Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mám v tom 30 hodin, a KONEČNĚ jsem se dostal na Regent rank u Cleriků, což mi umožnilo koupit Regent armor. Sice je to masakr - cena 20.000 za armor + 5.000 za kalhoty (helmu jsem nekupoval, používám ty brejle na označování nepřátel na mapě), ale je nádhernej a vydržíte o sakra hodně víc v bojích. Tomuhle říkám vývoj postavy, když na začátku začínáte s holou zadnicí a rezatou tyčí a všechno vás rozkejchne na první ránu. Tak ted všechno rozkejchnu já a máloco mi zatopí přestože je nad tím lebka (ani nevím jestli tam ještě něco tak silnýho je). Ta hra je pro mě překvapení cca 10tiletí. Nic jsem od toho nečekal, ani jsem nevěděl, že to vyjde. koupil jsem to na zkrácení čekání na Wolfa a Origins a hle! Takovou pecku jsem nehrál léta. Doufám, že mě čeká ještě hodně questů a herního času, abych si ten armor a zbraně užil. Ale na forech někdo psal, že je postava 47lvl a já jsem jen 25 čili snad ještě chvilku bude co dělat ;) Večer si musím přeloadovat Ulbrichtuv big offensive, protože to je nářez a udělají se během toho 2 další levely, který potřebuju na Redeemera :D (120DMG na ránu s perkama, který mám) A pak už mě nic ani neškrábne. Tohle není pro dnešní mainstream. Ta hra je zábavnější až s vývojem postavy a bohužel prvních 10hodin/levelů jste uplný nic a to nemusí každý zkousnout a vydržet (před vším jen zběsile zdrháte). Nicméně rčení "trpělivost růže přináší" tady dostává nový rozměr, protože odměna je veliká!
    • To co popisuješ ,je je spíše mizerný game designem, když 10 hodin té zabije vše, pak si koupíš armor, a nic té nezabije
      • To není gamedesing. Na začátku prostě nic nevydržíš. Máš zbraně, který dávaj dmg 9-10 a potvory maj třeba 100 hitpointů a dávaj 50 Dmg. Ale tím jak vylevluješ a dáváš najednou cca 70-90 DMG na ránu (at už mečem nebo puškou..) sejmeš je za 2 vteřiny. Díky armoru najednou vydržíš ne 1-2 rány než zhasneš, ale třeba 6-7, což je obrovský rozdíl. Zahraj si to a pak vyprávěj o desingu *7*
        • Jo, v tom případě samozřejmě je to špatný game desing, když na začátku ti háží klacky pod nohy tím, že tam jsou přesílené obludy a nutí tě utíkat, protože ano, měl by ses vylepšovat, měl by sis mít lepší gear a to vše by ti mělo usnadnit cestu, ale když na začátku nemáš možnost se bránit a naopak, když si koupíš armor, tak vše kosíš, tak to je opravdu silně nevyvážené.

          Nevidím jediný důvod proč desingovat hru tak, že 10 hodin budeš trpět tím, jaká jsi nula a pak teprve si můžeš začít nějak racionálně hrát a využívat combat, navíc v Risen se tohle vůbec nedělo, byly tam jasně lokace, kam chodit, kam ne, vizuálně jsi poznal, co tě může zabít, co ne. V Risen navíc byla výzva po celou dobu s i vylepovaným postavy.
          • Hrál jsi to?
            • 66amagad ma pravdu. Lepsi je kdyz je hra nadesignovana jak wowko. Na prvnim levelu davas firebal za 20, na poslednim za 20 milionu. Ale vzdycky mobovi sebere 15% hp a musis jich vycastit 6. Naprosto matematicky dokonaly progress postavy. *15*
            • neboj, dohrál jsem všechny hry až Risen 2,3. Jenže je rok 2017 a ne 2001 a taky asi není nahoda, že Gamespot tomu dal 4/10. Tady jsou všechny komentáře pro mě drahé, protože se odmítam spálit jako s Risen 2 a 3.
            • Obávám se, že asi nehrál. On asi možná ani nehrál Gothic 1,2 ve kterých to bylo dělaný stejným stylem.
            • cože? prestante naklikavat minusy a zacnete psat k veci, ne, nehrál, pisi to tady asi po xté, psal jsem že mě hra zaujala světem, že bych si ji zahral, ale čím více čtu tyhle oslavy, tak mě chuť přechází, protože přesně co ty popisuješ za plus, je totální fail gamedesingu, tohle si může dovoli Wowko při endgame, že ti da sety, který jsou na klasické moby devastující a sety jsou pripraveny do instancí na bosse, navíc wowko resi jinak leveling, vysvětli mi, proč jsem v prvním Risenu skoro neutíkal a většina nebezpečí byla řešena vizuálně, takže jsi věděl kam šlápnou a kam ne. Já ti to povím za tebe, protože PB místo nějakého menšího světa ala Risen, udělali obří svět, který evidetně není moc funkčně nastaven, ale mají splneno - obrí svět, mnozství questů.
  • Vyzera to ze vacsina si uz zvykla na hry ktore sa hraju same od seba, vsetko je perfektne nalinkovane ako v zabavnom parku, vyvoj postavy je kozmeticky a ovplyvnuje len to ci kuzlo vrha modre alebo fialove blesky a suboje su pre nich len spamovanie "I WIN" tlacitka...
    • Bohužel přesně proto si myslím, že to dostává obecně nižší hodnocení. Protože dnešní děti k tomu sednou, kouknou na grafiku (ta je neosloví, protože je průměrná - což je u takhle velký hry normální), zahrajou to 2 hodiny, kdy dostávají na frak od úplně všeho a nevědí kam jít a řeknou: jé to je blbost, to hrát nechci.. Čili nepoznají ten pocit zadostiučinění, když konečně po x hodinách úmoru dojde ke zlepšení, najdete dobrej kanon nebo meč a máte na něj staty a začnete konečně trochu bojovat a ne jen zdrhat.
  • owny
    Už se na to těším. Když tak čtu některé přehnaně negativní recenze, jak tomu vytýkají kromě bugů (oprávněně) i takové blbosti jako špatné quest markery, špatnou minimapu, nemožnost customizovat postavu, že vás rozseká na začátku hry kde co a celkově vyšší obtížnost, tak mě to přesvědčuje ke koupi víc, než kdyby to mělo 10/10 Console Player GOTY Award.
    • ta hra mně spíš než těžká připadá hloupě navržená, hodnotím dle videa, tak tam nějaky prasopec má milion hp a tebe dá na dvě rány, pochopil bych to samozřejmě od nějaké vyšší ligy monster, ale základní potvorák s tolika hp? Pak je tam ta skoro stejná stvůra, kterou daš na dvě rány.
      • Pokud má u jména lebku, tak je to ta samá potvora na high level, proto tam je, aby jsi se případně vyhnul. Ale ze všeho nejvíc mne naštvalo, že to neví recenzent. Spolu s tím odpověděl na půlku otázek špatně a na druhou polovinu to ani nedokázal. Recenzi i gamesplay jste měli dát Miloši Bohoňkovi, ten totiž ví, kdo je legendární Mud a hlavně ví, že team o dvaceti lidech těžko zvládne v této velikosti animace, grafiku, interface atd. na jedničku a přesto jim za excelentní hratelnost fanoušci utrhají ruce a hlavně v klidu zaplatí vývoj dalšího titulu. A pokud jste někdy slyšeli s Piraňemi rozhovor, tak víte, že to je všechno co chtějí. Nejsou EA nebo UBI, ale jen parta postarších nadšenců, kteří dělají co baví je a jejich fanoušky. A v roce 2017 jde o unikátní přístup, který bez debat podpořím 50 éčky jednou za pár let.
        • Souhlas. Podle me tu videorecenzi trochu uspechali. Pusobilo to na me, ze pan recenzent zacal nedavno hrat, je nekde na zacatku a nezna jeste uplne presne vsechny mechaniky.
          Co se hry tyce, urcite me bude bavit (stejne jako vsechny gothicky a riseny), ale dam jim par mesicu na odstraneni bugu a doladeni cestiny (za kterou moc dekuju).
          Mimochodem ten plesatej pan, kterymu se to ocividne moc nelibilo, by udelal dobre, kdyby tak neresil jak se co vyslovuje a nesnazil se bejt tak hrozne cool.
          • to nebyla videorecenze. nevim proc si to myslis. a hned na zacatku zminovali, ze ma odehrano cca 7 hodin.
        • Tak Grafika Hellblade? V kolika lidech to dělali? v 11?
          • Chceš srovnávat tunel na 5 hodin s openworld na 80? Jako opravdu?…
  • Zatím kloužu po povrchu, ale Elex je dle mě parádní nástupce Gothicu. Hodně si asi uškodili přílišnou nápaditostí světa. Možná se měli soustředit čistě na postapo a netahat tam tu magii a fantasy prvky. Osobně mi to vadí jen trošku, ostatně hra to uspokojivě vysvětluje. Stálý společníci jsou příjemným zpestřením, občas něco zahlásí, občas pomohou v konverzaci.. jo, není to bioware, ale jsem spokojenej.
    Ano, z npc nepadá to co mají na sobě a to co používají.. ano ano. Ale to jsou prostě piraně. Zbroje a i některé zbraně jsou prostě výsadou frakcí. Musíte se někam přidat, aby jste měli jejich zbroj. Tu frustraci si pamatuju i z gothica, když někoho sundám a prostě si nemůžu vzít jeho zbroj. Na druhou stranu to v Elder scroll serii jde... mate tam plnej inventář nejrůznějších zbrojí... fakt skvělý... (zcela ironicky). Ten pocit, když dostanete tu svou první pořádnou zbroj.. ten je skvělej. Když jsem dostal svou první pořádnou zbroj v Gothicovi.. po hodinách tápání bloudění a umírání.. to byl naprosto fenomenální pocit... v Elex to funguje stejně. A jestli kvůli takovým pocitům zadostiučinění a hrdosti, mám oželet, že nemám v inventáři stovky kusů zbroje z každého NPC, tak budiž. Velmi rád.

    Boj je pak kapitolou sám o sobě. Težký, náročný, hodně save load. Žádně zběsilé sekání se nekoná. Používáte tři druhy útoku, uhybné manevry - kotouly, trysky. Léčení v boji není instantní jako jinde-- prostě když pijete lektvar a u toho nemůžete dál sekat.. takže se i bojuje na větším prostranství, kdy hrozí natahání další otravné potvory... Společníci pravda boj docela usnadňují, ale nikdo vás nenutí s nima chodit :) Malá vsuvka.. byl jsem tak zblblej pocitem z návratu Gothica, že když mi v boji padnul parťák tak jsem hned hodil load... chvilku mi trvalo, než jsem zjistil že se po boji zvedne :-D (velký ústupek obtížnosti :-D)
    Úkoly jsou fajn, docela pestré, opentlené mini příběhy. Hlavní příběh se rozvíjí velmi pomalinku, a zatím jsem ještě moc daleko nedošel. Ale zatím taky spokojenost.
    Hodně jsem se dočet jak je hra zabugovaná tak, že se nezvedaj staty a je tak nehratelná - ničeho jsem si nevšiml, zlepšení pozoruji :)
    Co mi nejvíc vadí na Elex je to, že spousta statistik je neviditelná, nevíte kolik máte HP a podobně, kolik máte expů a kolik chybí do dalšího levlu. Váš aktualní společník je fixní, nemůžete mu změnit zbraň a ani jeho staty nevidíte (ani graficky) - na druhou stranu, v reálu taky víte jen kolik ran možná ustojíte.. Možná to má celé být jen nástin reality... celkově je to stejně jen minivýtka :)
    Je to hra ze staré školy. Svět je dost netypický, obtížnost vysoká a rozhodně to není hra pro každého. Ale ty znovu oživené pocity z hraní Gothica 1 a 2 za to opravdu stojí, takové pocity vítězství, zadostiučinění a podobně jsem prostě už hoooodně let ve hrách nezažil
    A kde maj všichni ty bugy? to by mě taky zajímalo. Mám odehráno cca dvacet hodin (dva začátky - jo prostě jsem si to dal znovu, první začátek byl jsen průzkum světa, kde co leží, co jak funguje, které staty budu sbírat a podobně :)), každopádně zatím v pohodě. Na pár místech jsem zahlíd prosvítající texturu(asi dvakrát..), společníci se mi nikde nezasekávají-- vůbec!, to bylo to, z čeho jsem měl největší strach, ale následují skvěle (byť si občas pomůžou a proskočí texturou :-D) a občas jim pár vteřin trvá než začnou bojovat - prostě rádius combatu, stačí se s tím naučit(asi).. jinak jsem nic nepostřehl. Zatím prostě super, a jediné co to mi to může zkazit bude konec hlavního příběhu, tak snad to bude v pohodě :)
    • Absolutny suhlas. Tu hru nepochopi len ten, kto o Gothic serii nema ani paru. Tiez som si nevsiol ziadne bugy, co sa o Skyrime a Zaklinacovi 3 v dobe ich vydania povedat neda a aj napriek tomu tie hry dostavali 10tky.
    • A ještě jsem zapoměl - optimalizace je parádní. Původně jsem ani nevěděl že to rozjedu. Mám 2,9 dvoujádro procák, 6G ram a 2G grafiku... což je, krom grafiky, pod minimálkou... ale jede mi to na full detaily uplně nádherně. I když pravda, Elex vypadá spíš jak 7let a možná víc, stará hra - ale nejsem zrovna fanatik do grafiky, takže tohle jde mimo mě :) Jen instalace zabrala dost dlouhou dobu.. tak necelý dvě hodiny :)
  • A pro zdejší trolly (moc nechápu proč tu píší svoje zvratky, když je hra nezajímá nebo se jim nelíbí).
    Já nejsem fanboy, dokonce píšu, že jsem nevěděl od koho to je, co to je a co od toho čekat a jsem nadšený. Podotýkám, že jsem nehrál ani Gothic ani Risen, ani nic jinýho od tohodle studia a říkám, že to je bomba. Bohužel je stále spousta troubů, kteří nedokáží ocenit tuhle hru, protože jsou prostě moc jednoduší a hloupí na to si to umět zahrát a užít. Honem pusit něco, co je graficky nádherný, stříká u toho hodně krve, za čtyři hoďky je to dohraný a je to cool. Běžte pryč a neotravujte.
  • Hra je fantasticka, naj hra Pirani od Gothic 3. Hardcore RPG pre hc fanusikov zanru.
    • Přesně tak. Podle mě je tohle nejlepší pokus o návrat ke Gothicovy. Atmosféra naprosto parádní, fůra postav skvěle napsaná(hlavně outlaws) a samotný fakt, že si nemůžete hned od začátku troufnout na silný protivníky. Risen 3 jsem hrál na nejtěžší obtížnost a bez jakéhokoliv vylepšní postavy jsem si s Bonesem troufl na prvního Shadow lorda a zabil ho víceméně bez problémů. Tady..mám strach už jen ze základního Bitera.
      • nekromant33
        jak je to se světem, žije aspoň trochu jako v Gothicu, přinejhorším jako v prvním Risenu, nebo jsou ty NPCčka přibitý a mrtvý jak v Risen 2?
      • Souhlasím s tím pocitem, ale myslím že to není uděláno chytrým nastavením obtížnosti ale spíš přidáním stamina baru, takže musíš víc taktizovat, stejně palec nahoru za to, ale Gothic to nepotřeboval a stejně byl pěkně obtížnej, ne depresivně obtížně, ale pěkně obtížnej. Nevím proč to najednou nejde
        • Chidlink
          Ve hře pravděpodobně nefungují vlastnosti, tak jak by měli a jak je u nich ve hře napsáno(když dáte body do odolnosti, nepřidá vám to zdraví i když by mělo atd.). Proto je ta hra tak těžká.
          Více zde:
          http://community.elexgame.com/threads/1206-Core-mechanics-severely-bugged
          • homeles8
            A zvýšeni zdraví je myslím taky jen z perku, na kterej tu odolnost potřebuješ
            • Presne tak, len perky
          • To je blbost nakolko priradeny bodik nie je determinantom okamziteho narastu statistik ale len nastrojom pre pouzivanie dalsich zbrani a podobne..... Jednoducho body si pridavas nie preto aby sa ti hned zlepsili statistiky ...priklad SILA 1 sa rovna SILA 100 ak pouzivas zbran ktorej pozadovany parameter je SILA1, lenze aj ked SILA 100 neznamena 100krat vyssiu silu, znamena to ze mozes pouzivat zbrane ktore si predtym nemohol
        • Jo to je pravda, na ten stamina bar jsem úplně zapomněl a to na něj nadávám asi nejvíc :D Ale souhlasím s tebou. Hlavně do dneška je pro mě Gothic hrou kde je opravdu příjemný pocit z postupu, protože jak jsi řekl, ta hra byla obtížná, ale jakmile jsi to překonal, tak jsi měl pocit jakože si se opravdu někam pohnul.
  • Zatím nejlepší počin od dob Risen 1 + výborná optimalizace a CZ tit. to jenom podtrhují *14*
  • Dá se vypnout to orámování nepřítele (outline) ala Ubisoft? Mam na to alergii.
    • A ne jenom to, dá se vypnout orámování všeho nesnáším kdýš mě hra tímto způsobem vodí za ručičku *10*
    • Dá to bylo první co jsem udělal *4*
      • Díky
  • Včera jsem instaloval, dneska začínám *3*
  • ta hra je super... ale je proste pro hrace co hrali gothic hry, a pro ty co umeji tenhle styl hrat... na video recenzi je bohuzel videt, ze recenzent nezna mechaniky gothicu ani si poradne neprozkoumal moznosti, ovldanai atd.... jinak hra je zatim hodne zabavna, jedu 12.level, tezky to je, dlouho jsem jel bez spolecnika, takze tuhy, s nim uiz to jde lip... jinak k soubojum, s vyuzitim jetpacku se daji hodne zvysit svoje sance, par seknuti, kdyz dojde stamina, jetpackem nahoru, za chvilku stamina ok, na zem, par seku, lahvicka zdravi atd...takhle se mi podarilo udolat par pro me v cca 6.urovni nezdolatelnych potvor :D
    • Jinak tady vysvetleni k tomu levelovani...zadny bug to neni, tady to vysvetluje clovek co to dohral... presne souhlas, ze tahle hra se zacne projevovat az tak po 10.hodinach hrani...ucinkem levelovani atd

      "" just finished my first run with lvl 46 str 88 con 90 dex 95 int 60 and whats the last one called again? well that was 70 or close to that.
      and I can tell u that at the end with maxed out combat survival crafting and outlaw tree i did somuch damage with just my tier 3 shotgun that i never even brought my companions along anymore..(zyklops took about 16shells)....but yea u need a metric fuckton of pts since as u might ahve noticed it scales i think u get to 30 and than its 2pts per increase than another bump at 50 and one at 70 so it gets REALLY painfull to get say 90cond for you tier 3 heavy cannon.....but bloody hell its a lot of fun.
      Now your complaint that perks didnt affect your starting weapon is valid for a simple reason....if you only hav what was it....9dps? and u add 30% you are not REALLY changing the metric significantly since at that sorta of damage range any cirtter simply soaks up 80-100hps.....BUT if you get or shotgun 3 at 97dps....and you add 30% to that...you see a difference trust me on that one.
      biggest bump in dps is the perks and actually upgrading your weapons rather than buying a different weapon, usually more economic in regards to your point requirements. Also feels that there is a dmg bump every time u hit a new *tier* in your stats
      now i agree it be nice to have a few number on you character sheet to break it down a bit more but that would be easy to patch in and strangely enuff once u get a feel for its not an issue.
      I 100% agree with the book perk, at this point im simply assuming its a troll move for gothic veterans

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit