Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kori
    Vidím to podobně jako se Steamem... nejdřív se tomu vysmáli, poté na to začali nadávat a teď jej všichni využívají a ostatní se diví, že Valve má víceméně monopol.
    • Přesně tak, navíc se dá očekávat, že OnLive bude jednou (vzhledem k tomu, že Valve se to naopak dost zalíbilo) na Steamu, což by myslim dost pomohlo OnLive rozjet. No, uvidíme :).
  • Mě teda cloud až tak nevadí, skvělá věc pro lidi mající notebooky (třeba na kolejích). Ale podle mě hlavní nevýhoda, kterou tu zmiňuje málokdo, je nemožnost modifikací...a bez těch bychom přišli o hóódně zábavy:)
    • Konečně někdo další kdo na tento problém poukazuje. Protože modifikace nebudou možné tak doufám že se Cloud neujme.
      • Mechwarrior_bw
        to nie je celkom isté, čisto teoreticky keby developery poskytli ľuďom vývojárske nástroje k danej hre tak následne vytvorený obsah by sa jednoducho posielal do centier kde by bol k dispozícii k okamžitému použitiu. Ale určite by to nebolo zdarma a nebolo by to bez obmedzení.
        • No, myslim, že stimhle by se asi moc neobtěžovali :(
          • Mechwarrior_bw
            moderská scéna je obrovská, ak to bude rentabilné tak to urobia...
  • Me by zajimalo, jak cloud gaming vypada na skutecnym full rozliseni a prenosu dat. At onlive, ci gaikai, ktery jdou u nas rozbehnout, kvalitou obrazu absolutne nevyhovuji. Onlive hodne ztraci barvy, asi jako pri horsim ripu DivX a mensi texty ve hre jsou zcela necitelne. Gaikai je na tom trochu lepe, ale ne o moc. Hry jsou celkem uz ted hratelne, ale ta kvalita zobrazeni je spatna. Otazka je, jestli se to lepsi s oficialni podporou u nas (jestli bude).
    • Mechwarrior_bw
      áno problémom je hlavne kompresia, keď si vyrátaš kolko kb majú jednotlivé frames tak je to tragické, doslova to ničí všetky malé detaily, textúry a degraduje farby. Lenže to sa všetko časom vyrieši so zvyšovanim rýchlosti pripojenia a latencie hustejšou výstavbou cloud comp. centier po Európe.
    • Myslim, že časem se to určitě zlepší. Přece jenom je to start a je dlouhá cesta k tomu, aby to šlo podle představ. Začátky Steamu taky nebyly z nejrůžovějších :).
  • mě se cloud gaming prostě nelíbí - nejenom že hru v podstatě nevlastíme ale takhle už dokonce nemám v ruce nic - já osobně doufám že se o neuchytí(prodejci hw to jentak nedovolí) a jestli jo tak je tu ještě pořád dost kvalitních titulů který jsem nehrál
    • Mechwarrior_bw
      osobne z onlive takisto nemám rádosť (chcem mať hry fyzicky u seba a k dispozícii k moddingu) ale cloud comp. je to jediný spôsob ako odstrániť pirátstvo ... a to bude pre developerov veľmi veľké lákadlo do budúcnosti.
      • Jediny zpusob jak odstranit piratstvi a taky veskerej retezec fyzickyho prodeje her ;) Coz se mi teda moc nelibi. Nastesti ale tyhle veci vetsinou dokazi zit pospolu...
        • Mechwarrior_bw
          v tomto som som skeptický, systém kde napojíš malú skrinku k televízoru zapojíš do siete a môžeš hrať akúkolvek hru z ponuky bezohladu na hardwarové nároky a teda bez nutnosti upgradovať alebo kupovať novú konzolu a to všetko pri minimálnej spotrebe je príliš velké lákadlo aj pre zákaznikov (najmä tých pohodlnejších). Napokon aj mňa to trochu láka i keď mám voči tomu odpor (viem, trochu paradox *1* ).
          • Jenze si vem, ze digitalni distribuce je vetsinou u novinek drazsi, nez fyzicka (aspon u nas). Stejne tak hry na onlive, kdyz nepocitam hrani na 3dny treba, je vzdy drazsi, nez si hru koupit normalne v obchode, nebo internetovem.
            Druhy problem je taky rozliseni. Onlive asi tezko pude kdy pres 720p a jeste je tam komprese, ktera video znehodnocuje, at uz budou datacentra kdekoli a v jakemkoli mnozstvi, ta ztrata tam proste bude. Kdo bude chtit hrat hry v te nejvyssi mozne kvalite si myslim, ze na cloud nikdy nemuze pristoupit. Cloud je skvely jako doplnek, ale hlavni hrani behem nadchazejicich peti let bych to nevidel...
            • Mechwarrior_bw
              Robotron3: samozrejme, ale tie špekulácie sú založené na reálnych údajoch - aj dnes hrá väčšina ľudí na konzolách napriek tomu, že ponúkajú nižšiu kvalitu výstupu a takisto na nej nespustíš všetky staré hry z predošlých generácií (na nižších modeloch žiadne).

              Ale budme radi za to, že sme zažili zlatý vek PC hier a to už nám nikdo nevezme, ani onlive *5*
            • To jsou ale jen spekulace...
            • Mechwarrior_bw
              Robotron3: prejde, pretože k tomu bude donútený tak ako dnes mnohí PC hráči zvyknuty na 1920x1200 pri plných detailoch prechádzajú na konzole so 720p a mizernou grafikou pretože sú tam hry ktoré na PC nie sú alebo sú už unavený z neustáleho upgradovania. Rovnako sa presadí aj onlive, keďže bude časom možno ešte výhodnejší ako konzole. Mne takisto viac vyhovuje PC a upradovanie zatial zvládam ale budúcnosť jednoducho určujú masy.
            • A jeste je jedna velka nevyhoda, o ktere se vubec nikdo nezminuje. V podminkach onlive se vylozene pise, ze kdyz si hru koupis (u novinek za plnou cenu podotykam), tak nejenom ze nemas tu hru osobne, jako pri fyzickem prodeji, ale navic mas garantovano jenom par let (uz nevim, jestli dva roky, nebo kolik), ze ta hra bude stale v nabidce. Coz je logicke, protoze stare hry oni pak budou vypinat, aby uvolnily servery hram novym. A to je treba si uvedomit. Kdo si bude chtit hru uchovat, nemuze si ji koupit na onlive. Tam je ten system stejne spis nastaveny na takove hrani v balickach a po 3 dnech a tak....
            • Jenze kdo je zvykly hrat treba na PC, mit nadupanou masinu, ten nikdy neprejde na Onlive, protoze je to degradace ty hry. Komprese, latence, atd.
              Onlive podle me ma budoucnost hlavne diky tabletum a notebookum low a stredni tridy, na kterych zarizenich zkratka nove hry clovek nerozbehne.
            • Mechwarrior_bw
              -pozri si cennik onlive, tie ceny sa až tak nelíšia, samozrejme u noviniek cena letí nahor ale u bežných hier je to plne zrovnatelné s konkurenciou - a to si vezmi, že onlive je iba v úplných začiatkoch !

              - onlive bude aj v 1080p, už to plánujú a kompresia je síce obrovský problém ale iba do určitého času, rýchlosť pripojenia neustále narastá a v určitom momente bude dostatočná na kvalitu kde ani pri podrobnom skúmaní nerozlíšiš onlive od výstupu z GK, tak ako 99% ľudí nerozlíši komprimovaný jpg od BMP ak použiješ vhodný kompresný pomer.
      • No, jak se zdá, moddinf se tak jako tak mnozí snaží odstranit (třeba Blizzard s D3).
    • Bral bych to jako dobrovolnou volbu ke Steamu. Buď si hru stáhneš, nebo pojedeš přes Cloud.
  • Jsou evidentně lidé, co se na Cloud těší, z diskuze to tak alespoň vypadá. Zajímalo by mě proč? Jako že ušetříte za grafickou kartu 4000,- která se kupuje tak jednou cca. za 3 roky a to ostatní si stejně budete kupovat stejně. OMG *11*
    • Budu si moci na své PS Vita zahrát jakýkoliv titul z PS3 nebo PS2, já ti nevím, bude to GTA V, The Last Of Us, Beyond Two Souls, God Of War nebo nový Metal Gear Solid? :)
    • Mechwarrior_bw
      čo ostatné ? hry si kupuješ tak či tak, vďaka cloudu pôjdu ceny hier nadol, keďže nebude pirátstvo. Jediné za čo budeš platiť navyše je prístup na onlive (i ked to už je tuším zdarma) a vstupné náklady na ich zariadenie, to je ale smiešna položka oproti upgradu po 3 rokoch. A internet platíš tak či tak.
      • Nic proti tobě ale promiň... to co jsi napsal je neskutečně naivní. *9* Bude to přesně naopak, ceny půjdou zatraceně nahoru a jediný strop bude co nejvyšší výdělek kdy bude hranice mezi nezájmem a ochotou platit. Bude vydavatel hry a další prvek provozovatelé Cloud serverů kteří budou chtít taky co nejvíce vydělat. Když nebude pirátství tak ceny her půjdou nahoru ale nefandím pirátům.

        Že hráč který hraje často za Cloud po 3 letech zaplatí méně než investice do herního PC? Možná příležitostný hráč ano.
  • Cajk
    tohle je masakr no, jenže by to pirátství nezamezilo, protože by někdo hned přišel na to, jak si všechny data stáhnout k sobě a už by to jelo:)..

    Ale zajímavej nápad, to se musí nechat, očividně to nevymejšlel hloupej člověk.

    "Ale budme radi za to, že sme zažili zlatý vek PC hier a to už nám nikdo nevezme, ani onlive" - zlatá slova:)
    • Jak chces jako stahovat cloud? To je jako kdybys rek, ze si hru stahnes z toho, ze ti ji nekdo pousti v DivX.
      • Cajk
        Pokud se napojíš na server, kterej onu divx streamuje, tak si ji stáhneš docela snadno, co ty na to:)? Něco jako download tlačítko na megavideu:) Otázka je, jestli by se pak dal rozšifrovat onen datovej stream
        • Rozšifrovat? Datovej stream z cloudu by byl taky video stream! A ano, ten by sis mohl nakrásno ukládat na disk a za dlouhých zimních večerů pouštět jako replaye :-). Ale bylo by vtipný, kdyby warezácký grupy začaly vydávat cloudový hry jako walkthrough videa :-).
          • Cajk
            tak ať přemýšlím jak přemýšlím, nějakej input tam přece bejt musí, ne? Čili asi nějaký data jdou do klienta, na toho se napojí usb ovladač/klávesnice a z toho hubu se to ovládá? Jinak si to nedovedu představit?
            • Předpokládám že Cloud server odesílá kompletní výsledný obraz a hráčův PC funguje jen jako primitivní terminál. Ale nevím přesně, moc jsem to nestudoval. Jiné možnosti jsou také ale to by musel mít hru hráč na svém PC...
  • No, já zase nevěřím Cryteku :D. Sice maj dobrý technologie, ale hry prostě dělat neumí. Možná je to můj názor, ale zejména Crysis (více méně oba) zklamal a nebejt grafiky, rozhodně nedostane hodnocení jaká dostal. FarCry byl tenkrát hodně dobrej, do doby než tam nacpali mutanty, to tu hru taky zabilo :(. Takže kdybych si pořizoval Onlive, rozhodně mi tam hry od Cryteku nebudou chybět.
    • FarCry je dobrá hra a mutanti tam byly moc dobří... bez mutantů by to byla nudná hra a mutantů tam mělo být víc. Škoda že Crysis nebylo směrem inovativním, tam byli nonhuman NPC nepřátelé mnohem slabší než FarCry mutanti.
      • Právě to mě na nich dost vadilo. Nemám nic proti větší obtížnosti, ale tohle byla vyloženě frustrace. Když třeba v úzkém koridoru, kde toho moc co se taktiky nevymyslíš po otevření dveří vyběhne mutant, kterej vydrž až nezdravě moc, je to celkem problém. V kombinaci s check pointy (pokud si pamatuju, nebyl tam normální save) to bylo vyloženě ubíjející. Přišlo mi to, že autoři vůbec tyhle části nějak netestovali (co se hratelnosti týče) a přesto stačilo prostě jenom udělat mutanty třeba o něco míň odolný a hned by to bylo lepší. A prostě to tak je, když si pročtete různý dojmy hráčů a jejich recenze, dost časo v záporech vystupují právě mutanti.
        • Takže mutanti ve FarCry ti vadí protože byli moc tuzí? Pořád jsem nechápal co lidem vadí na mutantech, když to byla nedílná součást příběhu. Pro mě byli mutanti v pohodě, dával jsem si je jako malinu, dohráno několikrát na obtížnost 4/5. Kdyby to šlo modifikovat, dám jich tam víc, no až na ty pitomé checkpointy které neumožňují pořádnou obtížnost. *9*
          • Ano, dá se to tak říct. Rozhodně na mě působili dojmem, že hra snad neprošla balancováním. To, že je ve hře nějaký tuhý nepřítel mi opravdu nevadí, ale jsou nějaké hranice.
            • Souhlasím že s balancováním obtížnosti měl FarCry místy značné potíže. Mě nejvíc vadil úsek kde jsi za kulometem v autě a řídila společnice (nepamatuji si jméno), dost dlouhý a těžký úsek, hlavně při vyšší obtížnosti.
    • Crytek neumi delat hry? Jeden zasne...
      • nic
      • Mě hry od nich prostě nebaví, takže z mého pohledu opravdu ne.
        • pro: MR.sugar - 19.9. 23:44

          Problém ve Stalker není v nahrávání map...

          (A.) mapy jsou velmi malé, skoro menší než v Crysis 1. V Stalkerovi můžeš přes vstupní body chodit na jednotlivé mapy ale většina z nich jsou spíš koridory než mapy mající navodit pocit otevřeného světa. V Clear Sky byla velká mapa jen ta první.
          (B.) koridorové úkoly... Stalker Clear Sky: začneš v mapě 1.(Clear Sky oblast) uděláš úkoly, potom mapa 2.(Stalkers oblast) uděláš úkoly tam a přejdeš do další mapy (Freedom) kde uděláš úkoly tam a zase další mapa (Duty).... Návaznost úkolů mezi více map je minimální, procházíš lokaci jednu po druhé jako v koridorové hře jako FarCry1. Pro mě otevřený svět znamená že jsou řetězovitě rozvětvené propojené úkoly mezi lokacemi což ve Stalker není.
          (C.) ohraničená působnost NPC. Pokud má human NPC hranice za kterou tě nepronásleduje tak to se dá pochopit, např. bandita brání své území ale když mutanti mají čtvercový prostor 20m kde narazí na hranici za kterou ani nepůjdou tak to zcela popírá ideu openWorld.

          Stalker je pro mě typ hry "koridor s širšíma mapama" jako FarCry1. Koridor s mapami působící otevřenějším světem ale ne OpenWorld
        • A to si zjistil, az si je hral vsechny ne? Jinak si nedovedu vysvetlit, ze od firmy, co neumi delat hry, jsi si kupoval hry od FarCry az po Crysis 2, kdyz se ti to nelibi ;)
          • To jsou zase hlody. Crisis je linearni a po vetsinu tunelovita strilecka, u ktere se premyslet nemusi. Taky me nebavil. Far Cry jsem rovnez hral do 'doby' mutantu. Na crysis 2 jsem si uz nechal zajit chut.

            Nikdo me nemuze obvinovat, ze nemam rad hry z otevreneho sveta, protoze mam rad stalkera, oblivion, fallout 3, red dead redemption a radu dalsich her s vice ci mene otevrenym svetem. A na rozdil od her typu cod, ktere proste nehraju. A crysis ma proste bliz k CoDu nez k Stalkerovi, se svobodou volby nejen taktiky, ale i konani a zivota v hernim svete.
            • VasekPasek: Můžeš prosím definovat, co je u tebe otevřený svět? V Stalkerovy si měl volnost pohybu (sem tam něčím omezenou, třeba radiací, kterou si musel nějak obejít). Zdá se mi, že ho nepovažuješ za "open world", protože se ti při hraní nahrávaly jendotlivé mapy...
            • reakce na: MR.sugar

              Všechny mnou zmíněné hry jsem odehrál několikrát. Stalker jsem odehrál Shadow of Chernobyl a Clear Sky a jediná rozsáhlá mapa byla v Clear Sky hnet ta první, ostatní jsou malé, koridorové.
            • Mechwarrior_bw
              to už chce riadnu dávku odvahy nazvať crysis tunelovou strielačkou ... samozrejme sú tam koridory ktoré držia hráča v určitom priestore ale vždy existuje niekolko ciest a spôsobov postupu / útoku respektíve i bez neho. Pokial je Crysis tunel tak 99% dnešných akčných hier typu COD je záhradná hadica.
            • VasekPasek: Ty jsi snad tu hru ani nehrál (O_O)
            • Stalker a otevřený svět?! Takový vtip jsem dlouho neslyšel. *1* Vždyť ty mapy jsou tak malé že to je větší koridorvka než Crysis a i Half-Life 2 Ep2 má místy rozsáhlejší mapy.
          • Mechwarrior_bw@tiscali.cz:

            Omg, pár příspěvků nahoře jsem ti řikal, ať nevytrháváš věci z kontextu. Ta věta pak pokračuje a ve výsledku vyznívá úplně jinak, víš? Ale ncháme to tak, nemá to smysl... ;)

            Navíc, analogie s restaurací je mimo. Ty tam píšeš, že je pro mě špatný kuchař i když mi jídlo chutnalo. Nevim kde si na to přišel. Pokud je Crytek kuchařem, tak jejich jídlo vypadalo na talíři dobře, ale nechutnalo mi. Takže Crytek podle mě neni dobrý kuchař.
            • Blby primer, mutanti v far cry nejsou dezert, ale hlavni povinna napln. Dezert by mohlo byt maximalne nejake nepovinne dlc, ktere clovek nemusi hrat, kdyz mu 'nechutna'.

              A ztotoznuji se s tim, ze Crytek mozna umi naprogramovat dobry engine, ale neumi udelat poradnou hru a jejich pokusy o hru maji sestupnou tendenci. Na Far Cry jsem alespon ocenil multiplayer, crysis 1 bylo zklamani a crysis 2 uz mi po precteni nestal ani za porizeni, protoze evidentne zcodovatel.
            • Mechwarrior_bw@tiscali.cz:

              Mě přijde trochu zcestně rozdělit hru na "hlavní jídlo" a "dezert". Tvá analogie se z mého pohledu na hru nedá použít. Část s mutantama prostě byla a je nedílnou součástí té hry a právě tato část hru totálně zruinovala. Jakokoliv mohla bejt první část dobrá, ta další s mutanty to všechno zničila. Takže kuchaři v základu jídlo uvařili skvěle, ovšem při dochucování to zřejmě pokazili kořením a to prostě zničilo výslednej dojem. Analogii s hlavním jídlem + dezertem bych použil v případě datadisků a DLC.

              A dále si se nějak zasekl jen u Far Cry a fakt, že na Crysis se mi kromě (všechny díly) tech. stánky prakticky nelíbilo. Hratelnost mi prostě nesedla, nebavilo mě to, možnosti a nano obleku sice chvilku dokázali zaujmout, pak ale nadšení prostě opadlo. A navíc, že se hra prodávala dobře neznamená, že je hra dobrá ;). Já si prostě myslim, že po stránce hratelnosti jim to nejde. A je to samozřejmě můj názor, kterej mi někdo těžko může vyvrátit a prodejní čísla už vůbec. Samozřejmě ti nevyvracim, že tebe hra může bavit, ale z mého pohledu prostě hry dělat neumí.
            • Mechwarrior_bw
              jednoducho Crytek VIE robiť hry, je jeden z najväčších hračov na trhu a predal xx miliónov kópií svojich hier, takže akékolvek debaty na toto téma sú úplne zbytočné. bodka.
            • Mechwarrior_bw
              dobre tak skúsim to ešte raz, lebo asi fakt nevieš čo si sám napísal :

              - do príchodu mutantov bol podla teba FC hodne dobrej
              - po príchode mutantov ťa už nebavil

              Na to som použil analógiu s jedlom:
              - jedlo ti chutilo
              - dezert už nie (napriek tomu že iným chutí)

              a z niečoho takého usúdiť, že kuchár nevie variť je pri všetkej úcte úplne zcestné.
          • Mechwarrior_bw@tiscali.cz:

            Zatimco od Cryteku jsem vyzkoušel drtivou většinu titulů Far Cry- Crysis 2 a jako zázrak mi to nepřišlo, mám z toho dojem, že umí dělat technologie, ale samotná hratelnost dost pokulhává.
            Zatimco v té tvé restauraci jsem měl jen jidlo + dezert , což je zlomek toho, co zřejmě v restauraci nabízejí, těžko si můžu udělat obrázek o tom co celkově umí. I přesto ano, můžu si o něm myslet, že neumí vařit. A hlavně, pokud chceš srovat to jídlo s hrama od Cryteku, tak z mého pohledu dezert prostě v pořádku nebyl a jídlo mi zas tak nechutnalo, ale na talíři vypadalo skvěle. Přesto neřikám, že to nemůže nikomu chutnat.
            • Mechwarrior_bw
              "FarCry byl tenkrát hodně dobrej"
              "jídlo mi zas tak nechutnalo"

              stále si odporuješ ... ale necháme to tak, nemá to zmysel.
          • Ano, hrál jsem všechny. Nevim, co ti na tom přijde divnýho? Třeba od Crysis jsem neočekával, že by to bylo další FarCry (v tom jsem se nespletl), ale nebavilo mě to. Crysis 2 jsem už nekoupil (plánoval sem ve slevě na Steamu, ale jelikož hru stáhli, tak smůla)m ale měl jsem možnost ho dohrát.
            • Mechwarrior_bw
              MR.sugar: takže ked si v reštaurácii a prinesú ti dobre jedlo ktoré ti chutí a následne ti ponúknu dezert ktorý je síce vporiadku ale tebe nevyhovuje znamená to že kuchár nevie variť ? :)
            • Mechwarrior_bw@tiscali.cz:

              Přestaň vytahovat věci z kontextu prosím :) Napsal jsem "FarCry byl tenkrát hodně dobrej, do doby než tam nacpali mutanty, to tu hru taky zabilo". Ano, Far Cry by byl super pařba, kdyby se vyhnuli mutantům, což se hry už tak úžasnou hru opravdu neudělalo a měl jsem co dělat, abych ji vůbec dohrál. Co se týče mě, pořádek mám...

              A nikomu tu nevyvracím, jak jsem napsal, je to z mého pohledua prostě neudělali hru, která by mě nějak extra bavila a pokud ano, tak to v nějaký části něčim zkonili.
            • Mechwarrior_bw
              na jednej strane napíšeš : "crytek hry prostě dělat neumí" a hneď na to napíšeš "FarCry byl tenkrát hodně dobrej" tak už si to v tom urob poriadok.

              Crysis je výborná hra ale nie pre každého, nie je to hra pre tých ktorí začnú byť frustrovaní keď dostanú do rúk viac slobody a musia pri riešení situácií aj trochu zapájať mozog.
            • Je jedno jak sem se ke Crysis 2 dostal, ale byla to originálka na Steamu. A ano, že hru někdo koupí neznamená, že se mu finální výsledek musí líbit. Jelikož prostě málo vycházejí dema, recenze jsou prostě takový, že se ne vždy podle nich dá řídit, nezbejvá než hru stáhnout nebo naslepo koupit a doufat. A Crysis (1) jsem si koupil za nějaký 200 na Steamu (maximum edition), když bylo ve slevě a udělal jsem to, že jsem si chtěl zkusit Crysis Wars. Za plnou cenu bych do něj taky nešel.
            • U kamarada vid? *3* Me jen fascinuje, jak vsichni ty hry hrajou (kupujou), ale nikomu se nelibi... Hry obecne...
  • co to je ten cloud gaming?
  • Clound je naprostý nesmysl. Stačí taková úvaha: PC hardware bude vždy výkonnější než internetová síť jako taková a jak se asi může přes síť dostat více dat než přímo z hardware GPU v PC? Je jasné že z inet sítě nikdy nemůže být lepší obraz. Navíc Clound neumožní žádné modifikace hry, sice to je u her dnes minimální že by umožňovala modifikace ale doufám že se alespoň toto udrží jako standart u her jako byl Half-Life 2 nebo DOOM 3 v jejich pokračování.

    Navíc cena za používání Clound bude vyšší než nákup vlastního PC... ale v herním světě se ujalo už mnoho blbostí takže Clound jakousi šanci má. *10*
    • Mechwarrior_bw
      "PC hardware bude vždy výkonnější než internetová síť jako taková"
      ako to myslíš ? snažím sa na to pozrieť z x strán ale skutočne neviem čo tým chceš povedať. Zrovnávaš výkon s PC s pripojením ? alebo výkon PC s potenciálnym výkonom cloud centra ? dúfam, že nie, v prvom prípade je to nezmysel a v druhom je centrum 1000x výkonnejšie ako samostatné PC.

      Cloud comp je možne pre mnohých, hlavne náročných hráčov sklamanie ale nezmysel to určite nie je ... naopak je to budúcnosť kam začínajú smerovať nie len PC hry ale aj mnohé profi aplikácie.
      • reakce na: Mechwarrior_bw

        Myslím to takto: přenos dat z vlastní grafické karty do monitoru bude vždy rychlejší než přenos dat z nějakého serveru. I kdyby se Cloud rozšířil tak, že servery by byly v každém městě se sebelepším připojením tak vlastní PC bude vždy rychlejší. I ta internetová sít potřebuje pro přenos dat nějaké elektronické prvky.

        Představme si že Clound pošle hráči obraz v rozlišení třeba 1650x1050 se zpožděním 10ms... *1* ale pro vykreslování obrazu u akční FPS je zpoždění 10 ms opravdu moc. Tohle totiž nejde srovnávat s MP hraním a pingem. Zpoždění ping je jen zpoždění o pozici ostatních hráčů ale samotné vykreslování probíhá se zpožděním mnohem menším.
        • U cloud serveru zase nedojde ke spozdeni v komunikaci mezi jednotlivymi hraci, neb je vsechny zpracovava tentyz stroj. A co se tyce rychlosti toku dat z grafiky versus z Internetu - je jen otazka casu, kdy ten rozdil bude zanedbatelny.
    • Aha. A proto se v prostředí profi aplikací už směle clouduje. TOHLE ^ je naprostý nesmysl.
      • A potrebujou ty profi aplikace prenaset HD obraz a reagovat s nulovou odezvou ? hry jo
        • Mechwarrior_bw
          - s nulovou odozvou žiadne PC nereaguje
          - prenášať HD obraz nie je problém, všetko závisý od pripojenia.
          • Hodně hráčů akčních FPS chce mít víc jak 100fps, tzn. při rychlém pohybu kamery neznatelné zpoždění. Tohle pro Cloud ještě hodně dlouho nedosažitelné, naštěstí.
            • Mechwarrior_bw
              áno naštastie zatiel je to iba hudba budúcnosti ... i keď onlive bude už onedlho zvládať 60fps s 1080p *3*
          • Aha takze proto ze zadny PC nema nulovou odezvu tak nevadi ze tam online prenos prida dalsich 100ms ? zkus si to pak zahrat. A jinak moje PC ma nulovou odezvu pridanou prenosem po siti, protoze nic po siti nestreamuju. Ale uz ta dvojnasobna odezva co jde z toho ze mam SLI je nekdy hodne videt. Nedokazu si predstavit hrat FPS a mit tam jeste dalsich 10,20,30 ms z prenosu.
            • Mechwarrior_bw
              čože ? prepánakrála veď čítaj poriadne, ja som reagoval na toto : "hry musia reagovat s nulovou odezvou" - čo nie je pravda, keďže žiadny PC nereaguje s nulovou odozvou a hry na nich hráme bezproblémov.
            • Ja nerozumim proc na to ze "lag by hrani vadil" pises ze zadny PC nema nulovy lag. Zni to jako kdyby ten ping pridany streamovanim nevadil.
            • Mechwarrior_bw
              ??? no veď to je pravda... nerozumiem prečo to píšeš ?
            • "U her je potreba nulova odezva" "Zadne PC nema nulovy ping"
            • Mechwarrior_bw
              nevkladaj mi do úst čo som nenapísal, ok ? samozrejme že vadí ak tam onlive pridá 100ms lenže to je problém dočasný ! ... tak ako som písal vyššie, tam kde je dobrá sieť a centrá vo väčšom počte je odozva 15-20 ms čo si 99% hráčov vôbec nevšimne.
  • Kruci, jednou jsem zkousel něco takového,ale mělo to jet po LAN. To by mě osobně zajímalo mnohem víc. Jenže si nějak nevybavuju jak se to jmenovalo.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit