Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hru jsem, bohužel, dohrál celou. Od začátku jsem hru omlouval, říkal si, přece se tam stane něco, co to konečně nakopne... Nevadilo by mi zakčnění soubojů (nemyslím to, jak nepřátelé skáčou ze střech, zdí, nebo se prostě objevují), nadabování hlavního hrdiny taky ok, ale zbytek? Co měl bejt ten super ultra extra epic příběh? Jste nicka, který jen zdrhá a vypracuje se z ničeho, dobrý, to bych ještě bral. Ale to, že hlavní příběhová zápletka je mágové vs templáři a ani nemáte možnost někomu doopravdy pomoct, protože smyslem hry je nejspíš vyvraždit celou populaci města... Jako že jste děvka pro všechno a plníte každou kravinu, jinak by hra byla ještě o polovinu kratší někomu přijde super? Že nemáte žádnou volnost a vaše rozhodnutí nehrajou žádnou roli? Řeknete: bude to tak a vzápětí vás člen družiny podrazí nebo to prostě nemá dopad a stejně to skončí podle lajny, kterou se autoři ani nepokoušeli nějak obohatit. Totální nelogičnost. Někoho zachráníte a on vás za chvíli chce zabít. Jste na něčí straně a co on udělá? No samozřejmě, že se do vás za chvíli pustí. A co sakra maj znamenat ti krvaví mágové? V jedničce, to už bylo něco, když tam byl krvavej mág, natož, když se změnil v abomination a že to byly pěkně tuhý svině. Tady je krvavej mág každej a libovolně si vyvolává démony atd. Nejenže postavili základní principy jedničky na hlavu, ale ani to nebyli schopní dotáhnout do konce. A to nemluvím o otřesným lvl designu. 5 naprosto a totálně stejnech lokací se opakuje pořád dokola. I jiná jeskyně, nebo jiná část stok vypadá ale naprosto stejně, jako ta předchozí. Snad jediný, co zachovali, jsou vtipný rozhovory mezi členy družiny a občas až brutálně sarkastický odpovědi v hlavních dialozích. Mám pocit, že touhle hrou chtěli v EA vyzkoušet, co my, hráči, vydržíme. Nevěřil jsem, že by zrovna Bioware mohli vydat něco takovýho. Nezbývá než doufat, že se poučí a podobným stylem nezprzní i Mass Effect 3. Ale ten si protentokrát radši zahraju dřív, než ho koupím.
    • Je to tak,jednicce to nesaha ani po paty
    • Kdybych mohl, dám 100x líbí se, přesně moje dojmy. :)
    • Nespoiluj!
      • Promiň, nerad bych tě připravil o tu fůru úžasnejch dějovejch zvratů v tomto skvěle propracovánem majstrštyku.
        • Mě ne, ale ostatním bys nemusel nic vyzrazovat.
          • No jo, jenže jak na něčem ukážeš, jak je to stupidní, když nepoužiješ konkrétní příklady? Kdybych tady mluvil obecně, tak zas každej řekne, že jen nedávám a ani to nemám podložený.
            • Co třeba to nějak označit, hm?
  • Mě teda z taktického hlediska štve, že si to nemůžu pořádně odzoomovat, abych měl přehled o bojišti.
    • jj chybi zoom jako v jednicce a kdyz jsem nadaval na demo tak spousta me posilala do p ze to je v demu zamknute a plne to pujde :-/
  • Ohladom angliny, ja som sa vlastne nauci onen jazyk vdaka hram - konkretne Planescape: torment a Baldurs Gate. Ked som ich vtedy pred rokmi zacal hrat nevedel som v podstate nic. Ale hry boli silno verbalne zalozene a ja si vsimol mnoho slov ktore sa opakovali prilis casto. Stvalo ma ze neviem co znamenaju tak som si vzal slovnik a ked som na take slova narazil mrkol som vo co de... Nesnazil som sa prekladat vsetko len caste alebo dolezite slova. Zapamatovat si ich nebolo problem lebo sa vyskytovali v realnom scripte hry a davali zmysel. V podstate mozem povedat ze po dohrani Planescape som uz mal dost dobre zaklady angliny z uplnej nuly, do takej miery ze som de facto rozumel vacsiny textu v hrach. Vravim to lebo tohle je skvela sanca a sposob pre kazdeho kto este jazyk nevie. Naco zabijat cas v skole nebo na kurzoch, zahrajte si hru! A jo, naucite sa dokonca i gramatiku lebo uvidite v realu ako su vety skladane.
    • DeDy
      Závidím, mě ta anglina ne a ne skočit do mozku za ty dvě desítky let co pařím. V podstatě jsem učení UK skrze hry vzdal u poslední Zeldy na Wii a RPG hraju jedině v CZ. Nechci jen zhruba vědět o co ve hře jde, já osobně chci rozumět. Má to výhodu! Hry jsou v době vydání CZ levnější a mají opravené chyby. Třeba Drakensang: Řeka času naprosto SUPER. CZ texty hltám jako knížku.
      • Musis hrat hru kde je HODNE textu, nie Zeldu. Pretoze ked je v nej vela textu tak si slova jednak hned zapamatas nebot sa mnohe opakuju a jednak po chvili i zacnes trochu rozumiet - prave preto ze sa opakuju. Na uplne zaklady staci vediet len par slov, ostatne pak pride casom. Prvych par hodin moze byt otrava ale neskor v pohode. Ten Planescape je asi najlepsia hra na vyuku vobec, rucim ti ze po jej dohrani mas slusne zaklady a rozumies vacsine veci nehovoriac ze sa jedna o jednu z najlepsich hier ake kedy vysli.
    • smejki
      pamatuju, jak jsem onehdy vzdal baldura v anglině, bylo tam moc hovorového ajzyka a já ho ne a ne rozlousknout *1*
  • Jednicce to nesaha ani po kotniky.
    Bal sem se jednoduchy souboju a rubacky ve styl hack&slash (v jednicce jsem na hard casto chipal a bez taktiky sem toho moc neudeal). No bat sem se vubec nemusel. Nevedel sem,ze recenzenti hraji hry na casual,pac to je asi jedina obtiznost,kde sou souboje opravdu primitivni rubacky.
    Ono rubacky to sou i na ten hard,ale zatimco v jednicce jse chipali kvuli vlastnim chybam,taky chcipate jen pro to,ze vam hra hazi klacky pod nohy.

    Spawnovani nepratel uprostred boje po celym obvodu mistnosti tak,aby zasahli vase magy stojici na druhym konci mistnosti a ty tak hned chcipli?
    Agro -> temer do pulky hry maji mages nejvetsi DPS takze opet na vyssi obtiznost se temer ihned stavaji utokem nepratel. V kombinaci se spawnovanim novych nepratel do stran je to kombinace smrtelna.
    Kazdy debil v DA2 je blood mage,ackoli v jednicce ste jim snad nakopali prdel.
    Kazdy nepratelsky mage v DA2 pouziva na vyssi obtiznost tri spelly porad do kola.
    Na zacatku si hodi PROTECT (asi 5 az 10 sekund invincible)...potom bud hodi kouli do prostred mistnosti,ktera se neda CLEANSNOUT pac to neni debuff,nebo se hodi do STEALTHU (paneboze tohle je prvni hra,kde maji magove stealth,to by nevmyslel ani Sandal) a premisti se do druhyho konce mistnosti.
    Kazdy mage ma vydrz jako vas warrior (tohle by jeste nevadilo,kdyby neplatili predchozi body). HEXy,ucine to zbrane magu v jednicce jsou tady oslabeny,nemaji temer vubec zadny smysl. CLEANSE a templarske spelly nemaji take zadny smysl,protoze krome stunu,ktery magove pouziji az uplne na konci hry,nedostanete zadny debuff. Hra vypada diky tomu komicky,vy mate dost spellu,ale souper jen tri ultimatni a nejde se proti tomu branit jinak nez hrubou silou. Prvni polovina hry je tak na vyssi obtiznost o tom,pausovat hru a presouvat magy a roguny,protoze mi hra "NECEKANE" spawnula dalsi kupu idiotu do zad a do boku.
    • Drom
      Ty nepratele v zadech bych nebral jako hazeni klacku pod nohy, aspon to dava soubojum nejakou dynamiku. Preci jen sablonovite rozestaveni jednotlivych roli v grupe je trochu nuda. To ze vas hra nuti neustale davat pozor, kdo se kolem vasich spolecniku mota je zajimavy herni prvek. Postavit healery/DPSka do kouta a rezat vse tankem umi troba a po case je z toho rutina. Takhle se na bojisti porad neco deje a bitevni linie neni tak staticka.
      • Jenze na bojisti se deje porad uplne to same. V tom zadnou zabavu nevidim kdyz uz dopredu vim,ze az vybiju polovinu tak se objevi dalsi tlupa vsude kolem. Kdyby se to stavalo treba mimo mesto,jako prepadeni,tak to beru,ale tohle se deje porad,to fakt neni zabava.
    • Celou hrou vas provazi tuzi bossove,kterych se jen tak nezbavite a na konci vam hra jako finalniho bosse predchodi asi nejslabsi NPC cely hry. Zatimco v deep roads ste klasicky museli utikat s magame pred tim obrem,aby je vam nezaslap,v posledni misi staci jen stat a klikat..wtf co to je?
    • Pokud cekate pribeh,tak si pockate az do uplneho konce. Protoze pribeh zadny neni. Retrospektivni vypraveni pribehu nema vlastne zadny ucel ani duvod. Nezjistite,proc vlastne ta zenska,udajne seeker,vyslycha Varrica. Po tom,co ho vyslechnte se nic nestane.Hra konci.
      Jedna velka lokace + 5 dalsich co se opakuji. Secteno podtrzeno,urcite jsem na neco zapomnel ale tohle proste neni lepsi hra nez Dragon Age 1. Tohle je degradovani hry nekam na uroven 10+ deti,ktery to ale muzou hrat jen na casual,pac pri vyssi obtiznosti dostavaji zachvaty diky demenci designeru souboju a mohli by skoncit na psychiatrii.
  • fallout
    Amik: mě se líbí jak tady vždycky všichni machrujete jak vám anglina vyhovuje... osobně znám lidi co mají státnice z angliny, ale jakmile vyjde čeština tak to všichni sosají, protože se jim nechce zdržovat s louskáním... *1*
    • já osobně mám Fce, DAO sem dohrál 1x v cz a 1x v eng. a narozdil od Otresneho prekladu MAsseffectů, v DAo to ušlo a je pravda, že i když anglicky umím plyně a bez problemu, čeština je pro hry typu DAo, a všeobecně RPG prostě pohodlnější :-)
    • Spades
      Obvykle mi cestina vadi kvuli spatnemu prekladu, ale u DA se mi to fakt nechce prekladat :D
      idealni by bylo, kdyby to udelali jak u oblivionu - prelozit konevrzace popisky atd, ale jmena, nazvy kouzel questu a lokaci atd... nechali v anglictine (aspon tam dat volbu)
      bo pak se to blbe hleda na wiki :D
      • Cosi
        Tak třeba speciálně překlad oblivionu byl parodie vydaná skupinou profesionálních překladatelů dal se do google translatoru jako reakce na špatné překládání, a ironií bylo že jim lidi psali že je super že už tomu konečně rozumí.ll


        Jinak překlad se tu už řešil s článkem pana Tvrdého, tak proč sem házet znova stejné názory, když jsou v tomto případě zcela mimo mísu.
    • Když je čeština, tak po ní rád sáhnu (pokud je kvalitní), ale zase nefňukám, když není. A to státnice ještě nemám...
      • Ani mafii jsem nehrál v češtině =D
      • smejki
        asi tak. defaultní češtinu taky zpravidla nevypínám
        • fallout
          neříkám, že všichni, ale troufám si říct, že většina lidí češtinou neopovrhne... a každý kdo to přizná je frajer. Proto mě vždycky irituje jak jsou tady všichni nadšení, že lokalizace nebude... *1*
          • Na druhou stranu klidne priznam, ze me irituje, pokud lokalizaci nemuzu vypnout.
            Preklady jako byl treba Mass effect 2 bych asi nesnesl a pokud v CR zakoupena hra ma lokalizaci "na trvdo" tak si myslim,ze pro dost hracu ztraci na zajimavosti a koupi radeji v zahranici (at uz elektronickou formu ala steam, nebo krabici z UK obchodu).
          • LOL a kdo by češtinou opovrhoval? Podle mě každý, kdo se přidá do jednoho tábora je extrémista (zakomplexovanec, ubožák, nevzdělanec atp.)...a někteří se s tím ještě chlubí...
            ...osobně to beru vždy z té lepší stránky, tzn. že když čestina je, tak mám radost, z toho, že hru přeložili a pustím si titulky (na filmy a seriály koukám právě takhle) a když čeština není? Žádný problém, aspoň se při hraní zdokonalím v angličtině...v taková pozice názoru nemá žádné negativy (což se o českém ani anglickém "táboru" říct nedá)
          • ucho
            já veřejně přiznám, že češtinu beru jen u českých her, jinak sáhnu vždy po angličtině :)
      • fallout
        přesně... aspoň že si takový frajer, že to přiznáš... (palec nahoru)
    • To se mi nějak nezdá... podle mne člověk co má státnice s ang by překlad... co překlad... by měl rozumět ang v pohoďe ne ? Mám pocit, že to je nějaká úroveň gramatiky rodilého Angličana a velmi slušná slovní zasoba, ale třeba se pletu *2*
      • smejki
        státnice ti nedají slovní zásobu...
        • Ne ale měli by prověřit jestli jí máš
          • smejki
            prověřuje se schopnost reagovat, vyjádřit se na papír a správná gramatika. K tomu není potřeba nic, než co by se +- učilo/mělo učit na střeních školách. Vyšší levely už jsou samozřejmě náročnější a nesou sebou nutnost mít širší zásobu. Pokud má ale někdo státnici na levelu B2, pak skutečně není schopen vést jen tak jakýkoliv rozhovor či porozumět zcela anglické knize nebo RPGčku. Prakticky bude schopen po dohledání významu některých slov schopen jasně porozumět tomu, co se s čím kde co jak a kdy děje.
            • smejki
              to jsem rád, že to není na mě, protože já s ájinou opravdu problém nemám *1*
            • hele...hra má PG18...všichni dnes víme, že mladá generace se bez angličtiny prostě neobejde...a do 18 let musíš mít znalosti z angličtiny aspoň takové, aby sis mohl ty slova vyhledat a zdokonalit se v jazyce abys mu efektivně porozumněl...pakliže to nedokážeš, doporučuji hry typu Bulletstorm, protože i tam se budeš trápit nad složitostí zápletky *1*
              PS: To není samozřejmně myšleno na tebe, jen ti odpovídám a tak tě oslovuju, nemám v úmyslu tě urážet *5*
      • fallout
        tak třeba zrovna mů bratranec vždycky říká, že je ve hře spousta výrazů které jsou spojené s hrou samotnou a znalost angliny je tady k ničemu. Má velkou státnici s angliny, ale když je čeština tak si to raději zahraje v CZ aby se zbytečně nezdržoval...
        • aha tak asi jo.. ikdyž když je čas tak docela rád hraju v ang a slovíčka co neznám si vedle vypisuju na papír *1* ... BTW ona taky neni ang jako ang, že? třeba taková irská *1*
          http://www.youtube.com/watch?v=3UgpfSp2t6k
    • Právě šetří to čas a je to pohodlnější.
      • hlavně, že na kecání kravin v diskuzích čas máte, kdyby jste se místo mínusování a brekotu věnovali studiu, už jste mohli umět pár slovíček, takhle jste pro smích
        • Aaaa pan je mistr sveta a umi dokonce anglicky hmmm bravo, osobne souhlasim, ze u takto rozsahlych rpg by cestina byla na miste, kdyz uz za to chteji ty penize.
        • fallout
          nevím kdo tady brečí, jen se tady vesměs shodujeme všichni na tom, že bez lokalizace nemá cenu hru v ČR kupovat, tak uber plyn... *3*
        • Pro smích jsi tu možná taky ty. Ty děláš jako kdyby ti co by chtěli lokalizaci dělali něco špatného jako kdyby tu hru snad nějak poškozovali. Neměl by jsi každého posuzovat jen podle sebe.
      • fallout
        neříkám, že spousta her se nedá zahrát v anglině, vesměs je to pořád dokola, takže i když je někdo slabší tak to hlavní pochopí... ale vím moc dobře, že u komplikovanějších dialogů rád stáhne češtinu i dobrý angličtinář...
        • Jaké louskání a překládání? Kdo anglicky umí, tak už anglicky vnímá a nemusí si nic překládat. A kdo ne, tak anglicky neumí a může mít třeba deset státnic.
          • Přesně. Ono mít státnici (což je mimochodem ubohá zkouška z angličtiny) neznamená, že dotyčný anglický jazyk skutečně ovládá. Ono je spousta lidí, co všude uvádí, jaké zkoušky nemají, pak na ně promluvíte anglicky a stěží vám odpoví. Mimochodem, ti z nás, kteří anglicky skutečně umí hrají s češtinou spíš právě proto, aby zjistili stav a kvalitu překladu. Lidé, co se spoléhají na češtinu plně, jsou na některých místech v některých hrách doslova ošizeni špatným překladem:)
            • No prave s dovodu slabosti prekladov CR aj SK preferujem original ci Nemecky/Anglicky....kua kludne radsej aj Madarsky nez CR/SK......tie preklady su hrozne niekedy....aj pri filmoch dabingy su hrozne pre niektore......
        • Jasný no u stříleček to třeba neni potřeba tam ani žádný pořádný příběh neni ale jsou tu i jiné žánry u kterých by to bylo fajn jako třeba tady.
          • a zrovna u tech strilecek , kde ji nikdo nepotrebuje tu cestinu delaji, u ukecanyho rpg kde i prumerne mluvici anglictinar muze mit problem - ne
  • Anglicky umím, ale i přesto mi bude čeština chybět. Přeci jenom se nad větami budu muset zamýšlet, tudíž se nebudu moct plně soustředit na děj. Nechápu proč si tady mezi sebou nadáváte. Angličtinu se ve škole každý neučil, tak bychom to měli tolerovat a snažit se vcítit do jejich kůže. *5*
    • Drom
      kdo te nuti anglictinu? muzes si to nainstalovat asi v 10ti jazycich. Od rustiny az po nemcinu *7*
      • To ale nijak neřeší problém co napsal i kdyby to bylo v čínštině pořád by to musel pracně při hraní překládat.
        • no nevim kdyz umim anglicky tak proc potrebuju prekladat .... snad rozumim rovnou a tim padem me nic nezdrzuje
          • Ježiš to je pořád dokola všichni neumí anglicky tak jako ty. pochop to
            • Lem: Chápu, že jsi tu dobu nezažil, ale vážně se nemusíš ztrapňovat.
              Specialně pro tebe popíšu jak to fungovalo.Lokalizace her se u nás nedělaly, ale vznikaly fanouškovské češtiny ( Mimochodem ještě jsou stále k dispozici na bonuswebu ).Lidi si, kteří jazyk anglický neovládali popřípadě ovládali, ale jen tak její zaklady si nestěžovali, protože vědeli, že tu češtinu časem nějaka skupina nadšenců udělá.TAkhle to fungovalo a jak se zdá, ta doba se pomalu ale jistě vrací.
              Takhle to "dospěláci" fungovalo.
              Ještě něco Leme ? Nezapomeň se mě pokusit nějak urazit >:]
            • Zdenda: Debilní argument, říkám si jak může být někdo tak hloupý?

              Rumik: Třeba nechce čekat a chce profi překlad, na to má jako zákazník právo, nauč se něco o poptávce. Absolutně mi nedochází jak se tu maj lidi pořád pocit vyvyšovat jak uměj anglicky a šlapat na ty co ne? To vám dělá dobře hádat se o debilitách?

              Anglicky umim a hru si tak v pohodě zahraju, ale neuvěřitelně mě ser*u lidi co pořád někoho poučujou ať se naučí anglicky.

              Tak a je to venku *1*
            • Presne. Porad dokola. Uz tu bylo 100x receneo ze cestina bude. Dokonce o tom vysel clanek tusim primo tady na Tiscali. Tak v cem je problem? Neumis jazyk? Musis si holt mesic co dva pockat.
            • Takoví tu byli před 5,10,15,20ti lety.Bez profi. lokalizací to přežili tehdy a přežijí to i dnes.
    • Přesně. Jenže problém je že to někteří ne a ne pochopit.
  • hm...tak co na to rict ? prvni vec, co me zarazila, byly souboje..drzim obourucni zbran a on s ni macha jak s paratkem? navic to neodpovida dmg, co by tim asi dal. souboje vypadaji potom komicky, kdyz do sebe rubou takovou dobu a nikdo nechce chcipnout. a ty priskoky k nepratelum znamenaji co? ..se tam pohybuje jak spiderman.
    dalsi vec - rozhovory. za celou dobu hrani jsem mel moznost pouze asi 2-3 zvolit, jestli to bude diplomatickou cestou nebo ne, ..skoro pokazde, at uz zvolite jakoukoliv moznost dialogu to skonci soubojem. wtf?
    respawn nepratel. no to je opravdu hloupe. jste v jeskyni, kamenna podlaha a z ni vam porad vylezaji kostlivci; jste na hrade a skacou vam (z hradeb? ani nevim) dalsi nepratele.. vypada to divne, nelogicky
    dalsi vec je samotny mesto a porad se opkaujici cca 5 stejnych oblasti. boooring. inventar je taky o nicem, kdyz nemuzete dat zbroj nekomu jinymu...porad prodavate a prodavate ....
    takze asi tak
    *3*
  • Hru jsem dohrál, troufám si říci, že jsem splnil i všechny questy...a dojmy?
    Zklamání roku, možná co se týká herní scény i celého mého života. Celou dobu jsem si říkal ,,Je to jen vyprávění, má to symbolizovat to, že Varric přehání.", ale spawnování nepřátel ze vzduchu a questy ve stylu ,,Najdu předmět -> donesu předmět"? Dosti špatný vtip, ani nespočítám kolikrát jsem hru znechuceně vypnul. A jak psal někdo pode mnou - úplně mi před očima vyvstávaly hry z poslední doby, hlavně Assassin Creed 1 a Spider-man: Shattered Dimensions. Stereotyp, stereotyp, stereotyp.
    Příběh? O ničem. Tvůrci pořád a pořád omílali, jak je báječné a úžasné ono slavné rozložení děje do 10 let, že můžou přeskočit nezajímavé pasáže. Ať zvedne ruku ten, kdo si myslí, že vydělávání peněz na expedici do Deep Roads byla zajímavá pasáž. A nejvíce se mi líbí, jak se na různých místech zdůrazňuje to, jak se město vašimi činy mění. Jediné, čeho jsem si všiml bylo to, že postavu v každém Actu oslovovali jinak a že se obměnily NPC vykonávající stále stejné činnosti. Aneb jestli ještě někdy uslyším, že má někdo přestat kopat do zdi, asi budu velmi zlý. Vrcholem tedy bylo to, že jste občas potkali postavu, které jste nějak pomohli a ona vám jednou větou poděkovala. Aneb věru vrchol tvůrčí práce. Z celé hry mi utkvělo v hlavě jedno jediné morální dilema, konkrétně to se synem významného obyvatele města, který unášel elfské děti. To mi opravdu vrtalo v hlavě dlouho a nakonec jsem ustoupil morálním zásadám před výsledným přínosem pro hlavní postavu. A ty dialogy...ve výsledku to bylo tak, že jsem volil jen pravou horní možnost – měl jsem totiž jistotu, že přinese jen dobrý výsledek. A srdíčka u možností, které vedly k ,,romantice“? Ty mi taky budou dlouho ležet v žaludku.
    Teď se opravdu nehorázně bojím Mass Effectu 3, jestli zadupe do země moji asi nejoblíbenější herní sérii tak pro mě Bioware definitivně zemře. :)
    Ale víte, co je na tom nejhorší? Ani na vteřinu nepochybuji, že Dragon Age 2 bude z finanční stránky úspěšné, takže Bioware se nebude muset chytnout za nos a budou v novém trendu moci pokračovat. Úplně mě ubíjí vědomí, že jsem ve svých 21 letech už pamětník a vím, že zlaté léta se díky mládeži už asi nikdy nevrátí...a to rozhodně nejsem nějaký fanatický-RPG-páprda. :D Prostě jen nesnesu hry, které kdyby se osekaly opakující se pasáže / úkoly, tak by se čistá a originální herní doba počítala na minuty. A pak jen repete repete repete.
    A ještě dodatek – než bude někdo považovat za dobrý nápad na mě vystartovat s ,,Je to hack and slash“.
    a) Je (potažmo bývalo) to Bioware.
    b) První díl rozhodně HaS nebyl.
    c) Sami Bioware mají DA2 zařazen na svých stránkách mezi RPG bez jakékoliv značky „Action“
    To je jako kdyby EA Sports vydali FIFA 2012 s označením ,,Nejfotbalovější hra“, ve které byste hráli za sportovního komentátora, který by ve stylu Guitar Hero musel do rytmu odříkávat slova.
    • DA 2 neni HaS.
      Tvoje prirovnani s Fifou je fakt smesny. Nekdy mi pripada, ze nevite co rikate - pisete.

      Takovej porovnavaci seznam :
      Mass effect -- prines, zabij, najdi, dojdi nekam
      Zaklinac - prines, najdi, zabij. dojdi .. a zabij zase
      Gothic - prines, najdi, zabij, zabij a dojdi .
      Neverwinter, BG, atd--- dojdi, najdi, zabij, zabij, prines.

      HRa je linearni ! vestejnym prostredi.. JA sam uznavam, ze toho mohlo byt daleko vic. ALe neni a stejne to je nadprumerna hra.
      • Jen jedno slovo - motivace a pozadí. Ve vypsaných hrách nechyběla, tady ano. Jak v Gothicu, tak v Zaklínači, BG i NWN hráč věděl, proč dělá to, co dělá.
        Tady postava najde na naprosto nesmyslném místě předmět, vycucá si z prstu, komu ho dát, NPC poděkuje, konec příběhu.
        TVOJE porovnání je směšné.
        • Docela by mě zajímalo, kdo mi dal mínusy...:D Kdo si myslí, že nemám pravdu, je slepý fanatik.
    • Skvělé, hlavně poslední pasáž mě odrovnala - takové komenty se čtou úplně samy *3*
      A musím Ti dát za pravdu.
    • Hezky napsané a musím ti dát za pravdu. A ohledně Mass Effectu 3: Pokud neudělaj stejnou p*čovinu jako u DA2, že se nebudou držet původního konceptu a naopak to udělají ve stejném duchu, s novým (dobrým) příběhem,hezkou grafikou a jinejma dodatkama tak si myslim, že by to mohla bejt dobrá gamesa jako předchůdci, hlavně tam nesměj s*at ty svoje "reformy" jako je ten pitomej soubojovej systém a jiný věci, kterýma DA2 tak zku*vili.
    • Hah, hezké.

      Vzhledem k tomu, kolik lidí si na tu hru stěžuje, tak by Bioware byli proti sobě, kdyby se tohoto kurzu drželi. To samozřejmě za předpokladu, že EA, kterou zajímají jen čísla, nemá hlavní slovo.
  • Hodnoceno sice vysoko i kdyz si to tato hra vubec nezaslouzi .. Napriklad Zaklinacovy 2 tato hra nesaha ani po kotniky .. Ja bych hodnotil 6 max.7.
  • Od predvcera som s tymhle vytvorom stravil hodne hodin, dokoncil cely ACT 1, Deep Roads a som spat v meste. Uz ale fakt nemozem...
    Hra celu tu dobu na mna hadze plytke questy, dialogy bez emoci, nepriatel respawnuje na bojisku pred mojimi ocami meter odomna - zakazdym ako pravidlo jak z predu tak zozadu odkial som prisiel(a vycistil). Dej je len minimalny - pohne sa doopravdy len na zaciatku a konci aktu. Cely styl mesta i layout s mapou a pohybom po nom sa nesie v style Final Fantasy XII, dungeony sa recykluju ako snad v ziadnej hre predtym.
    Neni divu, taketo velke hry nejde spravit za rok! Tohle je velmi, VELMI plytke a suche "RPG".
    V tejto chvili mi je uz jedno jak k lepsiemu by sa hra posunula neskor(co pochybujem), honicka za vsemi tymi suchymi(a povinnymi) questami v prvom akte mi zabrala tolko casu a ked som konecne vyplul von lodou a presiel Deep Roads, nemienim zase stravit mladost vybavovanim dalsich "filler quests" v meste - od zaciatku. A zase ignorovat je mi dava pocit neuplnosti, takhle to proste nema byt! Tohle je presne EA styl ktori nenavidim, je to citit i v NFS serii a skoro vsetkych hrach ktore vydaju. Grinding neboli labor namiesto zabavy.
    Nedavno som presiel stary Arcanum a pisal som pred par dnami ze az zahram DA2, porovnam a dam vediet. Ani vam to snad nemusim pisat.
    Aby so nevyznelo, hra sa mi zo zaciatku praveze pacila. Nez ukazala svoju pravu tvar... alebo skor som ju i hned od zaciatku videl len som dufal.
    Pre vas ostatnych: nezabijajte mladost a svoj drahocenny cas s touto hrou, nestoji za to. Emocionalne chvile v hre vypadaju na smiech, text a cely script je bez inspiracie, motivacie, uz-tolko-krat-omielany a onicom, RPG progress feel minimalny, cele to postrada akukolvek inpiraciu - spetku originality. Vratane level design. Je mi tak luto tych stratenych hodin/dni.
    Je to blockbuster, gyc, "gay" rpg, low budget & rushed game pre masy. 4/10. Chystam sa napisat velmi smutnu recenziu na gamespote.
    • Jsem přesně tam, kde ty píšeš, vrátil jsem se z Deep Roads a než tam odjel, taky jsem splnil všechny questy...a nezbývá mi, než s tebou souhlasit takřka absolutně.. *9*
      Ty boje bych ještě překousnul (ač respawn nepřátel "ze vzduchu" mrví i ten náznak taktizování, zvlášť, když se nová vlna creepů spawne přesně kolem mého mága..), ale co hře neodpustím je plytkost, sterilita a absence jakýchkoliv emocí (ano, pokusy tam jsou, ale vyznívají spíš tragikomicky)..
      Navíc nudné questy k tomu - ve stylu kvantita na úkor kvality..
      Tohle NENÍ Bioware, tohle je EA !! *11*

      P.S. Hru nezabalím, pomalu ji dohraju, ale třeba dneska jsem byl radši celej den s mladou venku, než abych to hrál - u jedničky jsem to měl naopak.. *9*
      • No vidíš, aspoň nějaké plus! Dragon Age II: Hra, která vás vytáhne ven.
      • Daj pak vediet ci sa nieco vyrazne zlepsilo ku koncu. Vzdy je sanca, i ked uz som cital nejake ohlasy ze udajne je koniec velmi slaby koli ocakavanemu DLC.
    • Kdyby byl DAII braný jako hack&slash, tak bys to hodnotil jak? A to se ptám, protože mě to fakt zajíma *4*
      • Navyse, ja som ho vlastne bral ako akcne rpg od zaciatku a navyse celu seriu neberem ako hardcore rpg pretoze par tych negativ siaha az do povodneho dielu.
      • Aj tak by som to hodnotil na 4/10. Su tam veci ktore by mi vadili v kazdom zanri. Ak vies anglicky pozri si moju recenziu:
        http://www.gamespot.com/pc/rpg/dragon-age-2/player_review.html?id=758295&tag=all-about;review1
        Zrovna som ju dopisal, docela fuska...
        • S tvými názory (resp. kritikou) jde polemizovat, ovšem s touhle úrovní psané angličtiny bych určitě s kůží na trh nešel... Chápu, že v zápalu zdrcující kritiky člověku sem tam nějaký ten člen vypadne, ale tohle?
        • Koukám ^^ . Ale... "pushed in favor of sidequests"? "I thing"? Překlepy *1*

          Jinak fakt, že normální equip má stejné jméno a mnohdy různé staty, to schvaluji. Přeci dva split maily nebudou nikdy úplně stejně ukované / uháčkované / upletené. Jinak to zní dost podobně jako jednička, což je takové "hmm, okay..." neboli "no když už jsem si to koupil, tak to dohraji."
          • Jednicka tiez nebola bohvieco, ale tu sa strasne recykluje a spawn je este agresivnejsi. Staty by este tak nevadili ale brnenie ma aj dodatocne atributy ako napr +33 attack, + 3% critical atd. a tie sa tiez lisia. Navyse taketo dodatky uz nie su nic extra, skoro kazdy kram ma takovy special attribut - uz to ani neni tak vzacne najst nieco "enhanced". Hra mohla byt i lepsia nez jednotka, darkspawn nikdy nemal pre mna hlbku a personality, tu sa hra viac orientuje na ine co je dobre. Ale je proste extremne urychlena a postrada spetku jedinecnosti. Radsej si zahraj novy Gemini Rue, to je indie adventure pecka aka tu nebola dekady.
            • Yep, nejak tak si to zhrnul spravne *3*
            • Ta věc s vybavením mi připomíná dost Diablo ^^ . Urychlený byl i ME2, ale ten byl perfektní zážitek, ač krátký. Co tak čtu, tak oni proste zmršili celý koncept Drago Age, který původně měl být "nástupce legend jako BG a spol".
    • No jo, je to pravda taky jsem si to nechtěl přiznat nejdřív ale po pár hodinách strávených ve hře je to bohužel krutá pravda *11*
    • Skvele napsane, bohuzel i pravdive... Hra je na rychlo spichnuta, bez citu a emoci, hra je plitka a neskutecne povrchni, uspechana:-( ... zacatek mi prisel jako spatny vtip, absolutne neadekvatni reakce postav na situace, vetsina postav pusobi umele a trapne... Jedine, co se mi libilo, byl dabing (zejmena dabing Verrica, nutno dodat, ze nektere postavy jsou nadabovany naopak velmi velmi spatne) a styl vypraveni... Cely pribeh je neskutecne orezany, coz nahrava urcite do karet spouste DLC, ktere prijde...Tam, kde hrac predpoklada, ze se dej bude rozvijet (opet Flemeth napr.), tak se nic nedeje...

      CO se tyce hernich mechanismu, to komentovat ani nebudu, je to konzoloidni... Boje jsou clickfest, respawnovani nepratel v uzkych mrtvych koridorech pred vami, za vami, nad vami, pod vami... Hranaty design je otresny a opravdu jedine, co se skutecne povedlo, tak je jiz zminovany design Flemeth.

      Mam pocit, ze samotne Bioware jsou corrupted......Prvni spatna hra Bioware.... Samozrejme v tom ma prsty vliv EA....DLC jsou mor a zkaza dobrych her, na kterych se da neskutecne rejzovat a EA to moc dobre vi... Je to skoda:-(
    • Ze vseho nejhorsi je ten respawn nepratel. Objevuji se na nahodnych mistech,obcas vylezou ze zeme,obcas vyskoci ze zdi,obcas na vas spadnou ze stropu,obcas jsou jen proste ''hidnuti''. Clovek ani nevi kolik bude v kazdem souboji respawnu. Jednou,dvakrat,trikrat? Tohle musel vymyslet nekdo hodne ''moudry''. Ta hra je propadak. Zadne vtahnuti do deje jako u jednicky. Akcni souboje,kde cilem je asi zabit co nejvic nepratel a ne taktizovat. Stale stejne dungeony. Ani se to nesnazi nejak zakryt. Mesto o nicem. Neustale behate na ty same lokace,jen s jinym questem. porad dokola. Nedoporucuji nikomu kdo ma rad skutecne RPG

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit