Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zrovna sem jdu napsat něco podobnýho :)

    Je to tak, v herním průmyslu v drtivý většině produkce (vlastně by se dalo říct "až na pár vyjímek") bohužel FORMA dávno převálcovala OBSAH. Je jedno, co budou hrát lidi za sra*ky, hlavně ať se to blejská, leskne, kouří a hraje jako celej lunapark ;) Takovýhle enginy proč ne. Ale ať je někdo nakrmí něčim rozumnym a ne těma hov*ama, který se chrlej jak na běžícím páse.
  • myslím, že hry nečekají na novej engine, ale na kvalitní tvůrce a originální zpracování.
  • smejki
    takže podle tebe se vždycky zvednou všichni pisálci a game designéři a sednou k programování enginu? Jak se zrušením/zpomalením grafického vývoje dosáhne zlepšení v tebou zmiňovaných oblastech? Vždyť to dělají jiní lidé, kteří jsou na grafice nezávislí *7*
  • Pěkný. Mohli ukázat víc než krabice.
  • Ale prece vyspelost enginu (schopnost vytvorit "fotorealisticke" prostredi) se prece navzajem nevylucuje s osobitou vytvarnou stylizaci.
    Engine je jen nastroj,platforma a pak uz zalezi jen na tvurcich,co s tim udelaji.I na velmi vysplem enginu se da vytvorit hra s pohadkovym vizualnim ztvarnenim.
    Vem si takove mirrors edge,bezi na unreal enginu a presto se od drtive vetsiny her na tomto enginu znatelne lisi(lepsi priklad me momentalne nenapadl).
    Je to jenom o umeleckem pojeti vizualniho ztvarneni.Takze i na zde prezentovanem enginu by urcite sla udelat hra s vizualni stylizaci takoveho WoW,jen by to vse bylo vice detailni,kvalitnejsi efekty,textury atd atd.
  • Indie scéna? Rychlíky pro mobilní telefony? Novodobí Fordové už existují a je jich nespočet.
  • hry cekaji na nekoho jako byl Ford, ktery zacal vyrabet auta na pasech.Je proste nemozne, aby vyvoj hry trval treba 5 let a stal takove prachy, nekdo musi prijit s resenim, ktere umozni zachovat kvalitu a razantne ubrat jak na delce vyvoje tak na rozpoctu
  • Ellendway
    Je na facku to, že neumíš číst. Vidíš snad někde napsáno, že je považuji za kvalitní? V podstatě kvalitní nejsou, ale mají stále více hráčů než Minecraft.
  • suhlasim z polovice - gamesy odohravajuce sa v real-life prostredi maju svoje caro a do buducna s rozvojom VR veci este viac, akurat je zapotrebi aby to zelezo/sw zvladalo na urovni. Treba napr. pozriet film eXistenZ ;)
  • Samozřejmě postupné vylepšování kvality textur, stínování, osvětlení atd., tím určitě nepohrdnu, jde jen o to, že nechci aby ta dokonale realistická grafika byla ve všech hrách ( i tam, kde se to vůbec nehodí). Chtěl jsem tím říci, že autoři/ vývojáři her by se na všechny elementy ve hře měli stejně a né předsazovat grafiku a zapomínat na celkové zpracování. *4*
  • Naprosto přesně řečeno. Je to hloupost pořád se snažit dostat na takovouto úroveň grafiky. Hry potom pomalu ztrácí své kouzlo, už by to nebylo ono. Místo neustálého přemýšlení jak zlepšit grafiku, by se spíše mělo popřemýšlet o tom jak zlepšit příběh, herní prvky a systém, tak aby potěšili hráče, kteří si ty hry chtějí zahrát. Do her by se neměly cpát neustálé grafické vylepšení, ale spíše by se do nich měly vkládat nové nápady, něco co v jiných hrách schází! To že má (nejmenovaná firma) hru s dobrou grafikou neznamená, že má dobrou hru. *3*
  • jaky elitarstvi zas? :D .. jen rikam ze rict o tehc 2 hrach ze jsou kvalitni, je na facku... kvalitni byli tak pred 6-8 rokama :) ne dnes ...
  • :-)
  • Opravdu? Myslím, že Team Fortess 2 tuhle tvoji teorii v pohodě vyvrací... A pak taky Torchlight, Borderlands a vůbec všechno, co jede na obstarožním Unreal Enginu 3/3.5 a je zábavné. Jako třeba Batman...
  • Pořád je dokonalejší než nejdokonalejší lidský vynález. Holt příroda uber alles!:o)
  • Podle mě by hrám vizuální "regres" k realitě jenom prospěl, protože ta kýčovitá přeplácanost už mě začíná unavovat - poslední dobou mám pocit, že se mě grafici čím dál tím víc snaží opít rohlíkem. Pravda, přirozená tonalita a nasvětlení byla po léta spíše výsadou evropských artových filmů, ale poslední dobou už se začíná propíjet do alternativního mainstreamu (Strom života).

    Podle mě, kdyby tvůrci CoDu se pokusili udělat CoD v tomhle nasvětlení, muselo by jim být okamžitě jasné, jak absurdní je to jejich střílení tísíce a jednoho nepřítele.
  • Přesně tak, podle mně by to třeba Source engine zvládl skoro stejně obstojně, na těch obrázcích dohromady celkem nic není...
  • Lidske oko stejne neni dokonaly nastroj takze v jednoduchosti je krasa :)
  • NonSuch
    obecne mi ve hrach absence antialiasingu nevadi ale tady, pokud se na ty obrazky podivate 1:1, je to presne to, co tam nici ten realisticky dojem...
  • martin.mirejovsky
    Já nemám nic proti zdokonalování grafiky, lepším efektům, detailnějším texturám a podobně - to je věc, která by se měla stále vyvíjet. Jde mi jen o to, že neustálá snaha imitovat skutečnou realitu není zrovna nejlepší způsob, jak hráče zaujmout. Tento přístup se uplatní možná tak u simulátorů, kde jde skutečně o simulaci něčeho reálného a realistická vizuální podoba je žádoucí. Ale u nějaké příběhové atmosferické hry je to trochu o něčem jiném. Tam často hodně záleží na dobrém výběru textur, promyšleném nasvícení a mnoha dalších věcích, někdy až nereálně zkombinovaných dohromady. Kdyby to mělo být 100% kopie reality, už by to nebylo tak zábavné. Skutečný svět je vesměs hodně monotóní a pokud by měl být takto zobrazen i ve hrách, nebylo by to už prostě ono. Kdo říká, že dokonalá grafika se musí maximálně rovnat realitě, že? Výhoda her je právě v tom, že mohou vždy po vizuální stránce nabídnout něco víc než jen obyčejné prostředí, které známe z normálního života. To je to, na co narážím ;-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit