Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mozna tak pro lidi, co znaji postavy a pribeh pouze z hry a necetli knihy o warcraftu
  • SnakePlisken
    Pokud by to dostal J.J., tak by mě kleplo. Už mi zkurvil Star Trek, teď se chystá zkurv*t Star Wars a pokud by zkurvil i WarCraft, tak bych si už fakt prohnal hlavou kulku.
  • Len pre ujasnenie o rozpočte sto milionov sa hovorilo od počiatku projektu to jest v roku 2006.
    Na dnešné pomery sa za tieto peniaze nedá natočiť vizálne pôsobivý film vo Fantasy žánre, pokiaľ nema režisér vlastne štúdio na vizuálne efekty príklad je práve Jackson prípadne Lucas. Na projekt ako je Warcraft je potrebná omoc večia finančna základňa. To jest minimálne dôjnásobok čo je aj môj osobný tip, čo si tento film vypíta a aj to bude dosť závisieť na šikovnosti režiséra. Tu nejde len od CGI ale aj o masky, zbroj, zbrane, pri epickom filme o obrovský komparz atď...
    Je tu dosť príkladov ktore hovoria za všetko príklad prvá Narnia-rozpočet 180 milionov / v 2005 - jedna večšia bitka /, Eragon- rozpočet 100 milionv / v 2006 - odporný film oproti nudnej celkom peknej Narnii úplný hnus ako z televíznej tvorby./ Teraz k novším filmom Snehulienka a lovec - rozpočet 170 milionov - / pekne vyzerajúce fantasy ale stále nesiaha čo do rozmach takemu LOTRovi ani po kotníky /. Preto pred Jonsom stojí obrovská výzva ak pozná Warcraft tak dokonale ako sa o nom píše pozná určite aj ich cinematici a určite sa bude chcieť aspon trochu priblížiť podobne pôsobivej vizualizácii čo z rozpočtom 100 milionov nemá ani najmenšiu šancu.
    Môj osobný odhad je rozpočet niekde medzi 180-230 milionov. V Legendary tak ako aj v Blizzarde nie su na hlavu aby tak silnú značku potopili na tak banálnej položke ako je rozpočet. O čom sveči aj čas ako dlho sa pracovalo na scenáry a ľudia ktory na ňom pracovali.

    Toť môj názor.
  • kostejnesmrtelny
    Vládce klanů byl z těch tří, co jsem četl sice nejlepší, to je pravda. Ale furt jen lepší brak.
  • napriklad vladce klanu byl super...a ta trilogie ted si bohuzel nemuzu vzpomenout na presny nazev byla bozi...
  • smejki
    kostěj: vzpomeň na Saurona, ten taky dostal budku a vrátil se oknem
  • " Bohužel se v kinematografii pohybují i takoví lidé, kteří svou práci dělají jen aby byla hotová bez dalších motivací a na finálním produktu je to pak znát." - ano, to je podle mě důvod, proč LOTR vypadá jak vypadá, stejně jako nová Batman trilogie. Tu "duši" do toho nedostanete tím, že to uděláte, ale že se tomu oddáte. Zrovna u LOTRa mě fascinuje, že ty efekty vypadají i po deseti letech pořád hodně dobře. Je to prostě tou vidinou režiséra, tím celkovým obrazem, patří to do toho, zapadá to, vypadá to tak, jak má, má to svůj účel a celkový vizuál je tomu podřízen, pak vás nic nepraští do očí, nebo rozhodně ne moc. To je to, co bych byl rád, kdyby se s Warcraft filmem povedlo. Nastartovat klidně i sérii filmů, které budou svoje a nikdy si je nespletete, pokud je třeba zahlédnete koutkem oka někde v obchodě. :)
  • @kostej: Asi jo, asi máš pravdu. Já jsem linku Ebon Blade vyloženě proletěl, jestli jsem tam vůbec něco četl, stejně tak Argent Crusade. (ono taky někdy najít tu nitku v těch prostých "dones/zabij/dovez" zadáních je někdy únavný) Hrozně rád bych ti argumentoval, ale nemám čím. Tyhle okolnosti jsem v tu chvíli nějak necítil, proto mi to přišlo dobrý. Dokonce jsem si musel i dohledat, kdo že je to ten Bolvar, tenkrát. Pointa byla právě v tom, že Bolvar, v poslední bitvě o Icecrown předtím, než vyrazila parta hrdinů přímo dovnitř citadely (raid), tak bojoval spolu s Aliancí a Hordou u brány. Tenkrát tam přišli Forsaken z Hordy, který vyvíjeli novou nákazu. Tím celá bitva skončila, LK se stáhl do ICC a aby se nákaza nešířila dál, přiletěla Alexsztraza a celé bojiště spálila. (viz. tady http://www.youtube.com/watch?v=iLjJbbJVkTo ) Jenže. Bolvar byl nejvyšším paladinem, který v řádu byl, a jako takový měl v sobě mocnou sílu světla (nehledě na to, že Alexsztraza, ačkoliv metala plameny, byla aspektem života. Navíc měl být nemrtvý, protože byl nakažený) a tak přežil a byl zajat Lich Kingem (to je ta postavička vzadu za trůnem). No a po pádu LK a po smrti Arthase se jako nejvyšší zástupce světla obětoval k tomu, že bude na věky bojovat s podstatou Lich Kinga a bude kontrolovat to, co ze Scourge zbylo. Navíc byl ten závěr připravovaný, protože v Howling Fjordu děláš (za Hordu) questy právě pro Forsaken a pomáháš tam tu nákazu vytvářet. Kolik těch Scourge ale ve skutečnosti ve světě zbylo, jestli je vůbec co ovládat, o tom už se mlčí, to je pravda.
  • Viktor_H
    Nemám nic proti Warcraftu, ale Jonese je na takovej materiál škoda. Čekal jsem od něj další originální sci-fi s hlubokou myšlenkou (doposud sice jen v náznacích, ale zato formálně se silným emocionálním dopadem a originálně - ten chlap má prostě talent) a vono tohle. *7*
  • A proto natočil Death Proof. Nový rozměr, co se týče filmových sraček.
  • kostejnesmrtelny
    Chápu, odkud míříš, ale já prostě nemůžu uvěřit, že ještě někde nějaký obrovský, bojeschopný hordy nemrtvých po úklidu provedeným kartelem Ebon Blade & Argent Crusade zůstaly *5* . Minimálně teda v Northrendu. Vždyť tam probíhala několik měsíců (?) regulérní válka, během který Lich King nasadil všechno, co měl. Kel'Thuzad kaput, Sindragosa kaput, řád Ebon Blade přeběh na druhou stranu, pár přeživších Val'kyr dokonce zrekvírovala Sylvanas...
    Právě proto mně hrozně vadí ten závěr. Kdyby Lich Kinga trefil po obědě infarkt, tak bych se třeba smířil s tím, že je třeba ho nahradit (i když bych ani pak nečekal, že Scourge bez vůdce bude větší hrozbou, než Scourge ovládaná zákonně zlým LK). Ale takhle mi to přišlo vážně hodně laciný...
  • Ale Arthas umřel. Nerzhul přežil, respektive jeho moc. Frostmourne a Lich Kingova helma nese odkaz jednoho z nejtemnějších šamanů v historii Azerothu, nese v sobě jeho moc. Bolvar usednul na trůn a pasoval se na Lich Kinga z jednoho prostého důvodu: nechtěl, aby obrovské hordy nemrtvých běžely nezřízeně Azerothem. Menethilova rodová linie v tu chvíli umřela (pokud vím, Arthas syna neměl, kdyžtak mě opravte). V tu chvíli končí příběh Arthase, padlého paladina, který pro své ideály přehlídl obrovské zlo a pak bylo pozdě. A celé to byla práce Kil'Jaedana. :) Celý problém je pouze v chápání toho titulu Lich King. :) Arthas v tu chvíli umřel, a umřel jako člověk, ve svém starém já, než ho ovládl Frostmourne. :) Tak to vidím já a přijde mi to hustý. Ještě citace: "Ner'zhul's fate, with the death of Arthas and Bolvar Fordragon's rise as the Lich King, is currently unknown." - z wiki, potvrzuje mé chápání Lich Kinga jako pouhý titul vládce nemrtvých. :)
    Edit: Toto mé chápání je založené pouze na příběhu z her. Knihu Arthas jsem nečetl, možná jsou tam i nějaké další podrobnosti.
  • terz
    Samozřejmě máte pravdu a já nehodlám oponovat. Nicméně jsem se snažil poukázat na úplně jinou věc než byla z mého komentáře vyčtena. Vzhledem k mnoha komentářům na téma 100 mega je málo jsem se snažil dát čtenářům a případně divákům naději v tom, že i přes (na dnešní poměry) průměrný rozpočet, může vzniknout něco neobvyklého a úžasného.
    Rozhodně si nemyslím, že se stomiliónovým rozpočtem by WoW film vůbec dokázal vypadat jako In the name of King (ale Boll a jeho ojebávání německých daní sem nepatří). Pravdou je, že jsem zvolil špatný příklad věcí proč je film tak drahý, protože abych byl upřímný ani nevím na co jsou mnohdy ty obří rozpočty zapotřebí (marketing, jak jsem se již někde dozvěděl a dnes mi to bylo potvrzeno) se do rozopočtů opravdu nepočítá takže sám nevím kam ty peníze dávají ale v komentáří jsem chtěl na něco poukázat. To byla chyba.
    A vždy je to o přístupu lidí k práci. Nemusí to dělat zadarmo, ba naopak, za dobře odvedenou práci jsou lidé často ochotní připlatit. Bohužel se v kinematografii pohybují i takoví lidé, kteří svou práci dělají jen aby byla hotová bez dalších motivací a na finálním produktu je to pak znát.
  • More wrong? Wrong is an absolute state and not subject to gradation - SC *4* *4*
  • kostejnesmrtelny
    A semtam nějakej pitomec, co nemá k věci co říct, ale to mu nezabrání, aby si taky neodeslal příspěvek. *12*
  • kostejnesmrtelny
    Mňo, to "there must always be the Lich King" je právě to, čím to úplně totálně celý pohřbili. Ta cutscéna měla skončit Arthasovou smrtí a byl by to jeden z nejlepších tragickejch příběhů, co jsem kdy ve hrách viděl. Bohužel, nemělo to tak bejt... *10*

    IMO.
  • Vidím se tady pohybuje spousta znalců... ...
  • Tak já jsem ochoten tomu věřit. Popravdě mi to v první chvíli taky přišlo málo, těch 100 mil. A jak moc to podražilo je taky otázka: spousta věcí se dá dneska dělat rychle, protože jsou technologie a hardware, na druhou stranu všeobecně vše podražilo. Abychom se ale nemotali furt dokola, tak si myslím, že se 100 mil by měl vystačit dokonce i na pěkný, epický film. :)
  • Ono je otázkou na kolik se dá údajům z filmových databází věřit, já bych se ale přikláněl spíš k těm 180 mega, na wiki se píše dokonce 200. Vypadá to, že přesnej rozpočet nikdo kromě producentů nezná (i Box office Mojo mlčí). Přijde mi ale krajně nepravděpodobný, že by Hobbit stál stejně, jako deset let starý film.
  • Se vší úctou,nemůžete být více mimo.
    Za prve, není žádný vztah mezi rozpočtem a kvalitou snímku, vaše logika je naprosto směsná, jsou kvalitní levné snímky ale i kvalitní drahé snímky. TDK nebo Avengers za 200+ milionu budiž příkladem. Dávání za přiklad poměrně komorní film s daleko menší výpravou jako Opice oproti výpravnému fantasy filmu jako WoW je opravdu scestné.
    Pokud vím tak rozpočet trilologie LOTR byl neco kolem 310 mil. usd před deseti lety což by s inflací dělalo něco kolem 430 mil. usd. Ale pokud chcete aby WoW vypadal jako In the name of the king tak prosím....Narážím samozřejmě na vizuál filmu a ne na jeho "kvality"

    Za druhe, kult přeplacených hvězd už skončil, máte tu už jenom vyjimky jako Depp, Smith atd ale stačí se podívat že, nový Spider-Man , Andrew Garfield dostal za první díl něco kolem 900 tis usd, doba 30 mil. honorářů už dávno skončila. Ted spíše frčí procenta ze zisku;-) Opravdu ,nejdražší je v téhle době marketing, u velkých filmů se počítá v 50 až 100% rozpočtu. Bez mediální masáže to prostě nejde ;-)

    Přístup lidí k práci... Zadarmo na tom určitě nebudou. A kvality snímku se rozhodně neodvíjejí od toho jeslti je má režisér rád. Spíše naopak. Stačí se podívat na nového King Konga a nebo Vámi zmiňovaného Supermana,který byl Singeruv vysněný projekt.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit