Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ucho
    tady došlo k jednoduchý věci. oni to vypilovali dobře, ale už měli natrénováno, tak jim to přišlo lehký. museli tomu tedy zvednout obtížnost. když k tomu přijde nezkušený hráč, má problém a nedokáže překousnout, že tolikrát selhává. ono v principu na tom není nic špatně, člověk se to musí naučit a není to zadarmo (hned). z toho ta negativní kritika.
    na druhou stranu jestli kývli na to, že to zjednodušší, měli o té vysoko nastavené laťtce pochybnosti. jinak by si stáli za svým, že je to tak, jak to má být.
  • Takový drobnosti. Zbraň "dvě šavle" je moc silná a taky příšerně drahá, možná za to vděčíme panu Drizztovi. Hraničář na levelu 1 je jenom horší válečník. Kouzelník může seslat v jednom kole kolik blesků chce (těch modrých?), navíc za zvýhodněný počet magů, takže souboje s "bossy" jsou v jeho případě jednokolové. Takových věcí asi bude víc. Hlavní přínos Dračího Doupěte byl v tom, že to bylo česky, což v devadesátých letech znamenalo mnohem víc než dnes. Když mi kamarád přinesl vytištěný pravidla Dungeons and Dragons, abych se je naučil, pochopil jsem, o kolik komplexnější a vyváženější jsou. Jenže to bylo anglicky a nikdo to (na papíře) neznal.
  • Tyjo, znalec. A tady. *4*

    Ještě něco bylo blbě na Dračím doupěti? Nemyslím to ironicky, zajímá mě to.
  • Blue.Shark
  • muze mi nekto vysvetlit jak podporujou MODY kdyz to nema ani steam workshop?! hra za 50% nema workshop...
  • protoze hrajou na packovaci

    na mysi je to pro decka, pochopitelne s aspon trochu odpovidajici urovni vzhledem k obtiznosti zamku
  • Tilwaen
    Co jsem četla na fórech, tak především mají problém s rychlostí otáčení zámku a udržením paklíče ve sweetspotu - údajně je to zvlášť problém na PS4 (což neposoudím). Ono by nebylo od věci, aby Tě hra v tutoriálu po selhání čehokoliv (přesvědčování, páčení, pěstním souboji, ...) kolegiálně poplácala po ramenou a ujistila tě, že teď jsi sice nemehlo - přinejmenším tedy Jindřich je -, ale že to bude lepší.
  • jamar28
    A co mají lidi za problém s tím páčením zámků?
  • Martin Klíma má sice příjemný hlas a dokáže dát dohromady delší souvětí, ale bohužel je to mistr světa v nicneříkání. Je to arogance, dohodnutý PR nebo prostě zabedněnost, že nikdy nepřizná sebemenší chybičku? Nejvtipnější to bylo u lockpickingu. Nejen Vávra, ale zřejmě i Klíma je natolik přesvědčenej o svý neomylnosti, že to tý hře místy uškodilo. Mimochodem to naše milovaný Dračí doupě bylo ve srovnání s D&D rozbitý od samýho začátku, protože Klíma špatně nastavil základní mechaniku - obranný číslo se odvíjelo od obratnosti, takže největší tank byl hobit zloděj, alespoň dokud válečníci nenalevlovali na milion životů. FC jsem doposlouchal celej, ale jenom proto, že jsem od třetí minuty přestal doufat v jakoukoliv přínosnou informaci nebo zábavnou historku a prostě jsem zapomněl, že ten pán ještě mluví.
  • AAA cenovku to sice má, ale málo času na takhle obrovskou hru od píky to bylo a málo peněz rozhodně taky. Podobné věci se jinde dělají za pětinásobek, přičemž v ceně jsou (jenom) dvojnásobné platy... A žádný alfa a betatest to nemělo, jen nějaké verze pro backery, které se rozlohou a obsahem nedají srovnávat.
  • Jack1947
    Git gud, go getter or gtfo *5*
  • Jack1947
    Piece of cake...
  • jamar28
    Nemám s tím problém. Pokud myslíš koně, tak to je záměr, čím víc budeš jezdit, tím lépe se bude ovládat, je tu totiž dovednost jezdectví.
  • Can I play, daddy?
  • Sám si trapnej...
  • That's it, byl jsem nalitej, takže večer zkusim... Každopádně ovládání totálně na hovínko...
  • Mart9
    *1* Pěkně ses ztrapnil. Kdybys prostě utíkal a nečekal si na ně, tak si doběhl, kam si měl.
  • jamar28
    Cože? Vždyť to je část, kterou má bez problému dát každý. Zaregistroval jsi, že dvojitým stisknutím Shift kůň sprintuje? Jedeš správnou cestou? Na druhou stranu refund byl rozumný, protože jestliže ti dělala problém tahle pasáž, byla by pro tebe ta hra peklo.
  • No me zabili taky po loadingu... protoze jsem se kochal vyhledem a najednou jsem mel dva Kumany v zadech :D
  • "Sadly, the myth of an all white Europe in the middle ages is pervasive even beyond Hollywood history – A lack of ethnic diversity in a ‘historically realistic’ work doesn’t peak many ‘…Huh?’ buttons despite the fact it really should – In fact, quite often the reverse, where realistic levels of ethnic diversity in historic set works will be decried as unrealistic. What’s more surprising to me is that a lot of people are completely ignoring that this supposedly ‘historically realistic’ game has a functional potion system in it, beyond that of saving – I’ve seen the unbelievable mix of British and American accents brought up more often!"

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit