Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • DangerousDave
    dvojka to bude mať u fanúšikov ťažké, prvý diel sa jednoducho vydaril priam zázračne a vyrovnať sa mu alebo ho nebodaj prekonať bude nadľudská úloha. Takisto je ukážkou toho, že takto ladená hra vôbec nevyžaduje 3rd pohľad a naopak, pokial sa firstperson dobre spracuje schová s prehľadom 3rd do kapsy a pomôže hráčovi sa lepšie vžiť do hlavnej postavy.

    Ale obávam, že po skúsenostiach s nízkymi predajmi sa budú hru snažiť "obohatiť" nezmyslami alebo ju nejak pozmeniť aby bola lákavejšia pre čo najširšie publikum. A to by bola veľká škoda... dúfam, že DICE týmto tlakom od EA odolá.
    • x_ander
      Bohužel se taky obávám, že přijdou změny, které se nám zamlouvat už nebudou. Co bych já jako fanoušek od pokračování čekal? Stačí mi nový příběh, nové levely a aby to bylo trochu delší než minule. Trošku všechno vybrousit a bylo by to dokonalé. Jenže takhle by se EA sice zavděčilo fanouškům, ale hra se prodávat moc nebude :-(
      • JohnyTheZik
        No myslim si, ze by tentokrat mohla. O hre se vsude mluvi, jak byla vyborna, coz je fakt, hra to byla skvela. Takze tentokrat uz by lidi nekupovali toho povestneho zajice v pytli. Nevim presne, jak to bylo s prodeji Dead Space, ale predpokladam, ze dvojka se taky prodavala o dost lip nez jednicka.
        Myslim, ze by nebylo od veci zariskovat a do dvojky ME trochu zainvestovat, ponevadz si myslim, ze by tentokrat, pri pripadnem uspechu u recenzentu, vydelala mnohem vic.
        • DangerousDave
          no recenzenti sú kapitolou samou o sebe ... síce ME nezašlapali pod zem ale hodnotenia typu 7/10 neboli ničím výnimočným a žial ani recenzie ako tá na konzole.hrej.cz ... ale ono keď je recenzent poleno tak nič iné sa ani očakávať nedá. Som zvedavý ako vlastne taký hráč hrá závody na čas keď už samotná hra mu robí veľké problémy :)
          • janchor
            "Keď to od teba čítam tak som naozaj sklamaný... naozaj chcete každou hrou prechádzať hladko ako nôž maslom?"

            Ne. Mezi nožem v másle a tím, co jsem zažíval u Mirror's Edge je velikánskej prostor.

            Jinak k tomu, že jsi tu pasáž s žebříkem vyřešil jinak, ti gratuluju. Zjevně jsi mazanější, než já, ale těžko jsem to mohl při psaní recenze předjímat. Vnímáš mimochodem, že nemám Mirror's Edge za špatnou hru? Je skvělá, ale z mýho pohledu by mohla být ještě o řád lepší, kdyby měla líp vyřešený momenty, který já cítím jako nevyvážený nebo přímo špatně navržený. Opakovat dlouhou pasáž jen skrze jedinej nicotnej přešlap není výzva, ale podpásovka. A to říkám jakožto člověk, kterej dohrál Dark Forces na nejvyšší obtížnost, když už jsme u tý polenovitosti.

            Mr. Lolendo, jsou záseky a záseky. Hra tě může trápit, ale nemá frustrovat.
            • DangerousDave
              zrejme máme na hry naozaj rozdielne pohlady (a to som vpodstate Thiefer *3* ) mňa na ME vyslovene fascinovalo kolko možných spôsobov postupu som nachádzal a ako sa v nej môže hráč zlepšovať ak jej venuje nejaký ten čas a trpezlivosť. A to ma na nej baví... Záseky o ktorých väčšina hovorí vpodstate ani záseky nie sú, traba len trochu trpezlivosti ... hra sa napokon hráčovi odmení *5*
          • Mr.Lolendo
            Přesně!!! Od kdy záseky ve hře jsou neduhem hry?! janchor@tiscali.cz asi nebude fanouškem Tomb Raideru (speciálně prvních 3 dílů)
            • smejki
              od tý doby co jsou důsledkem debilního designu *3*
          • janchor
            Závody mi šly podstatně líp, protože v nich nepřekážely designově zmršený souboje s nepřáteli.

            Pořešit tohle, notně přitlačit na orwellovskou linku a dvojka bude fantastická.
            • DangerousDave
              - vyhnúť sa dá všetkým okrem asi dvoch-troch. Myslím, že som to napísal dostatočne jasne. Ide o to, že títo páni nemali zjavne na ME trpezlivosť a nepochopili, že sa na súboje môžu vykašlať ak trochu pohnú rozumom.

              - "Pak si taky vybavuju jinou, kdy cesta z protoru, kde tě přepadne komando, vede po nějakým žebříku.Pokud na něj vlítneš, rozstřílejí tě na hadry, takže je musíš nejdřív pacifikovat. " aj to je možné prejst bez súbojov, to že ste neprišli na spôsob ako na to, nie je chybou hry.

              Keď to od teba čítam tak som naozaj sklamaný... naozaj chcete každou hrou prechádzať hladko ako nôž maslom ? preboha veď týmto konzumným spôsobom sa dnes hrá skoro každá hra. ME bola konečne hrou kde ak sa človek do hry viac ponoril, pracoval na svojom skille tak odrazu zistil, že veci sa dajú robiť inak, elegantne a z nepriatelov si mohol robiť doslova dobrý deň. Veď toto by mal byť absolútny klad každej hry a nie jej mínus.
            • janchor
              Protože to tak zjevně měli. V praxi se právě všem bitkám nevyhneš. Jak jsem psal v recenzi, kterou jsi zmiňoval: vadilo mi těch několik zásekovejch míst, kdy idiotsky řešený odzbrojování (např. nutnost obcházet už omráčenýho nepřítele) často znamenalo ztrátu klidně i čtvrthodinovýho postupu. Tu pasáž před samotným závěrem jsem takhle opakoval donekonečna. Pak si taky vybavuju jinou, kdy cesta z protoru, kde tě přepadne komando, vede po nějakým žebříku. Pokud na něj vlítneš, rozstřílejí tě na hadry, takže je musíš nejdřív pacifikovat.

              Pokud to znamená, že jsem poleno, tak jsem holt poleno (spolu s dalšími recenzenty s podobnou zkušeností.. asi je to nějaká specificky novinářská nákaza), ale tím spíš nedává smysl hra, kterou si poleno po většinu času nadšeně užívá, aby pak na několika místech dostalo totálně na frak. Kdyby to celý mělo o třídu lepší scénář, patrně bych byl k zásekům smířlivější, ale takhle jen živily frustraci.
            • DangerousDave
              stále nerozumiem čo konkrétne myslíš pod pojmom designove zmršené súboje. Ešte raz, prakticky všetkým sa môžeš vyhnúť... a tých pár ako je boj s Celeste som si užíval. Naozaj nerozumiem čo máte za problém ? prečo si recenzenti sťažujú že každú chvílu musia niekomu rozkopávať hlavu keď vlastne nemusia ?
            • janchor
              Ano. A těch pár málo výjimek je na zabití (hráče i vývojářů). Serverovna nebo co to bylo mě straší dodnes.
            • DangerousDave
              sry ale o tom pochybujem, vieš prečo ? pretože ten kto má za sebou nejaké tie závody nemá najmenší problém sa súbojom (až na pár málo vyniemiek) úplne vyhnúť.
            • smejki
              tak!
        • exmaxx
          Tyjo, nejsem si tim uspechem uplne jisty. Kdyz to vezmu podle sebe - tak nez vysla 1cka, tak obrazky se mi libili, videa se mi libily, napad supr, ale kvuli nejakemu vnitrnimu pocitu jsem s koupi dlouho otalel (a koupil az za 300,- na aukru). Fakt nedokazu rict proc *4* A s 2jkou to podle me bude stejne. Ale budu rad, pokud se mylim *3*
    • trolo
      "dúfam, že DICE týmto tlakom od EA odolá"

      staci sa pozriet co urobili s BF3 a hned vies odpoved na otazku: "bude me2 viac casual?"
      • JohnyTheZik
        Ach ti zli EA, za vsechno muzou, vsechno znicej.. Zajima me, jak s timhle pocitem zijou :D.
        • S takovými výdělky se jim s tím žije docela dobře.
  • walltar
    Sakra tak mirror's edge 2 bych si s chutí zahrál.
  • To Half-Life 3 taky...
  • no_matter
    tak pokračování by se určitě hodilo, už proto, že jsem ze svého vlastního pohledu bral první díl spíše jako opravdový game art, což se mi u moc titulů nestává :)
  • Mr.Lolendo
    Mirror’s Edge je jedna z nejoriginálnějších her co vyšly po roce 2008. Dneska jsou to samé kopie Codka nebo špatné kopie Gears of War. Ve většině FPS her si pořád nevidíme nohy/tělo. To už měl dávno FEAR a to ještě se simulací pohybu hlavy. Jediná originalita se teď najde u indie hrách. Nikde jinde. Brink a FEAR3 jsou příkladnými ukázkami totálně zprasené hry na PC (či konverze PC) Jestli tedy má ME2 dopadnout stejně tak radši ať se na to vykašlou. ME není a nikdy nebylo pro všechny ( mainstream). Jak napsal Kowalski už i ta jednička tím trochu zaváněla.
    • Jenže vývojáři touží potom zálibit se mainstreamu, páč z tý vidiny peněz jim vlhnou jejich vývojářský kund!čky
      • walltar
        Hej tak když si vemu jaké pohlaví převažuje v téhle branži tak si dovolím hádat, že tady problém nebude. *1*
      • pan Oskar je skutečný poeta! *7*
      • Kund!čky, nekund!čky, skvěle řečeno!
    • Menttor
      a
      • T H I S !!
    • Přesně tak! Je to odpad! Není co hrát!
  • Jednička je jedna z nejlepších her všech dob. A ano, není pro každého. Lukáš grygar: na ten žebřík se dostaneš úplně bez problému, myslím, že ti jde o scénu v podzemních garážích v docích :)
  • N7N7
    Otázkou je kdy, kdo a za kolik. *15*
  • nevim, v jakem regionu autor clanku na Steamu nakupuje, ale ME byl vzdy za 2,49 € nejmene. Opakuji, za 2 a pul, nikoli za 1 ecko. To jen tak pro uplnost.
  • Jedna z nezajímavějších her za poslední roky, teda beru to po designové stránce a celkovému pojetí, příběh nechme stranou. Takže snad to klapne a pokračování opravdu bude. A taky doufám, že se opět ukáže v hlavní roli Faith, pěkná ženská s normálníma proporcema a ne ty nafouknutý Lary Croftovic z jiných her :-)
  • Jedničku jsem zahrál poprvé teprve dva měsíce zpátky. Paráda, doporučuju všem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit