Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav
    Přepíšu dějiny a Řím bude hořet v plamenech. Kartágo zvítězí:)
    • Pilgrim66
      Ano!

      "Rome must be destroyed" zazni z Kartaginske rady starsich
      • Na kříž s vámi, vy nepřátelé Říma!
        • Smetana.pavel
          Kouzlo těhle her je v tom že každej může změnit historii ku obrazu svému *3* . Doteď rád vzpomínám na Medieval: Total war, když jsem s byzantskou říší dobyl Evropu až na hranice španělska, v Rise of Nations za Rusko (s budovatelskými písněmi ve winampu *1* ) podrobil celý svět a v Red alertu 2 ho zase za spojence zlikvidoval *5* . Na tohle se prostě velmi těším *14*
          • Presne tak.. To boli hordy hodin stravenych za kompem ked sa somnou holky rozchadzali cakali ma stretkach.. a ja som proste zabudal. Krasne to detstvo. Na tuto hru sa best tesim... Len sa bojim a dufam v co najvacsiu historicku presnost. Jakvystudovaneho klasickeho archeologa to moze totis sklamat. Pre mna je TW best...jak mrnuz sem si vymyslel hru co by sem si chcel zahrat... Vtom bum shogun jedna!!!! Odtedy som verny jak samurai!!! TOTAL WAR JE BEST???
          • to je ta přidaná hodnota, která mě na historických strategiích baví... ale nejen válečných, třeba Europa 1400 the guild zase člověku dá možnost ze sebe udělat středověkého obchodníka, časem i šlechtice, zkrátka kam se hrabou třeba vesmírné strategie :-)
    • dlouhou kampaň v RTW jsem dohrál pětkrát nebo šestkrát a hra za Kartágo mě bavila ze všech nejvíc, v druhém díle to bude nejspíš první frakce, za kterou to rozjedu
  • To slovo hratelné mě opravdu znervoznuje buh vi kolik narodu bude nehratelných *13*
    Jinak další frakc typju na Galy pak Řeky a pak na Egypt
    • Magister_Peditum
      Určitě bude k dispozici pár "helénských" národů (Řekové, Makedonci, Egypt, Seleukovci...možná ne všichni, ale víc jak jeden určitě).
      • kez by tam bylo tolik frakci jako napr. v modu roma surrectum bo europa barabarorum :) http://www.totalwar.cz/Frakce%20RS-II http://www.totalwar.cz/Frakce
        • oprava http://www.totalwar.cz/Frakce/20RS-II ... a navic sou pekne historicky verne, ne zadny egypt atd:)
          • Magister_Peditum
            Egypt byl v původním Rome TW velký přešlap. Už jen vzhled jeho jednotek bylo jedno velké WTF. *4*
            • jo tohle vypadá fakt líp
            • 13_11
              Protože to byly fantasy jednotky, jež jako by vypadly z filmové série Mumie.
              Tady pro srovnání.
            • proč ti přišlo, že Egypt byl přešlapem ?
    • Další budeou jistě Řeci, pak bych to tipnul na nějaký Germány a Galy, Egypt...Scythiovce?
  • walltar
    No tak máme dvě nudné frakce za sebou ... teď nějaké germánské barbary.
    • Si myslím, že v minulosti to zas taková nuda nebyla když člověk koukal do očí jinému člověku a přitom projížděl meč jeho tělem. ... To dnešní války jsou docela nuda. Těžká technika která se bez počítačů neobejde a sem tam nějaká pěchota na čištění budov.
      • walltar
        Nikdo netvrdí, že válka je nudná ... jenom římani a kartaginci už sou tak jistí, že to nikoho nepřekvapí. Navíc sou to celkem generické fakce které známe. Mě osobně spíš baví rozebírat velké civilizace s bandou špinavých barbarů, než se podílet na prodlužování nevyhnutelného konce. Takže pro mě je řím a kartágo nudná frakce za kterou určitě jako první hrát nebudu.
        • Já mám rád zas válečnou mašinérii, páč není lepší cesta k výkonu. Můžou tam dát národy které překvapí, ale potom to bude víceméně úlet. Pokud to je historická strategie, pak v tomhle překvapit prostě moc nemůžou.
          No a aby ti barbaři byli úspěšní v tom cupování, tak to musí začít uvnitř té civilizace samotné. V regulérních bitvách dostávali barbaři pravidelně výprask. *1*
      • Magister_Peditum
        No, myslím, že žádný druh války není nuda. Už jen z toho důvodu, že ti v ní hrozí smrt. Jo, až budeme jen koukat do monitorů a na dálku ovládat roboty, co se budou řezat místo nás, tak to se už bude nudě trochu podobat. *15*
        • ZvacA
          Až na ty inženýrský čety, které budou muset nějakýho toho rozbitýho robota z přímo intenzivního bojiště stahovat. Obětovat pár lidí nebo těžce vyzbrojenýho nejnovější technologií oplácanýho kusu plechu za miliardy? Velení by asi dneska mělo jasno. :D
          • walltar
            Jo lidi sou levní .. pokud jich máš dost. A nebo dokud nevynalezneš nanotechnologii co toho robota rozebere za tebe a materiál dopraví dál od bojové línie a tam ho zase složí.
    • Co ti připadá zábavného na "velení" hordě barbarů?
    • Pleteš si nudnost s výkonností.
    • Mám podobnej názor.... Já ale naopak spíš "ujíždim" na Řecké kultuře...takže jestli mi tam nedají Řeky....a když ne Řeky, tak aspoň ty chlupatý vousatý Germány....
      • rancor1223
        Já chci Spartu a nic jiného! Klasická Sparťanská falanga je dokonalá! *1*
        • Přesně tak.. s deseti spartskými oddíli po 80 mužích jsem dobyl celou celou evropu a kus afriky..ve falanze naprosto nepřekonatelní..
  • Menttor
    "Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno!"
  • smejki
    >>
    • a tebe chtějí do podcastu k Falloutům ? umíš i lomítka ?
      • smejki
        na požádání umím i zabublat, za úplatu mrknu.
        • Viktor_H
          "za úplatu mrknu" - Zaděláváš na kariéru prostituta? *1*
          • Na kariéru politika
      • To neumí ale umí přivolat Cthulhu
        • a mazat cookies
  • Co se tyce frakci nemel bych strach o malu protoze: v puvodnim RTW byly tri rimske rody Egypt Galie Germanie Britanie Parthove Rekove Seleuci Kartago jako hratelne takze to bude zhruba stejny pocet
  • doufam, ze dalsi frakce bude cody empire, at je tam za co poradne hrat *3*

    kartagci sice vypadaji drsne, ale valka ukazala, ze sloni nestaci
    • jasny. budeš moct pobíhat po bojišti v first person pohledu a kosit nepřátele samopalem *5*
    • Ne...ani v týdle hře nebude přítomna simulace tvojeho pokojíku
      • ZvacA
        Ale zkouší to statečně.
    • Cody empire, myslíš něco jako vést starověkou pomocnou školu? Zajímavé...
  • předem se mi nelíbí jakési dělení na směry válečnictví, ekonomii a kulturu... to jako že protivníka umlátím sochou nahého Davida nebo pomaluju k smrti růžovou barvou ? každá úspěšná říše musela mít všechny tři aspekty, tohle je dělení jak z nějaké klasické isometrické strategie z přelomu tisíciletí
    • Jenom pro malé upřesnění. Jedná se o BONUSY nikolikv směry. Tudíž, ten, kdo si vybere vojenství bude mít + 2 a ke kulture + 1 a ten kdo si vybere kulturu tak zase opacne. Nic víc, nic míň....
    • Magister_Peditum
      V originále se píše o válečných, obchodních nebo kulturních bonusech. Takže to bude spíš tak, že když si vybereš obchodní, tak budeš mít bonus ze zisků, ale už třeba nebudeš moct vylepšovat brnění některých jednotek (asi). A kulturní by mohli zase zlepšovat spokojenost obyvatel, možnost trénování lepších špiónů atd.
    • To je chyba v překladu, z originálu na Total War Wiki vyplývá, že si nebudeme volit mezi válečnictvím, obchodem, nebo kulturou, ale ze tří "vnitřních" politických frakcí, z nichž každá bude mít pouze jakýsi bonus v jedné z těch vývojových cest (ale přístupné budou všechny). Jedná se tedy pouze o rozvinutí tech. stromu z druhého Shoguna.
    • ales.smutny
      Tam jde spíš o to, že každá z rodin/ klanů/ stran uvnitř frakce bude mít jinak rozložené ty tři základní směry. Tedy v jiném poměru, ne nějaká specializace za ignorování dalších.
  • Suprise!!!
  • nový screenshot ze hry

    http://pcmedia.gamespy.com/pc/image/article/122/1226941/1_1355519983.jpg
    • rancor1223
      Ty detaily postav mě nepřestávají udivovat. *14*
      Hádám, že mé PC úplně nadšené nebude. Už u Fall of Samurai se s High nastavením občas trochu zaškublo. Co teprve tady? Větší a detailnější armády, to bude masakr! *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit