Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • celoush
    ...
  • celoush
    No mne zaskočilo, že v aréně při souboji o ten dopis jsem najednou neměl zbraň v ruce a na ovladači jsem pomačkal, co mne napadlo a nic. Nápověda říkala jen, jak se pohybovat pomocí klávesnice a myší (že používám ovladač nereflektovala). V menu nápověda taky nic nenapověděla. Do té doby jsem ve všech soubojích měl zbraň v ruce automaticky. No a po chvilce bezradného běhání v aréně bylo po boji a questu.
    Do té doby jsem se ale celkem bavil, takže ve výslednou hru se těším a počkám si na doladění těchto maličkostí.
    • nightborne
      Měls v ruce meč automaticky, protože když bojuješ o prachy, tak ti ho půjčí instruktor =). Jakmile ale řešíš vlastní záležitosti, už musíš mít vlastní zbraň - například když chráníš tu čest tý hospodský a tak =).
      • celoush
        Dostal si mne, já už teď ani nevím, zda jsem nějaký vlastně v tu chvíli měl či neměl. Nicméně tomu kolíkovi to nebránilo, aby do mne řezal hlava nehlava.
        • Mart9
          A takoví lidi mají vývojářům pomoct vyladit hru.
          • celoush
            Snažím se *3*
            (btw hrál jsem to asi hodinu, mezitím hromada práce a dovolená, tak odpusť, že už si ne vše vybavuji)
  • Az na absenci deti (cehoz je teda hrozna skoda!), zatim ani jedna informace nemiri vedle. Nezbejva nez poprat co nejmin necekanych komplikaci a brutalnich kompromisu v prubehu vyvoje.
  • Inquisitor
    Já si myslim, že hodně z toho ještě bude nakonec vypadat úplně jinak. Tohle je opravdu jenom alfa, která má za úkol feedback a vychytávání takových věcí. Ta alfa je spíš jenom taková ukázka jak hra bude zhruba vypadat, ale hratelnost jako celek to bude asi přeci jenom o něčem jinym.
    • Tady je asi důležité, aby to nezůstalo v alfě moc dlouho. Mohlo by se stát, že někdo vydá něco podobného a zájem opadne. Případně backeři umřou.
  • Půjde ten systém bránění (tzn. nutnost vybrat v růžici sektor útoku nepřítele) vypnout a bránit automaticky jen stisknutím jednoho tlačítka?

    Ano, bude to tím pádem hrozně snadný, ale pokud toto možný nebude, tak se obávám, že mě nutnost takových bránění odradí to vůbec hrát.

    Z toho, abych se snažit vyzrát na imaginární výzvy už jsem vyrostl a takový hry mě nebaví,
    • walltar
      Takhle bránění přesně funguje ... Zmáčkneš tlačítko a postava brání. Ale pokud budeš takhle bránit, tak nic nevyhraješ, spíš je potřeba používat aktivní blok/úskok s následným protiútokem.

      Taky je možnost ten blok obejít (nevím jestli tohle dělají i nepřátelé). Protože tvůj blok reaguje na postoj nepřítele a chvíli trvá, než se provede změna směru bloku, tak nepřítel může změnit smět útoku těsně před tím, než ho provede a tak obejít tvůj blok, který ještě nestačil zareagovat.

      Imho celkem super systém... a ten automatický blok mě připadal spíš jako taková záchrana když ti dojde stamina a nestihl si ustoupit.
    • Už teď se brání jen jedním tlačítkem... Růžice je jen na útok.
      • Ok, já viděl nějaký gameplay, tuším že na Hrej.cz, kde bylo vidět, že při útoku nepřítele musí hráč "chytit" jeho směr a tím útok odrazit, v opačným případě dostal (logicky) ráno.

        Možná jsem jen něco špatně pochopil.
        • nightborne
          Ne ne, netuším, jak to měli třeba interně řešený dřív, ale ve verzi, kterou si může vyzkoušet veřejnost, se bráníš jedním tlačítkem, ten směrovník je tam jenom pro útok, jak už řekl Planek =).
          • Pokud si dobře vzpomínam, tak někdy dost zkraje, když představovali soubojovej systém někdo řikal, že by tam snad mělo jako možnost bejt plně automatický blokování, který ale bude žrát podstatně víc staminy. Nevim, jestli od toho nápadu od tý doby neupustili, popřípadě jestli to vůbec někdy v plánu bylo (je to rok, tak mě kdyžtak nebijte), ale mam pocit, že se o tom zmiňovali.
            • wenceslaus
              Ten perfektní blok tam byl od začátku. A myslím, že i to krytí. Spíš bylo myšleno, že přji držení bloku se neregeneruje stamina (a údery ubývá) takže se nevyplatí jen žet "Q".
            • walltar
              No oni tam spíš místo tohohle přidali ten Perfektní blok a úskok, který potom můžeš spojit s protiútokem.
            • nightborne
              Jo jo, taky mám takovej pocit, že to někdy někdo říkal - že bude výhodnější blokovat ze směrů, ze kterých nepřítel útočí... ale nejspíš od toho upustili, protože si na tom testeři zlámali ruce, hádal bych =).
      • Proč tomu říkáte růžice, když je to očividně pěticípá hvězda? LOL
        • Někdo tomu tak někde říkal a tak mi to zůstalo *1*
    • Tak to ale funguje smer vybiras jen pro utok kdyz drzis kryt tak furt ktyjes ta obtiznost spociva v tom ze potrebujes udelat perfect block to znamena zmacknout block ve chvyli kdy zautoci tim ho odkryjes a mas sanci dat protiutok
  • Moje zkušenosti jsou rozporuplné. Největší problém zatím vidím v samotném běhání a ještě větší problém je běhání na koni. Podle mého názoru je chyba nemít ve hře pohled 3. osoby. Dost to ubírá na hratelnosti. Takhle z toho člověk dostane akorát záchvat, protože například v lese na koni vůbec netušíte kde jste.

    Souboj jsem zkoušel jen v aréně a nemůžu říct, že by byl nějaký úchvatný. Pravděpodobně si na to člověk zvykne, ale na první pohled je to strašně složité a dost neohrabané.

    Další chybu vidím v celkové zdlouhavosti hry. Ať už se jedná o sbírání kytek či jiných věcí. Nasbírat 5 kopřiv a koukat se pokaždé na 5 sec skript, jak kytku trhá je nuda.

    Nakonec musím zmínit i questy, kde mi vadí, že vlastně netušíte, jestli nějaký quest děláte nebo ne. A když něco uděláte, tak netušíte, jestli jste vůbec něco udělali a quest splnili. Hře zatím chybí přehlednost. Ale pořád v tuto hru věřím a vkládám v ní velké naděje.
    • Souhlas taky radši bez přemýšlení běhám za šipkou. Používat hlavu bolí.
    • Pohled třetí osoby výjde dva dny po oficiálním vydání hry jako neoficiální modifikace, to je to nejmenší, Cryengine jej nativně podporuje už od starších verzí.
    • Ja jim rikal, at to nedelaj na topinkovace. Casualove to nedokazou ocenit. *7*
      • Zaprvé hraju na PC a tuším, že na konzole to ani není. A zadruhé ty máš přístup do alfy nebo vůbec nevíš o čem mluvíš?
        • Zaprve mam pristup do alfy a zadruhe o te hre pravdepodobne vim vic nez ty. Vim napriklad i takovou zakladni vec, ze to bude na nove topinkovace (kez bych se mylil).
          • Jenže já mluvím o tom, že teď nynější alfa na konzole není.
            • Údajně to vyjde i na Playstation 7.
              V betě *1*
      • A co když hraje na pc?
        • Tak by si mel koupit konzoli.
          • Špatně by neudělal. Koneckonců se KC dostane i tam. Podle studia se to prý dobře hraje na gamepadu, takže se každý správný hráč má důvod se těšit.
    • Hodně věcí se pravděpodobně nezmění. Jsou to totiž fíčury!
  • Sr_Lobo
    Koukám, že Bill Murray bude dělat fencing instruktora tak to je pecka *15*
  • jaaj mne se to vizuálně tak strašně nelíbí...
    • mne se to docela libi pri vychodu a zapadu slunce, tehdy je to moc hezky nasvicene, jinak tam pres den chybi kontrast a v noci je to trochu moc barevne(kitky treba), ale noc je taky supr.
  • Na hru jsem zvědavý, chápu, že se furt mluví o alfě (předpokládám, že už jsou mnohem dál), ale už asi rok vidím furt ukázky z nějaké vesnice o šesti domech :)
    • Lepsi to nebude ;)
    • wenceslaus
      To se asi moc nedíváš.
    • no ale víš jak, Novigrad ve W3 je hrozně blbě udělanej, protože tam jsou v některejch místech divný textury a vypadá jako by ho nechávali outsourcovat, proti naší vesnici o 6 domech *1*
  • Už aby to bylo :-) jsem zvědavý, jak to bude ve finále. Souboje jsou založené na únavě a vyčerpání. Viděl jsem to jedno video, jak představovali souboj s Kumánem. Šermovali se poměrně hodně dlouho...dokud se neunavili. V trailerech je i video, kdy se hrdina dostane (může?) do souboje dvou armád. Jak tam zakomponují X soubojů do únavy a vyčerpání? Přiznám se, nezkoušel jsem žádnou alfu, ale v soubojích s mečem tě může protivník nebo ty jej, zranit, zabít i po pár úderech těžkým mečem. Stejně tak v bitvách. Rozhodně tam nebylo desítky dvojic, které kroužili kolem sebe, ale často meče lítaly hlava nehlava a umíralo se rychle. Proto jsem zvědavý, jak jejich popsaný souboj do vyčerpání a únavy bude zakomponovám do větší bitvy o více než dvou lidech. Bude tam něco jako kritický úder? Nevykryješ, dostaneš pecku do přilby, spadneš a soupeř dorazí? Během třeba 20 sekund?
    • jakubc
      Kritický úder určitě bude (neblokovatelný protiúder třeba), záleží ale na tom, kam ho trefíš a co má na sobě, plná plátová zbroj se prostě proseknout normálně nedala, jinak stačí pár dobrých úderů a je to.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit