Přejít na výpis diskuzí
GDC 2014: Proč je Gone Home hra stejně jako Deus Ex či BioShock
21.3.2014 | Petr Poláček
78 příspěvků
-
interaktivní (a pro někoho zábavné) můžou být i tabulky v Excelu, to z nich ještě nedělá hru
-
Textovy editor je tedy take hra. Kdyz ho zapnes, nic se nedeje, musis provadet interakce, aby se neco delo a mohl jsi zkoumat jeho prostredi. I ke cteni knihy potrebujes kontinualni interakci.
-
V tom pripade je textovy nebo graficky editor take hra.
-
Je to zábava, je to aktivní forma zábavy (je interaktivní), je to virtuální realita = je to počítačová hra. Stejně tak jako Deus Ex nebo Bioshock.
-
Jsem rad ze si tu ty a umis uvest vzdy veci na pravou miru, bez tebe bych byl asi v dnesni dobe zvlaste (tady) nadobro ztracen. *4* (i tak mi to prijde bez urazky, mirne pritazene za vlasy).
-
Zákony jsou od toho, aby...*4*
-
Nikdo se nesnaží "rovnat" Gone Home s Deus Ex, Bioshockem nebo Skyrimem. Ten člověk srovnává jenom jejich jednotlivé herní mechaniky, aby jasněji vynikly rozdíly a líp demonstroval odlišný přístup. To není soutěž o lepší hru, jde o názornost pro posluchače. Zrovna tak by k tomu posloužila spousta jiných známých her.
-
spis je neco spatne s hracema, co nepobiraji cokoli odlisnyho
-
Aha, jak si myslíž, že se determinuje zranění v FPS? Dám ti tři možnosti za a) "kostkou" (funkce random) za b) určuje jí prezident, za c) dmg napíšeš na numerické klávesnici v okamžiku výstřelu
-
našahej mi na baldurs gate, tam teda skil potřebuješ jaxvin, taktiku a kouzla ovládáš přímo a scválně zkus někdy postavičku bojovat samu jen s ai scriptem, bude pobíhat mezi nepřateli místo aby jednoho urubala a chcípne, i když by to dala kdybys jí ovládal. btw jestli si myslíš, že ve střílečce se kostkou nehází, tak si na omylu, vyjímka je třeba instagib v unrealu
-
Ale aktivně tam něco děláš. Tedy hraješ. I když jen chodíš.
To je rozdíl oproti filmu.
Kdyby jsi čuměl a za 30 minut zmáčkl jeden čudlík a pak čuměl 30 minut znova, pak by dalo spekulovat. -
Nehraje, protože je to maximálně tak walking simulator. Pro zasmání : full playthrough v grafice Dooma :) https://www.youtube.com/watch?v=DxyadCHxUng
-
Dokud nedostane někdo ten úžasný nápad, že to nestanoví nějakou normou či zákonem *5*
-
nehraje... Normalni nuda optimalizace des a hruza.. U me 3/10..Nenasel jsem nic co by me melo k prohledávání prazdnyho baraku donutit
-
Nechapu to rozpolozeni/rozliceni vzdyt prece "Hra jako hra ne?!"
Dokud se hry hraji... jenze tady jde o jiny typ problemu a to ze se to snazi rovnat mezi B a DE, tady pak nastava zasadni problem... co to je sakra za drzost porovnavat, Gone home s takovymi velikany jako jsou ty ony zminene. *4* -
Ano. Prohraješ tehdy, když si z posbíraných informací nedokážeš složit ani přibližnou představu událostí v domě.
-
Definice se budou vždy lišit a pojmenování bude vždy subjektivní. V tomhle nikdy nedojde k jednoznačné a všeobecně akceptované shodě.
-
:D Mizim odsud a jdu na pivo.
-
to spadá pod "být neúspěšný"
-
Porovnávať gone home s deus ex? Nuz, tento vyvojar ma ale veľké (a riadne prehnane) sebavedomie :-)
Každopádne mi je to jedno, take hry, ktore inak ja osobne nazyvam art adventury, ma vobec nebavia