Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MrSanta
    Jak se to vezme. Mě baví jak DA2 tak i ME3. Nevím, jestli bych šel s hodnocením na 9/10, ale určitě jsem blíže k hodnocení recenzentů, než k hodnocení uřvané anonymní grupy haterů, která hru kolikrát ani nehrála a jenom valí bezdůvodná nízká hodnocení na Metacritics.
  • Dvojka byla vyborna hra
  • PCfanos
    Myslím, že "esenci" DA2 spíš vystihl tenhle "chlápek" *1*
    http://i.imgur.com/8jokZ.jpg
    Naštěstí to vypadá, že se v Bioware po těch vlnách kritiky chytli za nos a DA3 přece jen věnují trochu víc času, práce i peněz než DA2, výborný 1 díl by si aspoň trochu důstojné pokračování určitě zasloužil. Mě zatím podle toho mála co vypustili ještě neodradili, narozdíl od DA2, kdy jsem už od prvního infa tak nějak nechápal, takže jsem mírný optimista.
  • Tvrdím pouze, že DA:O není žádný klenot, o BG ani IWD netvrdím nic kromě toho, že se, slovy Bioware, jednalo o zdroj inspirace DA:O. IWD soudit ani nemohu, jelikož jsem se k němu zatím nedokopal. *4* Co jsem vyčetl z recenzí, tak byl sice více zaměřený na boj, než BG, ale vesměs šlo náplní o velmi podobné hry.
  • Tech recenzentu, co dali DA2 9/10 a ME3 take? Aniz by zminili JEDINY nedostatek? Takove recenze si ti recenzenti mohou strcit, vsak vite kam.
  • EuroSamurai
    Um nemá na pravidla BG2 náhodou licenci Atari?
  • There is no longer Bioware, there is only a business model.
    There is no longer creativity, there is only recyclation.
    There is no longer innovation, there is only narrow-minded way to leave the spending at minimum.
    There is no longer complexity, there is only simplification.
    There are no longer games, only cash cows.
    There are no longer diverse communities, only mainstream.
  • Díky to jsem ani nevěděl s těma odpověďma, da 2 jsem dostal k loňským vánocům a teprve netávno jsem se k němu dostal. Jednička mě zas tak nezaujala a to jsem fanda baldurů a KOTORů ale mohžná to bude tím že nemám rád neverwinter nights. Čekal jsem takticko/akční (akčnější) rpg na odreagování a to jsem dostal, trochu mě štve že mám jen jedno dlc co bylo na dvd ale dlc nehodlám podporovat a goty si kvůli pár dlc tomu taky nebudu kupovat.
    Za dlc může digitální distribuve pánové, nezapomínejte na to, já zůstanu krabičkář dokud to půjde, pak asi přestanu hrát páč já si chci koupit hru hotovou, přičemž většinou musím dlouho čekat než zlevní goty edition
  • Záleží jak je implementuješ na kompu, protože v PnP verzi zbytečný nejsou.
  • Cahir
    Romance s Isabelou v DA2 mi přišla dobře napsaná - nenucená, vtipná, podaná s určitou lehkostí (po vzoru dobrodružných filmů, kde se dvojice neustále kočkuje)... Na druhou stranu taková romance s Ashley v prvním ME působí dost tak, jak říkáš, ale zase mi přijde, že s ní udělali obrovský krok vpřed u ME3... Možná je to jinou situací (tedy že odlišná situace tvůrcům dost pomohla), ale celkově působí Ashley i vztah s ní mnohem přirozeněji. Nic moc dalšího jsem ale nezkoušel, osobně na tyhle chujovinky ve hrách moc nejsem (případně mám rád, když končej tragicky, či jsou nenaplněné - viz Cass v New Vegas)...
  • Cahir
    Nejde o to, co ty si ohlídáš, nebo neohlídáš. Jde o to, že jde o mě první známý pokus o rozšíření herních mechanik na profil hráče. Hra jakoby kontroluje tvůj typ osobnosti, načež ti uzavírá bonusové cesty spojené s jiným typem osobnosti. Je to podobné, jakoby kdyby sis v rámci nějakých perků vybíral věci typu mazanost, zastrašování, přesvědčování apod. Je to však vázané na typ osobnosti, a proto to působí mnohem přirozeněji... Jenže zmínění hardcore hráči tohle nepoznali, všimli si tak maximálně toho, že chybí skill přesvědčování, který ale nechybí, nýbrž byl takto elegantně přetransformován a povýšen na novou úroveň (holt jakmile lidem nestrčíš nějakou fičuru explicitně pod rypák, jakoby neexistovala - tak hlavně, že jsou hardcore, protože si všimli, že Isabela má velký kozy a parťákům nejdou měnit zbroje...).

    Kvalita questů je dost subjektivní záležitost (resp. subjektivnější než jiné aspekty), ale ano, uznávám, že tvůrci se očividně tu hru snažili napěchovat obsahem za každou cenu a spousta kvalitních a dobře promyšlených questů se ve změti těch generických jaksi ztrácela.

    No, osobně si myslím, že systém herních mechanik je v DA2 velmi povedený a rozhodně je to o něčem jiném než o "dvou úderech štítem a jednom seku"... Pokud hru hraješ na hard, případně na nightmare, musíš už sakra taktizovat (hlavně při boji s bossy, které má DA2 řešeny naprosto perfektně). Cross-class comba v rámci party jsou boží, celkově je na složení party kladen obrovský důraz a určitě neplatí, že na nightmare je úplně jedno, jak je složená. Hra je v podstatě trinity systém, ale kvůli přibíhání nepřátel ze všech stran se musí hráč sakra ohánět a právě lvůli takovýmto situacím i pečlivě volit skilly (hra s tím počítá).

    Nechápej mě špatně, DA2 má mnoho chyb, ale lehká rozhodně není (přepneš-li obtížnost). Překvapivě je navíc nutno taktiku často měnit a to v závislosti na typu nepřítele (hlavně v DLCs), což je velký krok vpřed oproti dost tragickému systému z DAO, v němž si hráč v podstatě našel jednu ultimátní strategii, s níž drtil nepřítele s prstem v nose až do konce hry. I na nightmare bylo DAO od určité fáze naprostá brnkačka (Arcidémon epic fail), což u DA2 ani náhodou neplatí...

    esenci DA2 celkem dobře vystihuje tenhle chlápek: http://www.youtube.com/watch?v=onr_z45NVyI ...i když v některých ohledech s ním nesouhlasím.
  • No ted se mi asi udelalo spatne, jeste napis, ze to hraci nepochopili a dej tomu 10. Boze muj takovy odpad.
  • USER47
    Naprosto dementně bohužel působěj i heterosexuální romance, takže v tom to nebude...
  • Nemusi nic vymyslet, staci si vzit BG2
  • Doufám že bude syntézou obou dílů,tedy bojový systém na úrovni DA:O a příběh ala DA2.
  • Cahire, zrovna ty jsi naprosto objektivni ultra vetrak
  • No to je sice strašně krásný, že hra dává pozor abych nehrál za rozdvojenou osobnost ovšem to si mnohem radši ohlídám sám, dík.

    Mnohem směrodatnější je pro mě kvalita questů a samotný RPG systém a oboje stojí v DA za houby. U quetů se evidentně dává přesnost kvantitě před kvalitou a u RPG systému mám zase "těžkou hlavu" jestli vybrat skill který dělá dva údery štítem a jeden sek nebo jeden úder štítem a dva seky (což je zásadní rozdíl!) *7* .

    Vzhledem k tomu, že tyhle dvě věci považuji za základní nosníky každého RPG tak zkrátka nemůžu ani jeden díl DA považovat za kvalitní.
  • No zrovna IWD1 a 2 bych nezminoval, krute linearni lokace a ciste zamerene na boj. Ze by toto mel byt klenot? BG to je samozrejme jina
  • Už se těším.
  • Magister_Peditum
    U DA2 byla inovace bohužel vedena špatným směrem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit