Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Ovsem od te doby jsem se naucil lepe psat. Neco se meni , co uzz. *3*
  • Achjo, Jack... tie tvoje komentare su -- zda sa -- minimalne rovnako dementne, ako svojho casu na debilnom w-blogu... Clovek by si myslel, ze s vyssim vekom dorazi aj nejaky ten rozum, ale evidentne to neplati o kazdom jedincovi... Co uz. *7*
  • Jezkovy zraky... a toto, samozrejme, celemu dementnemu EA a DICE doslo az teraz, vsakze... *7*. Najprv pouzili ako testerov hracov pocas nehratelnej bety, nasledne vypustili do sveta hru, ktora VOBEC nebola odladena a z KUPUJUCICH hracov si urobili skratka dalsich testerov. Teraz, ked i nadalej zistuju, ze im to stale blbne a mrte ludi ich preklina az k samotnemu Luciferovi, tak s tym celym KONECNE zacnu nieco robit. Toto je humac prvej kategorie *11*.
  • PS3 - Od nového updatu se docela potýkám s lagy, resp. umírání za rohem, z půl metru se nejde trefit, protože protihráč je už v reálu o kus dál než ho vidím apod... . V původní verzi jsem měl minimum problémů, ale nová verze je opravdu notně zabugovaná. Snad to dají brzo do pořádku. Teď jsi dám aspoň týden "oraz" (přece jenom jsem v krátké době nahrál skoro 100 hodin) a snad se vše spraví. Hlavně verze pro PS4.... ať mám co hrát až konzole dorazí :-)
  • Jack1947
    Parada, tak za chyby uz jsou i ajchy mmm *11* .
  • Vždyť za ten roadkill je achievement i assigment. To je úmysl nikoli chyba.
  • Však se taky pořád říká, že uklízečky a vrátný tam dělají ty patche *1*
  • Hlavne nechapem ze sa nikto nestazuje na fyziku vozidiel, ved je otrasna. Tank poskakuje jak z splaseny ked prejde nerovnost, alebo nejaku prekazku. To ze ostavaju po vybuchoch diery je sice fajn, ale vsak sa z pol metrovej jamy ani AAcko nevyhrabe. Z nostalgie som si nahodil BF2 a "cuduj" sa svete, vozidla tam maju hmotnost, takze tank po naraze do budovy neodskoci jak gumeny.
  • V dobe vydania trebars stacilo aby sa okolo teba len tank suchol a si bol mrtvy. Pripadne ked si na neho vyskocil a on sa pohol.
  • Whoossain
    No podle výsledků bych se nedivil, kdyby jim tam s tim pomáhaly i uklízečky...
  • Také to nevrhá dobré světlo na pc, na kterých se to vyvíjelo.
  • Jj, kdyz reknu ze zabugovana hra je zabugovana tak je to hate. Myslim ze by sis mel nastudovat co to slovo znamena. *3*
  • Docela zaujimavy je trend bugov a mysli ze z aktualnym masivnym nastupom updatov na pozadi na novych konzolach sa to este viac zhorsi. Nie ze by davnejsie hry nevychadzali s bugmi ale predsa len pri automatickom update zo Steamu je to take pohodlne... proste ak nam nieco nefunguje tak to opatchujeme a ludia to budu mat na druhy den tak aky problem ? A ludia maju kratku pamet, takze pri vydani dalsej hry od nas uz to nikoho ani nenapadne.
    Inak odoporucam si precitat/pozriet kometnare Johna Carmacka ohladom kvality ich kodu. Si spominam ako mali na navsteve typka od fimy co ponuka analyzer zdrojovych kodov a ze bol prekvapeny ze ich codebase k Rage/idTech5 je na vyssej urovni ako kopec znameho komercneho soft od velkych spolocnosti.
  • V podstate hociktora hra od BI ? rozbite a polohratelene verzie Arma 1,2 vydali v pohode...
  • A EA zase vyvrhlo krásnej kec :D Už vidim jak všechny grafiky, lidi co píšou scénáře atp. posadili ke zdrojáku a opravujte :D
  • Jack1947
    Neni tak uplne, neni tak dulezity... kazdopadne nevrha a akorat dava moznost haterum jeste vice je hejtovat. Smutna to pravda. *12*
  • taky to nevrha dobre svetlo na launch novych konzoli pro ktere je tohle defakto jednim z launchovych titulu
  • Call of Duty stagnuje už 5-6 her takže to už asi moc konkurence není.
  • Jack1947
    Nefunkcni konkurence mmm, sen vsech Vyvojaru. *4*
  • E) jsem ti v podstate pritakaval, ne oponoval, do redakce se navazeli jini. Vylozil sis to zcela spatne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit