Přejít na výpis diskuzí
Epic: v herní branži panuje nejistota, hry za dolar jsou zlo
20.4.2011 | levis
57 příspěvků
-
Pod článkem Dana Vávry jsme někteří vyjdářili názor, ať se vývojáři vykašlou na děti, kterejm jde jen o blyštivou grafiku.. Stížnosti kolem grafiky valná část lidí neřeší, nejsou graphic whores:).. Ať se nenechaj tlačit do takovejch výdajů za nesmysly a radši pořádně zamakaj na tom, na co se dneska hází bobek - na gameplay.
-
Procetl jsem si temer cele forum a jediny odbornik jsi tu zatim ty. Vetsina nazoru zde je rozumnych a nikdo po nikom nechce hry zdarma. Ale kazdy vidi jen to co sam chce,ze?
-
Character Many, server Terrokar. Paladin Tank. Originálně jsem healer, bohužel nedostatek tanků mě donutil hrát tanka. Jinak by sme nikdy nešli raid. Jestli chceš můžeš přijít na naše VT a můžem pokecat. Jestli mi nevěříš. Nikdy jsem nebyl na neofiku. Nenávidím to, a když někdo hraje na free tak se nemá sním cenu vůbec o wow bavit. Páč hraje úplně jinou hru.
Víš kdo na forech fňuká? WotLK hráči, co jsou na lehké obtížnosti odkojení. Nechápu jak někdo s dnešním gearem může říct, že HC je těžké. To je fakt směšný. To jedu na jeden velkej pull. Dřív bylo nějaký i to CC. Dnes? By se tím člověk akorát zdržoval. A pokud se podíváš na moje armory zjistíš, že jsme mini guilda s nic moc progressem. To je dáno tím, že je nás prostě málo. A stejně mě to nudí a už hraju jenom kvůli tomu aby ten zbytek lidí mohl chodit raidy. Jen kvůli nim. Takže jsem s nima jen na VT a když se jde raid. Tak se připojím.
P.S. Nech si příště kecy abych zavítal na oficiální server. Na tohle jsem fakt alergickej. -
tady je to zase samy odbornik a predevsim naivka :) hry prece nejsou o penezich a proto je vyvojari budou delat zadarmo, ze srdce a jejich rodiny umrou hlady. A idealne si to vsechno stahnem na warezu a jeste jim to poplivem *7*
-
2 Dex: Nesuď lidi podle sebe.
-
Co dobrej, špičkovej snad, no né? *3*
-
V dnešní době jde víc jak polovina rozpočtu do marketingu, takže s tím nedostatkem financí to nebude zas tak horké.
-
No ale musíme si přiznat že je část viny nesou i samotní pc hráči. Grafika stojí peníze a pokud dneska hra nemá bezchybnou grafiku tak je každá diskuze o tom jak to vypadá jak z roku 1998. Lidi si teda musí uvědomit co chcou protože hra s výoborným gameplayem a úžasnou grafikou, která by byla levná na vývoj není a nebude. A tak se studia rozhodli dělat hra radši s lepší grafikou protože to si koupí celkově víc lidí. A potom je tu taky marketing .... to sežere dost peněz a taky to někdo musí zaplatit. ( kdo to asi bude ? )
Ale hlaví je můžou za to jaké sou dneska hry studia? vydavatelé? nebo za to můžou hráči kteří nakupují jak ovce každou nahypovanou sračku a potom blbě kecají na fórech jak to zase stálo za hovno a jak si další díl určitě nekoupí, i když už mají peníze strčené pod polštářem.
Takže možná by to chtělo trošku se zamyslet kde je vlastně vina. -
Pac to lidi kradou tak se stim enchtej srat
-
Nechci se teda do toho moc plíst, ale řek bych že s tou inovací pro PC hráče to taky nebude tak žhavý. Nejprodávanější tam loni byl tuším Starcraft 2 což je ukázková kopie jedničky a dobře se prodávala i Black Ops kde o kvalitách raději pomlčím.
-
Je to dobrej byznys, jen vyžaduje jinej přístup. Když k němu přistupuješ stylem: Rychle co nejvíc peněz za co nejmíň času, tak holt pohoříš. To si vývojář musí uvědomit, jenž on jde radši tou jednodušší cestou.. No je to pořád dokola.
-
Herní byznys zabíjejí nekvalitní hry a herní vývojáři bez špetky nadšení a zápalu pro věc.
-
Možná by to chtělo aby nebyly hry zaseknuté v roce 2000 ale aby se konečně ukázal vývoj.
Pořád dokola se dělají kopie toho samého jen v lepší grafice( a v poslední době už není ani ta grafika) ale vše ostatní je stejné, tunelojidní, sterilní, žádná kvalitní AL nepřátel jen hloupé skrypty, žádný otevřený svět. Mizerná znovuhratelnost.
Každá hra dnes stojí miliony dolarů ale na výsledku to není absolutně vidět.
Stačí se podívat na herní serie jako Mafia, CoD a další, co nový díl tím horší. Kratší dějová línie, naprosto uzavřený sterilní svět kde není co dělat. Nuda, nuda, nuda -
"Ale s příchodem WotLK se razí strategie: "všechno, pro všechny a za co nejkratší dobu, ať si to HLAVNĚ může zahrát každej""
Jasně. To je důvod, proč dobrá polovina hráčů po spuštění Cataclysmu začala ječet "Nerf heroics, omg!". Healerská sekce battle-netovejch fór je toho fňukání dodnes plná. Někdy by to vážně chtělo zavítat na oficiální servery *3* -
uz ne piratstvi a bazarovy prodej ted uz i levne hry zabijeji herni byznys
-
Ono by to taky chtelo,aby vydavali dodelane hry a ne rychle rychle at je to co nejdrive v prodeji a pak to spravime nejakym patchem. Vetsina her je hratelna az po nekolika mesicich,tak proc kupovat novinku.
-
p.s.: a stěžovat si na neperspektivitu a nejistotu v IT, kdy není a nebyl jiný obor s tak překotným vývojem, je haluz na druhou.
-
Tak tohle říkám několik let:) Ty flamy okolo starých a nových her. Které jsou lepší a které horší. Jsou lidé co nedají na staré hry dopustit a pak jsou tady ti, kteří nedají na ty nové (mladí, zhýčkaní hráči). Staré hry hry prostě mají takový jiný feeling když je hrajete, je tam cítit prostě něco jiného a není to nostalgie. Mnoho starých her co jsem teď hrál, jsem jako malý ani nehrál. Ale prostě je tam něco, co v nových hrách není. A to je to srdce, to je to "děláme hru, protože nás to baví". Moto Interplaye "Od hráčů hráčům" dnes už nijak vyprchalo. Je to škoda, bohužel.
P.S. Nejkrásnější příklad World Of Warcraft. Může mít proti němo kdo chce co chce, ale to je hra na které jde vidět ten směr vývoje her. Hra která, aspoň podle mě, byl jakýsi pokus o vstup do MMO světa a MMO vždy měly trošku uzavřenější komunity. Se vzrtla v masovou záležitost. Což ještě v dobách TBC ani nebylo vidět. Ale s příchodem WotLK se razí strategie: "všechno, pro všechny a za co nejkratší dobu, ať si to HLAVNĚ může zahrát každej". A to nemluvím o možnosti nakoupit si pety za reálné peníze atd. Jestli za tohle všechno může Activision kdo ví. -
Bože to sou keci, samo čím víc nenažranější firma tím víc budou fňukat že maj málo. Ono, a to neplatí jen pro herní průmysl, pokud firma vnímá peníze jen jako cíl, a ne prostředek, nakonec zajde. A co se může stát? Prostě EA a podobné molochy se rozpadnou, repsektivě splasknou, ku pro spěch středně velkým firmám. Ostatně kolik stojí skutečný vývoj a jakou část spolkne reklama. Vždyť to je na hlavu...
-
proč bych měl proboha prohánět mechaniku? *8*