Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak se naznacuje ulozeni? To jsem nejak nepobral. Myslel neco jako quick save?
  • Svrbí mě ruka ke koupi, jenže podle překladatelského týmu je DOSEE z hlediska češtiny blamáž a CZ lokalizace bude až někdy v 1/2016. Co teď? Napadlo mě koupit ve výprodeji původní DOS pro GOG za polovinu ceny EE, teoreticky by to mělo zafungovat, když je EE pro vlastníky původního DOS zdarma, ale bez češtiny?
    • ravux
      Pripadne se muzes naucit anglicky - bude se ti to hodit.
  • Sakra,tak je to na PS4 v cestine nebo neni?? :D
    • Ne není a nebude.
  • gesto
    Průměrná hra řekl bych že až o ničem, moc pomalá, ve všech směrech, to mně odradilo od původní verze a zkouším novou a to samé než si každé npc bouchne a protočí jedno kolo jsou vánoce, nechápu proč mají healovací kouzla mimo combat cd, a quest log katastrofa,,, vlastně herní doba se protahuje tím že člověk běhá kolem dokola po mapě a hlavně hodně pomalu ...
  • Dají se už vyrábět vodní šípy ? *15*
  • Jsem rád, že jsem hru nehrál a dám si teď pěkně enhanced verzi zdarma. Musí to být pěkná nuda hrát podruhé stejnou hru kvůli pár vylepšením a může si autor této "recenze" klidně tvrdit, že se jedná téměř o jinou hru, není to pravda.
    • Puvodni hra byla slusne odflaknuta a nemam chut to rozjizdet znova. Mozna nekdy za par let v coopu. Od ted kupuji hry minimalne pul az rok po vydani, pac na tohle nejsem zvedavej. Wasteland, Dead State, Divinity, vsechno dopadlo uplne stejne. Koupil jsem hru v cene 10e za 40e a dodelany je to az za rok a to jeste diky tlaku hracu, jinak by to tvurci radi nechali jak to je a sli delat neco jinyho.
      • Tak na tohle jsem prisel uz davno, ze je nejlapsi hrat az gotyva nekazit si zazitek rozbitou nedodšlanou hrou :-).
  • Poněkud otravná je také skutečnost, že kouzla mají cooldowny i mimo boj, což zbytečně zpomaluje hru, když si například léčíte postavy. Stejně do další potyčky nevlezete, dokud si nevyhealujete skupinu. Není tedy důvod proces uměle natahovat tím, že se vám musí „nabít“ kouzlo, když ve výsledku jen čekáte a hru to nijak neobohacuje…
    Autor je lama, je tady nekdo kdo to hral na PC? Chtel jsem se zeptat:
    1. Jak je vylepseny loot? Uz se generuji veci pri vstupu do mapy nebo porad pred otevrenim bedny?
    Porad bedny leveluji s Vami a jsou tam stovky magickych predmetu, ktere jsou v kazde bedne?
    2. Je vylepseny crafting?
    3. Porad se musi pri zruseni kouzla mackat Esc nebo nebo jiz lze clicknout na quickbar, aniz byste si kouzlo seslali pod nohy?
    4. Zameruje se v soubojich na grid nebo stale na priserky, ktere jsou animovane, takze kdyz se nejaka sehne nebo udela jinou blbinu, tak vyslete kouzlo nekam jinam?
    5. Je posledni souboj nejak prepracovany nebo je to porad lama, ktera nezabije ani jedno clena party?
    6. Reaguji NPC na dokoncene questy nebo porad omilaji to svoje a nevsimnou si, ze jste ve hre jiz dale? 7. Jake jsou mapy - je to porad tak nahnacane nebo to rozsekali do vice vetsich lokaci?
    • kouzla maji coldowny i mimo boj proto ze ona je cela hra realtime. Zdani ze jsou souboje na tahy je jen trik. pochopis to az zkusis multiplayer. Ke Tvem otazkam:
      1. save scum uz nefunguje
      2. craft ma paradni nove rozhrani, seznam receptu, jsou pridane recepty
      3. nemusi
      4. ehm, tohle zustalo
      5. vsechny souboje byli predelane. Navic vylepsene AI. Navic pridana obtiznost Tactical - hraju to na ni a je to paradni. Na konec jsem se jeste nedostal, niceme vyvojari rikali ze finalni souboj je vyrazne predelany.

      Jinak to ze recenzent hru nehral, je temer jiste. Neutralni kecy co sem napsal vyplodil za pul hodky nad youtube letsplaypem rekl bych.
      • No a co zbytek? 6 a 7? A co ten loot, uz dava vetsi smysl nebo se v kazde bedne vali 3-4 carovne predmety?
    • Asi tak ...
  • Dobra recenze, dobra hra. Unity a viceprace (udajne 1300 zmen jsem cetl) se DOS projevuji podobne jako na Wasteland 2; tedy tak ty hry mely vypadat pri vydani.

    Co se cestiny tyce to je evergreen. Mel jsem z ni dostatecne .. no, cool story nechame na jindy. se rika, ze ve skandinavii nedabujou nic v tv krome tvroby pro deti. jenze ve skandinavii uz nejakou dobu neuci krasopis a presli na co u nas mozna jendou bude komenia skript. no, tak prece jenom cool story.

    btw Unity mi, i ve Wastland 2, nekdy dela problemy se hmm zamerovanim v bojich. Neda se zamerit, prekliknu, misto utoku vyplaca AP na chuzi atd .. learn to play zalezitost? mi to prijde, ze u nepratel co jsou nizko nad zemi (plazi nebo proste mali) tak to nekdy blbne.
    • DOS nejede na Unity.
      • aha, to mi jede hlava.
  • Netuší někdo jak se bude chovat rozjetá hra po aplikování patche? Mám rozjetou hru a jsem kousek před koncem (teda tak nějak si to myslím) a rád bych to dohrál.
    • Save nieje kompatibilny kedze ide z velkej casti o uplne inu hru. Je to mimo ine aj vo FAQ ;)
    • udělej si záložní kopii savů a vyzkoušej to. Když to nebude fungovat, tak to holt přeinstaluj na původní verzi a použij zálohované savy
  • Tak u původní verze jsem se bavil a každému, kdo má rád RPG, tuhle hru doporučím, ale že bych si to chtěl zahrát znovu, nebo snad kupovat znovu, to ani ne.
    • jakubc
      Kupovat znovu si to nemusíš, dávají to majitelům původní verze zdarma.
      • Tak to jsem nevěděl. Nicméně Drizzt to napsal za mě.
        • jakubc
          Já jsem pouze opravoval jednu z věcí, které jsi řekl, nesnažil jsem se tě přimět to hrát znovu.
      • nejde o peníze, ale o ten ztracený čas. Projet tu hru mi trvalo 65 hodin. Vzhledem k tomu, že chodím do práce a mám jiné činnosti, tak jsem schopen odehrát max 10-15 hodin týdně, a to tomu musím věnovat velkou část volného času. Tj. je to hra třeba na 2 měsíce. A to první projetí bylo OK, ale nic natolik užasného, že bych si tu hru chtěl v budoucnu zahrát znovu.
        • Vidím to stejně. Hra nebyla rozhodně špatná, ale tolik času, abych si ji mohl dovolit procházet znovu kvůli úpravám hratelnosti, bohužel nemám.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit