Přejít na výpis diskuzí
ČR má další zajímavý projekt - akční RPG Nyrthos
8.1.2012 | Petr Poláček
90 příspěvků
-
Ahoj Tiscali, tady kluci z Nyrthosu. Jsme nadšení z toho, že se vám projekt líbí a budeme se těšit na další kontakt :) Hezký den, Martin
-
-
Ahoj Nyrthos, jsem rád, že v naší kotlině se někdo pustí do tak pěkný hry. Držím palec a ať vám (nám) to dobře dopadne.
-
Vypadá to fakt dobře. Nepřemejšleli jste o tom, že byste nějakej další projekt dělali spíš na něčem jiným než na flashi (třeba na Unity enginu, kterej taky běží v browserech či na smartphonech)? Přece jenom je flash žrout výkonu, při pravokliku vyskakuje to flashový menu místo možnýho využití pro ovládání hry apod.
-
-
Tak ještě nemusí být tak moc ztraceno, protože věřím že Adobe nenechá (nechce nechat) flash jen tak upadnout k vůli HTML5, takže s novými verzemi by mohli vyřešit ten "úbytek výkonu" :)
-
Díky díky.
Co se týče flash vs. unity, je samozřejmě pravda, že v prvním případě je člověk (v "současnosti") dost limitován výkonem, což hrálo a hraje při vývoji velkou a dost nepříjemnou roli.
Bez ohledu na výhody byl v době, kdy jsme o platformě rozhodovali, byl flash de facto jedinou volbou, přemýšlení se tedy nekonalo :). Navíc to vypadá, že tebou zmiňovaný rclick bude brzy vyřešen; výkon se také posouvá na jinou úroveň. Uvidíme, budoucnost ukáže, jak se bude situace vyvíjet..
-
-
-
Nejsem tedy jediný, na koho dýchla atmosféra Baldurů. Nádherná hra. Nadto se vaří v české kotlině!
-
-
Jo, tyhle hry a grafika jsou poslední dobou nějak v módě... jsem asi ten 3D fancy grafiky přejeděný *15*
-
-
zjistil jsem, že vůbec neumím psát... asi to bude novou klávesnicí... ještě jsem si nezvykl *3*
-
-
True true. Nejlepší je přechod z nízkoprofilových zpět na vysoko profilové :/
-
-
tak to já to mám přesně opačné :D... ale staré časy si připomínám v práci...
-
-
-
-
jj ako píše Creep, čistá nostalgie...
-
Jen sem zahlíd obrázek tak mě zaplavila nostalgie a ani si nepamatuju kdy sem s takovou radostí četl nákej článek.
-
-
Graficky mi to připomíná baldurs gate, což je perfektní. Nikdy bych si nemyslel, že ještě spatřím novou hru s podobnou grafickou stránkou.
-
Ta grafika má svůj půvab a ten kdo na ní makal má talent.
-
Jelínek + Pivko = DEERBEER. Vtipné :) Držím palce.
-
-
Si rooozkodoval *3* *1*
-
-
Vyzera to krasne, popis cinnosti znie krasne, ale... hra v browseri...plesk hlavou o skrinku...a plesk este raz. Take plytvanie talentom. Pokial by to bolo aj hratelnostne doladene a splnene naozaj vsetko co sa slubuje, pokojne by som za to nejakych 20 euro v krabicke dal. A keby to bolo len stahovatelne, aj tak nevadi, by som si krabicku aj s obsahom vyrobil (ako v pripade ceskej freeware Cardhalia ;) http://bit.ly/xM27k7 ). Ale browserova hra? Trpim a tato moderna doba ma zabija. Tolke plytvanie talentom, tolka skoda. Zijeme to v blbej dobe, fakt :) Inak samozrejme chalanom drzim palce, nech to vyjde a funguje tak dobre ako to v popise znie. Browserovka...ach...
-
-
Nóóó, má talent *4*. Pěkná krabička, už mnohdy jsem si říkal, že alespoň GOG hry bych si mohl zkrabičkovatět, ale jsem ultra lenoch.
S názorem na browser hry plně souhlasím, chjo. -
je to na pitel hra, tochle bude hrad tak 100 lydi. v\mo cem mluvym viž :)
-
-
Pokud se jedná o vtip, trapné. Pokud ne, smutné.
-
-
-
Někteří představitelé dnešní mládeže, jako například tady Demeter, mě někdy skutečně dokáží neskutečně rozesmát *1* Chlapče, přestaň to hrát a koukej vypadnout do školy... *7* Ale to jen tak na okraj... Tenhle projekt se mi docela zamlouvá a těším se, že to dobře dopadne. Rozhodně držím palce kluci, a rozhodně nejsem na games jediný *3*
-
Kdyby to tak mělo svět, zápletku na rating 18+, to bych si to určitě nenechal ujít.
Jinak, vypadá to zajímavě, držim Vám palce pánové. Ať se to povede dle vašich představ! -
Naprostá nádhera, Nirthos si teda připisuju ke hrám jako Path of Exile, Grim Down...
-
Flash je jako herní platforma naprosté zlo. Chápu, že vývojáře láká fakt, že to dají i do prohlížeče a může si to každý ihned zkusit. Můžete namítnout, že Machinarium bylo super. Ano, bylo. Ale těch omezení. V animacích, v pohybu, v ovládání. Sami vývojáři z Amanita design o tom někde psali, že flash není moc dobrá platforma a měli kvůli tomu komplikace. The Binding of Isaac. Spusta lidí, co měla čtyřjádra si stěžovala na nízký framerate. U mě se slabším počítačem to bylo nehratelné úplně. A přitom stačilo použít jiný základ a mohlo to fungovat plynule všude.
Nyrthos vypadá moc hezky, držím klukům palce. Ale já flash ve hrách nenávidím. Vytěžuje maximálně procesor a grafika se fláká. Měl by zůstat pro reklamy. -
-
flash už má GPU akceleraci, pokud se nemýlím...
-
-
Něco jsem o tom slyšel ale alespoň u mě to tak nevypadalo. Procák se mohl uškvařit a hra trhala.
-
-
do flashe fakt nevidím, takže nevím, jestli je akcelerován automaticky, nebo zda je nutné bay vývojáři apliakcí využili nějakéhu upraveného API. Fakt netuším, v jaké vrstvě se tohle nachází. Ale čuju že v té, kterou jsem jmenoval jako druhou.
-
Mýmu kompu se do akcelerace flashe taky z nějakýho záhadnýho důvodu moc nechce:/.
-
-
-