Přejít na výpis diskuzí
Čtyřicetiminutová prezentace Metal Gear Solid V vám ukáže vše potřebné
22.6.2015 | Honza Konfršt
67 příspěvků
-
b, f, l, m, p, s, v, z, a, e, i, o, u
-
not sure if rage or q
-
Právě jsi mu ukázal, jak jsi tak trochu víc blbým a pouze afektovaným človíčkem.
-
Lol. Žádná hra není bez bugů, ale co čekat od japanofila flashíka. *15*
"dle diskuze plno lidi nechape ze proste japonci delaji hry jinak, a v mnoha ohledech zabavneji a lepe"
Hmmm. Spíš bych dle tvých neustále papouškovaných komentářů řekl, že seš to ty, kdo nechápe, že spoustě lidem prostě japonský styl nic neříká. -
hmm, klidne date do videa kozy v 20 fps ale zminku o tom v diskuzi mažete...
-
No zrovna Metal Gear je dost západně laděná série.
-
MGS5 hype nepotřebuje, protože ho má zadarmo zajištěný od stáda sonyboyů...
-
Koľko?
-
MGS je japonska hra, dle diskuze plno lidi nechape ze proste japonci delaji hry jinak, a v mnoha ohledech zabavneji a lepe. A hlavne, ta hra bude dokoncena a bez bugu, jak uz byva u japoncu zvykem.
-
vskutku smutné si vytvořil trollí alter ego na hře, kterou jsi ani nehrál. Už jsem ti psal, že je to trapné.
-
Tak nechápej dál, Kotoul Souls fanboyi. *2*
-
MGS má dosť veľký hype... a to že tebe nepasuje W3 neznamená je to zlá hra...
-
Skukol som v rýchlosti tú 40 minútovú ukážku z hrania a stále nechápem, čo je na tejto hre tak zaujímavé...
-
"Jo, kdyby to bylo Just Cause, nebo nějaká další parodie ale tak to neprezentují co jsem pochytil. "
nehral si iné metal gear hry však?? :D :D -
Stejně to musí. Být zábava hrát za všechny ty tekutý a pevný hady a bokovat proti kovovým ozubenym kolům. Meh.. Ne diky
-
prosím redakci, aby zapřemýšlela na smajlíkem facepalm, kvůli jedincům jako je KeyZ. Občas takový smajlík řekne víc než tisíc slov. Takže prosím zvažte moji žádost.
-
možná tak jedině fan překlad, překlad na Ground Zeroes je a můžu říct že na amatérský překlad není špatný
-
Já to tedy v případě MGS moc jednoduše nevidím, poněvadž je tahle série rozervaná strašnou spoustou protikladných atributů a těžko snese relevantní srovnání s něčím jiným. Na jedné straně řešení filozofických otázek a na straně druhé nepokrytá inspirace akčními filmy z 80. let. "Reálný" military aspekt a ultravážný příběh x džíp klouzající se po koňských výkalech, schovávání se v krabici, střevní potíže :) atd atd. Koneckonců, hlavně kvůli tomuhle a neuvěřitelným detailům, které jsou v každém díle, tyhle hry lidi milujou. Právě tebou zmíněná parodie má v MGS reáliích neoddiskutovatelné místo, takže se domnívám, že jsi špatně vyhodnotil, jaká ta hra má být a systémovým vlastnostem připisuješ roli bugů.
Částečně budeš mít pravdu se zorným polem a citlivostí nepřátel, to se v Ground zeroes hodně měnilo podle zvolené obtížnosti, a tady zjevně vybrali nižší, aby se mohlo rambovat. Ale situace, jako když za někoho přijedeš s velkým robotem, který by musel být slyšet a není (protože je zrovna v tichém módu) jsou samozřejmě "nesmysl", ale je to součást Metal gearovského DNA.
Poznámka pod čarou - proč se řeší fyzika u her jako GTA5 tak jako tak příliš nechápu - arkádové kořeny té série jsou myslím více než patrné. -
Miso mam to uplně stejna jako ty :-D
-
Kozy je moc hodnej a má trpělivost s jednoduššíma. To, že to bylo přizpůsobeno k prezentaci je vysvětleno ve videu. Ale možná by to chtělo se přestat se zaobírat nervózním obhajováním svého nepovedeného trolingu, který tu s chutí karlíku provozuješ, a naopak se učit anglicky, případně videa dodívávat.