Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Musím říct, že zmiňovaný Zaklínač mě opravdu zklamal. Samá scéna, přesně jak píše autor. Proboha, to je nůůůůdaaaa
  • Pokud jsi hral prvniho Drivera, mel by jsi vedet ze v nem z auta vystoupit nelze ;-)
  • Bože tady nejde o cutscény ale o to že z her se stávají pouze cutscény je rozdíl když máš 20+hodin gameplay a 3 hodiny scénky oproti COD kde máš 3hodiny čistý gameplay a 3hodiny skripty a scény...nebo jak to má být u NFSRUN...
  • Assasin's Creed 2 je hrá prošpikovaná cutscenes a myslím, že jsem lepší akční hru snad nehrál.
  • nechápu proč míchat QTE a cuscény, obijí je daleko lepší samostatně, kde qte mají smysl a cutscény se dají přeskočit nebo urychlit.
  • možná? oh sh*t vole, si stáhni Gemini Rue.
  • daleko horší než film, tam máš jistotu že mužeš skočit kamkoli, cutscény se dají maximálně pauznout a přeskočit, MAXIMÁLNĚ.
  • Ja si napred rozkodoval TW2 jako Total War 2... a marne jsem premyslel kde jsem minul ty videa... (kdyz pominu zacatek bitvy, a animacky ninju atd, ale to tam patri a vsecko jde odkliknout... .-)
  • TW2 jako Two worlds 2? tak to byl ale fakt extrem... ja koukal na kolegu jak to hral a prvni dve tri hodiny byla vicemene predscriptovana animace... pak uz to asi bylo lepsi, ale kdo to ma prezit? :-)
    Je fakt, ze i prvni zaklinac mel na zacatku cutscen dost, ale tam mi to kupodivu az tak moc envadilo... asi to bylo dano atraktivnosti tematu... dvojka je pry na zacatku taky slusny masakr, ale zatim jsem osobne nemel tu cest...
  • Hm nam vadi jak cutsceny bez mackani tlacitek, tak cutsceny s mackanim tlacitek... :-)
    A hlavni problem je ze "filmovym" kouskum se vyhybat za chvili nepujde, protoze to cpou VSUDE! :-(
  • souhlas FH byl ,je a bude jedna z mých nejoblíbenějších her ale člověk to právě musí rozdělovat aby nakonec nebyla každá hra jako FH či HR :/
  • hlavně ''NFS'' je už jen sračka,a nadále bude pokud neudělají NFS U3
  • rikali ze hra bude sandbox jako takova, lidi hned vysilujou z kazdeho videa a NFSR ma byt 90% racing.
  • superstaaaaAAWWWR už je to tu dávno, lidi jsou řvoucí stádo.
  • nemám nic proti hrám který jsou an tom založené Farnhait(nevím přesně jak se to píše),heavy rain a vlastně skoro i la noire...ale cpát to do ''normálnich'' her je svinstvo :/
  • to klikani behem videi me stve poznal sem to u resident evil 5 zacalo video ja sundal ruce z klavesnice a sledoval dej a potom end game pak sem zjistil ze sem mel mackat blbi knofliky, v jedny misi jsem to musel mackat tak zbesile (jinak to neslo) ze sem si rikal takhle si znicim klavesnici. trba stacilo ze sem to na 1 sekundu zapomnel mackat a behem 5 vterin porad to po me chtelo at to mackam tak sem to mackal ale ta 1 sekunda mi zavinila to ze sem zase skoncil ze me zabil.
  • Dlaha
    Mě cutscény tolik nevadí, dokud to přímo nebije do očí. Například z E3 videa k Need For Speed: The Run mám dobrý pocit a zdá se mi, že se to tam hezky doplňuje. Jednou z mých hodně oblíbených her je Fahrenheit, což jsou skoro samé cutscény a hra mě šíleně bavila, příběh byl v té době pro mě jeden z nejlepších, co jsem u hry viděl. To že jsou některé hry filmové mi vyhovuje, protože dávají příležitost vyniknout pořádně příběhu a filmy mám taky rád. No a stejně tak mi vyhovují hry s velkými možnostmi ovládání. Začínají to být dva trochu odlišné tábory a za sebe jsem rád, že tady oba jsou a můžu si vybírat, na co mám zrovna chuť.
    Další hra typu Fahrenheit (Heavy Rain si nemůžu zahrát) mi někdy opravdu chybí.
  • Odulin
    Tak po včerejším trudomyslném Vávrovi dneska tohle. Dlouhé mnohočetné cutscény a pasivní hraní...dobře. S Vávrou jsem se dokázal včera krásně ztotožnit, ale to s dnešním článkem prostě nějak nemohu. Jasně, QTE jsou spíš vopruz, ale soudit to nedokážu, protože nevím co je lepší, jestli čumět na dlouhou cutscénu nebo čumět na dlouho cutscénu a občas něco zmáčknout.:) To, že dnes je dneska ve hrách hodně videí, cuntscén:) a já nevim čehovšeho je fakt. Před 20 lety byla situace jiná. Nebyly technologie nebo byly drahé. Dneska stačí mít slušnej obyčejnej 3D engine a cutscénový orgie můžou začít. K tomu se vývojáři a scénáristé snaží přiblížit filmu....no a pak to u některejch podle toho vypadá a věci, který sme před lety hráli, tak na ty dnes třeba koukáme v animaci. Co s tím? Buď se těmhle "filmovejm" kouskům začít vyhýbat nebo jít úplně od válu. Mně osobně zrovna tohle nevadí narozdíl od jinejch věcí v herním průmyslu *3*
  • Tím Driverem je míněna celá značka, jinak jde samozřejmě o díly Driv3r a Parallel Lines. nedělejte z toho vědu.
  • Třeba je to dobře *3*

    BTW: S jedním, ale s našim Švagrem nesouhlasím a to že je moc video sekvencí v TW:2..... Zaklínač jednička na tom s videi v prologu byla úplně stejně a to byla čistě pc hra...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit