Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Jako první se nabízí oblíbená konspirační teorie o hrůzovládě Electronic Arts"
    --
    to není žádná konspirační teorie, ale historická zkušenost. EA koupí nové studio, nasadí tam své neschopné manažery, kteří starým lidem z původního studia začnou kecat do toho, jak mají dělat hry, to vede k exodu těch schopných a zůstanou jen průměrní pod vedením průměrné EA, vznikají neslané nemastné hry pro komerci a masy.

    Muzyka a spol něměli studio nikdy prodávat. Tím ho pohřbili. Nejspíš si řekli, že už mají dost peněz a že v nejlepším je dobré přestat, a tak si šli užívat důchodu. Dokážu to pochopit, ale jako hráče mne to mrzí.
  • Odliv zkušených vývojářů je vždy špatné znamení...to prostě neokecáte.
  • Zaznívají zde zajimave postřehy a názory ohledně nasilneho prosazovani urcite tendencni korektnosti na ukor zajimavych, nekonformnich pribehu a postav z dilny Bioware dob davno minulych. Kdyby byl web tiscali co k cemu, mohl by se na toto tema podivat hloubeji. Je totiz docela dobre mozne, ze na tom neco je a tento - vasimi slovy - exodus vyvojaru je neblahym znamenim nove doby, kdy se politicky nepohodlne osoby odstraňují jako ulitba aktualni spolecenske poptavce. Tim je poslapavana idea videoher coby svobodne seberealizace a manifestace svobodného umeni vubec...
    • Docela noblesní podání na zatuchlou stoku jakou je tato diskuze
  • Dost ludi im odislo i pred vydanim Dragon age 2 a vieme ako to dopadlo
  • Farnham_The_Drunk
    Když se řekne BioWare někoho napadne KOTOR, někoho Dragon Age, někoho Mass Effect a mě napadne první Baldur's Gate. Jsem tak starý *9*
    • jejich nejlepší hry jsou 1) BG 2) KOTOR 3) Mass Effect 4) Jade Empire 5) Dragon Age
      v tomto pořadí (samozřejmě subjektivně dle mě)
      BG II je dodnes nejlepší RPG jaké jsem hrál - ultimátní mix hlubokých herních mechanik, silného a epického příběhu, znovuhrtelnosti, světa. Dnes už je doba takových her pryč. Dnes jsou to všechno nablýskané komerční prdy pro konzolové masy a bez větší hloubky. Kde je doba her jako BG, Wizardry, Ultimy Underworld. Tím neříkám, že se občas dobrá hra neobjeví i dnes, ale je to zřídka
      • Mass Effect před Dragon Age a Jade Empire *15* *15* *15* *15*

        Jak vidím, ty jsi odborník na slovo vzatý *7*
        • Jdi hajat maxíku
  • všeho čeho se dotkne ruka EA schřadne
  • Tak že odešel Hamburger Helper je fakt tragédie, ale ten článek mě zabil při:
    "přesto však BioWare rok a půl nazpět všem vyrazil dech s Dragon Age: Inquisition."

    Díky, Loukota, dneska jsem se potřeboval zasmát. Ano máte pravdu, vyrazil. Ale obávám se, že vy to myslíte v pozitivním slova smyslu, což je stejně smutné, jako humorné.

    Bioware je mrtvé už dlouho. Naštěstí o dobrá studia není nikdy nouze a můžem se těšit na to, co uvaří CDPR v budoucnosti. Paradox je taky furt stejný, Stardock taky a i s mouchami na kráse dělají hry, které je radost hrát. Obsidian se zatím taky drží ... atakdále atakdále.

    Seriózně, koho ještě Bioware zajímá?
    • TheGGG
      dobrý, doporučuji ti se nechat zmrazit a znovu rozmrazit až CD project nebo Vávra vydají nějakou hru... takže čau za 300 let asi...
      a BTW já mám bioware dost rád...
      • To jo, Blood and Wine vyšlo tak dávno, že na moderních OS ani neběží.

        Ale máš pravdu, nechat se zmrazit není špatný nápad. Bioware by tak za 5000 let mohlo zvládnout vydat něco, co není odpadní kvality, vzhledem ke gigantickému rozpočtu a talentu, který mají k dispozici.
        • TheGGG
          pokud datadisk považuješ za plnou hru...
          • Já žádný tvůj kámoš nejsem, věc první. *3*
            Věc druhá, je rozdíl mezi hrou, co schovali do datadisku na 30 hodin, mezi DLC, co sfoukneš za 3 hodiny a mezi tím, co se tváří jako nová hra, ale je to ve skutečnosti datadisk na max 5 hodin. *3* Je smutný, že někteří vidí jen "DLC" a tím to pro ně hasne, protože to je "jen datáč".
          • A Ty jsi to hrál, že to tak odsuzuješ? To jení žádný tříhodinový DLC jak od Bio, tohle je větší.
            Je vidět, že jsi na to ani nesáh'.
            • TheGGG
              LoL, kámo, já hrál všechny tři witchery i oba datáče ke trojce asi třikrát, takže fakt nic neodsuzuju, ale pravdou je, že to prostě není nová hra...
              je uplně jedno, že to zabere 30 hodin, ale pořád je to jen datáč...
    • Mě *5*
    • Mě zajímá. Jejich hry hraju neustále, třeba Dragon Age Inquisision jsem už dohral 12x.
      • Jako mám taky rád Dragon Age, ale 12x?
      • ty musíš mít hodne stereotypní nudnej život a nebo jste tak chudý že víc jak jednu hru si dovolit nemůžeš???
        • Za to já nemůžu že vycházejí samý blbosti. Minulý rok vyšly jen dvě které stáli za to. Batman Akham Knight a Life is Strange.
  • Vsem vyrazil dechbs dragon age: inquisition. Wtf? Me teda dech nevyrazila. Za me 3/10. Priserne nudna hra s nejnprimitivnejsim soubojovym systemem stoleti, nezajimavym a statickym svetem, priserne nezajimavym pribehem. 80% obsahu byla jen busy work. Otresna hra.
    • No to vis ze jo prosim te. Na, vem si piskotek.
      • Butthurt alert! Butthurt alert!
      • Calm down bro *5*
  • to je naopak dobra zprava...Bioware uz od dob NWN jela podle stejneho principu ... hrdina vs zlo...je potreba spojit cca 4rasy proti spolecnemu nepriteli...hrdina spolu se spojenci porazi zlo. Dalsi dil, dalsi hra uplne to same jen v jinych kulisach.
    • i ta naplne je stejna jen jine kulisy jednou sci-fi podruhe fantasy jednou strilis leserem podruhe vrhas fireball, spln Q odemkne se dalsi a nejlepsi na zaver kazde vase rozhodnuti bude mit za nasledek uplne jiny konec hry.... cerveny, modry nebo zeleny a to se vyplati *1*
  • Každopádně je to blbě (a zřejmě není něco v pořádku) když si studio neudrží svoje schopné lidi. Oni neodchází do důchodu nebo nezakládají nová studia (až na vyjímky).. oni odchází ke konkurenci.
    • Naprosto prirozeny vyvoj a pro nas hrace jedine dobre.
      • to souhlasím, pokud ti lidé dostanou prostor jinde. Já to beru trochu nostalgicky jako škodu "za Bioware", protože mě jako hráči dalo BW vynikající hry jako Baldurs Game, SW:KOTOR, první Dragon Age i Mass Efekt. Jenže je pravdou, kde že ty loňské sněhy jsou... třeba Origin (systems) a jejich "we create worlds".. mj. rozpuštěny EA pokud se nepletu.. i když to Garriot víceméně prodal..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit