Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ethy
    Nedávno jsem si koupil Far Cry 2 na steamu jak byla akce a nedohrál jsem to z jednoho prostého důvodu. Kontrolní stanice a jejich respawn mě tak neskutečně štval že... zkrátka kdo hrál, ví o čem mluvím, jestli pdobná věc bude ve 3ce tak to mě potěš pr*el..
    • No já to i přes tu neuvěřitelnou demenci ve formě reswpanu dohrál,leč konec byl tak děsně odfláknutej že za tu námahu to snad ani nestálo.
      • a to jste nezjistili, že přes ty kontrolní stanice se dalo autem normálně projet, bez střílení!??! *7*
        • Ethy
          Pán je nakej chytrej... jasně, ale pak za tebou jede auto s kulometem co ti rozstrili auto ze malem nejedes, takze vystoupit postrilet, opravit auto a pokracujem, a takhle aspon 4x behem cesty za questem :)
    • Myslim, ze je mod, ktery znemoznuje respawn nepratel.
      • Nic takového neexistuje. Hodně lidí to hledá, samotní Ubi řekli, že se jim to příliš nepovedlo, ale patch nevydali žádný a neoficiální taky není (na hru celkově nejsou skoro žádné mody, protože Ubi vypustili jen editor MP map). Vůbec je nechápu, Far Cry 2 mohla být úžasná hra, ale místo toho to selhalo na primitivních chybách, které by fandové vyřešili se správnými nástroji za týden.
        • Souhlasim, vypustit mod komunitu byla ještě větší chyba než ten respawn. Hry jako Flashpoit udržovali moddeři naživu po celý roky. Far Cry 2 umřelo v den vydání ...
      • Ethy
        Vážně ?? Tak super :O :), hoď prosím link, rád bych to dohrál, a tohle vypadá jako dobrá šance :)
    • Asi 20x ze začátku jsem to vystřílel, několikrát skoro komplet srovnal se zemi, než mi došlo, že je to marné. Kontrolní body jsem poté buď vždy projel a následně sestřelil přijíždějící auta, nebo jsem jezdil autobusem, což vyšlo nakonec jako nejlepší řešení.
      Hra to však byla zajímavá, Afrika se mi moc líbila.
    • Cosi
      Přesně respawnovací vojáci mi neuvěřitelně kazili zážitek z hraní u Boiling Point a proto když jsem před rokem uviděl Far Cry 2 za 299,- tak to byl hlavní důvod proč jsem si jí nekoupil a do dnes ani nehrál.
    • ta hra byla ze začátku parádní, ale zkazili to dvě dost podstatně do očí bijicí věci.. jak píšeš, respawn nepřátel - něco tak debilního jsem nezažil ve freeroam akci.. a druhá chybka stereotyp.. jinak se moc dalších věcí nedá vytknout, obtížnost celkem výzva, malarie, zbraně, ježdění po savaně, špína Afriky.. taky jsem to nedohrál, dostal jsem se do další oblasti a dal už to nešlo.. tak se snad poučili z chyb
  • far cry 2 byla podle me jedna z nejlepsich fps vubec. ta svoboda, atmosfera a vubec... jedine, co vytacelo, byly ty respawny nepratelskych hlidek. to bylo nesmyslne. na fc3 se hodne tesim. doufam, ze neuberou svobody pohybu...
    • Absolutně s tebou souhlasím, FC 2 mě dostalo hlavně atmosférou a je to pro mě jedna z nej FPS.
  • Pozrime sa, co pred troma rokmi napisalo o Far Cry 2 tiscali:
    "Téměř dokonalá střílečka z neokoukaného afrického prostředí, která vás díky své atmosféře chytí a nepustí. A to ani přes později se dostavující monotónnost a pár nedomyšleným prvkům v ovládání. Jestli žádnou jinou, tak aspoň tuhle hru byste si k Vánocům dopřát měli!"
    A zrazu je to nudna nefunkcna hra, ktora pomaly ani nemala vyjst. Ale podobne to bolo aj na inych serveroch. Keby sme sa mali riadit recenziami (ked to vyslo tak od 8/10 vyssie), tak to hrame asi este teraz. Pritom nepoznam cloveka, ktoreho by to bavilo. Ale to ja len tak off topic.
    • smejki
      no, názory nemají servery, ale lidé *3*
    • USER47
      Ušlo ti, že za tu dobu se stihla úplně vyměnit redakce. Stará posádka i s JD je teď v Eurogameru.
    • Mě ta hra bavila kralovsky, atmosféra super, svoboda bomba, a stereotyp? ani sem si žadnyho nevšiml, Respawny sice mohly být delší (po par dnech) ale museji tam být. Nebavilo by mě druhou pulku hry jezdit prázdným vystříleným ostrovem....
      • Přesně tak. Respawny ano, ale až za rozumnou dobu. Škoda, že na to nevyšel nějaký patch. Takhle to bylo až absurdní. Vystřílíš stanoviště, zajedeš autem za nejbližší kopec, pak to otočíš zpátky a už tam jsou zas! Taky mě tohle točilo, ale jinak na FC2 nedám dopustit.
        • respawn mel byt reseny uplne jinym zpusobem .. panacci se meli respawnovat na velkych zakladnach nekde na kraji mapy a pekne si na shromazdiste dojit .. tim padem je muzes potkat kdekoliv a chvili potrva nez se stanoviste zase obsadi ..
          • Dojít nebo dojet? Že by šli třeba přes půl mapy pěšky. Trochu divné, ne?. Kdyby jezdili dopravními prostředky, OK, ale potom bych zrušil ty náhodně hlídkující džípy a auta.
            • dojet nejspis :) .. sry nejsem cech, sem tam mi tyhle drobne jazykove nuance ulitnou, nebo uletnou ? :)
              tak nahodne hlidky by vyrazeli ze stanovist a zakladen .. prijde mi normalni ze se posle hlidka v nejakem radiusu kolem stanoviste
    • "Výsledkem byl postoj: miluj, nebo zatrať." Tiscali vůbec nelže, jak vidím plno lidí to tu nebavilo a hru zatracují, ale plno i bavilo včetně mě(a mého jednoho kámoše například taky). Takže v tomto případě bych mohl říct, že tiscali má vlastně nehoráznou pravdu.
      • Ved to je v poriadku, ale v recenzii nepisali "miluj alebo zatrat", iba "miluj". Ja som narazal na to, ako recenzenti v dobe ked to vyslo, ocividne prehliadali alebo bagatelizovali tie nedostatky, ktore tejto hre vytykali neskor v podstate stale.
  • autoheal - check
    debilni skripty - check
    quick time eventy - check
    tunelovite pasaze vedouci ke skriptum - check
    radoby sokujici zvraty v kazde kapitole - check
    mireni pres hledi pusky - check
    vyvoj a ukazky vzdy jen na xbox - check

    PROC musi byt vsechny "ackove" hry jako pres kopirak? To by autory vyloucili z nejakeho vip klubu hernich papalasu kdyby se odvazili tam jednou ten autoheal nedat?
    • "tunelovite pasaze vedouci ke skriptum" >> ?? Ja myslel ze je to otvorenejsi svet ako FC1??
      "quick time eventy" >> je to potvrdene a jak moc tam toho je? - necital som previews
      • on FC1 zas tak otevreny svet nemel, spis vzdy tak 2-3 cesty jak se dostat k cili v ramci jednoho tunelu.. tady to tipuju bude podobne, k nekterym situacim te to zkratka dovede at udelas cokoliv. vezmi si treba tu ukazku, od chvile kdy se hrdina vynori z vody (do te doby hrac evidente nehraje).. mas dve moznosti, pujdes cestou doleva do vnitrozemi ostrova co nejdal od piratu nebo rovnou doprava doprostred tabora plneho nepratel a jejich sileneho sefa kteremu jsi zrovna o vlasek uniknul? ja bych se taboru urcite vyhnul, sel bych zkoumat ostrov a urcite bych se sel podivat k tomu velkemu chramu (nebo co to je) na kopci co je videt v dalce a prozkoumal co se tam sakra deje.. ale to skoro jiste nepujde, at vyberes jakoukoliv cestu, skoncis stejne v tom vrtulniku at se ti to libi nebo ne

        co se tyka qte, tezko rict, ale v te par minutove ukazce to otravovalo tak polovinu casu :)
  • Naopak. Ten zaporak je naprosto neco silene genialniho. Ty dialogy, artikulace, mimika. Hned z videa jsem si jej oblibil. Pokud tam bude takovych magoru vic, beru ihned *1*
    • Je fakt, ze z dvojky mne ty stanoviste take nevadily. Nejenze se dali objet, ale clovek si je pri vetsi obtiznosti vybiral i podle toho, co tam maji za supply. Obcas mi ta rozlehlost vadila, to ano, ale kdyz se clovek naucil jezdit busem a hledat nejvychytanejsi cesticky, nemel jsem s tim problem. A ze jsem to dohral dvakrat.
      • MHD bylo super, usetrilo mi par sedivych vlasu. Ovsem clovek nesmel premyslet o tom kdo ze to bus ridi, jakto ze jezdi jen kvuli nam a proc se ho absolutne netykaji kontrolni stanoviste. Hre celkove chybela hloubka, zajimavy koncept ktery z nejakeho duvodu zustal jen na puli cesty. Pritom az na otresnou noc, ktera pusobila jako odpoledne pred bourkou byla technicka stranka hry v pohode, stejne tak i zbrane. Bouzel stereotyp se dostavil velice brzy. Osobne do pokracovani prilis nadeji nevkladam ale rad se necham prekvapit.
  • Far Cry 3 se mi tedy líbí mnohem víc než 2jka. Prostředí je víc "jedničkové" což je jenom dobře. Afrika ve dvojce nebyla ze strany Ubisoftu dobrým tahem, minimálně tedy ne pro fanoušky jedničky.
  • FarCry1 byla jedna z nejlepších her té doby tak ten dabing, grafika, hratelnost, prostředí a všechno bylo prostě suprové já jen doufám že 3 bude víc podobnější te jedničce než dvojce. a že to bude další akční pecka.... :)ne jak 2jka ta stala za .... no šak víte .
    • Hele FC1 byla good až na ty zarnaní mutanty
    • far cry robil crytek a na tu dobu bola ta grafika to co crysis v roku 2007.
      no kedze to bude zas multiplatformovka na konzole tak grafika co je videt aj z gameplayu nebude ziadne wow. navyse ocakavam srajdy ako auto heal quick time eventy (tiez je to videt z gameplayu) atd... takze na far cry jedna sa to zas nema kam hrabat. no myslim ze sra.ckovy far cry 2 to hravo strci do kapsy.
    • Jednotka byla taky předchůdce Crysis, ne FarCry2 (to je jen otázka vlastnictví práv na značku).
    • Dlaha
      taky se mi hrozně líbila. Nechápu, co všichni mají proti těm mutantům, ti tam byli podle mě skvělí *4*
  • Dobrý den, často ve spojení s hramy (ale třeba i ve spojení s herními enginy) čtu slovo "sandbox" stejně, jako v nadpisu tohoto článku. Ctěl bych se zeptat, jestli někdo neví, co to znamená?
    Předem děkuji.
    • Sandbox tu označují jako hru, kde nejdeš koridorem alá CoD. Já se přikláním k méně diletanskému výkladu. Sandbox je Minecraft, protože jako na písku tam můžeš celý svět přsetavět jak chceš. Těžíš, buduješ a bouráš. FarCry je otevřený svět, ve smyslu můžeš jít "kam chceš", neboli nejdeš koridorem. Ale tvé konání nemá na svět dopad. Nemůžeš ho přebudovat ani zničit.
      • USER47
        Podle týhle tvý definice je ovšem sandbox asi jenom ten Minecraft. Požaduješ interakci, ale ta je i ve Far Cry 2. Tak aby to začalo vyhovovat tvý Minecraftový definici, tak začnej požadovat trvalou interakci, ale ta není ani na tom skutečným pískovišti. Pokud z pískoviště na tři dny odejdeš, tak tam ty bábovičky už taky nenajdeš.

        Je to marnej boj, protože termín sandbox je poměrně ustálenej pojem pro tenhle typ her, a ty nic nezměníš tím, že začneš celýmu světu cpát, že to používá špatně a jedinej sandbox na světě je Minecraft.
        • Není to jen Minecraft. Co znám, dal by se tam začlenit i Rollercoaster tycoon, transport tycoon. Snad je to relativně marný boj ... stejně se nesmířím s nálepkou MMO pro World of Tanks, což mnoho lidí uznalo, že to MMO není, stejně jako není MMO Quake Live.
          Hranice pro takové pojmy jsou neostré, nebyly někde zprvu definované a jasně vymezené. Pokud je nějaký pojem přitažlivý, jako ono MMO, začnou být snahy jej zneužívat pro marketingový účel. K tomu ovšem nemá důvod herní magazín, web, takže bych byl vůči takovým definicím opatrný.
          Kdyby Sandbox označoval otevřenou hru ve smyslu prostoru a že tě nenutí udělat právě něco - jdi tam a zmáčkni tlačítko, tak stejně tak řekni: Co tam patří? Battlefield 3 je sandbox? Kromě příběhu tě nenutí k určitému kroku. Co Stalker? Oblivion? Diablo? Má příběhovou linii, jako FC2, ale nenutí tě jít tam či onam zrovna. Nakonec se dostaneme i ke koridorovému Call of Duty. Má jasnou liniovou linku, přesto máš také určitou svobodu. Jak moc relativně tedy pojímáte tento pojem? Snad jen emocema?
      • Právě, že to znamná pískoviště ... a tam si děti nechodí proto, že mohou užívat prostoru, ale že s písku staví pevnosti, hloubí tunely, zboří to a staví něco nového - interagují.
    • Doslova to znamená, pískoviště....Neboli hra, která je volná, má otevřený svět. Nejznámější je např GTA
  • Tjn, jedu jako kkt pres celou mapu pro to abych neco vyzvedl, pul hodiny strilim prez stanoviste a BAC jedu zpatky a znovu tam jsou *1* *1*
  • Doufám že ti civilisti co jsou na tom videu nebudou jenom v ukázkách, ale i ve hře, ne jak ve Far Cry 2, kde ve hře nebyl prakticky žádný civilista, jenom respawnující se vojáci *7* *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit