Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tys to zjevne ani nevidel, ukrast se da naprosto cokoli, sbirani funguje z dobrych 5 metru, za pult casto neni treba vubec lizt. A i kdyz se tam vleze, staci pockat par vterin bez pohybu a najezeny NPC odejde nebo se otoci ...
  • A pro zdejší trolly (moc nechápu proč tu píší svoje zvratky, když je hra nezajímá nebo se jim nelíbí).
    Já nejsem fanboy, dokonce píšu, že jsem nevěděl od koho to je, co to je a co od toho čekat a jsem nadšený. Podotýkám, že jsem nehrál ani Gothic ani Risen, ani nic jinýho od tohodle studia a říkám, že to je bomba. Bohužel je stále spousta troubů, kteří nedokáží ocenit tuhle hru, protože jsou prostě moc jednoduší a hloupí na to si to umět zahrát a užít. Honem pusit něco, co je graficky nádherný, stříká u toho hodně krve, za čtyři hoďky je to dohraný a je to cool. Běžte pryč a neotravujte.
  • Skoda ze ty xte, hnusne a repetitivni ow jako prvni dva Fallouty a Gothicy nemaji dustojne nastupce. Snad Elex bude podobne hnusny a repetitivni. *5*
  • a ty sup k hnusnému xtému, repetivnímu OW s milion questy.
  • Makes sense bro, a ted sup spatky k nejaky koridorovce.
  • oni se neposunuli, ne hry... *7* *5* *3*
  • "hry se neposunuli"
    Ty ukazujes prostrednicek cestine. *3*
  • fanboys Pirani jsou extremně vtipna skupina, ty hry dostavají pravidelne narezano od kritiku, po 20 letech se nikam neposunuli, hry jsou porad extremne zabugovane, ale fanboys to nazvou hardcore a je vymalovano. Mozna by bylo fajn ukazat, ze by jsme chteli neco vic a nespokojime se vsim... Já rozhodně ukazuji tvůrcum prostrednicek, dle videa bych to videl na 4,99 ale rozhodně ne na 49,99 to se fakt migli po hlave...
  • https://www.youtube.com/watch?v=oavMtUWDBTM&feature=youtu.be&t=24
  • Ta grafika je vtip, ne? To vypadá jako deset let stará hra. To snad nemyslí vážně, že ne? Co ta voda, vždyť i první Far Cry má xkrát lepší vodu. Tohle je ostuda. Ti tvůrci jsou strašně moc netalentovaní. To studio bych zavřel za neschopnost.
  • 66amagad ma pravdu. Lepsi je kdyz je hra nadesignovana jak wowko. Na prvnim levelu davas firebal za 20, na poslednim za 20 milionu. Ale vzdycky mobovi sebere 15% hp a musis jich vycastit 6. Naprosto matematicky dokonaly progress postavy. *15*
  • neboj, dohrál jsem všechny hry až Risen 2,3. Jenže je rok 2017 a ne 2001 a taky asi není nahoda, že Gamespot tomu dal 4/10. Tady jsou všechny komentáře pro mě drahé, protože se odmítam spálit jako s Risen 2 a 3.
  • Obávám se, že asi nehrál. On asi možná ani nehrál Gothic 1,2 ve kterých to bylo dělaný stejným stylem.
  • cože? prestante naklikavat minusy a zacnete psat k veci, ne, nehrál, pisi to tady asi po xté, psal jsem že mě hra zaujala světem, že bych si ji zahral, ale čím více čtu tyhle oslavy, tak mě chuť přechází, protože přesně co ty popisuješ za plus, je totální fail gamedesingu, tohle si může dovoli Wowko při endgame, že ti da sety, který jsou na klasické moby devastující a sety jsou pripraveny do instancí na bosse, navíc wowko resi jinak leveling, vysvětli mi, proč jsem v prvním Risenu skoro neutíkal a většina nebezpečí byla řešena vizuálně, takže jsi věděl kam šlápnou a kam ne. Já ti to povím za tebe, protože PB místo nějakého menšího světa ala Risen, udělali obří svět, který evidetně není moc funkčně nastaven, ale mají splneno - obrí svět, mnozství questů.
  • Hrál jsi to?
  • Díky
  • Jo, v tom případě samozřejmě je to špatný game desing, když na začátku ti háží klacky pod nohy tím, že tam jsou přesílené obludy a nutí tě utíkat, protože ano, měl by ses vylepšovat, měl by sis mít lepší gear a to vše by ti mělo usnadnit cestu, ale když na začátku nemáš možnost se bránit a naopak, když si koupíš armor, tak vše kosíš, tak to je opravdu silně nevyvážené.

    Nevidím jediný důvod proč desingovat hru tak, že 10 hodin budeš trpět tím, jaká jsi nula a pak teprve si můžeš začít nějak racionálně hrát a využívat combat, navíc v Risen se tohle vůbec nedělo, byly tam jasně lokace, kam chodit, kam ne, vizuálně jsi poznal, co tě může zabít, co ne. V Risen navíc byla výzva po celou dobu s i vylepovaným postavy.
  • To není gamedesing. Na začátku prostě nic nevydržíš. Máš zbraně, který dávaj dmg 9-10 a potvory maj třeba 100 hitpointů a dávaj 50 Dmg. Ale tím jak vylevluješ a dáváš najednou cca 70-90 DMG na ránu (at už mečem nebo puškou..) sejmeš je za 2 vteřiny. Díky armoru najednou vydržíš ne 1-2 rány než zhasneš, ale třeba 6-7, což je obrovský rozdíl. Zahraj si to a pak vyprávěj o desingu *7*
  • A ne jenom to, dá se vypnout orámování všeho nesnáším kdýš mě hra tímto způsobem vodí za ručičku *10*
  • Dá to bylo první co jsem udělal *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit