Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Budu si moci na své PS Vita zahrát jakýkoliv titul z PS3 nebo PS2, já ti nevím, bude to GTA V, The Last Of Us, Beyond Two Souls, God Of War nebo nový Metal Gear Solid? :)
  • Předpokládám že Cloud server odesílá kompletní výsledný obraz a hráčův PC funguje jen jako primitivní terminál. Ale nevím přesně, moc jsem to nestudoval. Jiné možnosti jsou také ale to by musel mít hru hráč na svém PC...
  • Cajk
    tak ať přemýšlím jak přemýšlím, nějakej input tam přece bejt musí, ne? Čili asi nějaký data jdou do klienta, na toho se napojí usb ovladač/klávesnice a z toho hubu se to ovládá? Jinak si to nedovedu představit?
  • pro: MR.sugar - 19.9. 23:44

    Problém ve Stalker není v nahrávání map...

    (A.) mapy jsou velmi malé, skoro menší než v Crysis 1. V Stalkerovi můžeš přes vstupní body chodit na jednotlivé mapy ale většina z nich jsou spíš koridory než mapy mající navodit pocit otevřeného světa. V Clear Sky byla velká mapa jen ta první.
    (B.) koridorové úkoly... Stalker Clear Sky: začneš v mapě 1.(Clear Sky oblast) uděláš úkoly, potom mapa 2.(Stalkers oblast) uděláš úkoly tam a přejdeš do další mapy (Freedom) kde uděláš úkoly tam a zase další mapa (Duty).... Návaznost úkolů mezi více map je minimální, procházíš lokaci jednu po druhé jako v koridorové hře jako FarCry1. Pro mě otevřený svět znamená že jsou řetězovitě rozvětvené propojené úkoly mezi lokacemi což ve Stalker není.
    (C.) ohraničená působnost NPC. Pokud má human NPC hranice za kterou tě nepronásleduje tak to se dá pochopit, např. bandita brání své území ale když mutanti mají čtvercový prostor 20m kde narazí na hranici za kterou ani nepůjdou tak to zcela popírá ideu openWorld.

    Stalker je pro mě typ hry "koridor s širšíma mapama" jako FarCry1. Koridor s mapami působící otevřenějším světem ale ne OpenWorld
  • nic
  • VasekPasek: Můžeš prosím definovat, co je u tebe otevřený svět? V Stalkerovy si měl volnost pohybu (sem tam něčím omezenou, třeba radiací, kterou si musel nějak obejít). Zdá se mi, že ho nepovažuješ za "open world", protože se ti při hraní nahrávaly jendotlivé mapy...
  • Nic proti tobě ale promiň... to co jsi napsal je neskutečně naivní. *9* Bude to přesně naopak, ceny půjdou zatraceně nahoru a jediný strop bude co nejvyšší výdělek kdy bude hranice mezi nezájmem a ochotou platit. Bude vydavatel hry a další prvek provozovatelé Cloud serverů kteří budou chtít taky co nejvíce vydělat. Když nebude pirátství tak ceny her půjdou nahoru ale nefandím pirátům.

    Že hráč který hraje často za Cloud po 3 letech zaplatí méně než investice do herního PC? Možná příležitostný hráč ano.
  • Mechwarrior_bw
    čo ostatné ? hry si kupuješ tak či tak, vďaka cloudu pôjdu ceny hier nadol, keďže nebude pirátstvo. Jediné za čo budeš platiť navyše je prístup na onlive (i ked to už je tuším zdarma) a vstupné náklady na ich zariadenie, to je ale smiešna položka oproti upgradu po 3 rokoch. A internet platíš tak či tak.
  • reakce na: MR.sugar

    Všechny mnou zmíněné hry jsem odehrál několikrát. Stalker jsem odehrál Shadow of Chernobyl a Clear Sky a jediná rozsáhlá mapa byla v Clear Sky hnet ta první, ostatní jsou malé, koridorové.
  • Souhlasím že s balancováním obtížnosti měl FarCry místy značné potíže. Mě nejvíc vadil úsek kde jsi za kulometem v autě a řídila společnice (nepamatuji si jméno), dost dlouhý a těžký úsek, hlavně při vyšší obtížnosti.
  • Jsou evidentně lidé, co se na Cloud těší, z diskuze to tak alespoň vypadá. Zajímalo by mě proč? Jako že ušetříte za grafickou kartu 4000,- která se kupuje tak jednou cca. za 3 roky a to ostatní si stejně budete kupovat stejně. OMG *11*
  • V komerční sféře takhle funguje Terminal server + remote desktop klienti. Po 1G LAN v pohodě nastavíš max hloubku i rozliseni. Problém by byl jedině s DirectX.
  • Rozšifrovat? Datovej stream z cloudu by byl taky video stream! A ano, ten by sis mohl nakrásno ukládat na disk a za dlouhých zimních večerů pouštět jako replaye :-). Ale bylo by vtipný, kdyby warezácký grupy začaly vydávat cloudový hry jako walkthrough videa :-).
  • U cloud serveru zase nedojde ke spozdeni v komunikaci mezi jednotlivymi hraci, neb je vsechny zpracovava tentyz stroj. A co se tyce rychlosti toku dat z grafiky versus z Internetu - je jen otazka casu, kdy ten rozdil bude zanedbatelny.
  • Smysl je v tom, že by mohlo hrát více lidí najednou. Pokud je výkon dostatečný na zprovoznění 2-3 her, proč jej nevyužít? Jak píšu- já bych takový SW uvítal, mám pro to důvod.
    A nejenom na hry by to bylo dobré. Třeba střih videa, jeho konverze, či práce s archivy. 1 Gb/s LAN by s tím neměla problém.
  • Mechwarrior_bw
    moderská scéna je obrovská, ak to bude rentabilné tak to urobia...
  • No, myslim, že stimhle by se asi moc neobtěžovali :(
  • Mechwarrior_bw
    áno naštastie zatiel je to iba hudba budúcnosti ... i keď onlive bude už onedlho zvládať 60fps s 1080p *3*
  • Mechwarrior_bw
    to nie je celkom isté, čisto teoreticky keby developery poskytli ľuďom vývojárske nástroje k danej hre tak následne vytvorený obsah by sa jednoducho posielal do centier kde by bol k dispozícii k okamžitému použitiu. Ale určite by to nebolo zdarma a nebolo by to bez obmedzení.
  • Konečně někdo další kdo na tento problém poukazuje. Protože modifikace nebudou možné tak doufám že se Cloud neujme.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit