Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Server GAMES.cz: ste maximalne trapny, ze svoje videa chcete servovat zo svojich serverov. Sa uvedomte - aby som 8min video tahal 20min na 30Mb linke je trapnost najvyssia. Prejdite na YT (redakcia Zive.cz s tym evidentne nema problem). Okrem toho tak umoznite sledovat vase videa na iPhone a iPade. Alebo su vam surferi s tymito zariadeniami ukradnuti?
  • Souhlasím se vším co jsi napsal. Také jsem programátor, zatím nejsem zameřen na konkrétní aplikaci, ale v tomto případě vím jak je co složité udělat, viděl jsem i samotný editor prostředí v DA, v DA2 zatím ne, každopdáně už jenom návrh a realizace takového editoru je ohromná práce. Myslím si, že s jakoukoli výtkou na adresu vývojářů od hráče co DA 2 nějaký čas hrál / dohrál budu souhlasit. Také jsem nosil věci s označením (nepřátelé budou shazovat lepší předměty, více peněz apod), na svoji postavu můžeš použít samozřejmě veškeré vybavení, ale na tvoje 3 další postavy v týmu můžeš vše kromě zbroje, která se jim vylepšuje díky nacházení / kupován spec. vylepšení. Ale ty itemy typu (,, enemies throw better equipment ,,) jak jsi psal, tak jdou použít i na postavy ve skupině, protože různé náramky, prstýnky a opasky na ně dávat můžeš a i na ně jsou itemy s tímto označením .... Je fakt, že autoři tu hru mohli udělat jinak, mohli udělat stejnou mapu z prvního dílu, přidat nová místa, nový příběh do všech oblastí z prvního dílu s tím, že by se pokračovalo ... vylepšit engine a ne použít stejný ... vylepšit zbroje spolubojovníků, dát tam lepší zbraně a postavy s různými typy boje. Je toho moc, ted je otázkou zda jim samotným se to takhle líbí a takhle to chtěli udělat a nebo je tížilo tlačení vydání hry od společnosti Electronic Arts.. kdo ví .. do toho my hráči nevidíme *3*
  • celkem výstižná recenze jako všechny, ale ten jeho "Lojtering" nerozdýchám :D
  • Vím, psal jsem o DAII.