Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V podstate má pravdu...
  • Tak za tohle si dej facku...
  • ringmancz
    jednou se mi podařilo ji nasimulovat
  • Třeba nic, mě to stačí jak to je.. když máš kameru ze shora tak to stejně vidět neni, a zblízka je to jenom před kamerou a okolo je to stejně holý.. Fakt zásadní vymoženost! *1*
  • *4* *3* *1* *6* *5* *12* *10* *13* *9* *8* *16* *16* *16* *16* *12* *12* *12* *11*
  • shmeck
    Pro mě je to taky utrpení - Když zapnu hru, tak si většinou ještě odskočím napít, WC atd., pak příjdu a mám to v angličitně, btw. anglicky umím, ale proč to nehrát v češtině, když je tam na výběr.
  • Osobně se těším, protože v 13 mám nahráno stovky hodin ( Nejsem NOLIFEr *1* nebo 24/7 ) .. Akorát z čeho mám trošku obavy, tak je ten dribling v tom sprintu, aby tím ti hráči nezískali obrovskou výhodu a nestalo se to prostě nevyvážený, hlavně v ONLINE módech, kde se obávám jatek. Jinak samozřejmě doufám v nové herní módy jako BE A GOALPOST nebo BECOME A BALL .. *2*
  • hlavně at konecne poradne chytaj brankari, protoze posledni 2 rocniky je to trapas a to hlavne ve 13. Vymejslej porad nejaky kraviny s fyzikou a pak jsou z toho ti brankari uplne mimo. Mozna sem jedninej, ale vse nastaveno na nejvyssi obtiznost a vystrelim po zemi zoufalou strelu za 16tkou a skoci po tom jak po hov-e a dostane gol. *7*
  • a co jineho ? nez travu by si na hristi chtel vykreslovat?
  • jako vubec by to hrac nemusel nastavovat v konzoli si jazyk/region nastavil tak at se vsechny hry spusti podle toho!!!
  • Stejně jak u NHL. Když chceme hrát s kámošem nějakej quick match a máme svoje oblíbený teamy (on Washington, já Vancouver), tak to tam stejně musíme pokaždý nastavit. Zajímavý je, že deset let starej hokej si to pamatoval a ty nový prostě ne. Jinak to jsou samozřejmě super pařby, vo tom žádná, ale pár detailů by neškodilo upravit.
  • Ještě že tys nám toho sdělil hodně důležitého.
  • Nikdo me neplati za odpovidani na tvoje "lol" otazky. GOOGLE.COM
  • Pockej, ses na ne moc rychlej ... nejdriv je treba analajzovat fungovani kapriku ... implementovat a otestovat ho v lize anglicky ... pak bude treba vyrobit rozsahly UI ... kde budes vybirat komu rybky poslat, komu zavolat "stoji to ze vylizperdel", nasledne je treba dodat hracum, rozhodcim a funcionarum spoustu novych abilit ...

    Cece, to je vyvoje tak na 10 let ...
  • Takze premalujem dresy, prepisem soupisky, nahodime trochu toho PR ... a prodame po 25. totez...
  • No ja myslim ze co by mnohem vic prospelo realisticnosti je jemnost tecovani strel. V PES co pamatuju tak strela z dalky byla casto jemne tecovana tak ze letela treba o dva metry jinam nez puvodne ale furt mela dostatecnou razanci. FIFA to ma tak ze bud se to od hrace odrazi uplne do haje nebo se mic skoro zastavi takze prostrelit nakej chumel hracu treba ze dvaceti metru je skoro nemozny.
  • Ono celkove si ta hra nechce nic moc pamatovat. Kdyz vyberu tymy skocim do dalsiho okna pak se vratim zas na vyber tymu protoze chci jinyho soupere tak mi to nabizi zas ty dva predvoleny (tusim ze je tam Arsenal a jeste nekdo)
  • Hehe reálná fyzika míče. Tím vlastně přiznávají, že u předchozích dílů stála za prd :) To, že golman ve druhém videu při přímáku letí jak mentál je uplně v pohodě. Aha to bude hlavní tahák na fifu 15. Kdyby se radši soustredili na UI hráču, než na tyhle kraviny.
  • Tak to cumim ze nepadlo zadny ofiko vyjadreni ohledne Gambrinus ligy. Ja cekal ze bude usporadana alespon nejaka show, kde CEO EA Sports spolecne s Peltou slavnostne uvedou navrat tyhle nejprestiznejsi klubovy souteze do FIFY.
  • Tak prave na tom prvom videu je uplne zle krokovanie hraca pri strelbe - totalne nerealne, taketo krokovanie by viedlo k nepodarenej strele, avsak tu je z toho nadherna "pumelica".

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit