Přejít na výpis diskuzí
Epická námořní bitva z Assassin’s Creed III
6.6.2012 | Adam Homola
104 příspěvků
-
"Tady se ale Ubisoftu povedlo skvělě vystihnout pocit rychlosti plavby a hlavně pocit ze střelby."
Ehm, dívali jsme se oba na stejné video? *1* *1*
1) Rychlost by jim mohl závidět kdejaký moderní motorový člun.
2) Loď tam zatáčí, jako kdyby to bylo auto na silnici.
3) Dělové koule zásadně nevybuchují! Maximálně, kdyby trefili sklad střelného prachu.
4) Vítr nefouká ze všech stran.
5) Lodě se běžně nepotápí po jedné, maximálně dvou salvách.
Vypadá to efektně, to jo, ale zároveň i hrozně směšně. -
-
Proti přestřelkám Da Vinciho tanků z Brotherhood vypadá i tohle uvěřitelně.
-
mě teda nejvíc vadí, právě ta agilita lodi nehledě na vítr. Teoreticky, pokud by vítr foukal dostatečně silně, by mohli provádět i podobný manévry, jenomže by to nebyl ani tak důsledek točení kormidlem, jako spíš toho, že by se po palubě hemžila posádka a potila krev při práci s plachtama.
-
Ono by se vlastně dalo té ukázce ledacos odpustit, kdyby ta rychlost lodí nebyla tak velká a odolnost nepřátel tak malá. Takhle to ale bije do očí.
-
-
Prosimtě co bys chtěl odpouštět. Nikdo po nich nechce aby to byl simulátor. Ale mohl bys prakticky vyměnit ty lodě za tanky a moře za pole někde u Kursku circa 1943 a "skvěle bys tím vystihl" pocit z tankových bitev 2 světové.
Na námořních bitvách tohoto období je zajímavá kombinace kanonád, melee na samotných palubách, využití větru a schopností jednotlivých typů lodí atp. Tady není nic z toho. -
-
Právě, že to není simulátor, tak bych jim odpustil ty největší kraviny. *15*
-
-
-
Takova interpretace Barona Prasila no :)
-
A tak výbušná munice v té době už myslím byla, ačkoliv nevím jestli se používala na lodích... každopádně si jsem stoprocentně jistý že neexistovaly dělové koule typu trasírky... *1*
Ty projektily svítí jak kdyby je někdo polil benzínem a zapálil. -
-
No svítící koule existovali ale nedali se použít v takovém počtu a na lodích. Byly to prostě koule rožhavené v ohni a používali se jako zápalné střelivo. No ale že by to dělalo za letu takové efekty to je trochu moc.
-
-
-
Ta loď je rychlejší než černá perla *1* *1* *1*
-
-
A co by si chtěl ? xD aby ses tam slimejšil v jdne misi 5 hodin ? :-D protože než by jedna loď dostihla druhou xDa než by se jedna otočila :-D ...
-
-
Nemají tam dávat lodě pokud je nechcou dělat pořádně a aspoň s kapkou realizmu.
-
-
Tak to nehraj *4*
-
-
To je opravdu hodnotná rada. *1* *1*
-
-
Tady to zas někdo bere doslova :) ... Tím sem jen myslel že kdyby se pohybovali jak v realu tak by sis na ten úkol mohl rezervovat celej den. :) toť vše
-
Koukám, že jakmile se v námořní bitvě nechovají lodě jako Ferrari na závodním okruhu, tak jsou hned označeny za lodní simulátor. *15*
-
Ja nevim proč se nimráte v takovejch malichernostech. Tahle hra není lodní simulátor ale assassins creed a nevim mě ta lodní bitva připadá pěkná a jako dobré zpestření. Některým lidem se prostě nikdy nezavděčíš.
-
-
-
-
-
-
DAFUQ????? Tak tohle je nejpitoměji vypadající námořní bitva v historii :DDDD Bože :DD
-
Jako vypadá to epicky ale opravdu reálnost na tom neni žádná :D a ze všeho nejhorší je to zatáčení lodě :D to je jak auto. *1*
-
" skvělě vystihnutý pocit rychlosti plavby "
To nepochybně, takový fofr by mohli závidět klidně i u Trafalgaru. Na druhou stranu je tomu nutno přiznat, že to vypadá zajímavě a efektně... -
-
taky je super, jak jim fouka vitr ze vsech stran na plno do plachet :) proste luckeri :)
-
-
že fouká vítr universálně, to bych pochopil. Hlídat ho naživo není <>prdel a dávat to do hry, která se nesnaží být simulací, není zábava. Trošku čudné už to ale je s rychlostí a hlavně se zrychlením. Ovšem obzvláště plastově a zbytečně působí, jak jdou ty lodě pod vodu v mžiku, jako by byly z olova. To už není úlitba zábavě, to je čirý flákárismus (nebo snad nedodělek).
-
Co je na té bitvě epického? Obyčejná arkádová sekce.
I když jejich snahu chápu... ta razance se kterou AC vychází decimuje zajímavost core gameplaye. -
I slepý vidí, že to má k realitě daleko (loď je schopná zastavit na fleku :D ), ale přesto to vypadá úžasně, především pohyb po vlnách (i když by se loď mohla kolébat i víc), nádhera. Zvlášť když si uvědomíte, že tohle není simulátor námořní plavby, ale nástupce "hopsačky" Prince of Persia...
-
Vypada to uzasne, a zaroven strasne legracne :) pac takovy rychlosti by snad nedosahli ani kdyby meli za zadkem vrtuli :)
-
Není to nejaký zrychlený? Nebo ty lodě mají trysový motory? *7*
-
-
No, nevim jak vy, ale jako kdyby ty lodě byly udělány realisticky tak asi přitom usnu :)
-
-
No, my u toho taky neusneme, protože se té scéně budeme smát, jak je pitomá. *4*
-
-
ano lebo cela seria assassinov je uplne realisticka a vobec neposobi "pitomo" - skakanie z 30m do voza plneho sena, lietanie, skakanie po konaroch stromov atd atd... tato pasaz hry sa evidentne robila s ohladom na zabavu a efekt a nie na realitu...
-
-
No ale celý ten freerun má reálný podklad a zrovna to co zmiňuješ je jediné opravdu hloupé, protože by Ezio po prvním skoku vypadal jak palačinka.
Tohle je tak vzdálené od uskutečnitelnosti že to poráží něco čemu se říká suspension of disbelief (ne, nevím jak to je česky). -
Jo, ale furt se jakž takž dalo mluvit o realističnosti, ikdyž místy dost skřípající, ale tohle je už moc!
-
-
-
Tak kdyby to bylo udělané realisticky tak máš plné ruce práce tu loď udržet na vodě, ale když je to stylem pravé + levé tlačítko spacebar tak to máš pravdu to bych u toho usnul taky.
-
-
ne, to je epické!
-
Jak prevzal kormidlo, tak sa uvolnila rucna brzda :)
-