-
Hlavní výhoda téhle hry (a zároveň důvod, proč se tolik neliší od minulého dílu v herních prvcích) je přepsání do 64bit multi core enginu. V téhle hře je to hráč, kdo brzdí tahy, nikoliv AI. Nikdy nečekáte, až si počítač odtáhne těch svých 5 jednotek, on umí využít váš stroj naplno a i když je tak rychlej, často umí nakopat zadek :)
Konkurenční hry toto nemají (pro mne třeba velké zklamání i CIV6, která je pomalá, a AI je stupidní). Už jsem si něco nahrál a rozhodně mne nebaví 5 minut koukat do monitoru, než protivník odehraje. Proto jsem rád, že GalCiv3 je v tomto směru technický unikát.
Postupně tam přidávají další a další herní prvky, například expansion Crusade změnil hru k nepoznání, a to k lepšímu. -
Sto bodů autorovi za odkaz na Hovory u Spejblů. *1*
-
Ascendancy
-
Moc děkuju za odpověď. Vtip to není, protože se v technických věcech nevyznám, tak jsem se radši zeptal, protože přece jen ta grafická karta je pro notebooky.
-
vtip? na tahovy strategie mas mobilni raketu *5*
CPU: 2.3 GHz Intel Core i5 Processor or Equivalent
RAM: 6 GB
OS: 64-bit Windows 8.1 / 8 / 7
Video Card: 1 GB DX 10.1 Video Card
tohle jsou doporuceny, ale minimalni pozadavky jsou jeste mnohem mirnejsi -
Omlouvám se, vypadlo mi tam slovo "notebooku"
-
Ahoj, myslíte, že se to bude dát hrát na s touhle konfigurací?
W7 – 64b, 8 GB RAM, Intel I7-3610QM, dedicatid grafic card NVidia GT 650M / 2 GB G DDR5. -
Rád bych se lidí, kteří hru kritizují za absenci nových mechanismů, zeptal na jednu věc:
Co byste ve hře chtěli a chybí Vám to tam? Osobně jsem nad tím uvažoval a nic nového mě nenapadlo.
K absenci hotseat MP bych rád řekl toto:
Absence hotseat mě naštvalo. ALE po tom, co jsme s kámošem zahráli mapu po síti jsem pochopil, že mi hotset vůbec nechybí. Během doby, co nejste na tahu si můžete připravit další kroky a jakmile co se dostanete na řadu, můžete vše naplánované odehrát 1 klikem. Už ve dvou hráčích je to slušná časová úspora na 1 tah, natož v x lidech... -
Nědělal jsem zatím žádný
-
Fragile Allegiance :-)
-
U Sword of the Stars bych ale za sebe doporučil spíš jedničku. Dvojka má předělané i způsoby expanze (ostrovy) a to my nějak nesedlo. Jedničky jsem se nahrál stovky hodin, dvojky podle steamu asi 30, ale neustále nas*anej.
-
Podle me je to prace na dve odpoledne...
-
Ovsem hodne nepovedena. Imperium Galactica 2 je mnohem lepsi hra. Od Nexusu ruce pryc.
-
Freespace 2 je sice super hra, ale urcite to neni strategie :)
Hral jsi tu uplnou spicku. Master of Orion 2 je dodnes neprekonana hra, nic lepsiho zkratka nenajdes. Alpha Centauri je tesne druha nejlepsi :)
Vynikajici je Imperium Galactica 2, navic se dnes uz da koupit i na mobil a je skvele hratelna. -
P.S.
pak mne ješte zaujal star trek mod pro civilizaci 4, ale nic bližšího jsem o tom nezjištoval, krome toho že vypada pekne -
homeworld s modem complex nebo sins of solar empire s modem star trek armada mužu jedine doporučit, ale asi to nebude to co hledáš.
endless space je skvelej, to jsem hrál a pak jsem slyšel velice pozitivní reakce na sword of the stars 2 - tato hra vyšla v nedodelanem a zabugovanem stavu takže najdes nejspíš spatne recenze a nazory ale pravda je že pry na tom tvurci pak makali a hru dodelavali a dnes je už pry ok. kzdyžtak si o tomn zjisti neco bližšího -
jop, pandora je priklad ako by mal vyzerat beyond earth...a skutocny nastupca alpha centari
-
ked chces tahovu kde mas na starost cele imperium tak za mna jednoznacne Enless Space gold edition...ak trochu akcnejsiu tak sa pozri po Space Rangers
-
Za mna definitvne distant worlds :-)
-
ještě jsem si vzpomněl na Pandora - First Contact, což by taky měl být duchovní nástupce Alpha Centauri