Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • blixa
    Zvuk u videa nejde z headsetu, bere se primo z kamery.
  • nejsem tukan si poridil tukana zeleneho
  • Tuček + 9
  • Skyrim 100 duvodu Stit Proti Damage
  • zdeeneek
    Kdyby meli za 60 minut okomentovat deni v hernim prumyslu za pul roku, tak by to vypadalo asi takhle: Leden - vysly hry x, y, z, ... bohuzel si o nich nic nerekneme, protoze nas tlaci cas - kdyztak si info o nich dohledejte na internetu.
    I za pouhej jeden tyden se stane dost zajimavych veci, z kterych dokazi natocit 60 minutovej podcast.
  • luke.skywalker
    ...ale co ten zvuk? Ozvěna jak blázen, headsety očividně nefungují, jak by měly.
  • v Modu ACE to jde... takze to neni problem enginu ;)
  • mas rad podcast ? tak ho poslouchej, k tomu je delany.
    celkem se divim games.cz co vsechno delaji kvuli lidem co nemaji nic lepsiho na praci nez cucet na jine lidi jak se bavi o hrach
  • risa2000
    Jako stálý posluchač bych jen zmínil, že v čistě akustické verzi tento jev (nedostatek pozornosti) není, alespoň pro mne, vůbec slyšet. Nevím, jestli to je střihem, nebo jde prostě jen o vizuální dojem, ale já v tom nic takového neslyším.

    Co je naopak slyšet, že někdy se diskuse jakoby nekontrolovaně řítí. Někdo něco nakousne, vypadá to (minimálně v repráku), že by to chtěl nějak rozvést, někdo mu do toho skočí, odvede to někam jinam, a původní mluvčí už se k tématu zpátky nedostane. A moderátor mlčí.

    Jako příklad se mi vybavuje poslední podcast s Alžbětou, která začala rozvíjet, proč nemá ráda adventury, do čehož skočil Martin, otočil to na to, proč by je měla mít ráda a mluvil o tom tak dlouho a přesvědčivě, až jí to vymluvil :).
  • ano, v DOD lze dvojnozku oprit, v jednicce na nekolik urcenych mist nebo na zemi, ve dvojce na vice urcenych mist a na zemi.
    pocitam ze u hry s takovou mirou realnosti jako ArmA, budou chtit rozlisit i typ podkladu, pozici strelce vuci podkladu vyskovy rozdil patek dvojnozky, mezni namery a odmery zbrane, chovani ruznych dvojnozek pri strelbe z ruznych zbrani, konstrukcni vlastnosti dvojnuzky atd
    toto je opravdu slozite
  • Vavra! +101 damage
  • sakra *9*
  • K tomu opírání, jak to může být složité, když to mají obě Day of Defeat hry a určitě i jiné? Nejspíš by bylo přesnější říct "bylo by to složité v Real Virtuality enginu" ^^
  • No já vím, že si nemyslel někoho dalšího já jsem to jenom blbě napsal. :) *16*
  • posila
    "A co se za pul roku stane tak zasadniho?"
    Kdyz se ptas takhle, podcast by vubec nemusel byt. Hadam, ze pro tebe je podcast spis o rozhovorech s hosty nez pokec o celkem beznych vecech z herni sceny.
  • Však já jsem nemyslel někoho dalšího, nebo externího jen na IT. Jak říkáš "V podstatě ty "IT týpky" dělají." a co jsem myslel, je to, že je zbytečné aby je dělali všichni (a u moderátora mi to připadne vyloženě blbý) ale omezili to na jednoho. Peace out.
  • A co se za pul roku stane tak zasadniho? Vetsinou nic. A pokud se nahodou neco stane,proc nevydat special?
    Podle poctu minusu u meho prispevku to ale lidem asi vyhovuje tak jak je. Takze neni co resit
  • deridon
    bobe nic proti.. ale ty jsi strašně pohodlný člověk :D
  • Boha jak někomu může chybět Grygar s těma jeho nejpravdějšíma názorama? *11*
  • BoB.2
    ale každou sobotu ho nahodijou tak na něj chodim sem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit