Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Další generaci konzolí zabije kreativitu. Prosím, asi jsem už unavenej, ale nedává to smysl...
  • Nebuďte tak krátkozrací, tyhle kecy jsou tu od toho, aby jste se pak nedivili, až hra bude stát 2 tisíce :) Nějak se jim ty vily, Ferrari a štětky musí zaplatit :)
    • 2 tísíce stály hry (samozřejmě že na PC) před patnácti lety. A platy byly přitom někde úplně jinde.
    • D*vky chlast a chlebíčky (ne nutně v tomhle pořadí..). :D
      http://www.youtube.com/watch?v=DJnETPx5o9E
  • Inquisitor
    A tím nám chtějí říct co? Že na novou generaci konzolí už bude vycházet jen CoD a jeho klony? Protože ty vydělávají nejvíc?
    • Nejen CoD ale taky Mass Effect klony a Batman klony
      • Malleth
        Tak zrovna Batman klony moc vznikat asi nebudou. Jeho principy je celkem problém našroubovat na hru která by nebyla o Batmanovi.
        Nicméně bych byl rád, kdyby si většina vývojářů vzala z Rocksteady příklad. Co se týče designu a využití potenciálu licence a kvality zpracování, nemají skoro konkurenci
      • CrocoRay
        Batman klony tu byly ještě před Batmanem a vesměs stály za prd *4* To až Arkham City bylo zpracováno celkem kvalitně a dokázalo, že se to v tomhle žánru jenom musí umět, aby se hra prosadila.
      • A kolny utoci.
  • Masa-san
    Podle mě příčin problému je více. Jeden z nich může být vztah mezi velkými korporacemi a konzolemi. Konzole rozhodně představují určitá omezení a zároveň přinášejí určité plusy, či zjednodušení např pro vývojáře. Ale konzole samotné neřídí herní průmysl, já vidím jednu z příčin ve velkých herních korporacích, které mají určitou monopolní sílu a sílu ovlivnit masy. Politika konzolí jim jen nahrává a společně budují bariery pro vstup na herní trh a tím si zachovávají obrovské zisky. Tyto bariery velká firma překoná, ale menší často originálnější projekty, které nechtějí být pouze dojnými krávami a poslušnými ovečkami pro velké korporace a chtějí opravdu inovovat, mají horší šanci se na lukrativní trh probojovat. Všimněte si jak ubývá nezávislých studii a mnohá studia byla pohlcena herními velikány a to se projevuje na jejich tvorbě.
    • filias
      Máte tu zcela svobodnou platformu PC.
      Ale marketing je marketing. A navíc u PC nestačí jen zapnout a hrát. Na to aby to stálo za to, tak o tom musíte něco vědět. A do nějakých stadartizací - "tohle je herní PC a pět let vám na tom půjde vše" se nikdo nehrne. I kvůli nejednotnosti trhu.
      Proto tu vždycky budou vést zařízení které po vás nich nechtějí - konzole/apple.
      • Presne tak. Doteraz nas tu valcovali predstavou, ze konzolove hranie uplne vytlaci PC, ale tu sa ukazuje, ze toto by mohla byt ich Achilova pata. Naopak PC aspon v poslednom case zaziva boom nezavislych hier a treba povedat, ze ich je aj dost kvalitnych.
  • Kreativita je stejnak už dávno zabitá...málo kdy se objeví titul kterej má novej svěží nápad...a je mi náká konzole volná, jo měl jsem xbox, ale po pár měsících jsem si radši koupil pořádný součástky do kompa a konzole šla do řitě. Ještě tak uznávám PsVitu :)
  • Je to šíbenice kterou si postavili oni...podle hesla kldině kadak hlavně až to dobře vypada (ty konzole jim nabizely tolik ale hlavni je aby voda vypdala co nejvic real a listy stromu se pekně pohybovaly ve větru:D)a ty jejich řeči že hrači si přáli aby to lépe vypdalo to to je jen půl pravdy to oni se začali mezi sebou předhánět kdo udělá lépe vypadající hru se pak nesmí divit že si na to fanoušek tak rychle navyknul :/ To je jak u filmu ptakovina hlavně že je to ve 3D ........
    • Tak nejak, uz ani neviem kedy som videl poriadny film v kinach....a zvacsa su v 2D...v 3D su to strasne ptakoviny ktore vykradaju stare dobre klasiky :( a no a neverending story PC vs Console....ja vidim plusy v oboch....ked je niekdo PC laik...ak si kupi console a ma pokoj, nemusi studovat HW na PC a SW k PC etc....je to ako Plug'n'play system. Narocnejsi alebo znali ludia si kupia PC. Ja osobne si myslim ze console vs PC je aj otazka $$$$....XBOX/PS3 si kupis jeden a 5+ rokov mas zatial veget...pri PC....cca kazde 2-3 roky je clovek nuteny do nieco zainvestovat..alebo ho rovno cely vymenit...ja osobne zastavam nazor, ze si kupit kvalitny HW do svojej bedne a potom mam pokoj, super mega hyper AAA tituly mna netrapia..ja mam rad RPQ a Strategie..ale uz aj v tychto zanroch to zavana biedou. Este ze je moderska scena....od tych by sa mohli naucit velke firmy ako sa robia hry....

      Napr. sa mi lubil napad Wasteland 2, vyzbierat peniaze od fanusikov....na start..a byt nezavisli..alebo Xenonauts (ruska hra na styl X-Com Enemy Unknown)...moze si to clovek pred-objednat..ma zato vzdy najaktualnejsiu Beta verziu a + dostane zberatelsku ediciu hry ked vyjde. Ja by som navrhol, nech vyrobi megacorporacia vysperkovany enigne pre danu hru a zvysok nech nechaju na Moderoch....bol by to super system...kedze MOderi/hraci vedia najlepsie co chcu vidiet/hrat.
    • Poptávka a nabídka. Pokud většina lidí slyší na dobrou grafiku (a faktem je, že opravdu velká část lidí na to slyší, komunita chodicí sem rozhodně neodpovídá rozložení celého trhu) a filmy ve 3D, pak proč by je výrobci nedělali? By byli sami proti sobě. Můžou za to jak hráči, tak tvůrci a připadá mi to naprosto normální a pochopitelné. I když ano, přiznávám, že mě to ne vždy těší, ale to už je jiná věc.
  • Vyvojari se boji, ze nove konzole zabiji kreativitu a zase se zvednou naklady. Oproti tomu Tim Shcaffer vybral 3 melouny na 2D adventuru...
  • hitokage
    Pomalu si začínám vytvářet jakousi nostalgickou smyčku. Postupem času se už budu jen točit v kruhu nejoblíbenějších klasik, kam budou mít novinky přístup pouze na divokou kartu.
  • rami.cz
    Zlate Nintendo z roku 1983 a jeho super mario bross 3 :))
  • Já to říkám pořád. Za posledních snad 20 let se ještě nestalo, že by lepší HW znamenal plošný nárůst kvality v RPG prvcích, umělé inteligenci, kvalitě příběhu, nelineárnosti vyprávění, nárustu inovativních her apod. Naopak lze pozorovat, že podstatná část hráčů zastává názor, že dříve byly hry lepší (i přes směšně slabý HW). Naděje, že nová generace přinese něco dobrého je opravdu malá. Bude tu sice nárůst grafiky a fyziky. Ale narovinu - 99 procent her stejně nevyužívá naplno ani současný HW. Osobně bych se spíš dál většího zaměření na casual scénu, mikrotransakce, DLC, omezení bazarového prodeje apod. Takže ve výsledku to bude krok zpět. I když občas s více polygony.
    • Omezení bazarového prodeje ? ..No nevím nevím ....

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit