Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ach jo a co třeba Stalker 1-3 to jsou hry které se minymálně Halfům vyrovnají a to nemluvě o tom že ty Halfi nejsou dodnes ukončeny.Tak hrozný to s dnešníma hrama není jenom to chce vybírat/Metro2033, Arma atd *3*
  • Od Duka si slubuju to a od Duka si slubuju ono a urcite to bude lepsi jako (opet si nekdo nemuze odpustit dodat jaka je COD sra*ka, pritom travite cas v nake z jejich obdob, ktera je udelana za uplne stejnym ucelem jako vsechny dnesni hry a nejaka originalita je na uplne stejnem bodu mrazu jako ta kterou zrovna pomlouvate) a bláblá..

    Kdyz uz se na to podivam s otevrenyma ocima a vyjadrim se k nesmyslnymu srovnavani her typu COD, MOH, BF s touhle tak je treba si uvedomit ze vsechny obdoby viz COD, MOH, BF jsou po strance pribehu uplnej brak, kterej uz ani nevi kudy kam... Jedina hodnota techto titulu spociva snad jen v multiplayeru.Neprestane me okouzlovat jak je nekdo presvedcen ze jedna z techto her, ktera mu zrovna sedi nejvic je necim lepsim nez ta druha... :D ...neni.

    Dobry FPS SP jsem nehral roky a snad uz si ani nepamatuju jaky to je se u nake FPS v pribehu opravdu bavit...A popravde uz v to ani nedoufam, pokud se to vsak stane budu prijemne prekvapeny. Mozna az se prestane dnesni vyvoj omezovat vykonem konzoli a MS/Sony znich vyzdimaji maximum penez a uznaji za vhodne ze by mela prijit nova generace...Mozna pak prestanou PCckari fnukat a hry se zase posunou nekam dal a nekdo udela neco z ceho nam vsem zavre pusy. Ty triplatformove patvary omezujici se na vykon skatuli ze kterych v soucasnosti tece nejvetsi mnozstvi penez jsou stale na jedno brdo.

    Duke je legenda, meritko, pojem... Ja ho hral jako malej capart na my 386 bez zvukove karty bez jedinyho zvuku ale presto jsem byl uplne odvarenej.
    Muj nazor, tomu co tu bylo pred temi nekolika lety uz se dnes nic nevyrovna a muzete se na to tesit a doufat donekonecna. Dokonce ani pomlouvani jinych dnesnich titulu nepomuze.
    V prve rade jde dnesnim vyvojarum o prachy, ktery vy jim date bud za tu, nebo za tu hru a pak jdete sem a nesetrite spinou na jejiho brasku... :D Dnesni FPS se zasekly na nakem mrtvem bode a vychazi jedna slatanina za druhou.Trosku lituju dnesnich mladochu kterym uz dnes nevoni tehdejsi hry, sice se neni cemu divit jen asi nikdy nepoznaji co je opravdova hra.
    Myslim ze autoruv pesimismus je na miste, dnes uz se k takovymto remakum (nejen knim) neda ani pristupovad jinak, bud prekvapi (zazrak) nebo se stanou jen dalsi zdimackou penez diky tem co hned poleti do obchodu v domeni hurraaa je tady zase Duke, aby nakonec zjistili ze po hre za 14 dni od vydani ani nikdo nestekne tak jak je to podle me u naproste vetsiny dnesnich her.A prave to znich dela masovky. Nemapatuju se za posledni roky by me neco posadilo na zadek napr. jako tenkrat Duke, nebo napriklad Half Life 2, ktery je asi posledni hodnotnou zalezitosti v tehle oblasti a asi bude lepsi kdyz to tak zustane...good luck Duke........................................................
  • pro dnešní pcčkáře to bude jedna z mnoha slátanin, ale na xku to špatný bejt nemusí
  • Na Duka se moc těším, že bude zastaralý ? Mě to nevadí hrál sem třeba poslední Call of Duty a jestli je to moderní zástupce stříleček, tak děkuji pěkně, ale nechci. Multiplayer byl sice fajn ale singl hlavně co se týče samotného herního designu tak děs a bída za ty prachy dost možná pro mě bude DNF mnohem zábavnější hra než všechny tři poslední Cod dohromady :)
  • Myslim ze Duke bude mit uspech. Pro mne osobne bude velke plus, ze ta hra bude proste jina. Vsechny hry se dnes snazi byt co nejvic realisticke. Duke byl a doufam ze s novym dilem i bude nadale hlavne o zabave, nadsazce a hromady testosteronu a vtipu.
    Moc se na nej tesim.
  • Spades
    a dementi davaj minuska dobrymu komentu :D:D:D:D:D
  • Spades
    to warlock: oboje jsou sracky... Puvodni MoH bylo celkem dobre, ale pak prislo cod a jeho kopije moh

    BF3 WILL DOMINATE !!!
  • Spades
    Je to stupidni zjednodusovani. Takhle kdyz mas nejtezsi obtiznost, tak te musi sejmout na nekolik ran, protoze se stejne po chvilce zase healnes, takze by to nebylo tezke, ale v starych hrach byl hardcore chodit o 10ti zivotech, a potom ta radost kdyz si konecne nasel lekarnicku
  • Urug
    Nejvíc se těším na ten propracovaný systém rozhovorů..... "ra, ta, ta, ta ,ta, nažer se prase"
  • He´s back. I knew it ... B-)
  • presne....vsetky objekty boli 2D sprity...taky quake1 uz bol full 3D v tej dobe

    ....uff este do dnes spominam na to, ako som sa hrajkal v editore a vyrabal si vlastne mapy na LANku....vsetko tam sietilo, hybalo sa....tajne miestnosti na kazdom kroku......dufam, ze aj toto bude mat editor, aj ked pochybujem, ze sa s tym este budem hrat....ale potesilo by to.

    *1* *5*
  • Naslo by se jich dost, ale to neni dulezity. I kdyby ne, tak to neni duvod to tem hrat nevycitat.
    Proc by se nad tim melo privirat oko? Je to zavazna chyba a kdyz se vycita CoD a dalsim, tak proc by stejnej metr nemel platit na dukea? Protoze "si ze vseho dela srandu"? Ani napad
  • viem len jednu vec, ze pan autor clanku, je asi velmi velky pesimista, uz len to male video, si myslim ukazalo vtip a ODLISNOST od tuctovych strielaciek dneska (myslim tym COD a MOH), ale aj ine, napodobit sa ho snazil, myslim Duka, sa snazila hra Prey, ktora sa my osobne pacila, a tak isto serious sam seria, ktora uz o mnoho menej (pre mna nuda, ale to je moj nazor, inych tato seria mohla bavit), takze pre mna jedina podobna hra aspon v niecom Dukovy bola hra Prey, ale viem jedno, ze graficky zaostavat nebude, jasne nebude to crysis 2, ale koho to zaujima, mna osobne absolutne nie a myslim si ze fanusikov Duka rozhodne tiez nie, a co sa tyka toho obsahu hry, ja si myslim, ze sa bude na co tesit, ze tych vtipnych situacii tam bude neurekom a nebudu sa podobat jak vajce vajcu, to by si fakt po tolkych rokoch nikdo nedovolil, zneuctit takuto legendu vydanim nejakeho sprosteho becka, bude to AAA titul jak remen a kazdy kto si hru kupi urobi len dobre a bude sa bavit vynimocne, ako inac
  • ja nerikam ze neexistuji, je plno her od nezavislych vyvojaru ktere jsou napadite, super apod.
    zeptam se tedy jinak. Kolik komercnich her takovych neni, z posledni doby,MOH,COD,BF...Jedina vyjimka co me napada je do urcite miry Stalker, ale proste za posledni roky jsem hral hodne FPS a jen tato jedina se mi vybavuje ze by mela urcitou volnost.
  • Zdar, o tom v čem byl Duke nejlepsí se rozepisovat nehodlám, bylo toho dost. De mi spíš o to, kam se hry od te doby posunuly. Z meho pohledu, tedy z pohledu HC hráče (nemyslím čas strávený u PC) který uznává klasické hodnoty a začínal na ZX spectrum - to šlo totálně do pr..le.

    Ty blbosti co se jich ted proda miliony kusu, a dobré hry o kterých se naopak skoro ani neví, to je utrpení. 10 dílný serie, stale o tom samém. Hry sou si podobný jak ho..o sra.ce (viz odkaz na dnmods !!! ) Milionový investice "najistotu" sou příčinou tohoto stavu :X

    Těšim se na Duka, doufám že to zmáknou v Dukově stylu - du rovně a nic mě nezajíma! A doufám, že se jim potom aspon zaplatěj náklady... No suma sumárum: hry se za tech 15 let hnuly akorát tak nazpátek, takže esi to dokážou udělat tak, aby to mělo stejnou uroveň jako Duke3D v roce 96, nemáme se čeho bát...

    Jo a btw. ta recenze bo co to bylo... Pipebombu do zádele kámo. Zdar! .)
  • Ty "FPS z valecnych konfliktu" nejsou 98% produkce. Nikdo nerika ze zrovna ty jsou spravny...
    Vyjmenuju ti ale tuny dobrych FPS, kde skripty asi taky jsou, ale ne nijak okaty.
  • ales.smutny
    Nu, za Petra mluvit nemůžu a nechci, ale myslím, že těmi třinácti lety zcela jistě myslel to, že využívá oněch původních konceptů, díky nimž vynikl původní 3D Duke.

    A základní problém jste přesně vystihl - DNF bude takový, jakého ho zřejmě chtěli mít. Otázkou je, zda to je dost. (a ne, odpověď na ni, zatím, určitě neznám)
  • Jak si FPS segment představovali 3D realms před 13ti lety? To určitě ne. DNF není koncept starý 13 let, jak autor článku zcestně uvádí. Jak to mohu tvrdit? Ano, vyvíjen je údajně 13 let, ale kolikrát už byl smeten ze stolu k přepracování? V roce 1998 na Quake2 engine, následně přepracován na Unreal a v roce 2001 místo vydání zrušen. Následně (2003?) oznámen na Unreal 2 a nevydán. Po spekulacích o Unreal 3 potvrzen engine Unreal 2.5, ovšem značně modifikován (zejména zmiňovali kvalitnější nasvícení scén, což je vidět na videích).
    Proč mluvím o enginech, což znamená technologii? Protože s každou změnou museli sazáhnout i do konceptu. Každý engine umožnoval, resp. neumožňoval některé jejich představy zrealizovat a tak i koncept byl posouván a lze předpokládat, že jeho obměna byla i realizována. Nemyslím, že 3D realms byly 13 let zavření v bunkru bez styku se světem. I oni hráli hry, které hrajete dnes vy. Někde i psali, které dnešní hry mají rádi.

    Takže DNF bude takový, jakého ho zřejmě chtěli mít, nikoliv takový jaký by byl v roce 2001 (mimochodem, tehdejší teaser byl pro mě tím nejšťavnatějším tahákem, který jsem kdy viděl ... hned za ním mě nejvíce natěšil Halflife2, když prezentoval prvně jak hra vypadá + skoro revoluční fyzika).
  • Od Duka si slibuju ,že budu mít možnost nahlídnout do toho jak si 3D realms před 13ti lety představovali segment FPS. Možná nás přeci jen čekají nějaké odlišnosti od dnešních FPS ....
  • Jo tak podle recenzi u AAA her se dnes neridim naprosto vubec,protoze to vubec nema cenu.Jakmile je to ackova vyhypovana hra tak to jsou samy 8/10 9/10 ,maximalne 7/10 a to uz musi byt,takze vypovidaci hodnota je uplne nulova.
    Jediny ,kdy se podle recenzi da jaks taks orientovat jsou recenze malych nezavislych her,kde hype a marketing nemaji takovy vliv.
    Kde jsou casy,kdy hra co dostala 8/10 uz byla opravdu kvalita a o 9/10 ani nemluve,tehdy ty cisla meli nejakou vahu *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit