsichni blejsknout,co vsechno ta jejich hra umi.
Takovy Source engine nebo engine,na kterem bezel Stalker na me i pres sve stari pusobily vzdy lepe nez vetsina UE3 her.
A u UE4 to na me pusobi podobne.Jediny co na me opravdu zapusobilo byl ten prulet nad horama.Na druhou stranu je pochopitelne,ze pri predvadecce chteji ukazat vse co engine umi a zalezi pak na vyvojarich,jak s tim enginem budou umet pracovat.
Ale celkove na me udelala predvadecka od SE lepsi dojem. -
Napsal jsi to přesně, tam totiž UE vždy patřil a patřit asi i bude...
-
-
Je potreba se na to divat i z pohledu vyvojare. Tedy nejen co engine umi, ale i jak se snadno pouziva a integruje s ostatnimi vyvojovymi nastroji, jaky ma support, jak snadno se v nem portuji hry, kolik stoji a tak dale.
-
Tak Unreal enginy byly vždycky spíš takové "barevné scifi" než nějaké reálné prostředí... vždyť si stačí vzpomenout jak vypadaly všechny Unrealy.. na takové typy her jsou tyhle enginy dobré ..
-
-
Souhlasim a troufam si tvrdit, ze vim, co jsi tim myslel... Unreal engine pusobi ve hrach jakoby plastikove a nejvic mu to slusi v tmavych prostredich (jak ukazalo i tech demo Samaritan). Neznam hru na tomhle enginu, ktera by se odehravala v trochu otevrenejsi mape za jasneho deniho svetla a nepusobila "namalovane".
Cry engine pusobi v tomhle ohledu o dost vice "naturalne" (blbe se to popisuje, ale musi to preci videt vsichni) a vubec se Warhorse nedivim, ze si vybrali prave jej.
Pekne to shrnul Šašek o par prispevku nize... -
-
A na me zase CryEngine hry pusobily tak nejak vic technicky a technologicky. I kdyz to je asi ten dojem ze sci-fi Crysisu.
-
-
stylizace není determinována enginem, jen trochu jeho technologiemi.
-
-
Tak mi ukaž hru na Unreal enginu, kde je "fororealistická (myšleno barvy atd)" příroda třeba :)
-
-
to je irelevantní. to, že na frostbyte enginu jedou jen "fotorealistické" hry, neznam,ená, že v něm nejde udělat wowková hra.
ale když už po tom tak strašně toužíš, koukni na Mirror's Edge třeba. -
Pro příklad nemusíme chodit daleko. Nedávno se tady objevilo tohle video. *4*
http://www.youtube.com/watch?v=m-fMBf4Psfw&feature=related -
-
Já žádnou hru nevidím, jen nějaké tech demo.
-
-
Jen dodam ze to neni zadna hra a zadne oficialni tech demo ale je to od cloveka co se chce teprve dostat do herniho byznysu (ale par prof. veci uz ma za sebou).
-
To urcite ne, ale nekdy mam dojem, ze tu stylizaci trochu ovlivnuje, jake ma ten engine rozhrani, jak je vymysleny pro ty vyvojare, kteri jej pouzivaji. Jinak si totiz nedovedu vysvetlit, proc opravdu rada her na stejnem enginu typove vypada podobne. Protoze jinak je to preci nesmysl, vzdyt takovy engine se da pouzit uplne k cemukoli a muze to vypadat jakkoli.
-
Nicméně tady vypadá UDK "reálně"... takže jak píše Smejki, stylizace není dána enginem.
-
-
-
-
-
-
Takže to pak bude Unreal Engine 4 vs CryEngine 3 vs Frostbite 2 vs id Tech 5?Čím větší konkurence, tím lépe pro konečného spotřebitele, jen ať se předhánějí, aspoň konečně uvidíme na PC pořádnou grafiku.
-
-
frostbite 2 trololo :-D. ak si nehral BF3 mp tak ta ospravedlnujem!
-
-
Frostbite 2 je dobrej, ale má přesaturovaný barvy.
-
-
-
Po pravdě řečeno je Cryengine 3 méně výkonný, než Cryengine 1 dokončený v roce 2006! Cryengine 3 byl přizpůsoben na konzoloidní porty her a svým potenciálem jej hravě zvládá HW sestava z roku 2005, UE4 je ještě méně výkonný než Cryengine 3, patří do roku 2004. Ve vývoji jdeme stále nazpátek, aby nižší střední třída mohla platit a hrát nekvalitní hry na svých nekvalitních a nevýkonných konzolích, deskotpový hráč dostává akorát na zadek.
-
-
CryEngine jedna urcite neni dokoncenej v roce 2006 . Myslis asi druhou generaci na ktere bezel prvni dil Crysis . A Unreal 4 Engine urcite neni min vykonej nez soucasne technologie co mas na aktualnich platformach . Po pravde receno nektere sceny v tom tech demu na Samarithan a nebo ted na Unreal 4 si muze nejakej Cry Enhine nechat jen zdat .
-
určitě, ale přijdou nové konzole a to pak bude nářez a kvalita bude narůstat ;)
-
-
Vtipné je, že si Crytek pořád neuvědomuje, že úspěšnost enginu není až natolik o technologiích, než o uživatelské přístupnosti pro vývojáře. Jasně, je hezký, když engine umí plno věcí, ale k čemu mi to bude, když se mi s tím bude blbě pracovat.I jako naprostý amatér v tomto oboru dokážu říct, že UE3 určitě není nejvýkonnější technologie. Ale když s ním nemají problém hry dělat amatéři, tak profíci na tom musí ušetřit spoustu času-taktéž i peněz.
-
-
no, ty si zase neuvědomuješ fakt, že CryEngine má dost možná daleko lepší vývojové prostředí a nástroje než UT4, nehledě o integrovaném fyzikálním enginu atd. bez nutnosti licencování dalších technologií jako Havoc apod.
-
-
Jako klidně, ale chlubí se technologiemi a o dostupnosti vývojářům ani slovo.
-
-
-
K tým technológiám - problém je v tom, že aj keď cryengine 3+/4 bude obsahovať nejaké novšie technológie budú to už iba menšie nadstavby tých stávajúcich. Nepriame osvetlenie bol už taký posledný kameň, ktorý výrazne posunie vizuálnu úroven (pred príchodom raytracingu). Zlepšovať sa budú predovšetkým výpočty týchto technológií (napríkad výpočet GI zatial prebieha iba vo veľmi obmedzenej a vysoko interpolovanej miere), takisto tessellácia sa používa iba velmi obmedzene, tiene stále nie sú dostatočne "soft" a plne dynamické v celej hre.
preto sa obávam, že cryengine pravdepodobne premrhal šancu presadiť sa, kým mal ešte výraznú technologickú výhodu. Momentálne sú to viacmenej vyrovnané enginy ale s tým, že UE má okrem ceny a iných výhod obrovské vývojárske zázemie ktoré sa teraz ešte viac rozšíri. -
-
Podle me by vubec nebyl problem do obou enginu napraskat technologie, ktere by byly jeste za hranici soucasnych nejvykonnejsich pc, ale ono je to spis o te optimalizaci a pouzitelnosti, si myslim. Takze kluci a holky co delaj CryEngine mi pride, ze si chteji tak nak u lidi splhnout, ze podivejte se, to mi sme meli a mohli mit davno. Coz Epic taky mohl mit davno, ale proc...
-
-
niekedy mám pocit, že píšem hrozne nezrozumitelne, pretože nijak inak si neviem vysvetliť reakciu ako je napríklad tá tvoja. Samozrejme nie je problém implementovať technológie ktoré nerozbehnú ani počítače NASA, ja ale píšem o tom, že všetky zásadné technológie k viacmenej fotorealistickej grafike UE4 obsahuje (okrem raytracingu) a preto aj keď sa príde s niečim novým bude to už iba nadstavba toho súčasného alebo niečo so zanedbatelným dopadom na vizuál.
-
-
Ze je dalsi verze nadstavba te predchozi a ze z ni vychazi je tak jasne, ze to nema cenu nic k tomu psat :)
-
-
Nevim proc nejde reagovat na ty posledni prispevky...Ale jak s robotronem nesouhlasim tak tady ma pravdu i u pozdejsich prispevku.
-
Tak to nevim, ja mam trochu zkusenosti s tvorbou her, ale engine si na ty svy maly blbinky pisu sam. Me to co pises pride ze to spolu velice souvisi, ale samo do toho tolik nevidim :)
-
-
A tim chces rict jako co? Ze pracujes jako herni vyvojar nekde? Tak se pochlub na jakych hrach si delal a tak. Samozrejme budu radeji naslouchat cloveku se zkusenostma, ktery je dal nez ja a o vecech toho vi vic. Ale skoro urazet mi prijde zbytecne....
-
Hammer, Qoole, QERadiant, Sandbox e., UnrealEd + profi softy 3DS, XSI, Maya, renderery maxwell, vray, MR. Ale nedaj sa rušiť, ty si tu lietadlo...
-
A ty do toho vidis? Mas zkusenosti s Unreal Enginem, nebo CryEnginem, delas hry?
-
"ale samo do toho tolik nevidim "
asi tak
-
-
engine a technológie ktoré ten engine obsahuje sú tak trochu rozdielne veci *7*
-
-
-
-
-
Mám o něco raději CryEngine než Unreal. Nevím proč,ale když se podívám ve hře ve které je Unreal, tak se všechno hrozně leskne. Neřeknu kdyby ve hře pršelo to je docela přirozené, ale aby se mi lesklo dřevo, když je slunce. Takové zvlášní trochu. Snad to bude opravené v UE4. Jinak asi spíše stále zastávám CryEngine. Ale každému se samozřejmě líbí něco jiného.
-
-
to nema s tim nic spolecneho jestli se to leskne nebo neleskne to si tam muses v tom materialu nastavit .. proste tam nekco nacpal brutalni normamapu se silnou barevnou spekularku no...
-
-
Ten obrazek krajiny jste meli u novinky o Warhorse hre. Takze je to teda z Crysis 3? Kdyz se to objevi po najeti? Nevypada to jak z Crysis 3...
-
-
http://warhorsestudios.cz/index.php?page=blog&lang=cz
Screenshot z CryEngine 3 z propagačních materiálů Cryteku. (© Crytek)
To asi není žádná hra, to jen prezentuje engine. -
-
A ja myslel ze uz tam jenom pridaj bratra Zisku, povozy a vojsko a jedem :)
-
-
No, teď by se někdy měl objevit další blog na Warhorse stránkách o tom, jaký mají představy o herním světě v té jejich hře. Alespoň to padlo v posledním podcastu.
-
to by jsi opravdu jen jezdil s Žižkou na koni po krajině, nic víc :)
-
-
Tak naky mesto pro vypleneni by se tam taky pridalo :)
-
-
jasně já to tak taky bral, ale jen jsem to takhle okomentoval, kdyžtak se nezlob ;)
-
Teda takhle me tahat za slovo, tc. Bylo prece jen tak recnicky zvolani :)
-
já jen reagoval na tvé "jenom", jak jsi psal: "uz tam jenom pridaj bratra Zisku, povozy a vojsko a jedem", tudíž to působilo tak, že by se to dalo udělat za pár chvil a za rok to mohlo vyjít ;)
-
To snad vim ne. Casu na to maji dost :)
-
jenže "ono se" samo nepřidá a přidat město není jen lousknutí prstem :)
-
-
Simulace přesunu vojska? To by se asi moc dobře neprodávalo. *3*
-
-
Jako Army Transport Tycoon? *1*
-
Proc? kupoval bys jim novy povozy ktere by umoznovali lepe a efektnivneji uspokojovat jejich potreby a uvezli by vice jidla a piti kdyz se utaborite tak bys v noci stouchal do strazi aby nespali. Penize a jidlo bys ziskaval lovem a obcasym prepadem a vyplenenim nejake vysky no a kdyz by se konecne dorazilo k nepratelskemu opevneni byl by konec mise :D
-
možná, s nějakou stupidní AI :D
-
-
-
-
-
-
Pro překladatele : "Na Androidu jsou pak různá omezení" a "Na Androidu jsou pak různá jiná omezení" jsou dvě docela rozdílné věty.