Přejít na výpis diskuzí
Far Cry 3 shazuje rukavice a ukazuje všechno
29.8.2012 | Petr Poláček
74 příspěvků
-
Hlavně at se mi nespawnují vojáci za zády jak ve 2
-
-
Já věděl, proč jsem tu hru zařadil k dalším dvoum, které si letos koupit určitě *4*
A právě jsem chtěl napsat to samé. Jen ať se tam prosím neobjeví opět ty stupidní respawny a vůbec, nejlépe aby se to vyhlo jakýmkoli repetitivním činnostem, co možná nejvíce to půjde. Tohle jsou prvky, které mně vždy po delším hraní začnou neskutečně ****. Něco podobného mně mrzelo třeba i u prvního Assasin Creedu, kde to bylo citelné nejvíce. Po vyblbnutí (po nějaké době) už jsem to nedokázal hrát déle než hodku a půl v kuse, i když to byla velmi skvělá hra jako tak. Další díly už se mi v tomhle směru zdají krapet vylepšenější. Doufám, že ve FarCry3 našli vývojáři rozumný kompromis mezi nelineárním postupem (tzn. že se bude cestovat sem a tam) a zároveň člověka chytře zabaví mezi příběhovými body, nebo při přesunech po mapě mimo příběhovou linku. Palce si modré, jak je držím. Někde jsem zahlédl (EDIT: tak jo, "vyvarovali" - 3x hurá s váma ;o). -
Tomuhle se tvůrci ve trojce vyvarovali. Třikrát hurá!
-
To byl zcela stupidní nápad a neskonale mně to sr*lo tak jak všechny ostatní hráče.
-
To bylo otravný. *11*
-
-
1) na FarCry3 se těšim a vypadá skvěle jakožto i předcházející díl
2) reklama na Fio je ZLO
3) uživatel "losa" je vypatlanej jak muj brácha -
-
Nepodceňuj svýho bráchu.
-
-
A tak o tom, ze ta cerna mamba je Vaasova sestra se vi uz dele. Za ty kerky na rukou hlavniho hrdiny by mela byt zodpovedna taky ona a pri trose stesti by vas mela dokonce osoulozit :D
-
No, ta šipka do vody z X desítek (pár stovek?) metrů vypadá dobře. Ale kde je trochu reality? V reálu by se rozplácl stejně jako o beton.
-
-
Já chci hrát hru, nechci aby do ní někdo cpal realitu. Pak budu mít jednu přestřelku na hodinu a půl, protože to nebudu chtít koupit a kulka do břicha bude znamenat půl roku rehabilitace nebo smrt. Welcome to the jungle :)
-
Ak by skakal na brucho tak urcite ano, ale pri "sipke" tazko...
-
-
Doporučuji nastudovat si fyziku ty šipko. Je úplně jedno jaký je dopad. Z takové výšky je to jako na beton.
-
-
práveže fyzika hovorí niečo iné... tieto reči o vode ako betóne sú už trochu zastaralé bludy.
-
p*covina.. skakal si uz niekedy do vody? Je to dost rozdiel ci skocis na brucho alebo na nohy, a je to rozdiel aj pri velkych vyskach. Urcite si videl tie videa kde domorodci skacu z niekolko desiatok metrov vysokych utesov do mora...
-
-
-
-
barvy mi přijdou příliš pastelový, ale budiž. Když se řekne Far-Cry tak se mi vybaví ohromujicí a adrenalinová AI. Z gameplayí ale zatim AI vypadala z tohodle dílu jako z CoDu. Rád se nechám překvapit o opaku.
-
Osobně se těšim na ty různá vozítka. *4*
-
Pecka, už se nemohu dočkat :)
-
Sem hodne zvedavej jak tahle hra dopadne.. Napady, pribeh, atmosfera, stilizace.. vsechno to ma ducha FarCry 1. Tesim se, ale raci moc necekam. Nejvetsi strach mam z UI a konzoloidnich mechanizmu..
-
Začíná to vypadat hodně dobře. Letošní vánoce mi asi vyjdou draho. Začínám být skoro rád, že Dishonored nepodporuje XPéčka. Aspoň mám o hru méně. Stejně netuším, kde na to vezmu čas *15*
-
Do vody půjdu jen do mělké kam dosáhnu do hloubky za žralokama ani za zlatý prase, zajímalo by mě jestli tam bude kouzelná Ráčna z druhého dílu co spraví jakékoli poškození dopravních prostředků. *2*