Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veny

    Nebo přečíst knihu... sakra, spousta her měla zajímavé knihy, příběhy nebo zápisky, ale jen pár hrám se podařilo alespoň částečně "vnutit" toto čtení hráči pomocí např. loadingových obrazovek.

    Rozhodně bych si raději přečetl úkol či popřemýšlel o vývoji postavy během jízdy autem, než koukal na nahrávací obrazovku, kterou uvidíme u fast-travelu.

  • cmd42

    Ale taktiež je tam nejaká umelá inteligencia ktorá to auto riadi. Takže stále je obhájitelné cestovať týmto štýlom. Tiež by bolo fajn počas fast travel mať možnosť otvoriť inventár alebo nejaký skill tree. O to zaujímavejšie by to bolo. Resp lepšie v rámci role playing.

  • Carnage666

    No ale tady v Cyberpunku mají. 😀

  • cmd42

    A kde je dané že v budúcnosti ešte niekto bude šoférovať auto? Nastúpiš, zadáš miesto a len sa odvezieš. Veľa veci bude možno riešiť len AI. Autá už v podstate nemusia mať žiaden volant a pedále.

  • Derp_1337

    Robert Charrette je jeden z autorů, co píše o univerzu Shadowrun.

    Myslím, že on to celé začal s jeho prvními 3 knihami, ale pak se do toho univerza zapojili i jiní autoři.

  • Kallessin183

    Knižní předlohu?

    Nemyslíš sérii Shadowrun od Roberta N. Charrette? 

  • Veskoslav

    Aha. Takže vidíš pouze dva extrémy...DS se svým "příběhem" a následně pak hry, kdy jsou spíše zběsile QTE eventy nebo 50 miliard cut scén. Polovina klasických RPG nemá ani jedno, přesto mají jedny z nejlepších herních příběhů. DS prostě nemá příběh, ať si to jeho fanoušci obkecají jakkoliv. Je to stejné jako že má příběh LoLko...

  • Derp_1337

    True story.


    Jo a pokud tě baví číst knížky, tak ještě můžu doporučit knižní předlohu Shadowrun. Má asi 40 knížek a jsou tam občas i velmi zajímavé mota/díly (Never Trust an Elf, Who Hunts the Hunter? )

  • radim.zaty

    Srovnávat Zaklínače se Zeldou? Já ti to nechci kazit, ale k Zeldě má Zaklínač mnohem dále, než k těm Dark Souls.

  • Kallessin183

    A nikdy si neplácni s drakem, ale tohle snad v Cyberpunku nehrozí :D

  • KIMCID

    přesně tohle jasem napsal minule

  • Artorias

    já myslím, že to nikdo nesrovnává. Jen jedna skupina nasírá tu druhou a opačně. Vítej na internetu. Jinak Dark Souls je lepší, o tom není potřeba se dohadovat😛.

  • Me treba se Zaklinac, tedy ten posledni, nelibi proto, ze to je porad to same. Uz me to proste nebavi. A protoze nehraji za vlastni postavu, jsou moznosti hrat tu hru nejak nove omezene. V tom jsou DS lepsi. Ale jinak ty hry fakt moc srovnavat nejde.

    A Cyberpunk resi oba me problemy se Zaklinacem :-)

  • Duchino

    Jestli se někomu nelíbí obecně populárnější hry, než ty jejich oblíbené, tak má asi s Tetris nebo Mariem velký problém. Mně jen nešlo do hlavy, proč někdo porovnává příběhové RPG s akční hack'n'slash. Proč nesrovnávat Zaklínače se Zeldou nebo Dark Souls s Lords of the Fallen? Navzájem mi to dává smysl asi jako hádka, jestli je lepší Duna 2 nebo Transport Tycoon. 

  • Derp_1337

    Souhlas. Taky mám rád prostředí cyberpunku, obzvlášť svět Shadowrun.


    PS: Never trust a dead man.😎

  • Carnage666

    Nemusí ale tady jsou, jen nejdou řídit.

  • Artorias

    Co vidím tady, tak je problém, ze hráči Zaklinace si umí obhájit Zaklinace jen Dark Souls. Jinam nechodím, tak nemůžu sloužit.

  • Fordzy

    Protože fanouškům Dark Souls vadí, že Zaklínač je populárnější i přesto, že má horší gameplay. A někteří fandové DS jsou namyšlení elitáři, kteří mají potřebu plivat na mainstream a cítit se nadřazeně nad plebsem. 

    P. S. Jsem fanouškem obou sérií. 

  • Kallessin183

    Jsem velký fanda Shadowrunu a vzhledem k tomu, že vychází se stejného materiálu jako Cyberpunk, tak se prostě nemůžu nětěšit...

    A pokud vývojáři dodají kvalitní příběh a dobrou atmosféru, budu spokojený na 100%.

  • Fordzy

    Cutscény jsou selháním designéra - Warren Spector. 

    I jako fanoušek filmově-herní tvorby Hidea Kojimy, mám pocit, že s hrami jako God of War, Last of Us, Uncharted a jejich obří popularitou se herní médium nemá šanci pořádně rozvíjet a pozvednout se nad filmové médium. Když jsou hráči neustále bombardováni cutscénámi, tak nemají šanci se naučit vnímat rozdíl, ve vyprávění v herním mediu a filmovém. 

    Warren Spector, Hidetaka Miyazaki, Ken Levine > Corry Balrog, Amy Henning, 

    Ve srovnání vynechám Hidea Kojimu, protože i přesto že vypráví příběh pomocí filmových postupů, tak je také otcem celého žánru a vizionarem. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit