Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zagro
    Jsi vlastne napsal, ze by nebyla moznost strilet z jedouciho vozu, kone atd.. Samozrejme, ze lze strilet za jizdy a chuze. Ze se snizi efektivita je snad jasny, ale ne zase tak dramaticky, pokud to trenujes a nestrilis celej zivot jen z mista. Samozrejme nikdo se zde nebavi o soucasne lukostrelbe.
  • celoush
    Já jen pár let z olympijského reflexního ... sem tam nějaký ten závod. Spíše ale rekreačně.
    To video je spíše "cirkusové číslo", které toho nemá s lukostřelbou moc společného. Extrémně nízký nátah (jakože luku) a ultralehké karbonové šípy. Extrémní případ, který nemá moc velkou vypovídající hodnotu. Jinak viz https://www.youtube.com/watch?v=8iLTA43MBuA
  • celoush
    ...
  • Tak ono to tak je natlaceny vetsinou zamerne, aby se hrac nenudil. *3*
  • Údajně to vyjde i na Playstation 7.
    V betě *1*
  • Zagro
    A ty? A aby to nebylo z mé strany bez argumentů, jako z té tvé, tak dávám odkaz:
    https://www.youtube.com/watch?v=BEG-ly9tQGk
  • celoush
    Snažím se *3*
    (btw hrál jsem to asi hodinu, mezitím hromada práce a dovolená, tak odpusť, že už si ne vše vybavuji)
  • wenceslaus
    Ten perfektní blok tam byl od začátku. A myslím, že i to krytí. Spíš bylo myšleno, že přji držení bloku se neregeneruje stamina (a údery ubývá) takže se nevyplatí jen žet "Q".
  • Mart9
    A takoví lidi mají vývojářům pomoct vyladit hru.
  • del0
    "tvoje mindráčky, nemění nic na tom, že Dark Souls a Demon's Souls jsou jedny z nejlepších RPG všech dob"

    Hmm, o mindráčcích bych pomlčel. Zapomněl si totiž dodat z "akčních RPG", protože jak si sám napsal a jak oba víme, DS je jiná kategorie, než RPG, které vychází ze stolních RPG, což je původní žánr RPG, od kterého se ty akční oddělily až časem - zaměřením na akci a okleštěním roleplayingu, dialogů a nebojového obsahu = zpřístupnění pro lidi, co chtěj v RPG hlavně mlácení. To jsou fakta a ty bohužel ve své neomalenosti hážeš různé (sub)žánry do jednoho pytle. *15*

    Btw, nejvíc se mi ale líbí to tvoje protiřečení. Jak se mi snažíš nabalamutit, že je v DS hrozně roleplayingu (lol) a nakonec mi jakože dáš kvalitní lekci ve znalostech RPG (za což velmi děkuji, po 15+ letech hraní stolních a počítačových RPG se to hodí) tím, že DS patří pod akční RPG a ne pod ty originální, což samozřejmě nevím (lol). Takže DS obsahuje perfektní možnosti roleplayingu přesto, že je to akční RPG. Hra, kde 95+ procent času mlátíš potvory a sbíráš equip. Hmm, zajímavé. Člověk by si myslel, že je důvod, proč spadá pod akční RPG. To je jako tvrdit, že arkádová závodní hra nabízí velmi kvalitní simulaci. Nakonec to korunuješ tím, že označíš DS za jedno z nejlepších RPG - což by mohlo způsobit, že někdo, kdo hraje skutečné RPG (což znamená, že čeká zážitek podobný stolním RPG a ne mlátičku) a nemá tak mistrné znalosti RPG žánru jako ty (cough), by pak mohl být zakoupením této hry zmatený. *15*
  • del0
    "Dark Souls je ARPG(ale s Diablem nemá nic společného, to mě fakt rozesmálo)"

    Tak to se asi směješ sám sobě, obě hry totiž patří pod akční RPG, jedno je sice o statech (Diablo) a druhé o skillu (DS, což z něho paradoxně dělá ještě víc akční hru lol), akorát náplň obou her je velmi podobná - chodíš, mlátíš potvory, objevuješ svět a sbíráš itemy. Nakonec si to dáš celý na vyšší obtížnosti, s tímto konceptem v RPG ironicky přišlo už první Diablo. Tvrdit, že spolu nemají nic společné je slušná dmnce. *7*

    "DS má naprosto propracovaný systém obtížnosti, který závisí právě na tvých statistikách. DS sice jde projet na SL1, ale obtížnost je naprosto šílená, proto si 99% zvyšuje SL a tak snižuje obtížnost, tak to funguje i v hrách jako Baldur's Gate."

    Např. tohle popírání faktů. DS je víc závislý na skillu, než na itemech a statistikách. To je prostě fakt. I se sh*t itemama a vlastnostma dokáže dobrý hráč umlátit těžké potvory a možná i dohrát celou hru, což v 99 % RPG nikdy nešlo a ani nemůže jít, protože v RPG je postava definovaná schopnostma a vybavením, která má v rámci tý hry, toho světa a ne schopnostma reálného hráče mimo hru - což z toho dělá akční hru, protože 99 % všech počítačových akčních her je o skillu hráče. Je to stejné, jako kdyby reálný hráč u stolního RPG využíval schopnosti a znalosti, které získal v reálu a které ta fiktivní postava, kterou hraje, neměla logicky možnost nějak získat nebo umět. Je to vlastně podvod, tzv. metagaming.
  • del0
    "DS roleplay dokonale spojuje s hratelností.Takhle nějak by vypadal role play kdy by si hráč hrál na rytíře: hráč který hraje rytířsky, si může říct "pravý rytíř by ránam neuhýbal" a přestane uhýbat, což naprosto změní hratelnost...."

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL. Tohle je roleplaying? Mno, tady je dokonale vidět, jak vaříš z vody, protože v tom plaveš a absolutně nemáš páru, o čem roleplaying je.

    To jsme takhle jednou hráli Dooma v coopu a já hrál za "řezníka" - chodil sem jen s motorovkou a nebral žádnou munici, změnilo to hratelnost. Kamarád hrál za "tichošlápka" - neběhal, chodil ve stínu, jen s brokovnicí a odstřeloval z dálky, změnilo to hratelnost. Třetí byl "pacifista" - nedokázal zabít zmutované mariňáky, protože s nimi soucítil, musel je vždy obcházet, změnilo to hratelnost. A nakonec, náš vůbce party, "rambo" týpek, chodil jen s raketometem a používal ho i na blízko, prostě sebevrah - úplně jiný styl hraní. Holt dokonalý roleplaying... takových možností, jak hrát postavu a sžít se sní. Doom je výborné RPG.

    Asi takhle stupidní jsou tvoje argumenty o roleplayingu v DS. Jako každej máme nějakou oblíbenou hru, ale odsud podsud. Že ti stojí za to ze sebe dělat ze sebe id*ota kvůli hře. Měl by sis o RPG něco nastudovat a nějaké si zahrát. Nějaké jiné než DS, protože DS s RPG krom statů, sbírání experience a itemů nemá nic společné. DS je primárně akční hra a tvoje křečovitá snaha na něho našroubovat roleplaying a dělat z něho cool RPG je minimálně úsměvná, spíš smutná.
  • Jenže já mluvím o tom, že teď nynější alfa na konzole není.
  • Nez strach, tak vicemene jistota. Zatim tomu vse nasvedcuje a po vydani by mohl vyjit obdobny clanek jako o Skyrim a 100 chybach.
  • Tady je asi důležité, aby to nezůstalo v alfě moc dlouho. Mohlo by se stát, že někdo vydá něco podobného a zájem opadne. Případně backeři umřou.
  • del0
    Slušnej RAGE. Už jen ten začátek postu a první slovo - Chudáčku. Hehe, typické vydlabané DS děcko. Tak pojďmě. DS je možná jedno z nejlepších "akčních" RPG (což sem samozřejmě nikde nepopíral, takže opět trapný straw man - jak už je u primitiva tvého typu zvykem), ale to nemění nic na tom, že obsahuje NULA NIC roleplayingu - je to přece jen akční RPG, hehe. To je FAKT, se kterým Tvůj očividný mindráček nic neudělá. *15*

    "protože mnoho CRPG je i na konzole nejen na kompjůtry, proto mnoho lidí požívá classic RPG, což je ale úplně jedno, protože to jsou synonyma."

    Prej synonyma. Slušná fabulace. *15* Ty si typickým případem člověka, co ví o tématu naprosté kulové, ale musí se hádat o obhajovat si tu svou hru, tak fabuluje, vymýšlí si svoje vlastní definice, zkresluje realitu, nedrží se historických faktů, prostě tak, aby mu všechno sedělo do krámu, sebejistě to prohlašuje za pravdu, aniž by jí měl a napadá ostatní. Jako kvůli hře ze sebe dělat takovýcho trotla, to dokážou fakt jen DS fanboys. *15*

    "A pod adventury určitě nepatří."

    Už jen to, že tohle bylo v souvislosti s Uncharted a ne DS, z tebe dělá mrzáka, co ani nečte to, na co reaguje. Pak to nemá vypadat jak to vypadá. Snůžka blábolů, diletanství a pletení si pojmů s dojmy. *15*
  • Souhlas taky radši bez přemýšlení běhám za šipkou. Používat hlavu bolí.
  • mne se to docela libi pri vychodu a zapadu slunce, tehdy je to moc hezky nasvicene, jinak tam pres den chybi kontrast a v noci je to trochu moc barevne(kitky treba), ale noc je taky supr.
  • Zaprve mam pristup do alfy a zadruhe o te hre pravdepodobne vim vic nez ty. Vim napriklad i takovou zakladni vec, ze to bude na nove topinkovace (kez bych se mylil).
  • walltar
    No oni tam spíš místo tohohle přidali ten Perfektní blok a úskok, který potom můžeš spojit s protiútokem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit