Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Odulin
    Tak po včerejším trudomyslném Vávrovi dneska tohle. Dlouhé mnohočetné cutscény a pasivní hraní...dobře. S Vávrou jsem se dokázal včera krásně ztotožnit, ale to s dnešním článkem prostě nějak nemohu. Jasně, QTE jsou spíš vopruz, ale soudit to nedokážu, protože nevím co je lepší, jestli čumět na dlouhou cutscénu nebo čumět na dlouho cutscénu a občas něco zmáčknout.:) To, že dnes je dneska ve hrách hodně videí, cuntscén:) a já nevim čehovšeho je fakt. Před 20 lety byla situace jiná. Nebyly technologie nebo byly drahé. Dneska stačí mít slušnej obyčejnej 3D engine a cutscénový orgie můžou začít. K tomu se vývojáři a scénáristé snaží přiblížit filmu....no a pak to u některejch podle toho vypadá a věci, který sme před lety hráli, tak na ty dnes třeba koukáme v animaci. Co s tím? Buď se těmhle "filmovejm" kouskům začít vyhýbat nebo jít úplně od válu. Mně osobně zrovna tohle nevadí narozdíl od jinejch věcí v herním průmyslu *3*
    • Hm nam vadi jak cutsceny bez mackani tlacitek, tak cutsceny s mackanim tlacitek... :-)
      A hlavni problem je ze "filmovym" kouskum se vyhybat za chvili nepujde, protoze to cpou VSUDE! :-(
  • Hýkání je bohužel takový národní rys zámořských. Neberu jim ho, ale vždycky mě to neskutečně iritovalo. Co je ale horší, že se díky kulturní expanzi, pomalu začíná objevovat i v našich luzích a hájích *7*
    Jinak pěkná úvaha *4*
    • superstaaaaAAWWWR už je to tu dávno, lidi jsou řvoucí stádo.
  • mozna budu znit dost naivne ale to co predvedli z novyho tomb raidera si mysilm bylo interaktivni intro a opravdova hra zacne az potom
    • rikali ze hra bude sandbox jako takova, lidi hned vysilujou z kazdeho videa a NFSR ma byt 90% racing.
      • hlavně ''NFS'' je už jen sračka,a nadále bude pokud neudělají NFS U3
  • smejki
    jo, hrát takové hry je stejné jako neustále spouštět film, který se sám pausuje. Funny? Hell no. Not at all.
    • daleko horší než film, tam máš jistotu že mužeš skočit kamkoli, cutscény se dají maximálně pauznout a přeskočit, MAXIMÁLNĚ.
  • Nevím. KDyž jsem před lety hrál Daggerfall nebo Terminatora Future shock tak tam taky bylo nějaké intro, dost dlouhé, často jen text (co bych dal za nějaký quick time event nebo rozhovor tehdy :D , pak mise, pak kecání... V Daggerfallu pravda toho bylo míň a story prezentovaly textový panely... Nepřišlo mi, že u Zaklínače je keců nějak moc, ani kdekoliv jinde, dokonce ani u DA. A to jsem začínal na Dungeon masterech apod. Není to tak trošku stařecké (ve smyslu dřív bylo líp) vzdychání? Navíc ironicky v době, kdy herní průmysl je mainstream což ale hráči před lety chtěli?
  • Opet souhlas stejne jako s Danem Vavrou... Moderni trendy jdou proste do pekel... rikejte si co chcete, ze jsme stari morousi, ze se nam nic nezavdeci, ale proste hry smeruji tam kam se nam vubec nelibi...
    Vcera jsem koukal na to video z Assassin Creed s tou vezi v pristavu... jako je to hezky, ale nevidim duvod, proc by to nemohl celou dobu hrat hrac? Tak proste petkrat spatne skoci a trikrat spatne zaboci a uhori, nez zjisti jaka je spravna cesta... ano s loadovanim a umiranim nebude ten efekt ultradrsnaka az tak zretelny a nebude to filmovy WOW zazitek, ale bude to KRUCI HERNI zazitek...
    • Jo.... seš starej konzervativní morous....
      • Ja uz holt jinej nebudu... dejte mi poradnu hru a prestanu prudit... :-)
        • Assasin's Creed 2 je hrá prošpikovaná cutscenes a myslím, že jsem lepší akční hru snad nehrál.
          • Bože tady nejde o cutscény ale o to že z her se stávají pouze cutscény je rozdíl když máš 20+hodin gameplay a 3 hodiny scénky oproti COD kde máš 3hodiny čistý gameplay a 3hodiny skripty a scény...nebo jak to má být u NFSRUN...
        • Třeba je to dobře *3*

          BTW: S jedním, ale s našim Švagrem nesouhlasím a to že je moc video sekvencí v TW:2..... Zaklínač jednička na tom s videi v prologu byla úplně stejně a to byla čistě pc hra...
          • Ja si napred rozkodoval TW2 jako Total War 2... a marne jsem premyslel kde jsem minul ty videa... (kdyz pominu zacatek bitvy, a animacky ninju atd, ale to tam patri a vsecko jde odkliknout... .-)
          • TW2 jako Two worlds 2? tak to byl ale fakt extrem... ja koukal na kolegu jak to hral a prvni dve tri hodiny byla vicemene predscriptovana animace... pak uz to asi bylo lepsi, ale kdo to ma prezit? :-)
            Je fakt, ze i prvni zaklinac mel na zacatku cutscen dost, ale tam mi to kupodivu az tak moc envadilo... asi to bylo dano atraktivnosti tematu... dvojka je pry na zacatku taky slusny masakr, ale zatim jsem osobne nemel tu cest...
  • to foto vystihuje dokonale zážitek z těch ineraktivních renderovaných videí. Vývoj se tímto směrem ubírá. Kdo má rád ale adventury, určitě si přijde na své. Možná vzniká nový žánr, tzv. akční adventura. *1*
    • možná? oh sh*t vole, si stáhni Gemini Rue.
  • Ano, presne tohle me odradilo od hrani prvniho zaklinace. Prvni dve hodiny jsem pulku casu sledoval nejake rozhovory a ingame animace a na to ja proste nemam cas. Kdyz urvu hodinu dve denne na hrani, tak chci hrat a ne se divat na (spatnej) film. K tomu driverovi - pred 6lety jsem ho dohral asi tak 3x (tech 44 misi byl fakt zahul), ale ze bych pri hre vystoupil z auta si fakt nepamatuju. (Mozna ze to tam bylo, ale byl to tak nevyrazny herni prvek, ze si na to nevzpominam)
    • mmrrxx
      u mna preeeeesne to iste zaklinac 1 a takmer aj TW2 uvod, ale ten som prekusol lebo TW1 som miloval
    • zx_spektrum
      Autor nemyslí starého Drivera z 1999 ale Driv3ra z 2004 popř Driver: Parallel Lines z 2006...
      • V tom pripade by mel nepresnou informaci v clanku uvest na pravou miru.. nebot vytykat dnes jiz klasicke hre (Driver) neco co neobsahuje je nefer nejen vuci tvurcum. No a o kvalitni novinarine to take nesvedci.
        • Pokud jsi hral prvniho Drivera, mel by jsi vedet ze v nem z auta vystoupit nelze ;-)
        • Tím Driverem je míněna celá značka, jinak jde samozřejmě o díly Driv3r a Parallel Lines. nedělejte z toho vědu.
  • Co dodat... nelze než s tímto názorem souhlasit. Pasivního hraní tu máme opravdu hodně již nyní.
  • Co víc říct, než že se dá jen souhlasit. Společně s Vávrou jste přesně vystihl současný vývojářský mainstream. Z E3 mám zatím spíše deprese, ale věřím, že u některých her (Tomb Raider třeba) to nakonec nebude tak horké.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit