Přejít na výpis diskuzí
Co přinese velký update 1.2 do Star Wars: Old Republic
5.3.2012 | levis
140 příspěvků
-
Když už tu srovnáte WOW se SWTOR, tak se divim, že tu nikdo nezmínil to, jak Wowko postupem času uplně podělali! Hral jsem ho nekolik let a vždy s každym patchem či datadiskem uplně zazdili hratelnost i pvp !!!!! Když jsem začínal, tak to questeni a raidování bylo vzrůšo. Člověk musel taktizovat a přemýšlet, některé questy jsem opakoval 5x než se povedlo, ale ta radost potom. Pvp byli fighty na život a na smrt. Když měl někdo ten nejvyšší pvp set na sobě, tak mu člověk záviděl a zároveň obdivoval, prostě jsi byl king. A tohle všechno je teď v prdeli..... V blizz poslouchali jen ty 5 leté děti, co furt brečí jak je to těžký, jak je pvp nevyvážený a nedá se hrát atd atd a vysledek? Wowko teď hraje i můj 7letej synovec a má nejlepší pvp set. Fujjjj, všechno kouzlo se vytratilo. Všichni maj všechno bez snahy. ....... A proto teď hraju SWToR... Tady to ještě neni dokurvený
-
-
V PvP to snad je vždycky na život a na smrt, to přeci není jen výsadou WoW. A přesně jak píše "kosťa", taktizovat v podstatě v jakékoli onlinovce (WoW, Rift, Aion, Tera, Lotro, PWI a jim podbné) při dělání questů si musel jen tehdy, pokud quest byl určen pro dva a více hráčů a ty si ho zkoušel sám.
-
Hoši to nemyslíte vážně ne ? Uznávam že WoW hodně zjednodušili ve Wotlku, ale ze začátku cataclysmu i ty pitomé HC dungegony byly dost maras. Kolikrát jsme šel i 5 group než sme došli jeden dung protože lidi neuměli taktiky a nebo to prostě neuhealovali atd. Wow se zlepšilo a s každým datadiskem naopak přineslo do hry to co hráči chtěli. Co se získávání PVE Equipu týče tak to je ko.k.o*ina mluvit že to bylo něco těžšího, je to pořád to samé ! A PvP Eq se získává o něco lehčejí ale o to víc pak vyhoříš v arénách. 7 leté děcka nerozumí co přesně talent dělá a kdy a jak používat nějaké macra atd k tomu. Tam prostě musíš mít mozek a vědět kdy co použíješ abys přežil ! Questy jsou mnohem záběvnější teď v cata než na TBC. To byl trest expit na TBC! zabíj milion /milionu a furt dokola zabíjení triliardy nepřátel no a to je jinak strašně zábava řešit jeden quest hodinu než příjdeš na to co máš dělat, od první chvíle tam byl carbonite nebo quest helper protože to byla otravnost největší ! A Mounti s Achievmentama ? 2. největší tahák hry! A když teda tvrdíš že všichni mají všechno beze snahy.. nevím ale chodit na drop mounta 1,7% mi nepříjde beze snahy, a to samé s onixii, phonexiem nebo novým mountem z DS! Nic tam není beze snahy a každý se o všechno bije a bije ! A když máš na sobě opravdu něco co se jen tak nesežene tak si piš, že furt se na tebe dívají, pochvalují a jsi king. Ach vy hateři.... chtěli byste furt jen samou dokonalost a přitom byste sami nedokázali ani ho*no a když už jo, tak byste poslouchali tyhle haterské debilní kecy. *16* *16* *16*
-
bla bla bla bla bla,samozrejme nostalgia je super vec,wowko uz je samozrejme v riti,ale post ako to bolo super na zaciatku ale teraz je to na kkt je absolutne stupidny,pretoze wowko na zaciatku bolo proste nove a tak dalej,ale proste nebolo dobre...(Ps. hral som wowko od patchu pred Ahn'Qiraj)
-
Taktizovat při questění ve WoW? Ale no tak.... *5*
-
-
vanillu nepamatuješ co?
-
-
Vanillu - respektive vanilla questy pamatuju velmi dobře. Ale ty si asi nepamatuješ, že když u questu bylo v závorce číslo, znamenalo to pro kolik lidí je určenej... *5*
-
-
a víš jaká byla radost to vysólovat? ;)
-
-
-
-
Si děláš srandu ne? Ono totiž Sw ani žádné PvP nemá, a PvE. Tahle hra je jeden velký šmejd, lituju peněz, co jsem do toho vrazil. Tady jde vidět, že jsi buď lhář, nebo blázen protože tohle nemůže napsat normální člověk. Oproti WoW, SW nenabízí žádnou výzvu vlastně i můj tetris na mobilu nabízí větší výzvu než Sw. Expit a jakmile se člověk dostane na max lvl týden hraje a najednou zjistí, že už nemá co dělat. Tuhle hru už brání jen skalní fanoušci, kteří argumentují tím, že si máš vytvořit 3 alta a užít si příběh z jiného pohledu *15* .
-
-
Ma ale pravdu v tom co wowko melo a co uz nema.
TOR to nema uz od zacatku.
-
-
-
Tak je zrovna maintenance, tak my, Biodroni bez života (co hltají vše od BW a EA stejně jako zombíci lidské mozky), máme čas hádat se s vámi, osvícenými znalci her, zkušenými statistiky a prognostiky (snad i proroky), kteří už máte jasno v tom, jak která hra dopadne a dle vašeho názoru se bude řídit celosvětová herní komunita a pobrečet si s našimi soukmenovci, jak ten náš titanic už čtvrt roku nabírá vodu, ale pořád se nemůže potopit a osvobodit nás pro jiné, zcela jistě ty srávné hry... *6*
Toliko k té svaté válce na fórech pod každým článkem.
Tak předně SWTOR si neklade za cíl krást hráče jiným MMO, zdaleka ne v takové míře, jako ty některé jiné (byť je to boj s větrnými mlýny - koho několik let něco baví, velmi těžko to opustí). Nemyslím si, že někdo, kdo je natěšenej na GW2 a podobné hry by na ně zapomněl a šel hrát SW. Nicméně SWTOR konkuruje něčím úplně jiným - přitáhl a ještě přitáhne k hraní hodně fanoušků celého fenoménu Star Wars (mnohdy nedotčených jinými MMO či hrami vůbec). A to je taky ten důvod, proč to hraju já. Mám své oblíbené sci-fi, fantasy či nějaké zástupce jiných žánrů. Aby mě hra chytla, tak musí mít kvalitní a propracovaný svět a dobrý příběh, nebo zaujmout něčím jiným. Proto jsem hrál LotRO, proto teď hraji SWTOR. A ať si vyjde co si vyjde, stejně to hrát nebudu. Je to pro mě nezajímavé, nemastné, neslané stejně tak jako svět WOW, který baví miliony hráčů, stejně jako RIFT (hraje to vůbec někdo?) nebo ty vaši jiní králové her.
No a že hra vyšla nedoladěná? Za celou dobu se mi nestalo, že bych narazil na bug, který by mi znemožnil další hraní. Fajn, občas jsem musel resetovat quest, občas se mi resetoval boss po půlce souboje, ale nic, co by mi zabránilo jít v příběhu dál a dál. Jasně, za ty prachy co jsem jim dal bych čekal, že hra bude dodělaná - ale mezi námi, ukažte mi MMO které UŽ JE DODĚLANÉ. Pořád se patchuje, updatuje, mění herní mechanismy. Vadí vám to? Mně ne, aspoň ta hra není zkostnatělá a vyvíjí se. Teď přijde další patch s množstvím oprav a množstvím nových věcí. Já se těším, bude to zase o něco větší sranda.
Chápu, že některým ta hra leze krkem, že ten svět nesnáší a nemůžou ho vystát. Já jsem taky alergickej na Harryho Pottera a asijské manga, ale to ještě neznamená, že budu flamovat na fórech o tomhle a všem těm fanouškům tvrdit, že ten jejich fenomén (který baví miliony lidí na světě) je na umření a není progresivní a je to na nic. Ono jaksi, fanoušci to vidí jinak a ty vámi vyzdvihované vady pro ně nejsou tak zásadní, aby si to neužili...
Zkrátka - můžete o tom diskutovat, můžete o tom vést spory, můžete s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat *3* -
-
Tak to absolutně nesouhlas, já třeba Star Wars moc v lásce nemám ale hra mě baví (zatim), ale vzhledem k tomu že miluju PvP, tak v tomhle ohledu TOR nesahá WoWu ani po kotníky (dnes), a to raději nezmiňuju TBC, nejlepší WoW PvP doba. A přitom ToR měl náběh mít skvělý PvP, nemá, zdaleka ne... bohužel...
To že svět WoWu je naprosto nelogickej a stupidní, to je svět SW v podstatě také, ale třeba svět WoWu mi byl mnohem sympatičtější.
Co vidim jako velký plus jsou dabovaný questy a celkem i zábavný, co to ale sráží do kolen jsou odpovědi, kdy člověk nevidí přímo odpověď, ale pouze nic neříkají volbu a to se pak sakra divý co jeho hrdina vybleje, a pak následuje esc v nejlepším případě, abandon v horším a dokončení questy tak jak sem to nechtěl v nejhorším... Mimochodem k čemu je mi že se můžu rozhodnout v 90% případů ze dvou odpovědí, kde je sakra nějaká třetí, např. Můžu ho sejmou / Můžu ho pustit, ale já ho chci nechat zavřít...
Tahle hra bohužel nepřináší vůbec nic novýho (důležitýho pro MMO), a naopak osvědčené mechanismy pro jistotu ignoruje... Smutné na tom je, že v konečném důsledku se hra pravděpodobně sama pohřbila... -
-
No vidíš. A mě zase pvp nikdy nebavilo, ale tady v SW mě baví.
Ty questy jsou skvěle nadabované, popravdě tohle je standard kterého by se měli vývojáři držet. Rozhodně lepší než stránkový textový úvod k textu. S těmi odpověďmi máš bohužel trochu pravdu, někdy jsem taky viděl další, třetí možnost, která tam bohužel nebyla. Slabou útěchou může být, že to tak většinou bylo nějak ospravedlněno. Ale rozhodně je to zajímavější, než mít quest - zabij 20 mobů a na konci bosse - přijď si pro odměnu, ne? *4* -
-
Ale jako to samozřejmě jo, to se mi právě moc líbí, že tam jsou questy řešený takhle a občas je dabing uplně skvělej, a člověk se i zasměje...
-
pardon - textový úvod k questu *4*
-
-
-
mno pochybuji ze akcionari nebo komu tecou ty penize ze SWTORu nechteji krast hrace jinde...jejich jediny zajem je vytriskat co nejvice penez a to znamena co nejvice predplatitelu a uplne nejradsi by meli vsechny hrace onlinovek u sebe = vice zisku...to je proste byznys ;) to nema s hrou nic spolecneho.. jinak hra je to dobra, sam ji hraju
-
-
No to sice jo, ale i akcionářům musí být jasné, že skalní fanoušky těžko přetáhnou. Ale když se zaměříš na dosud neoslovené hráče, tak máš pořád dost široké možnosti, ne?
-
-
Tohle je ten zakladni predpoklad, zajimat se o svet SW. V tomto pripade ta hra nejspis funguje a muze mit spokojene hrace. Ale priznam se, ze ja jsem od SWTORU ocekaval i to, ze me do toho sveta vtahne, seznami me s nim, a ze me tam nejen udrzi, ale donuti me i treba precist souvisejici knihy apod. Tohle se treba totiz povedlo Lotru, nejdriv mi vsichni ti trpaslici apod. pripadali trochu ... no detinsti, ale po case me ten svet zacal zajimat precetl jsem kvuli tomu i knihy... ve SWTORU to nejak nezafungovalo. Rozhodne to ale nemusi byt vinou te hry, dokonce ani SW vymyslenyho sveta, nejspis jde o ciste osobni preference. Mne treba chybela situace: hodim na zada batoh a jdu prozkoumavat svet, a to jsem v uvodu netusil jak bude obrovsky :) , fakt jsem po trech mesicich vlez do Morie :), tady jsem za mesic pohodovyho hrani mel hotovy vse vcetne dvou HC operaci, bylo to bezva, ale kde je neco dal ? Neni... takze se keca s guildou *1* a ceka na fleetu nez se sejdeme na jeden z tech dvou raidu ...
Verim, ze clovek znaly SW sveta si to skvele uziva, ale zrovna tak myslim, ze treba EVE, Lotro, ale i Rift si uzije i clovek co ho ty pohadky okolo az tak netankuji (a uprimne nechapu ten maly zajem o tyhle vcelku dobre udelane onlinovky). Zatimco treba EVE a semtam i Lotro po tech letech obcas zaplatim, SWTOR me uz moc nelaka...
Ale nepral bych ty hre zadnou obecnou hysterii, jak je to spatny, a ze to nikdo nehraje. Mohlo by ji to dost (a nefer) uskodit, preci jen Bioware jsou jednim z mala studii, ktery dokaze delat hry co me jeste porad bavi.. ( i kdyz teda ten DA2 ...*2*) -
-
No, popravdě v Lotru už taky nebylo moc dělat. Farmit armor set, který za pár měsíců znehodnotili posunutím o 10 lvl nebyl zrovna nejtaktičtější tah *1* Ale hra je to rozhodně povedená a propracovaná, autoři se nebojí jít i za hranice knih a to je dobře *4*
Bioware dělá velmi dobré hry, jen se stal terčem haterů. Stejně jako před nějakými deseti lety byly hry od EA obecně dobře přijímané a dneska jsou to mrchy co všecko kazí Originem, stejně jako pár let na to se uznávaly hry od UbiSoftu a dneska to jsou kaziči dobrých sérií...a bůhví, co ještě...
No, být fanouškem něčeho je dnes těžké, když se někde projevíte, hned se proti vám objeví spousta "Farizejů a znalců písma" a hledají, jak váš názor (a vás i s ním) roztrhat, spálit, zadupat a zapřít.
-
-
No ja bych kontroval, ukaz mi MMO, ktere v dobe vydani nema takove zakladni veci, jako guild banku. Ukaz mi jedinou MMO hru co posledni dobou vysla, kde se neda posunout ci zmenit velikost okna a kde muzes mit otevrene maximalne dve.
My, kritici, take mame radi Star Wars a o to vic nas mrzi, jaky ohromny potencial hra mela a to, jak totalne ji EA/Bioware zabili.
To, ze te SWTOR stale bavi je dobre a preju ti to. Ale za sebe rikam, ze to nechapu. Ale holt jsou asi lide, co je bavi delat porad dokola to same, hlavne kdyz je to ve Star Wars. Ja mam Star Wars taky rad, ale tu puvodni trilogii. KOTOR jsem bral jen jako odbocku. Navic ve SWTOR, kdyz muj smuggler dostane blaster, co vypada jak kolt sestiranak s divokeho zapadu a muj vanguard pusku co vypada jak MG42, tak mne to tu iluzi Star Wars totalne zabije.
A uprimne tvoje logika je typicka logika fanboye. Ja zadny bug nemel, tudiz tam zadny neni. Mozna bys mluvil jinak, kdyby ti v questlogu viselo 5, ale i klidne 15 questu, co nemuzes zrusit ani se jich jinak zbavit, nebo kdybys mel cely pribeh na jedne planete bugly na zacatku a nemohl jsi ho tudiz udelat. A opet, prijde patch, plny veci, co normalni MMO maji jiz od zacatku, ale fanboi si dal bude mlit svou, ze to je dukaz toho, ze se hra vyviji.
P.S.
Llide na hornich palubach Titanicu take dlouho netusili, ze lod uz jde ke dnu :-) Ja osobne tipuju SWTOR bude f2p do roka a pul, ne-li drive. -
-
No, tak ale v tomhle patchi to přece opravují, ne? :) Ta hra ten potenciál pořád má a využije ho.
Mě bavila jak původní trilogie, tak ty nové, bavilo mě Jedi Knight, bavil mě KOTOR (a jak!), bavil mě KOTOR 2, bavil mě Battlefront. Baví mě Star Wars.
A teď jen tak pro tvou informaci - zbraně v SW jsou založené na skutečných druhoválečných a poválečných zbraních - třeba se podívej na pušku, kterou nosí Stormtroopeři a na britský Sterling L2 A3 *3* Promiň, jestli jsem ti právě zabil iluzi z původní trilogie.
A naopak - já bugů měl kupu. Ještě teď mám v questlogu několik questů, který nejdou zrušit nebo dokončit. Kolikrát jsem se zasek v nějaké textuře a musel dát /unstuck, nebo tak. Já jsem nikdy netvrdil, že jsem neměl žádný bug a že nejsou. Jsou! Fajn, ale je mi jasný, že to není jen můj problém a časem se vyřeší. Já totiž na rozdíl od tebe pořád tomu potenciálu věřím a vím, že Bioware má motivaci tu hru zlepšovat a odstraňovat tyhle (a jiné) bugy.
P.S.: No jo, celých pár minut to nevěděli no... Uvidíme, jak to bude. Každopádně F2P není rozhodně nic špatného - viz. Lotro. Teď se mu daří, jako snad nikdy -
V RIFTU na počátku nabyla snad guild banka :) a jinak F2p mi nepřijde jako degradace hry :D Hra naopak nutí k nějaké kvalitě, aby do toho člověk dal peníze :)
-
-
Proc nemas rad anime? (to neni pokus o flame, jen mne vzdy zajimaji duvody - hlavne mi nerikej ze proto ze je to kreslene :D )
-
-
No, tak trochu ti to řeknu a trochu ne *1* Naopak hodně se mi líbí kreslené filmy a seriály, ale spíše toho našeho euroamerického stylu. Nelíbí se mi ten styl, jakým je to provedený, jaké proporce tam mají postavy (OBŘÍ oči, miniaturní nos, většinou šílené účesy, oblečení věčně rozevláté a tak). Ale nic proti tomu, podle toho, co znám z vyprávění mají některé kousky zajímavé příběhy). A třeba když už jsme u těch Star Wars - úplně stejně se mi nelíbí ten styl, jakým byly udělaný původní Clone Wars (ty z roku 2003) na CN
-
-
Ale Clone Wars je na rovnaký grafický štýl ako SWTOR... to ti nevadí?
-
-
Záměrně jsem psal STARÉ Clone Wars z roku 2003. Najdi si to *3*
-
-
aha sorry, už som si to našiel :) ale mne prídu hrozné obidve...
-
-
-
tak anime je o pribehu, proto sou lidi schopni akceptovat animaci, ktera nekdy ani animace neni a je to spis sekvence obrazku. nicmene ty pribehy sou prave to oc tu bezi
-
-
Ale je to skoda ne ? Predstav si kdyby anime byly nejen vyborny pribehy (s cimz souhlasim), ale i skvela, originalni kresba....*4*
-
-
I taková se najde. Třeba Miyazaki (toho by měl znát každý, kdo se trochu zajímá o filmy) měl vždy velmi plynulou, originální a živou animaci.
-
-
-
-
-
Lépe bych to neřekl, dávám +.
-
-
Osobně jsem se hrou sekl, prodal účet a nehodlám se k ní vracet. Mám mnoho důvodů, za které mě odsoudí plno lidí, kteří hru v životě nezapnuli nebo jí hrají hodinu denně. Tento příspěvek berte tak, že hru nesrovnávám s WoW a ani nemůžu, protože WoW je úplně na jiné úrovni.
Co se týče příběhu mé postavy. Kde je epičnost, o které tady každý mluví? Do 45 levelu to bylo to samé... doletěl jsem na planetu, byl tam zloduch, které jsem měl možnost zabít nebo zajmout. Akorát to byla jednou žena, jednou muž nebo jiné zvíře. Já zcela chápu, že nejde vymyslet moc věcí tak, aby to bylo stále jiné a neopakovalo se to. Ale upřímně v tomto nevidím epičnost a sílu příběhu jako ostatní.
Dotažení enginu, který se v životě nepoužíval, nebylo na něm dokončeno plno her kvůli špatné stabilitě je jedna z největších chyb, která tato hra má. Plno zón, které ve hře jsou mají opravdu zbytečně velké požadavky na hardware. Je úplně zbytečné, aby se něco takového dělalo. Typ MMORPG her by měl být přístupný většině lidí i těm, kteří mají slabší stroje. Bioware má na testování nejspíše high-end počítače a na lidi se slabšími stroji se nedívá. Nemohu říct, že by mi to nějak vadilo, ale mít 15 FPS ve městě a ve War Zone je naprosto hnusné, nedotažené a nedomyšlené. Kazí to dojem a alespoň mě to překáželo v hraní. Ano, 15 FPS není málo ale není to taky moc. Mít stabilních 30 FPS nezlobil bych se... Ve světě nebyl problém mít 120 - 150 FPS s plnými (nebo-li medium) detaily. Což mě navádí na další myšlenku, že sprosté přejmenování dvou proměnných z High na Medium bylo taky úžasné řešení.
Interface jako takový mě zklamal snad ze všeho nejvíce. Čekal jsem, že se hned po startu objeví příjemné addony na odstranění modrého interface. Bohužel Bioware nedovoluje addony. To mě vede k otázce proč? Je snad engine hry tak špatný, že by nezvládl addony? Chtějí snad vývojáři nutit lidi, aby hráli X let na stejném interface? Většina starých, ale i nových MMORPG (Rift, AION, Warhammer) dovolují změnu interface a mají k tomu důvod - nemožnost cokoliv dělat s UI je nelogický krok vývojářů. Pokud chtěli, aby se nepoužívali addony chybí jim pár podstatných věcí.
End-Game je sice divný, ale přeci tam je? Ano... skvělé raidy a dungeony, které hráči proběhnou za večer bez nějakých větších problémů, absence arén nebo nějakých věcí, pro které by se hráč hnal - PvP tituly, PvE tituly, gear... World PvP je uděláno hrozně. Může mi někdo říct, proč je Illum instancovaný na více serverů? Jaký je důvod dávat hlavní PvP místo do instancí? Outdoor PvP taky není nikterak slavné a co více... potkat někoho při expení je celkem zázrak. Jednu dobu se mi zdálo, že nikdo neexpí nebo jsou v jiných instancích. -
-
Souhlasim, ja uz s tim take seknul. Dva charaktery na lvl50, jeden na lvl31 a uz mne to proste nebavi. Neskutecne nudne, neskutecne repetitivni, spis to pripomina singleplayer s moznosti coopu. Do toho pripocteme rapidni ubytek hracu na mem serveru (a prosim fanbois, nechte si ty rady, at jdu na jiny server, mam tu uz dva charaktery, ktere pro mne mohou craftovat, tak proc bych lezl jinam). O epickem pribehu si muzeme nechat jen zdat. Ze zacatku se tak muze jevit, ale jak postupne hrajete, tak se pribeh zacina jevit totalne stupidni.
-
-
Ovsem to uvodni video co jsem mel nekde v lese se Satele, tak to bylo epicky a monumentalni... bohuzel taky posledni,zaverecna scena,jak jsem stal na podiu a byl vyznamenanej uz s epicnosti mnoho spolecneho nemela *1*
-
-
Prosimte ty tvoje zblitky si bez psat na to vase forko o WoWku, tady na to opravdu nikdo neni zvedavy. Krom kritiky neumis napsat na hru jedinou pozitivni vec, coz je tobe a podobne smyslejicim pitomcum z WoWka typicke, neumite prijmout nic jineho nez WoW je to dano tim, ze mate uz z teto hry naprosto vylizane mozky.
Apropo i ten posledni zapomenuty droid v SW ma epictejsi pribeh, nez cela slatanina WoW, kde pribeh postavy neni absolutne zadny a pribeh hry je spise k smichu pandy to jen potvrzuji. -
-
Chlapče, ty máš dost.
Že nenapíše pozitivní věci je LOGICKÉ, protože příspěvek je o tom, proč odešel. Máš nejenom dost, ale i problémy s logikou.
Příběh epičtější, než WoW? No nevím, WoW se díky fázování (které mít SWTOR, tak to opravdu bude znát) dostává úplně na jinou úroveň, doteď nezapomenu na blbé dobývání předmostí v Icecrownu. Ve SWTOR mi ale opravdu chyběl nějaký "WOW!" moment - bylo tam pár věcí, které mi přišly celkem dobré, třeba některé části příběhu za sith assassina nebyly vůbec špatné, ale bylo to spíš jako číst knížku, o které pořád nejsem rozhodnutý, jestli ji mám rád nebo ne.
Takže máš nejen dost a problémy s logikou, ale i problémy s pochopením slova epičnost.
A vůbec, že já tě krmím. Hybaj zpátky pod most! -
Tohle je vcelku úsměvné. Btw nejlepší MMO které si člověk může zaplatit je jednoznačně Eve Online a ne WoW. Bylo tomu tak vždycky :) Příběhy ve WoW jsou pěkne propracované a je super, jak se obsah novel odráží v samotném světě Azerothu. ToR má pěkný single, i kddyž žádná "bomba" to taky není, nicméně většině lidí tu prostě podle mého vadí a jsou zklamání z endgame obsahu, ne?
-
Přiznej si že ta hra nemá žádné PvP, PvE je jednoduché a HC guilda co hrála wowko složí raid za dva večery. Jediné co ta hra má je dabovanej příběh, ale questy jsou ve skutečností, po stránce hratelnosti nudnější než wow. Vlastně jediná věc co je horší, než tahle hra je jejich technická podpora.
-
Děkuji za reakci, i když nejspíše od člověka, který ten mozek opravdu vylízaný má.
Kde je tvůj epický příběh? Ukaž mi jej, prosím, rád bych byl ohromen.
-
-
-
Zdravím vás,
Osobně hraju SWToR také už nějákou dobu. Porovnání mezi WoW a ToRem popravdě asi není na místě. Rozhodně se nedá porovnávat ToR s WoW v dnešní době. Vetšina z vás zde na ToR nadává, jak je nedoladěný, zabugovaný a jak je nezvládnutý a jak bezohledně vykradl WoW ( To nevím, jestli je zde napsáno dnes, ale už jsem to četl ). Všichni si myslí, že WoW přišlo z něčím originálním. Omyl. Nepřišlo. WoW jako takové vykradlo Everquest I. a Ultimu Online. Blizzard dokonce tenkrát přetáhl šéfdesignera z Everquestu. Kdyby se toto stalo dnes, byl by oheň na střeše. Aleee to jsem odbočil. Hodně .. =)
ToR má své mouchy a já se popravdě divím, že ji vypustili do světa v tomto stavu, ale pořád je to zábava. Co se týče porovnání příběhů her SWToR a WoW ( Pozor ne Warcraftu ), ToR je o několik tříd výše. Řekněme si upřímně, kdo z vás si ve WoW přečetl kompletní znění questu a né jenom to, co má vlastně udělat. Není to ani 10% hráčů. ToR je v tomhle jinde a je to jeho obrovský plus. Epičnost příběhu je ale v tomhle případě velmi silné slovo. Kdo chce epičnost, může si zahrát sérii ME. ToR je MMORPG s dobře podaným příběhem, což mu podle mě ještě na pár let zaručí úspěch.
A i když jsem hrál WoW i SWToR, mohu s klidným svědomím říci, že expící část ToRu je podstatně zábavnější. *5* . Toť můj názor. Prosím, (ne)házet kamení . -
-
naprosto souhlasim... patch 1.2 vypadá dobře http://www.youtube.com/watch?v=jtnLMcWdARY :)
-
Jen si tak trochu rypnu ohledne toho cteni questu... Ve WoW jste totiz mohli delat zajimavejsi veci nez cist questy, tam na vas cekal cely MMO svet.
Osobne me stve, ze Bioware naridilo zdimat MMO zanr, protim by tahle hra mnohem lepe fungovala jako normalni SP, coz uz nekolikrat predvedli. -
-
jedina vec co mne na wow kdy bavila byly prave questy a zkoumani toho obrovskeho sveta. samozrejme, ze je tam velka spousta vyplnovych questu typu zabij deset kachen, ale hlavni questove linie pro kazdou zonu byly, jsou zajimave. Zacalo to v TBC a skvele provedene to bylo ve WotLK, kde i spousta vedlejsi questu byla zajimavych, ke cata jsem se jeseste nedostal, ale predpokladam, ze pokracovali ve stanovenem trendu.
-
Jáá jsem nenarážel na to, co se dá či nedá ve hře dělat .. *4* .. Narážel jsem na to, jak jsou samotné questy podávány hráči a jak je to zajimavé .. *5*
A ohledně SP. Ono původně to měl být SP, alee ze single-playeru nikdy nevyždímáš tolik peněz, jako z MMO. Tudíž je tento krok logický a čekejme, že se do několika ukáže MMO ze světa Mass Effect ( To jsem si zahrál asi na moc velkýho proroka ) *1* .. -
co to jako je? cekal cely MMO svet ?
-
-
Možnost jít dělat questy na jinej kontinent a nemuset vždy procházet ty samé questy. Když bylo WOW nové tak byla kopa lidí co nasedla na mounta a celé dny procházela místa kde ještě nebyla. Podle mě většina lidí dodnes neviděla každý kout WOW světa což se ti v SWTOR nemůže stát. Nepochopte to špatně, SWTOR jsem si dolevloval, prošel i operace a pak chtěl přejít na PVP. Natěšen naběhl na ILUM do toho legendárního epického PVP místa a dále asi nemusím povídat :D
-
-
-
-
WoW jsem hrál od EU bety, ve WoW jsem nakonec zabil uplně vše, a to včetně DW na HC ve 25 man verzi....... SW:ToR jsem sledoval pozorně od roku 2009, kdy se rozjela ofiko stránka a sem tam se tam objevila nová informace. V průběhu minulého roku, pár měsíců před vydáním ToR jsem se prostě nemohl dočkat, WoW už mě prostě unavilo a říkal jsme si, že ToR bude konečně cesta ven z toho WoW kolotoče.... Hra vyšla, vrhl jsem se do toho a nestačil jsem se divit.... Člověku to prostě nedá, aby hru neporovnával s tím co zažil. Plně jsem si od začátku uvědomoval, že musím být shovívavý, že je ta hra v plenkách..a na druhou stranu jsem si říkalm, že autoři měli možnost čerpat a kopírovat spoustu věcí, která se v žánru MMORPG her za ty roky prostě ujala..... Závěr je takový, že jsem zjistil, že ToR má dobrý "single" player, ale endgame prostě stojí zaprd. Tři obtížnosti endgame operací, které jsou ale v podstatě uplně to samé?????? Za dva týdny po dolevelování postavy mám full rakata equip a to bez toho, že bych se musel extra snažit. PvP je prostě tupost.... Nepřítomnost addonů, combatlogu apod člověka akorát otráví, nemluvě (nyní již tedy implementované) o nepřítomnosti základních věcí, jako je např. zobrazování CD na abilitu apod......... Ta hra je prostě nedodělek, který se svým endgame contentem bohužel příliš nevymyká z šedého průměru mnoha titulů, které vyšli předtím. V současné době mám cancelnutou platbu a namlouvám si, že časem si to třeba cvaknu a zkusím zjistit jestli Biowae došlo, že to podělali a co s tím udělali....... Závěrem kraťounké shrnutí: obrovské očekávání a naděje, následované vystřízlivěním a i přes snahu být optimista je tu konec plný zklamání.
-
-
No, osobně nemám rád addony v žádné online hře. Důvodem je zvýhodňování, zlehčovaní a třeba zautomatizování hrání. Samozřejmě uznávám, že spousta externích věcí je velmi užitečná, jenže smysl hraní, když mi vše ukazují addony, je minimální. Příklady třeba z wowka – threat meter, všelijaké boss mody, pvp alerty a tak dále… UI by mělo být v základu dostatečně promakané, poskytovat pohodlné nastavení všeho potřebného. Rozhodně by kvalita hráče neměla být úměrná „množství“ nainstalovaných addonů. Ideální gamesa má být, až na kosmetickou vybarvenost, pro všechny stejná.
-
-
Úplně mi mluvíš z duše.
-
spatne umistenej preispevek: smazano :P
-
Souhlas, zrovna tyhle addony a macra, ktery udelaji ze hry one click fest jsou jedna z nejvetsich kravin...
-
-
Jasne, zatimco ted treba healer musi jak d e b i l kliknout na spoluhrace, kliknout na tlacitko na heal, kliknout na jineho, klinout na heal, to vubec neni klikfest, ze? Nebo souboje, kde misto jejich vychutnani mackame tlacitka jak magori. Ale nekomu toto evidentne vyhovuje.
-
-
Nemáš klikat, klikáš v raid seznamu a heal más na hot key.
-
-
-
-
Bohužel musím souhlasit, bylo to moje první MMO a asi poslední. Mužu se zeptat na to cancelnutí platby ? Ještě jsem to nikdy nedělal a ušetřil by jste mě čas kdyby jste mě řekl jak se to dělá, mám sice ještě měsic hraní ale platit už nebudu.
-
-
Prejdi na stránku www.swtor.com, tam si daj v pravom hornom rohu login, vyplň svoj e-mail, heslo a kontrolnú otázku. Ďalej nájdi MY ACCOUNT a tam SUBSCRIPTION. Tam už dáš len cancel subscritpion a vyberieš si nejaký dôvod. Čas ktorý už máš zaplatený sa ti nezruší.
-
V account managementu stačí dát cancel subscribtion u zvoleného druhu platby a věc je vyřešena.
-
-
Díky moc
-
Jeste doporucuju smazat kreditku, protoze Bioware zkasne lidi i kdyz zrusi ucet. Ale mozna to uz opravili.
-
-
-
-
Mimochodem už jsem to tady psal tak měsíc dva zpátky, že všichni, které znám a zkoušeli SW:TOR hrát, tak už od toho dávno odešli to zkusit jinam (včetně ostatních členů jejich guild), protože je to herně na kulové a příběh to rozhodně nezachrání (ani ten prý není žádná obrovská sláva).
No jo, tehdy jste mě kamenovali, že SW:TOR je "the best game in the world", budoucnost MMORPG... No, ještě uvidíme, jestli si na to vůbec někdo vzpomene za pár měsíců. -
-
ani bych se nedivil, kdyby přešli později na f2p.. některé mmo jsou s timhle modelem snad uspěšnější než s těmi poplatky..
-
-
jenomže do F2P narveš víc prachů
-
-
tak chapu zeje to prestalo bavyt i ja sem chtel odejit ale proc bych to delal staci kdiz si vspomenu kdyz vychazelo wow tak to taky nebylo nic moc extra a priznam se ze po 3 mesicivh sem to prestal hrat na pul roku a pak syto znovu zapnul a zase meto chytlo bylotam vic vseho instanci a tak dal nechapu lidi co od toho cekaj u wow se taky muselo cekat na pridavky vylepseni a tak dal sorry za moji cz nejsem cech
-
-
Chápu a třeba se ta hra ustálí, co se počtu hráčů týče... Ale tak si nejsem jistý, spíš to tipuju na takový "veřejně-tajný fail", co se celkové bilance týče. V každém případě se za svůj styl psaní omlouvat nemusíš - narozdíl od místních grammar nazi jsem za tyhle věci nikdy nikoho nekritizoval, přestože bych si na tom zde mohl postavit celou novou image (materiál na hodnocení by byl). *1*
-
-
-
Lituji vyhozených peněz, ještě mám předplacený měsíc ale už dlouho nehraji... nuda.
-
MMORPG bez otevrenyho velkyho sveta? Bez zajimavych velkych mest? ...to nemuze fungovat *3*
-
-
Dvě velká města tam jsou. Jsou naprosto identická, ale chodí tam jiná frakce.
-
A proc ne ? Co delas v end game u jinych MMO soustredis se na raidy instance/dungeony/pvp a sdruzujes se v 90% casu jen v jednom meste a nejakovy otevreny svet ti je u zadele . U SW je spise problem s absenci dungeon finder a vetsi variabilitou pvp je to proste nedodelane.
-
-
to je fakt , ale nejdriv se do tohoto stadia instance/raidy musis dostat...pokud probehnes tunelem k radiovani, nechapu jak si bioware predstavovalo, ze u toho udrzi masu lidi...jasne par HC hracu hru behem par dni proleti a pak venuje vecery raidum, pvp a keca na TS. I v tomto ohledu by toho hra potrebovala vic... aspon par opravdu rozmanitych operaci, nejaky placek na pvp ( idealne areny, dobyvani outpostu apod.), ale tihle hraci ten hlavni zisk proste nevygeneruji... Dulezity je, aby kdyz kolem tatkova pocitace projde mamina, ji to zaujalo, jak je to hezky barevny a zeleny, jak se tam daji craftit zviratka a palacinky s +hope, a plavat tamhle v tom rybnicku... a pritahne ostatni friendy z friendface :).
Ja to vidim u nas, kdyz jsem se projizdel na konikovi v Kraji tak, se mi lepil na monitor kdekdo (a uz v rodine platime roky dva vip accounty) kdezto u swtoru to nikoho moc nezaujalo... A tihle casual, kteri se ve hre placaji rok dva, (treba prave kvuli craftu eventum a festivalum ) proste tu hru HC hracum plati...Zda se mi zvlastni, ze bioware vynechalo casual segment (proste kasleme na libivy a kycovity svet, coz schvaluji), ale zaroven i na HC hrace (dve operace? ja lama je mam uz dodelany na HC) a vsadilo jen na lore SW..
Ted vidim , ze to neni tak uplne reakce na tvuj prispevek , ale co uz *4*
-
-
-
Po nejakym case stravenym v SW:TOR musim uznat, ze nadseni postupne upada. PvP sem vicemene vzdal, protoze ten FPS drop je vazne silenej, nemluve o Ilumu a jeho rozinstancovani (coz pravdepodobne udelali, aby to pocitace utahli aspon nejak).
Co se pribehu tyka, tak jsou super, troufam si rict, ze v tomhletom je TOR na trhu proste nejlepsi, u vsech MMO, co sem hral me silene stvalo levelovani a takovej ten pocit "Ty vole, kdy uz budu mit max level?" Tady proste ne.
Jakozto pvp hrace na pvp serveru me celkem stve, ze ve svete behem expeni opravdu potkavam uplny minimum lidi z druhy frakce a to v podstate asi 3 lidi na Tatooine a to bylo v prvnim mesici, kdy expili vsichni a pak asi 10 lidi na Alderanu a dalsich 10 lidi na Hothu. Pro cloveka, co byl zvyklej na Stranghleton Vale, Tanaris, Un'Goro Crater a ja nevim, co jeste je to dost slabota posilena tim, ze na serveru, kde jsem je pomer sithu na republiku kolem 5:1, takze to world pvp bylo mistama dost bolest.
PvE operace vazne nejsou nijak tezky, tuhle nedeli sme dali skoro celej Eternity vault na hard mode s tim, ze full columi gear meli jen 2 lidi, zbytek pvp a modifikovatelny veci z expeni, me osobne tohle nevadi, ale blby je, ze operace jsou zatim jen 2...
Kdyz to vsechno sectu, tak me u hry drzi kamosi, guilda, svetelny mece a nadeje, ze patch 1.2 bude neco jako ziva voda. I pres tohle vsechno, ale nemuzu rict, ze by hra byla obrovskej fail, jak lidi pisou, jen to (doufam, ze jen zatim) proste neni tak dobry, jak by mohlo. -
Mno tak si to shrneme.. Velkoryse tam strci cele dve featury, ktere uz tam mely byt pri vydani + jakysi rodokmen, ktery jeste vice podporuje ideu neustaleho alteni, misto aby se zamerili vice na endgame. A to nemluvim o tom ze cpou novy content, zatimco tam maji tunu stareho zabugovaneho, kdo si mysli ze se k nemu budou vracet je hlupak.
PvP Ranking? Mno budiz to schvaluju, ovsem jeste by to tam chtelo dat nejake to pvp, ne tu frasku co tam je. -
-
jen na zeptani ? muzes my rict kolyk melo wow pvp aren kdyz zacinalo ?? jen pro zajimavost pro zvedavost *3*
-
-
Kolik mělo WOW když začínalo, co to je s prominutím az sračku?
SWTOR vyšlo TEĎ, takže musí reagovat na AKTUÁLNÍ stav konkurence. To je pořád keců o tom, že když WoW vycházelo, bylo o ničem a podobně a že všechn ose tam přidalo až časem, ale to znamená co, že má člověk čekat šest let, než bude swtor za něco stát?
To je stejné jako na trhu. Začneš vyrábět auta z papundeklu s motorem z žigula a budeš se vymlouvat, že Mercedes tak také začínal? Ne. Prostě buď děláš AKTUÁLNÍ produkt a jsi koknurenceschopný a nebo ne. SWTOR je bohužel neaktuální produkt, lituji peněz, které to spolklo. -
Sry ale tyto kecy ze WoWko na zacatku nemelo to a nemelo ono. To bylo pred osmi lety, kdy se mmo teprve rodily. Nemeli se moc od koho poucit, delali to stylem pokus omyl. EA/BioWare je miliardova spolecnost, ktera uz ma neco za sebou a pri tech stovkach milonu co vrazili do vyvoje a jak sami priznali "kopirovali WoWko" se nemohli podivat co uz v te hre je a co ne? Co funguje a co ne? To je tak tezke nedelat ty same chyby co delaji vsichni kolem?
Ja si chci zahrat ted ne za 8 let. -
-
no chapute ale zapominas kazna hra musi nak rust muzes my teda odpovedet proc treba age of conan nebo warhamer nebo lineage 2 a mnoho dalsich taky se mohly poucit a nepoucily proste tak to je a trva jm to tak to negraj SW pockej si rok a treba setito zaliby
-
-
Mno jo vis co? Prodam ti auto za plnou cenu. Ma deravou nadrz takze do nej budes muset neustale tankovat benzin at uz jezdis nebo ne. Jo a motor dodam za rok, kola a volant za dva..
Ja netvrdim ze ostatni mmo vychazeji bez bugu, to nikdo neceka, ale vsechny vcetne tech co jsi jmenoval obsahovali uz na zacatku takove ZAKLADNI featury jako je guild banka.. -
-
Guild Banka je jen spicka ledovce, hrej uvidis sam.
-
jj ale pridaj ji v novem patchy nemaj skusenosty v tomto zandru
-
-
-
-
-