Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Amylee.Anderson
    Achjo..kdy konečně z herních rozhovorů to, že ať postava křičí, brečí, prosí nebo svádí, tak se stejně tváří, jak když vypráví teorii z ekonomiky?
    • hmm, taky LA noire a heavy rain jsou vlastně nenaskriptnované a rozsáhlé rpg na 50 hodin že... :-D :-D
      • Tady ale nikdo takové kritérium nezadával, hmm? *7*
    • ME1/2 má docela dobrou mimiku, ale dosavadní vrchol je asi v Heavy Rain a LA Noire (jeho mimiku obličeje asi jen tak něco nepřekoná)
      • Amylee.Anderson
        ME je dobrý, to je pravda :) Zbytek jsem neměla tu možnost hrát, ale když se řekne perfektní mimika tak mě napadne Vampire the Masquerade Bloodlines... Neni to perfektní, ale přesto mě to napadne. Naprosto nejhorší, co si ted vzpomenu je Fallou New Vegas, kde se jeden chlap smál nahlas a naprosto šíleně a obličej jak když umřel. Vrchol emoce tam byl obrázek obličeje sekuritronů.
        • misho8723
          Presne tak. Vampire-Bloodlines je proste čo sa týka vyjadrovania emócií NPCčiek podľa mňa asi zatiaľ najlepší. Half-Life 2 tiež dobrý, ale postavám v V-B človek veril každú vetu, a to vďaka perfektnému nadabovaniu postav, a takisto ich gestikulácií a vyjadrovaniu emócií. Síce niekedy tie pohyby vyzerali byť zvláštne alebo až komicky, vo väčšine prípadov to ale bolo bez chybičky. Strach, zvádzanie, úsmev, nervozitu, suverenitu, atď. to všetko človek uveril NPC v hre.
          • Amylee.Anderson
            Stejně je to jedna z nejlepších her. Minulý rok jsem konečně sehnala originál a ještě jsme ho nenainstalovala. Ale stále ho tu mám vedle pc skříně vystavený a přemýšlim, kdy přijde ten čas, si ten skvost zahrát... A HL? No, stačí se mi kouknout na ikonku :)
        • hitokage
          Jednou se muj hrdina v Oblivonu usmal tak dabelsky, ze jsem z leknuti odinstaloval hru. New Vegas mam rad, ale ty animace porad vypadaji jako pokus o herni parodii :-)
          • ses posral pri oblivionu haha bé bé *6* *12*
  • Možná mě budete kamenovat, ale já jsem tedy dost zklamán. Ony ty souboje nebyly ani v jedničce nějak skvělý (nicméně kromě nich byla jednička opravdu dobrá), ale tohle vypadá minimálně na stejné úrovni.

    A co to vidím? Opět ikonky pro vyjádření toho jestli jsem "hodňák", "jokař" nebo "badass"? No to snad ne.
  • http://www.youtube.com/watch?v=ZrCS0V8BciQ tady je ten boj z konference. Kvalita videa nic moc, ale jsou na tom videt dobre moznosti taktiky. Vypada to fakt dobre.
    • ten boj vypada nahodou paradne... s tema priserama to bylo dokonale... beh , uhybani, piruety, parady, riposty... nadhera...
  • Je legrační, když redaktor herního magazínu GameSpot ukazuje, jak hezky široká hráčská obec zdegenerovala. Hráč na videu #2 vmanévruje mezi tři nepřátele, doslova mezi ně vběhne a naráz údiv - inkasuje ze všech stran a dokonce hlavní postava na zásahy reaguje, zapotácí a krátkodobě nelze ovládat.

    Představte si to zjevení, ono je v soubojích nutné použít rozum a taktiku, ne vlétnout doprostřed davu a postupně skrze systém gentlemanského jeden na jednoho všechy porazit.

    Anonym Aha v příspěvku níže vyjádřil jisté nesympatie k reakcím Geralta na zásah.
    Je to čistě věc vkusu, ale mně se zase nelíbí, když hráčská postava inkasuje zásah obouručním mečem a její reakce je heknutí a blendované cuknutí tělem, kdy má hráč stále postavu pod kontrolou. Pokud hráč dostane zásah, tak jen ať je postava na chvíli mimo kontrolu. Hráč se má krýt, má manévrovat a bojovat, ne nesmyslně pobíhat a v jednom kuse se vrhat do riskantních situací s tím, "že se nějak proseká ven."
    • Nooo heleď ono skákat a běhat okolo extrémně pomalého nepřítele taky není zrovna vrchol taktiky, krytí a podobně, ale čistá nutnost když po zásahu tancuje jak baletka když si náhodou nevšimneš, že na tebe někdo 5 vteřin natahuje krátký meč...vážně si to neber zle, možná se to bude hrát dobře, ale kouká se na to opravdu strašně
      • Je to novinářský build, takže je možné, že se jendá jenom o berličku pro nižší obtížnost (všimni si, že HP se dobíjí rychlostí blesku). Pokud ne a s dýkou na mne budou útočit tak zoufale pomalu i na nejtěžší obtížnost, tak daný prvek budu brát jako silné negativum.

        Co se týká "tancování okolo", je mi milejší, když musí hráč vyvíjet alespoň nějakou aktivitu, než když stojí, countruje a nepřátelé jdou hezky jako vepříci na porážku, pěkně jeden po druhém. JE ale nevhodné, když se pohybuje neustálými kotrlmeci a přemety jako v Zaklínači II. Kdybych byl designér, navrhl bych místo kotoulů šermířské přesuny do stran.
  • Ten běh s taseným mečem, je nějaký divný. Je tu někdo z historického šermu kdo by věděl jak se s mečem běhá? *4*
    Podle mě by čepel měla být spíše doprava než doleva. To nelogicky kříží ruce. A navíc ruce před tělem hodně omezují nejen pohyb ale i dýchání. I ta čepel lítá při běhu jako by měla jen 10 deka *1*. Hrot většinou bývá na místě a vyrovnávají ruce. Ale zaklínači mají určitě namakané zápěstí. *3*
    Ale co. Nedělám do toho tak si tu jen tak spekuluju. *1*
    • sidi
      pokial viem tieto veci boli vycitane uz Sapkowskemu ze neiktore veci su nerealne co sa tika sermovania ... no hold je tu stale ta carovna formulka ze Geralt je mutant takze pre neho moze byt boj s mecom ako pre obycajneho cloveka boj s hlinnikovym mecom alebo drevenym ... podla mna su to aj tak len detaily a v ziadnej hre nebol spracovany dokonaly serm ( ak sa mylim tak mi dajte vediet v akej hre to je ) ....
      • treba Mount & Blade ? : ) serm nedelam, takze nemuzu porovnat s realitou, ale ze vsech her co sem hral nebo videl, mi tam ten serm prijde nejlip zpracovanej
      • Kolik si myslis, ze takove paratko jako pouziva Geralt vazi proboha? :-)
      • Ano, sermovani je nerealne, ale strigy a mantichory potkavam kazdy den
      • Assassins Creed ?? není dokonalý ale koukatelný
    • Teď nějak nevím, za co mi dáváte negativní repku. Protože nepřemýšlíte nebo jen tak ze sportu?
      Máš-li problém, komentuj. Repku si strč.

      Nebo si vem do ruky několikakilový meč, chytni ho jako Geralt a proběhni se s ním stejně jako je to na videu.
      • Sry, koukám, že už to četli i lidi s mozkem, takže můj předchozí příspěvek už neplatí. (do doby než přijdou "reputační klikači") *1*
  • Core
    Na http://apps.facebook.com/thewitcherlive/ právě teď od 18 hodin do 19 hodin běží live prezentace ze Zaklínače 2 na konferenci CD Projectu!! *1* PECKA!!!
    • Musíš chvilku aktualizovat...když to vidím, mám na to čím dál větší chuť.
      • Core
        Naprostá bomba... Nemůžu se dočakt sběratelské edice... Až 17. května :/
        • Kunik Core, ty jsi správný fanda. Je vůbec něco, co o Zaklínači 2 nevíš? Neber to nijak zle, není to myšleno ironicky. Přijde mi, že se od tebe dozvím víc, než z preview. Dodám jen, že Zaklínač teď vychází v novém (knižním) vydání, tak pokud jste to ještě nečetli, tak směle do toho.
          • Core
            A ještě zásadní informace ohledně SecuRomu: CD Projekt potvrdil, že Zaklínač 2 bude ve skutečnosti používat SecuROM. Vývojáři poznamenali, že umožní neomezené instalace na neomezený počet počítačů, s možností hrát až na pěti počítačích najednou.... *3*
            • Core
              Tanbou: Krytí bylo předvedeno na rytířovi s obouručním mečem + na rytíři s obouručákem a štítem. Osobně jsem nabyl dojmu, že krytí funguje, Geralt umí zásahy vykrývat. Pro mě osobně je důležitá magie - použití znamení a dle mého názoru JE rozhodně plnohodnoutnou součástí bojů. Stejně tak dobře poslouží umisťování magických pastí a vrhání/metání/házení petard (bomb) či vrahcích zbraní. Vše působí dynamicky a řekl bych, že taktika bude něco platná. Nastražit past / načít nepřítele z dálky hozenou bombou / posílit se štítem / vypít lektvar a potom už jen dobít... Prakticky všechny boje měly podobný scénář. Hráč využíval lektvary před bojem, instaloval pastě, házel bomby... Osobně na mě boje působí velice dobře, dynamicky i semo-tamo strategicky. 100% bych neřekl, že jde o klikfest.
            • Šlo to vyřešit i bez magie, nicméně základní znamení aard/igni to hráči viditelně ulehčily.
            • Video jsem neviděl, ale mám na Tebe pár otázek:
              jak dle tebe působily souboje? Bylo pro předvádějícího nutné se krýt a uvažovat nebo stačí jít klikatě vpřed a do toho se válet po zemi?
              Vypadá magie přesíleně nebo spíš jako plnohodnotný článek boje, který hráč bude muset použít, jestli chce přežít?
              Jak funguje krytí (jestli bylo krytí předváděno)? Kryl se předvádějící nebo se raději válel po zemi?

              Řekli vývojáři něco ohledně obtížností?

              Děkuji za odpovědi.
            • Ten smajlík se mi tam vloudil nedopatřením, samozřejmě tam patří tento. *4*
            • Jen musím podotknout. Záznam live je na stejné adrese jako bylo live video, takže můžete pohodově shlédnout v hd kvalitě. *10*
          • Core
            Ještě si vybavuji, že co se týče instalace, tak se bude skládat pouze ze čtyř jednoduchých kroků:

            1) koupit hru *1*
            2) instalace (vyžaduje - POUZE na poprvé! - připojení k internetu), stáhne se 50 MB soubor
            3) registrace (přináší spoustu výhod jako např. v budoucnu ZDARMA DLC obsah)
            4) spuštění hry

            Co se týče samotné 20 min. prezentace ze hry, tak člověk co ukázku hrál měl evidentně boj, znamení, vrhání bomb a pokládání pastí v paži. Čili žádné úsměvné "bojůvky" jako se dnes objevily u tohoto článku. I přesto byl nahypovaný hráč zneškodněn a to v parádním stylu. V takové krásné, úzké a kamenité soutězce na něj vybafl krabo-arachnid a ten ho nakonec dostal. Geralt neměl v tomhle prostoru příliš šanci na manévrování a kotouly. "Zamknul" arachnida do pasti, ale ten, ač znehybněn, po něm chrlil nějakou sra***, kterou ho chtěl otrávit. Takže pěkně zákeřnej bastard *1* Arachnid má úžasně rychlé pohyby, přesně jak pavouci v hororech. Vzpoměl jsem si na Odulu z LOTRa... No nádhera, co mám povídat! *2*

            Jo a jedna legrácka - lze zapalovat mrtvá těla...
            • To má být dolů, tolik příspěvků kvůli jedné informaci... *4*
            • A možnost hd už tam není, ale i tak je to super.
          • Core
            *4* ...no jo. Je to za dlouhé období RPG, které mě hodně pohltilo. Líbí se mi ta zapálenost CD Projectu, tým okolo Tomka Gopa jsou víceméně samí fans mistra Sapkowskiho. Mají obrovský smysl pro detail. Snažím se vše okolo Zaklínače 2 sledovat čili odtud pramení informovanost. Co se týče znovuvydaných knih, tak ty velice rychle mizejí z pultů. Tak např. unás na severu jsou již některé díly naprosto nesehnatelné.

            K dnešní prezentaci CD Projectu: výborná! Ani nevím kde začít... V každém případě pár informací.
            . Hra bude bez DRM, to stále platí, ale bude použit SecuRom.
            . Zaklínač 2 automaticky rozpozná sejfka z jedničky, pokud ho máte nainstalovaný.
            . První člověk, který dohraje všech 16 konců dostane spešl (vtipné) witcher tričko, které měl Tom na sobě.
            . Blood and Gore, Intense Violence, Nudity, Strong Language, Strong Sexual Content, Use of Drugs = 17+ takovou si vysloužil známku od ESRB
            . Strom se dělí na šerm / alchymii / magii - tři cesty vývoje charakteru

            A mrtě dalších informací...
    • Kua je to plný *9* *9*
  • Super jak mrtvola zmizí po 3 vteřinách co lehne na zem........stupidita, která do Witchera rozhodně nepatří.
    • naprosto souhlasim....cim vice toho vidim tim mene se tesim.
    • Urcite toto pujde v nastaveni vypnout.
  • KIMCID
    souboj dobrej lepší než ty vrtule z jedničky
  • úplně jednoduše, bez levelingu, tahle hra ho stejně nepotřebuje...Geralt je hotová postava, začínat každý díl hraním za lempla je nehodné jeho jména
    • Whisp
      Levelovanie k RPG hre patrí a pokiaľ som sa pozeral naposledy správne, tak Zaklínač 2 je ešte stále RPG hra.
  • No tak na tych dvoch videach je vidiet ze ten novinar co to hral ten boj este moc nepobral, ale na videu z konferencie vyzeraju suboje fakt paradne.

    Ako povedali :) "Easy to learn, hard to master" a tak to ma byt.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit