Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Spíš ty budeš dost mimo *11*
  • Však jasné, nemůže se mi líbit všechno. A ačkoliv mám o této hře silné pochybnosti, nic proti fanouškům nemám...
  • Argumentace úspěchem u mainstreamové většiny je v době úspěchu CoD a podobných blbostí těžce mimo. Klasický fanboy, hromada urážek a 0% smysluplných argumentů...
  • Neviete ako spravit ME2 ? Veznite ME1 pridajte tam zopar map a trochu pribehu, pretrepat, hotovo. za 6 mesiacov musi byt hotove aj 2x pre taky megagorporat.
  • DangerousDave
    vďaka bohu, že sa hráčom tvojho typu Mirror's Edge nepáči... O to viac si vážim silnú komunitu ľudí ktorá okolo tejto hry vznikla.
  • Hej? A preto mala hra taký úspech? Skús použiť mozog, kým z tej huby niečo vysereš *7*
  • Mě osobně se první díl moc nelíbil, pouze grafický styl hry byl poměrně zajímavý. Ale jinak škoda mluvit. A vůbec, dělat hru, kde je hlavní náplň skákání, z pohledu první osoby, je už z principu kravina...
  • walltar
    Hej tak když si vemu jaké pohlaví převažuje v téhle branži tak si dovolím hádat, že tady problém nebude. *1*
  • pěkná to žena *14*
  • pan Oskar je skutečný poeta! *7*
  • Jednička je jedna z nejlepších her všech dob. A ano, není pro každého. Lukáš grygar: na ten žebřík se dostaneš úplně bez problému, myslím, že ti jde o scénu v podzemních garážích v docích :)
  • DangerousDave
    zrejme máme na hry naozaj rozdielne pohlady (a to som vpodstate Thiefer *3* ) mňa na ME vyslovene fascinovalo kolko možných spôsobov postupu som nachádzal a ako sa v nej môže hráč zlepšovať ak jej venuje nejaký ten čas a trpezlivosť. A to ma na nej baví... Záseky o ktorých väčšina hovorí vpodstate ani záseky nie sú, traba len trochu trpezlivosti ... hra sa napokon hráčovi odmení *5*
  • janchor
    "Keď to od teba čítam tak som naozaj sklamaný... naozaj chcete každou hrou prechádzať hladko ako nôž maslom?"

    Ne. Mezi nožem v másle a tím, co jsem zažíval u Mirror's Edge je velikánskej prostor.

    Jinak k tomu, že jsi tu pasáž s žebříkem vyřešil jinak, ti gratuluju. Zjevně jsi mazanější, než já, ale těžko jsem to mohl při psaní recenze předjímat. Vnímáš mimochodem, že nemám Mirror's Edge za špatnou hru? Je skvělá, ale z mýho pohledu by mohla být ještě o řád lepší, kdyby měla líp vyřešený momenty, který já cítím jako nevyvážený nebo přímo špatně navržený. Opakovat dlouhou pasáž jen skrze jedinej nicotnej přešlap není výzva, ale podpásovka. A to říkám jakožto člověk, kterej dohrál Dark Forces na nejvyšší obtížnost, když už jsme u tý polenovitosti.

    Mr. Lolendo, jsou záseky a záseky. Hra tě může trápit, ale nemá frustrovat.
  • Kund!čky, nekund!čky, skvěle řečeno!
  • T H I S !!
  • smejki
    od tý doby co jsou důsledkem debilního designu *3*
  • Jenže vývojáři touží potom zálibit se mainstreamu, páč z tý vidiny peněz jim vlhnou jejich vývojářský kund!čky
  • Mr.Lolendo
    Přesně!!! Od kdy záseky ve hře jsou neduhem hry?! janchor@tiscali.cz asi nebude fanouškem Tomb Raideru (speciálně prvních 3 dílů)
  • Menttor
    a
  • DangerousDave
    - vyhnúť sa dá všetkým okrem asi dvoch-troch. Myslím, že som to napísal dostatočne jasne. Ide o to, že títo páni nemali zjavne na ME trpezlivosť a nepochopili, že sa na súboje môžu vykašlať ak trochu pohnú rozumom.

    - "Pak si taky vybavuju jinou, kdy cesta z protoru, kde tě přepadne komando, vede po nějakým žebříku.Pokud na něj vlítneš, rozstřílejí tě na hadry, takže je musíš nejdřív pacifikovat. " aj to je možné prejst bez súbojov, to že ste neprišli na spôsob ako na to, nie je chybou hry.

    Keď to od teba čítam tak som naozaj sklamaný... naozaj chcete každou hrou prechádzať hladko ako nôž maslom ? preboha veď týmto konzumným spôsobom sa dnes hrá skoro každá hra. ME bola konečne hrou kde ak sa človek do hry viac ponoril, pracoval na svojom skille tak odrazu zistil, že veci sa dajú robiť inak, elegantne a z nepriatelov si mohol robiť doslova dobrý deň. Veď toto by mal byť absolútny klad každej hry a nie jej mínus.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit