Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • chudak holka.
    ze by si na ni autori vybijeli pocity z manzelstvi? :-D
  • bmarg
    Vypadá to fakt dobře a jde z toho ten Survive! Akorát je to nezvyk dělat z Lary která byla skoro 15let braná jako ženské stělesnění Chucka Norrise, takovou strachem podělanou "kočičku", což je hodně reálné a určitě by se každej takhle choval. Akorát mě trošku zarazilo, že jak Lara spadne a narazí si do žeber něco a pak si to vytáhne, tak za 10sekund jde skákat na nějakou vyvýšenou hradbu z lebek a dřeva.. kdyby tam bylo víc toho realismu, tak by to působilo fakt dobře. Akorát je to takové napůl cesty.. v jeden okamžik realita jak vyšitá, za 3sekundy arkáda, kdy z div zlomené nohy skočí 4metrovej skok :-)
    • Sami autoři, když hru ohlásili, tak vydali hezké PR prohlášení. V něm byly i jejich plány, např. přemýšleli nad tím, aby stav Lary opravdu ovlivnil pohybové možnosti (zlomená ruka = nemožnost šplhu).

      Potíž je s v tom, že hra musí mít hratelnost. A tak je potřeba některé prvky realismu obětovat hratelnosti. A pokud půjde "jenom" o to, že případná zranění výrazně neovlivní plošinovkové pasáže, tak to beru. Ale jestli bude Lara stejný Terminátor jako jiné postavy dnešních her (kulka není nic, jenom si hekneme a běžíme vesele dál) tak asi vývojáři sklamou více lidí, než jenom mne ^_^.
      • bmarg
        Klidně bych to nijak neomezoval, nějaká arkádavost v tom musí zůstat, jinak to nebude TR, ale zase aby se furt neopakovalo přeskok 10metrů, i když máte nohu na šrot. Jednou přeskočit a aby se ten strach, adrenalin a všechno z toho vyšplhalo do "nechutnýho" jako bylo ve 127hodin, kde si nakonec tu ruku uřízl a při tejtom aktu jsem až cítil jak přichází o ruku a jak to je strašně bolestivý. Ale hra by byla pak pro +21, což by pro mě bylo plus, ale trh je složenej z dětí :-(
  • Tak takhle nějak jsem si odjakživa představoval next-gen gamesu. Jestli si udrží takovýhle tempo po celou hru, tak je to masakr!!! A jistá koupě :-)
    • Dlaha
      přesně, jenom tohle video mě vtáhlo neuvěřitelně do děje. Jak to vyjde, tak to bude jedna z těch her, kde člověk sedne v 7 večer a potom ho vytrhne až svítání nad obzorem :D
  • dilinja
    nemaj nejak malo nahranejch tech hekání se mi zdá jako kdyby skoro pořád hekala stejně *7*
  • vyborne, takze zase je tam trapne konzolove mackani cudliku aby si vytahla nejakej strep, nebo odkopla nejakyho saska, to skakani na druhou stranu vypada dobre. Kazdopadne je to dalsi experiment, myslim si ze uz experimentu s toudle hrou bylo hodne. Proc proste jednou neudelaj jednu laru ve stylu dilu 1-4, proste navazat tam, kde laru zasypaly sutry z pyramidy a drzet se hernich principu prvnich dilu -tj skakani a strileni bez zbytecnejch serepeticek.
    • Tak posledni 2 dily plus remake prvniho dilu me prisly,ze se prvnich dilu drzeli vice nez dost na rozdil od AOD apod.
  • jnsCZ
    Restart série, který byl potřeba jako sůl.
  • Lawliet
    vidět jí "trpět" by mě udělalo velmi štastným..
  • hra vyzera skvelo, len si budem musiet zvyknut na ten hlas :/ nesedi mi tam nejako....
    a snad to dotiahnu do konca, aby to nebolo zabugovane ako underworld....
    inac ako som hovoril, nemam velmi co vytknut...akurat, ze....nevidim este ukazovatel zivota...i ked je to pochopitelne, je to zaciatok, takze nejaky uvodny level ako tutorial....takisto hovorili o otvorenom svete....ako som spominal, maly tutorial, tak bude nejaky presne urceny....na konci sa lara dostala z jaskyne von, tak snad uz bude ostrov volne pristupny, a nie predom urceny pohyb....uvidime....som velmi zvedavy, pretoze od TR4 som kvalitnu Tomb Raiderovku nehral :/ a chyba mi to....
  • na můj vkus to moc přeháněj, až moc hektický a nereálný...snad nebude ve hře kažých 10 číhat nějaká super-násilná past, to by byla fakt trapárna
    • každých 10 metrů...
  • Je to OK ako všetky hry tejto série až na tú slabú grafiku !!!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit