Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Obsidian? Může mi někdo osvěžit paměť? Vzpomínám si teď akorát na NWN2 a KOTOR2. Obě hry pro mě byly fail (ve srovnání s původními díly od Bioware).

    "...a to včetně legendárního tvůrce Planescape: Torment, Chrise Avelloneho..."

    Jasně... a Warren Spector pracoval na DE:Invisible War, bývalá parta z Blizzard North na Hellgate...
  • jakubtomsa
    "Wasteland is one of my favorite RPGs of all time, and when Brian asked if I wanted to work on the sequel, I jumped at the chance. While I've worked on Fallout 2 and Fallout: New Vegas, getting the chance to work on the spiritual predecessor to the Fallout franchise is a honor."

    "Wasteland je jedno z mých nejoblíbenějších RPG vůbec a když se mě Brian zeptal, zda-li bych chtěl pracovat na jeho pokračování, hned jsem to bral. Prestože jsem pracoval na Fallout 2 a Fallout: New Vegas, šance pracovat na duchovním předchůdci série Fallout je velká čest."
  • WASTELAND je jedno z mých oblíbených slov *5*
  • It is important to note that we say "potential" as they will come aboard assuming we hit $2.1 million in funding. - staci kdyz se celkove vybere 2.1M (a uz maji 1.85 takze bych si tipnul ze to vyjde). Jinak mas ofc pravdu, ze v clanku to vypada jakoby potrebovali vybrat 2.1M navic k tomu co uz meli ;-)
  • smejki
    bude...
  • Co se mě týká, SKVĚLÁ zpráva. Obsidian je dnes nejspíš moje nejoblíbenější studio, tak hurá do toho.

    A nevím, jestli už to někdo nepsal ale...
    "...vybrali 1,6 milionu dolarů a do konce zbývá 17 dnů. Pokud se jim za těch 17 dnů podaří vybrat alespoň 2,1 milionu dolarů..."
    To je docela zavádející. Znamená to, že za 17 dnů musí vybrat dalších 2,1 milionů ^^
  • Cahir
    Trochu se bojím technických kvalit hry. Ale nepochybuji o tom, že obsahově to bude nabitá pecka.

    Snad to odstartuje novou vlnu v kariéře lidí jako jsou Fargo, Cain či Avellone...
  • Neco mi rika ze tobe uz taky 30 bylo *4*
  • Super, vypadá to nadějně... teda pokud nenechají Obsidian hrabat do technické (a grafické) stránky - skvělý příběh, postavy, atmosféra i hloubka jejich her šla zatím vždycky ruku v ruce s nedodělaností, zabugovaností, mizernými texturami, nízkou optimalizací a tragickým ovládáním. Tentokrát by si to mohli odpustit....
  • Dohromady, ne? Dvojka totiz musela stat mnohem mnohem mene nez prvni dil. Udelali ji za necely rok a na jiz vytvorenem enginu. Jedicka se delala od zakladu a celkove myslim tri roky.
  • smejki
    Dobrotivé nebe! Až se mi z té představy třesou kolínka. Už nečekám na chystaný vision dokument. Vážně házím těch 250$, páč tohle se prostě musí stát!
    Chybí tu extatický smajlík, holoto!

    Bude to buď první hra nové vlny, nebo poslední mohykán oldschoolu. Tak jako tak, neboť nepochybuji o kvalitě hry, mi to za ty prachy stojí.
  • Leliana je strasne roztomila, jenom ma trochu vymyty mozek ;-) Me teda docela dostalo, ze v jednom okamziku pokud udelas vec co jde kompletne proti jeji vire te normalne napadne a musis ji zabit. Docela necekane a netypicke.
  • MikeKing
    Cahir: Experimentováním s obsahem jsem měl, v tomhle případě, namysli vkládání nových myšlenek do už zajetého univerza. Nejviditelnější je to právě v Kotorech, NWN 2 je sice klasická fantasy pohádka (i když i tam jsou určité momenty), ale Maska zrádce zase přináší úplně nový pohled na víru a posmrtný život ve Forgotten Realms.

    Samozřejmě to tak není u každé jejich hry (koneckonců i oni musí živit rodiny a inovativní obsah dnes hry bohužel neprodává), ale i tak jsou Obsidiani jedni z mála, kteří se v tomhle ohledu nebojí jít proti zavedeným postupům.
  • Black_Hand
    jasne, alistair se ze zacatku jevil jako prekvapive odlisny od takoveho jacoba z ME2 nebo kaidana z ME1 (ufff, ty otravne panaky nechci ani videt. kaidan byl taky ten ktery to nerozdychal :)). jak si utahoval z toho kouzelnika bylo genialni. skoda jenom, ze stejne jako u morrigan se nektere dialogove moznosti chovaji naopak, nez by mely. oba dva se tvari, ze nadsazka a ironie je pro ne dennim chlebem, ale pak kdyz jim neco takoveho reknu, tak hned klesne jejich naklonost vuci me a citi se ublizeni. no, aspon nejsou jako leilana, kterou jsem mel chut zabit hned jak se poprve objevila....
  • No u warez hier naozaj chyba motivacia dohrat hry od Obsidianu. Bohuzial, u originalky hry od nich je len jedna motivacia - cim skor ju prejst a mat ju z krku, aby sa nepovedalo ze to boli vyhodene peniaze do luftu. Potom uz len odovzdat na charitu do sirotcinca alebo cd pouzit ako podlozku pod pivo.
  • Cahir
    Uf, no dá se říct, že jo. Ale spíš se to projeví až časem.Hodně záleží na složení party v daných situacích. Ostatně, dost tam probíhá interakce i mezi samotnými postavami, která občas souvisí i s tím, jak jsi s nimi předtím zacházel.

    V DA1 se z oné jednorozměrnosti celkem vystupují Alistair a Morrigan. Nechci spoilerovat, ale jelikož mají dost velkou roli, hlavně Alistair, v hlavní zápletce, velmi se počítá, jak se k nim v průběhu hry v určitých situacích zachováš. A myslím, že zrovna u takového Alistaira je to o něčem jiném, než že k němu jsi "hodný/zlý". Ale celkově souhlasím s tím, že parťáci v DA1 se do velké míry omezují na "poznej mě a buď se mnou kámoš, nebo ne"
  • Cahir
    V mnoha případech na tebe reagují úplně jinak, závěrečné vyhrocení vztahu s parťákem, který je tvůj kámoš, resp. rival je taky zajímavé.

    Bavím se jen na úrovni parťáků, že bylo AP variabilnější je fakt, to nepopírám.
  • Aha, takže ti si hral NWN2 len hodinu a píšeš vyššie že NWN2 bol tragický, nudný, to si ako stihol zistiť u tak rozsiahlej hry? Tebe dokonca z nej prišlo zle..? Ja viem u warez verziíí často chýba motivácia ich dohrať, že?? :) A napr. datadisk Mask Of Betrayer je taký neskutočne temný a depresívny že sa mu v tomto žiadna iná RPG hra nevyrovná (aj keď je to len datadisk a napr. taký podobný "smrťácky" Planescape Torment je odlahčovaný humorom narozdiel od Masky v ktorej humor absolútne absentuje)
  • Black_Hand
    ok, DA2 jsem nehral. mam prave rozehranou jednicku. a pokud tomu tak je, tak DA2 ma u me plus body. nicmene AP vysel o rok driv. a slo v DA2 i trochu manipulovat s lidma? tim myslim nejakym ne zrovna primocarym zpusobem napr. dareckem/fackou.

    btw: na DA me ta jednorozmernost vztahu zacina postupne stvat, i kdyz postavy jsou jinak moc dobre a uprimne, kam se na ne hrabe vetsina postav z mass effectu 1. garrus je jeden z mala, ktery je na urovni tech z DA1. morrigan je zrovna ten typ, se kterou bych mel mit trochu turbulentnejsi vztahy. nektera DLCcka nasvedcuji tomu, ze to v nich pujde, ale zatim nevim.
  • Obsidiani su moji najoblubenejsi vyvojari spolu s CD Projekt Red, Valve a Raven Software, takze ma tato sprava velmi potesila a dufam ze vyberu tych 2.1 mega. Fallout New Vegas, Alpha Protocol a NWN 2 : MotB boli uzasne hry, Dungeon Siege 3 ma skor sklamal, ale aj tak ich mam velmi rad za ich predchadzajuce nadmieru vydarene hry. *5*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit