Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Musím říct, že zmiňovaný Zaklínač mě opravdu zklamal. Samá scéna, přesně jak píše autor. Proboha, to je nůůůůdaaaa
  • nemám nic proti hrám který jsou an tom založené Farnhait(nevím přesně jak se to píše),heavy rain a vlastně skoro i la noire...ale cpát to do ''normálnich'' her je svinstvo :/
  • to klikani behem videi me stve poznal sem to u resident evil 5 zacalo video ja sundal ruce z klavesnice a sledoval dej a potom end game pak sem zjistil ze sem mel mackat blbi knofliky, v jedny misi jsem to musel mackat tak zbesile (jinak to neslo) ze sem si rikal takhle si znicim klavesnici. trba stacilo ze sem to na 1 sekundu zapomnel mackat a behem 5 vterin porad to po me chtelo at to mackam tak sem to mackal ale ta 1 sekunda mi zavinila to ze sem zase skoncil ze me zabil.
    • nechápu proč míchat QTE a cuscény, obijí je daleko lepší samostatně, kde qte mají smysl a cutscény se dají přeskočit nebo urychlit.
  • Dlaha
    Mě cutscény tolik nevadí, dokud to přímo nebije do očí. Například z E3 videa k Need For Speed: The Run mám dobrý pocit a zdá se mi, že se to tam hezky doplňuje. Jednou z mých hodně oblíbených her je Fahrenheit, což jsou skoro samé cutscény a hra mě šíleně bavila, příběh byl v té době pro mě jeden z nejlepších, co jsem u hry viděl. To že jsou některé hry filmové mi vyhovuje, protože dávají příležitost vyniknout pořádně příběhu a filmy mám taky rád. No a stejně tak mi vyhovují hry s velkými možnostmi ovládání. Začínají to být dva trochu odlišné tábory a za sebe jsem rád, že tady oba jsou a můžu si vybírat, na co mám zrovna chuť.
    Další hra typu Fahrenheit (Heavy Rain si nemůžu zahrát) mi někdy opravdu chybí.
    • souhlas FH byl ,je a bude jedna z mých nejoblíbenějších her ale člověk to právě musí rozdělovat aby nakonec nebyla každá hra jako FH či HR :/
  • Odulin
    Tak po včerejším trudomyslném Vávrovi dneska tohle. Dlouhé mnohočetné cutscény a pasivní hraní...dobře. S Vávrou jsem se dokázal včera krásně ztotožnit, ale to s dnešním článkem prostě nějak nemohu. Jasně, QTE jsou spíš vopruz, ale soudit to nedokážu, protože nevím co je lepší, jestli čumět na dlouhou cutscénu nebo čumět na dlouho cutscénu a občas něco zmáčknout.:) To, že dnes je dneska ve hrách hodně videí, cuntscén:) a já nevim čehovšeho je fakt. Před 20 lety byla situace jiná. Nebyly technologie nebo byly drahé. Dneska stačí mít slušnej obyčejnej 3D engine a cutscénový orgie můžou začít. K tomu se vývojáři a scénáristé snaží přiblížit filmu....no a pak to u některejch podle toho vypadá a věci, který sme před lety hráli, tak na ty dnes třeba koukáme v animaci. Co s tím? Buď se těmhle "filmovejm" kouskům začít vyhýbat nebo jít úplně od válu. Mně osobně zrovna tohle nevadí narozdíl od jinejch věcí v herním průmyslu *3*
    • Hm nam vadi jak cutsceny bez mackani tlacitek, tak cutsceny s mackanim tlacitek... :-)
      A hlavni problem je ze "filmovym" kouskum se vyhybat za chvili nepujde, protoze to cpou VSUDE! :-(
  • to foto vystihuje dokonale zážitek z těch ineraktivních renderovaných videí. Vývoj se tímto směrem ubírá. Kdo má rád ale adventury, určitě si přijde na své. Možná vzniká nový žánr, tzv. akční adventura. *1*
    • možná? oh sh*t vole, si stáhni Gemini Rue.
  • Opet souhlas stejne jako s Danem Vavrou... Moderni trendy jdou proste do pekel... rikejte si co chcete, ze jsme stari morousi, ze se nam nic nezavdeci, ale proste hry smeruji tam kam se nam vubec nelibi...
    Vcera jsem koukal na to video z Assassin Creed s tou vezi v pristavu... jako je to hezky, ale nevidim duvod, proc by to nemohl celou dobu hrat hrac? Tak proste petkrat spatne skoci a trikrat spatne zaboci a uhori, nez zjisti jaka je spravna cesta... ano s loadovanim a umiranim nebude ten efekt ultradrsnaka az tak zretelny a nebude to filmovy WOW zazitek, ale bude to KRUCI HERNI zazitek...
    • Jo.... seš starej konzervativní morous....
      • Ja uz holt jinej nebudu... dejte mi poradnu hru a prestanu prudit... :-)
        • Assasin's Creed 2 je hrá prošpikovaná cutscenes a myslím, že jsem lepší akční hru snad nehrál.
          • Bože tady nejde o cutscény ale o to že z her se stávají pouze cutscény je rozdíl když máš 20+hodin gameplay a 3 hodiny scénky oproti COD kde máš 3hodiny čistý gameplay a 3hodiny skripty a scény...nebo jak to má být u NFSRUN...
        • Třeba je to dobře *3*

          BTW: S jedním, ale s našim Švagrem nesouhlasím a to že je moc video sekvencí v TW:2..... Zaklínač jednička na tom s videi v prologu byla úplně stejně a to byla čistě pc hra...
          • Ja si napred rozkodoval TW2 jako Total War 2... a marne jsem premyslel kde jsem minul ty videa... (kdyz pominu zacatek bitvy, a animacky ninju atd, ale to tam patri a vsecko jde odkliknout... .-)
          • TW2 jako Two worlds 2? tak to byl ale fakt extrem... ja koukal na kolegu jak to hral a prvni dve tri hodiny byla vicemene predscriptovana animace... pak uz to asi bylo lepsi, ale kdo to ma prezit? :-)
            Je fakt, ze i prvni zaklinac mel na zacatku cutscen dost, ale tam mi to kupodivu az tak moc envadilo... asi to bylo dano atraktivnosti tematu... dvojka je pry na zacatku taky slusny masakr, ale zatim jsem osobne nemel tu cest...
  • Kori
    To mě připomnělo dobu Operace Flashpoint, kde se každý moder předháněl kdo má delší intra a custscény. Pamatuji si třeba na ČSLA, kteří se pyšnili hodinovým intrem víceméně statických záběrů a já z toho byl tehdy nadšený...
    • Jj tomu jsem se taky tenkrat musel smat :o) Oblibenej motiv jedoucich nakladaku je proste sexy :o)
  • Nevím. KDyž jsem před lety hrál Daggerfall nebo Terminatora Future shock tak tam taky bylo nějaké intro, dost dlouhé, často jen text (co bych dal za nějaký quick time event nebo rozhovor tehdy :D , pak mise, pak kecání... V Daggerfallu pravda toho bylo míň a story prezentovaly textový panely... Nepřišlo mi, že u Zaklínače je keců nějak moc, ani kdekoliv jinde, dokonce ani u DA. A to jsem začínal na Dungeon masterech apod. Není to tak trošku stařecké (ve smyslu dřív bylo líp) vzdychání? Navíc ironicky v době, kdy herní průmysl je mainstream což ale hráči před lety chtěli?
  • Souhlas s článkem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit