Přejít na výpis diskuzí
Dark Souls bude megahardcore, hezky by se vyjímala na PC
7.2.2011 | Petr Poláček
62 příspěvků
-
Na to piko bych si na Tvem miste dal pozor...
-
Nejvic hra dohral sem Demon's Souls a furd ho hraju a budu ho hrad dokud nevide Dark Souls nejlepsi prostredi nejlepsi styl boje ta luxusni obtiznost *16* proste tohle nesmi chybet v moji zbyrce rpg a v kombinaci s Marihuanou je hra neodolatelna budete uni sedet cele hodiny a dny a pak tydny a pak u toho zacnete i snupat piko aby ste nemuseli spat a taky aby expa stale narustala vic dusi temnych dusi vlv lvl vic vic nejvic hra vas doslova pohlti prestanete chodit ven komunikovat z lidma propadnete DARK SOULS producent Hidetaka Mijazaki je buch
-
Po gameplaych z e3 musim rict ze dark souls je velice podobny demons souls grafika je o neco hezci mechaniky boje na blizko sou totozne inovaci je v pouzivani kouze ukazatel energie(many) chybi a kouzla sou reseny poctem seslani stejne tak i lecici lektvary daji se obnovit u specialnich ohnu,ovsem odpocinek u tohoto ohne ma za nasledek respavnuti beznych potvor a prinasi to dalsi strategicky prvek(odpocinout si doplnit zasoby kouzel a lecivich lektvaru ale ztizit pruzkum skoro vymlacenyho hradu(opet bude zaplnen) nebo jit s vyplacanymi kouzly dodelat pruzkum a doufat ze nenarazim na neco tvrdyho.Dalsi vec ceho sem si vsimnul je podstatne hustsi osazeni hradu takze se na vas klidne vyriti i 5 potvor naraz coz se v demons soulsu nestavalo.Kazdopadne se tesim bude to opet skveli rpg
-
Tesne po zabiti bose te zabil black phantom do zad-tak tahle situace neni ve hre mozna to sis vymyslel black phantom at uz npc nebo hrac nema do boss areny pristup vyjimka je old monk kde primo boss muze byt hrac ... jinak hra neni tak teska uz ju v pohode dohraju a umru tak max 2x za hru
ps: prvni dohrani je jeste lehky ale kdyz uz hrajes next game 15 tak te sejme rytir s cervenyma ocickama na jednu ranu -
Tohle vypadá velice, ale opravdu velice dobře. Škoda že je to jen na konzole, nebudu si jí kupovat jen kvůli jediné hry =(
-
prave Demons Souls je spis o tom planovani a chystani se k akci a o taktice pri boji s jednotlivymi protivniky (zadny protivnik neni snadny souper, na kazdeho je dobre se naucit adekvatne reagovat, vedet co od neho cekat), zadne komba se v DS nenamackavaji (neni to akcni rubanice ala God of War)
-
Nechapu nesmyslenj kec o tom, ze uznani se hra docka az na PC, co to je paneboze za zcestky kydy???? To jako je pro hru uznani, kdyz si ji vsichni stahnou zadarmo??? Nechapu. Jinak Demons souls je asi nejatmosferictejsi hra co sem hral za posledni dlouhy roky, zadna jina hra nenavodi takovou atmosferu, ze jde hraci o zivot a boji se udelat chybu :). A pro kritiky obtiznosti, DS alespon na prvni nebo druhy pruchod hrou neni vubec tezke, staci kdyz je clovek opatrny a musi se trosku naucit bojovat s ruznyma typama nepratel, pak uz to jde jako po masle. Btw hraci na Xboxu teste se, snad bude Dark Souls stejne povedene (nebo jeste povedenejsi) nez Demons Souls
-
odkdy je magicka RPG? boha jeho *7*
-
to je skor chyba v gamedizajne
-
Takhle me dlouho nikdo nerozesmal:))....pc je rpg
-
Nevim jestli jsem jako rocnik 86 pametnik, ale souhlasim....dnes je zjednodusovani trend...bohuzel.
Driv tezka obtiznost znamenala poradnou vyzvu(posledni kolo v doom2 na nightmare snad ani neslo dohrat:))nerikam ze dneska sou hry na nejtezi obtiznost lehky, ale rozdi je patrny. -
miluju hardcore *4*...v dnešní době zjednodušování je to skoro jako zázrak.Škoda že ne na pC.
-
Kruci, omluvte překlep z konce první věty. *4*
-
Momentálně hraji Dragon Age, což mě donutilo předobjednat si Baldur´s gate(1+2) a mám po zkušenosti ze Zaklínače jsem mám předobjednanou dvojku. Nejsem sice žádný rpg znalec, ale to by ty rpg na konzole musely být ultraskvělé, aby byly jen na konzolích lepší.
-
Tato hra neni tzv blbuvzdorna jako napriklad CoD
Pokud udelas chybu, muzes si tim posrat treba celej zbytek hry.
Treba mas jednu potku a jak kokot ji omylem vypijes, a dal uz se bez ni proste nedostanes... -
V magice nemas zadne prvky RPG - RRuzne rozhodnuti ? Dialogy s NPC ? Strom dovednosti ? Inventar ? Velkolepy Pribeh ? Vice koncu ?
V Mass Effectu mas vic jak polovinu zminovaneho (HRAJES si na hrdinu) v Magice jen kombinujes kouzla a klikas na zem. Ale nerikam ze magicka neni zabavna hra, jen to neni RPG -
Hardcore neznamená obtiažnosť, aj v call of Duty si môžem dať najvyššiu obtiažnosť a bude to hardcore ale ten výraz sa používa v inom zmysle.
-
a co to je? tak potom ani Mass effect nie je rpg
-
diky, lec tohle nevypada moc oficialne :/
kazdopadne asi lepsi nez nic... -
Jo máš pravdu v tom, že proti gustu ....
Já mám radši obtížnost která mě nutí myslet, plánovat a jednat dle situace. Proto mám rád hardcore strategie.
Někdo radši kroutí prsty do komba.