Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A pokud budete chtít být opravdu echt drsňáci, můžete si aktivovat mód při kterém když zemřete, hra se sama vypne, odinstaluje, smaže váš účet na steamu, vypíše a vystaví na Facebook vaše parte, vypne počítač, rozejde se s vaší přítelkyní, zruší nájemní smlouvu na byt a vypne elektřinu a vodu.
    • tak tohle je ještě věčí extrém než hardcore postava v diablu 3 :D
    • HC borci nemají facebook
      • Co je to facebook?
        • co je to internet?
      • HC playeři nemají přítelkyni. :D
        • a co je to přítelkyně?
  • kdyby se drzeli konceptu puvodnich dilu a nevymysleli cool zbytecnosti, tak mohli promarnenej cas vyuzit jinde. furt ale mam viru v dobrou hru
    • Presne, lidi to zrali z nejakyho duvodu, tak proc jim pak davaj jinou hru. To uz nema s jednickou Thiefem nic spolenyho, tohle je zase ani stredovek ani budoucnost, revolucni chu jo vina. Do ha j zlu, kde sou zombici a duchove a jiny bytosti. Na pytel to je.
      BIM BAM
      • Kallessin183
        Sice jsem hrál jen posledního Thiefa, ale jako středověk mi to rozhodně nepřišlo... Magie, poměrně vyspělá technika... Svět thiefa mi spíš připomínal klasický fantasy svět, který se středověkem, nebo aspoň jeho romantickou představou inspiruje.
    • Kallessin183
      Kdyby to udělali na 100% by je spousta lidí kritizovala za to, že nic kromě lepší grafiky neudělali.. dneska si člověk nevybere.
      • Stavět na principech(dělat klon) starých her neznamená jen novou grafiku jak si spousta vývojařů myslí. Problém je, že když už udělají přesnou kopii originálu, tak by to mělo mít perfektní grafiku ale často je ta grafika hnus/normál a kolikrát neoptimalizovaný.(příklad co mě napadl remake HL1 od Valve(nebo kdo to teď vlastní) vs od moderů.... ).
        Když dělám remake, tak se poptat lidí co to propařili dnem nocí roky co by vylepšíli, vždy se něco najde.
  • nevim jestli jde hra dizajnovat současne pro masy i pro hc hráče. navic hc hráč neni masochista ktery chce mit vsechno extra težke, jen to proste neni uplny de8il
  • QTE = herní mor. Neví někdo, jakou hrou to začalo? Já jen že by mě zajímalo, jak dlouho se s námi tahle blbost táhne.
    • MrSanta
      Wiki praví: Die Hard Arcade (Sega, 1996) and most notably Shenmue (Sega, 1999) for the Dreamcast introduced QTEs in the modern form of cut scene interludes in an otherwise more interactive game
    • Nedokážu si představit GOW bez QTE.
      • V tom případě je mi tě líto, že tvá fantazie je tak omezená.
    • Vždycky tu byly v nějaké formě QTEs, není to zrovna nějaký současný fenomén a kakastrofa průmyslu. I když je pravdou, že se to dneska s*re téměř všude a bez toho, aby se to převážně umělo propracovat a vybalancovat, nemění to přesto nic na tom, že tahle "blbost" ke hrám vždy patřila, to už vy plenkaři těžko změníte.
      • Ano, máš pravdu. QTE ke hrám VŽDY (!!!) patřily. Třeba v takovým Doomovi, Half-Life, FEAR, Max Paynech, prvních MoH, prvních CoD, Soldier of Fortune a spoustě dalších dobrých her byly QTE v podobě, že tam žádné nebyly. To byla podle mě ta nejlepší podoba, co mohla být.

        Ty plenkaři. *6*
        • C-BEAM
          každá sekunda kedy hra preberie kontrolu nad mojou postavou a núti ma niečo robiť je pre mňa ako minúta pekla. Na mňa to nepôsobý ako obohatenie hry ale ako zväzovanie rúk hráčovi, ničí to pocit slobody a upevňuje pocit, že som iba nejaká loutka vývojárov. Takže áno, čím menej QTE tým lepšie.
          • Jack1947
            Hlavne kdyz se to nepovede a opakuje se to po kolikate... to uz nejeden hrac ma nabehle zilky... *3* a tak by to byt rozhodne nemelo, neco je spatne tu podstatu tohoto jevu ani nechapu, pridava to spise na frustraci nikoliv vsak na zabave. *7*
        • A co to mění na tom, že QTE už dřív byly? To, že někdo rád Dooma, Half-Life, FEARa, Payna, první MoH, první CoD, Soldier of Fortune, a jiný kvalitní, ale jinak pro usmrkance nostalgií neustále posmrkaný záležitosti, je jen subjektivní výčet "co kdysi" a nic na tom nemění.

          Ale jak jsem řekl, nynejší a častá aplikace současný formy QTE do většiny her nemusí být od dekád zpátky k potlesku hodná, to se nezpochybnňuje, ale mletí tady něco o moru - to zavání odborností odpovídající právě čerstvýmu přerodu z nostalgických plenek.
          • Jack1947
            At jsme "spokojeni všichni" ty ocividne nebudes/respkt u Thiefa urcite ne. *4*
          • Žádný "čerstvý přerod" se nekoná, nýbrž si starší hry opakuji znova s vyhlídkou otáčející se dynamiky ve směru hodinových ručiček, která určuje vzdálenost od bodu A do bodu F, jenž není nostalgicky zapomínána, kdežto nynější verze Quick Time Eventů se množí rychlostí tekuté kaše, která by pohltila celý marketingový trh.

            Zato není třeba se stydět, když nynější vývojáři s mozky o velikosti pěny nemají dosti chytré vaječníky, aby QTE ze hry vyšoupli sami od sebe a ne až na úkor stěžujících si hráčů, jenž jsou nespokojeni s nakažlivostí chřipky.



            (zkusil jsem podobnou argumentaci jako ty. jak mi to šlo? :)
            • C-BEAM
              he/he: nabudúce si pozornejšie prečítaj príspevok na ktorý reaguješ, ušetrí ti to čas a nie len tebe. Nikto tu nepísal, že by QTEs v minulosti neexistovali.
            • Pohoda, palec hore.

              Takže závěrem být mohlo být, že věc kolem QTE je záležitostí pro hry ve svých různých podobách starou, což by si měla většina před apokalyptickými verdikty připravující hranice pro "tuhle moderní drzost herního průmyslu" uvědomit, žel dneska se práce s touto herní srandičkou dostávají za hranice široké hráčské únosnosti a budí negativistické vášně, které mohou znít z jedné strany zbytečně předpojatě, ale přesto oprávněně.

              Ať jsme spokojení všichni.
          • Jack1947
            Jdi uz nekam , kde ti pomohou pochopit si sice "stary vlk" jenzwe znis jako kdybysi byl mlady, tve myslenkove pochody jsou uz dneska dost propecene. Predtim guma ted plenky.(naklikavani bry no) nechci te urazet vim ze jsi chytry, jenze vseho je moc u tebe uz to prelostlo slovo prilis. Vse v dobrem. *3*
      • Jack1947
        Blbost, hra by ale nemela na tom stavet to ze byli byli male v dnesni dobe bez toho nemuze byt spoustu her a uz to zacina spise prudit. *4*
        • Co že to?
          • Jack1947
            Boze, ty mas vazne problemy s gumama. Jako bys sam nekdo tou gumou nekdy byl... radsi , radi se te uz nebudu ptat ani... nic pujdeme oba svou cestou ty od gum a ja od tebe. *3*
          • Jack1947
            Presne tak ale tezko to pochopi clovek co si koupil "Hardened Edition COD:GHOSTS" ze? *3*
            • *15* *15* Si zabiiiiiil, ako hovori jeden co tiez hrava tie narocnejsie veci.
              Btw neviem ci je spravne robit si s jednoduchych ludi, predsa robia svet veselsim.
            • Tak to potom jo. Jak tady nastupují koule a otázky chápání, tak to jen prásknu gumákama a salutuju. Tady jsem malej panáček.
    • x_ander
      Já to poprvé zaregistroval u Fahrenheita a už tam mě to pěkně sralo. Ale určitě s tím přišly některé hry i dřív.
      • jonatan.hanzlik
        A to Fahrenheit měl ještě docela dobré QTE
    • Jack1947
      http://en.wikipedia.org/wiki/Yu_Suzuki... Takze zrejmne Shenmue. ( to jsem nikdy nehral, prej to je jedna z nej bojovek na Xbox).
  • Čítam tu, ako ľudia hromadne nadávajú na QTE, ale nie všade zase bolo zlé... Spomenie si ešte niekto z vás na Speed Kill v Prince of Persia The Two Thrones? To bol QTE ako vyšitý, ale zároveň nebol otravný (ak sa nepodarilo načasovanie, Princ to proste pretočil nazad schopnosťou Rewind *1* ), pretože okrem bossov bol v podstate dobrovoľný
  • Jo! Nesnášim QTE. A ta plně nastavitelná obtížnost se mi taky zamlouvá. Že by se blýskalo na stealth, co bude opravdu aspoň trochu výzva?
  • Nový Hitman Absolution byl takový zvláštní. Už to není starý Hitman, ale bavil jsem se u toho hodně. Počítám, že tohle bude mít stejnej efekt.
    • Jack1947
      Ja myslel, ze naopak to bylo neco konzolovoaneho a nevidaneho (v predpokladu ze jsi nezmenil svuj nazor). *7*
      • No doufám, že stejně jak v Hitmanovi nebude zvyšující se obtížnost znamenat nesmyslnej počet NPC na jednu místnost. Jednak pak nedává smysl, že blbou spíš hlídaj dva strážní (a v hale je jich rovnou 30), a pak se hráč musí učit nazpamět časy, kdy kam může jít, což už není zábavné, ale frustrující. (nehledě na spouštění akcí jednotlivých NPC podle skriptů v určité vzdálenosti...
        • Jack1947
          Tak to potom nebude stealth. Pojede se hezky na ferovku, tady v tomhle pripade to ale podle mne hrozit nebude. *4*
        • spíž
  • Názory kohokoliv (ať už prodloužené ruky PR odděl..erhm.."recenzentů", potažmo názory samotných konzumentů) jsou podle mne Eidosu naprosto ukradené.
    Ovšem nízký počet předobjednávek je pravděpodobně jiná váhová kategorie, to už s děním dokáže pohnout, jo jo.
  • C-BEAM
    ja im na tieto kozmetické zmeny k lepšiemu neskočím a nech si všetky tie hardcore módy niekam strčia ... tá hra NIE JE vyvíjaná pre fanúšikov thiefa ale pre masy. To je to podstatné čo by mali potenciálny záujemcovia o jej zakúpenie vedieť. Na čo mi je HC mod kde ak zdochnem končím keď je celý level stavaný ako pre 5 ročné detí ?

    To je ako keby nejaké štúdio vypustilo priamočiaru, debilnú CODovinu a napísali, že hra je aj pre hardcore hráčov pretože sme do hry vložili ubermegahardcooore mód kde ak sa o teba gulka čo i len obtrie končíš a začínaš hru odznovu. Nie, tá hra je stále pre deti a deti ktoré majú sklon k masochizmu.
  • Horst_Fuchs
    Kéž by to šlo spravit jen odstraněním QTE, to je podle mě ještě to nejmenší zlo. Mě daleko víc vadí maličký levely, nepřátelé co nevidí a neslyší a zcela zbytečný RPG prvky, který prostě v Thefovi nemají co dělat, to by mě zajímalo proč se to dneska cpe do každý druhý hry.
    • Podle mě by rpg prvky nemuseli být tak špatný když by se vázali na výbavu, tedy ne klasický skill pointy nebo něco podobnýho, ale mezi levelem si vyberu zda chci tišší boty, větší toulec atd.
      Jinak prvního thiefa jsem začal hrát teprve nedávno, může mi někdo poradit dobrou přístupovou cestu v misi The Guild? našel jsem boční dveře, ale myslím, že někde musí být další cesta ne?
      • Siesta misia v Thief Gold? Co si matne spominam tak len ta bocna cesta cez kuchynu.
        • Díky já doufal, že tam bude i jiná cesta.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit