Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • -červeně blikající okraje obrazovky při malém množství hp, auto health-regen
    -neustálé volání do hrdinovy vysílačky ve stylu CoD, MoH...
    -quest markers, minimapa,šipka ukazující kam jít na obrazovce
    -stong woman who don't need no man aby se zalíbili americkým feminazi
    -tutoriál (nyní zmáčkni šipku do předu, jak můžeš vidět, tvůj hrdina se pohl! skvěle! Achievement unlocked: First steps! +50AP a 28XP)
    -koridor jak z nejnovějšího Medal of Honoru
    -rádoby mature příběh ve stylu Mass Effectu 3 (main hero must die to save the galaxy!! hurr durr Kotaku 10/10 best story evah! IGN 12/10 Best mature game for mature players such as myself!!!)
    -nepřátelé signalizující svoje útoky alespoň 5sekund dopředu
    -pasti na zemi svítí, pasti na zemi svítí
    Došly odstavce *9*
    • alebo len quicksave bez obmedzeni
  • rhaegar
    Možná se teď Veskoslav konečně dostane přes prvního bose .)
  • Hm...přidávám se k panikařícímu davu. A mám pro to subjektivní důvody.

    Tohle už jsem totiž někde viděl. První hra, která možná neudělá díru do světa, ale je prostě "svá" (Gothic). Druhá, která herní svět a mechaniky posune kousek dál a sérii upevní v pozici "hráči oblíbená" (Gothic 2 a Gothic 2:Night of the Raven).

    A pak ta třetí, protože publisher potřebuje vydělat...
    • Ja bych tolik nepanikaril. Dark Souls je stejne druha po predeslem dark titulu a ja porad pevne verim ze Japonci nejsou blby aby nepochopili co na DS bylo tak skvely.
  • Takže Arcania 2: Dark Souls tale? *9*
    • InfidelBro
      Tohle je (doufám, že se pletu!!!!!!!!!!!) to nejgeniálnější přírovnání :D
  • residentevilfans
    a je to tady zase chteji znicit znacku *7*
  • Osobne by som sa vobec nehneval, keby aspon story telling bol vylepseny, teda vlastne, aby tam vobec bol :) Pretoze DS co sa tyka pribehu, nieco velmi malo povie intro, potom mozno nieco objasni Gwynevere ale bo ako sa pise, Frampt, ale konverzacie s ostatnymi NPC toho moc o priebhu nepovedia. Pritom to je fakt velka skoda, lebo svet, postavy a pozadie je naozaj impozantne a ma to obrovsky potencial. Trosku castejsie keby hracovi ta hra naserviruje zrozumitelnejsie nejaky kusok pribehu/dejin sveta bol by zazitok lepsi. Tiez teda chodim do prace a casto sa mi n veci nechcelo prichadzat uplne sam, takze som neraz siahol po wiki a mozno si tym aj skazil zazitok, ale co uz. No napriklad len pristup k obsahu DLC (AotA).. Ako som na toto mal sam prijst? Ok, zabijem hydru, pojdem o lavej strane jazera az dojdem na misto, kde ma byt Dusk of Oolacile, ha lenze tam ta sliepka nie je, musim bud odist z oblasti alebo vypnut a znova spustit hru (ako ma ma napadnut, ist sa sem pozriet este raz po tom, co som tam nic neobjavil?) Fajn, nahodou sa tam teda vratim, je tam Golden Golem, zajebem ho, vypadne ta zenska, pokecame, YES chcem jej pomoct a zase nic. Ani hov*o o tom, ze potrebujem nejaky Pendant a uz vobec nie o tom kde ho asi mam hladat. Samozrejme z WIKI zistim, ze hned na zaciatku Dukes archvies sa zrazu objavit dalsi spesl golem, z ktoreho ten pendant vypadne. Znova, ako som na toto mal doboha prist? Hlavne, ked uz som predtym presiel Duke's archvies? No proste niektore veci, ktore su akoze hard, su vlastne neni hard, iba annoying. Nehovorim, nechcem aby mi sipka ukazovala kam mam ist, alebo aby som mal obrazovku s objectives a co sa tyka subojoveho systemu, tam tiez ziadne zlahcovaky nechcem, ale bolo by fajn, aby som nemusel tyzden stravit denne 6 hodin zistovanim ako nieco urobit.
    • Jen malá otázka, hrál jsi Dark souls online nebo offline? V podstatě s tebou souhlasím, nejvíc na přístupu k DLC jde vidět, jak jsou některé věci obyčejnému hráči nepřístupné a až zbytečně "hardcore" ukryté. Ale právě při online hraní je šlo zjistit pomocí zpráv na zemi o jiných hráčů.
      PS.: sám se přiznám že bez netu bych to nedohrál, protože po dvacáté smrti u bosse bych s tím praštil, tak jsem po pár neúspěšných pokusech použil rady jak na něj
  • Jestli to znamena obsahlejsi tutorial a lepsi uvod do statu v tabulkach tak jsem pro. Jestli to znamena tunel s postavickama co maj vykricniky nad hlavou kdyz ti chtej neco rict tak at si to radsi nechaj.
  • Vrook
    No, já hry hraju pro odpočinek a sedět celej den u jedný sekvence hry a dokola umírat nehodlám (ano jistě jsem podle mnohých z vás podřadnej casual, kterej ani nemá právo nazývat se hráčem)... Nicméně! Dark Souls jsem hrál na PC asi 2minuty než sem začal omdlívat vzteky z kamery která se neustále natáčela někam do p*dele a z ovládání který bylo umístěný někam na zadní stranu klávesnice.. Vysvětlí mi někdo jestli právě v tom spočívala podstata tý hardcorovosti, nebo se port na PC prostě nepovedl?
    • InfidelBro
      Dark Souls na PC má pěkně na prd ovládání, takže si budeš muset pořídit gamepad nebo sehnat nějaké záplaty, mrkni na http://darksouls.nexusmods.com/ - tu bys měl všechno najít.
    • Drak Souls bylo hardcore v tom, že se s tebou nikdo nemazlil. Tutoriál je slabý. Ovládání je sice na PC nemotorné, ale po 10 minutách ho znáš a přejde ti do krve. To co je na Dark Souls hardcore je obtížnost. Zatraceně vysoká.
      • Souboje jsou sice obtížný (přímo super - jsou taktický to mám rád), ale stejně tam tak 70% obtížnosti je uměle zvýšený tvůrci.
      • Zas tak tezky to neni ..mozna ze zacatku. A ovladani pres joypad je uplne v pohode , hrat to mys+klavesnice je na nic..
    • To je zvlastni... Mne se kamera natacela tam kam jsem s ni koukal mysi.
  • *15* Koukám stejný přístup jako k lineárnímu Hitmanovi . Kdy pochopí , že některé hry jsou úspěšné právě díky tomu že se od masové produkce liší ?
    • hitman lineární není, teda zatím jsem v dakote nevím jak to bude dál. zdala se ti mise v dakote lineární, nebo nemocnice, nebo china town?
  • Však jednoduché riešenie: Hra bude mať dva módy: jeden klasický ako doteraz (btw. Dark Souls je omnoho lahsia ako Demon Souls) a druhý pre menej zdatných s nejakými kompromismi.

    To sa bude dať zvoliť iba hneď na začiatku a nebude sa môcť meniť v priebehu hry a je to....podľa mňa ideálne riešenie.
    • To zní celkem rozumně, ale vždy je tady určitý risk takových jemnějších ovlivňování těžšího módu samotnou existencí toho lehčího - klasicky se ve hrách obtížnostní úrovně líší v různých parametrech světa - hitpointy a damage protivníků, počet protivníků, hitpointy hráče atd... Obtížnost DS ale často pramení i z jiných věcí, např. z nutnosti naučit se chování nějakého bosse - když to hráč nezvládne, tak mu ani nižší damage a hitpointy nepomůžou (pokud nejdou do extrému).

      Co tím chci říct - při zahrnutí easy módu řešeného klasickým šoupáním s parametry může dojit k situaci, kdy je něco i v easy módu obtížné, tak to změní i v normal módu. Nebo k designu hned přistoupí s tím, že všechno musí být škálovatelné pro easy mód a některé zajímavé prvky se do hry nedostanou. Poctivé zpracování dvou módu by si v podstatě vyžádalo nadesignování 2 her, což nevím, jestli je reálné (jasně, mohou mít společné levely, grafiku atd, jde o game design).

      Zajímavé také je, že v DS něco jako "easy mód" už v určité podobě existuje a není udělaný tím "slepým" způsobem, co jsem popsal - coop. Možná by jej stačilo vylepšit (např. vylepšení chování bossů v přítomnosti více hráčů).
    • Malleth
      Já bych řek že je to tak nastejno. Demon's Souls má podle mě těžší samotný levely především oblast 4 a 5, ale Dark Souls má určitě tužší bosse. Obzvlášť ty v DLC.
    • To nevím jestli lehčí, Demons Souls nebylo problém protočit Xkrát zasebou, zato v Dark Soulu je třebas souboj s 4ma králema už na New Game+ brutální, nepřišel jsem na to jak je rozumně, zabít za Dexera, po tom co nerfnuly Iron Skin a Crystal Ring Shield.
      • ja som mal problém až na NG+++ s Four Kingom a najväčší som mal paradoxne s tou čo dáva Darkmoon covenantstvo.

        Tak dám ti iba pár príkladov, prečo bolo Demon Souls omnoho ťažšie:
        1. V Demone sa kludne stalo, že ak si hral ako prasa alebo vyslovene zle, prípadne si spravil nejakú hlúposť, trebárs príklad pustil si si Yurta do Nexusu, zabil si obchodníka v Nexuse alebo jediného kováča magických weapon alebo meniča kúziel, tak si kludne skončil bez ohladu nato, že si mal odohratých 100 hodín, to sa ti v Dark Souls nemôže stať, tá hra je dohrateľná za všetkých okolností.
        2. Skúšal si v Demone zabiť bossov s Pure Black World Tendency a s Pure Black Charakterom?? Máš 40% života, rastlinky ti doplnaju menej zdravia a nepriatelia robia ovela vačší damage. Ja som to skúšal, v Demone mám odohratých cez tisíc hodín a i tak som potil krv a nádaval ako pohan....oproti tomu je akýkoľvek boss v Dark Soul čajíček, ktorého si dám na raňajky.
        3. Ak zomrieš v Dark Soul ako human, nič sa nedeje, ak zomrieš tak v Demone, máš polku životnosti.
        4. Močiar v Blightowne versus poison močiar v Demone. Močiar v Demone, tma ako v riti, žiaden prsten na lepší pohyb v bačorine, žiadne kúzlo na svetlo, blúdil som tam i po 20ty krát, žiadne kúzlo na nenakazenie sa poisonom a uber ťažký kyjakový nepriatelia. Močiar v Blightowne je oproti tomu záhrada s poníkmi a kvetinkami.
        5. Akýkoľvek Black Phantom v Demone je skoro taký ťažký ako bossovia v Dark Souls, a ak si chcel platinu pobiť si ich musel, kvôli charakteru a itemom.
        6. Grind rudy na zbrane v Dark Souls? čistá pohoda. Grind v Demone? Utrpenie! Taký Pure Bladestone ma straší doteraz, keď mi jedna ruda padla po 50 hodinách a 200 speedrunoch k Double Katana Black Phantom.
        7. Zbrane si opravíš a kúzla a všetko si prehodíš v Dark Souls pri každom ohníčku, v Demon Souls sú na všetko špeciálne NPC v celej hre. Sám počas levelu nespravíš nič...zlé kúzla si si navolil, smola. Ogrcá ta centipede a zhrdzavie ti armor? Smola, možeš íst naspat do Nexusu.
        • Tak hned bod 1 podla mna nema nic spolocne s obtiazostou ale s demenciou. Ako ja nahrajem v hre 100hodin a pre jednu chybicku hoc aj mojou demenciu mozem s hrou skoncit a hrat za novu postavu? Ako nehnevaj sa ale toto fakt nema co spolocne s obtiaznostou.
          3.S ringom mas tusim 75%
          6.Co ma spolocny prachsprosty gring s obtiaznostou? Pre teba ja obtiaznost ked chodis grindit jeden item do zblbnutia? Pre mna je to skor otrava a bola to jedna z veci, ktore sa mi na demonovi nepacili.
          7.To je pravda, ale niektore vziadlenosti medzi bossmi boli velmi malicke takze viac hardcore oproti dark souls by som to nevidel.
          • V bodu 1 souhlasím s kratosem. Není to demence, ale to co dělá demon´s souls výjmečnou. Ta neustálá nejistota že to můžeš kdykoli totálně po*rat nehledě na to kolik máš nahráno. To už v dark souls nebylo a i když celkově beru dark souls jako lepší hru tak obtížněnší je pro mě rozhodně Demon´s. O tom nemůže být pochyb.
            • eeeee
              Jo jo, ja v Demonsovi jednou spadnul, lekl se a zautocil na nepritele, vedle ktereho jsem spadnul. A on to byl kovar a bylo to v prd€li.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit