Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lariani jsou super studio, zaslouží si každý takovýto pěkný článek. Jen je podle mě nesmysl říkat, že by Divinity 2 vyšla v nějak kritickém stavu. Je pravda, že do hry se nakonec nedostala spousta věcí, které tam původně měly být, ale hru jsem bez problémů dohrál dlouho před vyjitím datadisku a je to perfektní RPG, jak po stránce grafiky a hudby, tak pokud jde o systém, pravidla, příběh atd. Bohužel Lariani zřejmě podcenili reklamní kampaň, takže hra zapadla. Doporučuji Divinity 2 všem, co jí nehráli. A totéž platí i pro původní Divine Divinity - i dnes krásná hra.
  • Ja som hral Divinity 2 az DKS verziu a vobec som nechapal tie reci o nedorobenosti, az neskor som si precital ze to je vlastne remaster. No ale mal som jeden problem s hrou, urcity nepriatelia boli naspawnovany pod povrchom a jeden z Damienovych porucikov bol zabugovany. Tak som skocil na Larian fora, dozvedel som sa ze sa chysta patch, ale ak im poslem save ze mi ho opravia a tak sa aj stalo. Nieco takto ustretove cakat od EA alebo Ubishitu je naprosto absurdne a preto ma Larian moju uctu. A normalne mam chut to znova nainstalovat.
  • Asi jsem nějaký divný. Divinity II se mi líbila ze všech her od Larianů nejvíc.
  • Bohužel pro info autora článku:
    Dragon Commander se nebude dodělávat a ani aktualizovat...
    Dle mých kontaktů v Larianu, kdy jsem se při překladu hry do CZ snažil nahlásit objevené bugy (a že jich má), "je zasílat nemám, protože pro hru se již s podporou nepočítá."

    Larian se plně věnuje dvěma novým projektům, jejichž novinky se projeví v datadisku D:OS, ale na starší již sahat nechtějí.
    • Blue.Shark
      Tak to je vcelku škoda. Dragon Commander byla originální a zábavná hra.
  • jakubc
    To fňukání u diskuzí k Divinity mi připadá už delší dobu dost podobné tomu u Dragon Age Inquisition. Jestli je to i podobně dobrá hra, tak si to snad budu muset zahrát. :-)
    • Morraw
      Když u obou her srovnám rozpočet, velikost týmu a výsledný produkt, tak DA je tak 5/10. Prostě průměr.
    • Original Sin je lepší. DAI mělo být na začátku MMO, takže hurá grindování, stupidní vývoj postavy (asi podle Diabla 3), nic moc side questy.
      • Keyz
        side questy?
        Jsou stejné. Ani se nenapíše do deníku co jsi v tom questu udělal, jak to dopadlo a nedejbože jak jsi se rozhodl.

        Prostě: Našel jsi dopis, napíše se "v dopise jsem našel info o truhle a mkrnu se tam", dojdeš tam, zabiješ vše po cestě, vybereš truhlu a konec. Zlatej Skyrim, kde ty vedlejší questy byly často zajímavé a někdo je skutečně vymyslel a to také byla dlouhá hra.

        Vrchol jsou dva questy:
        Ve své pevnosti potkáš tupce, který v monologu o dvou větách řekne "proč zde nejsou nějaké knihy? Najdi je všechny" Tedy máš hledat nějaké knihy pro tupce ve vlastní pevnost. Aby si je našel sám to nejde protože NPC v této velké hře pouze stojí a nepohybují se (i Wasteland 2 má více živý svět NPC a to je co říci) a navíc ten fakt, že jako mega borec máš dělat poskoka ve vlastní pevnosti

        Najdeš kostru a vedle knihu anebo dopis. Prostě šlo jednou NPC na houby, potkalo potvoru a zalezlo do štěrbiny. Potvora roky neodešla a borec se rozložil na kosti (anebo jak dlouho trvá než z člověka zůstanou pouze kosti). Ale dopis zůstal! Ha!
    • Keyz
      "Jestli je to i podobně dobrá hra.."

      Vtip? Tohle je propracováním zcela jinde. Jak může dávat na stejnou rovinu generické RPG kde máš mnoho hloupých a nelogických prvků (DA:I) s hrou, kde tomu je naopak...
      • jakubc
        A to je přesně to, o čem mluvím. DAI je jedno z nejlepších RPG, které jsem v poslední době hrál (a hraju v drtivé většině případů jen RPG), pohltilo mě na nějakých 100 hodin, z toho prvních 70 opravdu velmi intenzivně a to MMO hry nehraju a nemám moc rád.
        Ale stejně se pod každou pochvalou pro DAI objeví lidé, kteří dost kategoricky prohlašují, že je to generická hra, pseudo MMO a kdovíco ještě.
        Stejně jako se u Divinity objevuje spousta hráčů, kteří prohlašují, jak je to nudná omalovánka bez příběhu.
        Ano, děsí mě, že mám na DAI stejný názor jako GGG, ale je to prostě tak, je to skvělá hra. To že to je jiné RPG než Divinity, vím, ale co nechápu, je to agresivní navážení se do DAI i od fanoušků Divinity - neměli byste být náhodou rádi, že ještě existují vydavatelé, kteří dávají na podobně rozmáchlá RPG peníze?
        • DAI neni uplne spatna hra, ale po odehrani cca 40 hodin jsem ji vypnul (koupil jsem ji za 500 od kolegy, ktery ji dostal darem a nechtel ji hrat, takze mi to tak nevadilo) a nevim, jestli nekdy zase zapnu. Jako byvaly MMORPG hrac jsem mel az moc casto pocit, ze hraju MMORPG v singleplayer rezimu. Kdo k MMORPG poradne necuchnul, tomu to treba tak neprijde a ta genericnost a grind mu nevadi, ale to tezko muzu soudit, protoze kamaradi jsou stejne postizeni a s DAI skoncili podobne jako ja. A to jsme vsechno RPG hraci od roku 1989. Mit DAI tak 40 hodin a mene vaty ve forme questu typu "zabij 10 prasat", tak by to rozhodne nicemu neublizilo.
          Pokud hrajes opravdu vetsinou jen RPG, tak nechapu, ze te Divinity minulo, protoze je to opravdu dobra hra, zvlast tedka, kdyz je uz celkem solidne opatchovana. Za ty penize neni co resit.

          A k te posledni vete: meli i nemeli. Pokud se nalijou takove obrovske penize do RPG a nakonec z toho vyleze pomerne prumerna hra, tak bych byl daleko radeji, kdyby se za ty penize udelalo treba 5 her ve stylu Divinity, Grimrock, Shadowrun nebo Southpark. Na druhou stranu, pokud by se takove pseudoepicke prehypovane RPG s obrovskym rozpoctem prestaly delat, mainstream by na RPG zapomnel a to by taky nebylo uplne dobre. Takze to beru tak, ze je to takove nutne zlo a ze diky takovym hram se muzou dobre prodavat i mene nakladne a vetsinou kvalitnejsi RPG hry.
        • Keyz
          Tam je několik rozdílů.

          Prohlašování že to je omalovánka je sice pravda ale tento grafický styl někomu vyhovuje. Prostě ten kdo to napsal, naráží na to, že se mu tento styl nelíbí. To je v pohodě.

          Ale když se píše u DA:I, že to je generické a hloupé (což je také pravda), tak to je o to horší, že to je u RPG, kde se obecně klade důraz na questy a příběh. Navíc u epického příběhového RPG jak to označují. Tedy neoznačují to jaké generickou zábavu na 500 hodin. I u Skyrimi řekli, že poté co doděláš questy, tak se tam budou některé generovat dokola a bylo to jasné. Navíc tam byly normální questy. Zde to je zcela šílené. Je to i u normálních vedlejších questů. Prostě je to větší problém a ne pouze subjektivní dojem. To neznamená, že to lidi nemusí maximálně bavit. Je to sice blbé, že někdo odpustí všechno možné jen aby to měl na 100h+ a zahrál si velké RPG ale je to tak.

          Jestli někdo kritizuje prvky které jsou jasně viditelné, tak to přeci není navážení se. Nadává na chyby apod. Anebo se mu v přídě této hry nelíbí grafika a to je také platný argument. Někomu záleží hodně na grafice.
        • Morraw
          Mě už nevyhovuje směr, kterým se ta série vydala. Libí se mi ty prvky jako otevřený svět, společníci, možnost dělat rozhodnutí, ovlivňovat a budovat, ale to provedení už nic moc. Uvidím, co DA 4. Ptže Inkvizice pro mě teda návrat ke kořenům rozhodně nebyla.
    • Tilwaen
      Pokud máš někoho do coopu, tak vůbec není nad čím přemýšlet *4*
  • slavek.skara
    Divinity Origin sin je naprosto fantastická hra ze vším všudy která má dost vysokou obtížnost..Málo která se ji vyrovná a jde po stopách velikánu jako byl Bg nebo Ps. Mě osobně zamrzelo jen že tam nebyla romance žádná, ale jinak té hře nemohu nic vytknout a moc se těším na pokračování ( Čímž chci poděkovat i Predátorovy za to že jsem mohl dělat na české lokalizaci)
    • Cosi
      Po vašem příspěvku se té lokalizace trochu bojím.
      - se vším všudy
      - Predátorovi
      -špatně používané závorky
      -absence čárek
      -a další dílčí věci
      • Škára je alfatester - hlásil netestované věty, které byly označené... *15* . Nechci ho tím urazit, ale není překladatel...
        Pravopis a spisovnost ve hře problém nemá. Horší je skloňování některých předmětů, které mají v kódu proměnné a kód neumožňuje odladění na jiný jazyk. Sám Larian ještě ani pořádně nezprovoznil variaci ženské postavy...
        Kdybys víc sledoval naše fórum, věděl bys, jak to v CZ vypadá...

        Takže - hodnotit překlad, který ani nesleduješ jen podle toho, jak někdo píše příspěvek na fórum je poněkud zarážející... Např. spousta lidí je zvyklá psát bez diakritiky... to myslíš, že bychom to dělali bez ní? Ani já tady nepíši extra spisovně, a když se překliknu, tak to nechám... jsme jen lidi. Ale v překladu bych si to nedovolil...
        Kritika je dobrá věc, ale zamysli se, kdy ji použít a kdy ne...
        • Jack1947
          Heh, když jsem viděl predator už jsem se lekl že se jedná o našeho predatora naštěstí ne i tak to bylo od něj neuvážené a trochu přehnané (nepřiměřené) taky, Cosiho bych se takhle zastal jen vytkl chybu s tím (chyby) že se bojí aby překlad byl ok neveděl že škára je jen tester tedy to vyjezí na něj bylo neoprávněné... pak se samozřejmě přidají ostatní aby se zahojily na jednom Protože překlad dělají zadarmo, a jak si to jako předstabujeme.

          Musím ještě jednou poděkovat, bohu( i když pochybuji o jeho existenci) rodičům a především satelitu - že mně dal základy angličtiny, fakt by mně vadilo nemožnost si zahrát nějkou hru protože bych veděl kulové. Ještě vedl dohady s překladately protože ti to dělají sakra Zadarmo. Tak nezkoušejte s nimi vyjebávat. Ne sranda práce si vážím, ostatně je to nemalá práce a obět.

          Jak bylo zmíněno, pokud něco překládám dělám to bud zadara, nebo za prachy ale tyhleti proslovy typu je to zadarmo ale můžete přispět... čestina se nezaplatí ale jiný to dělají zadara a ani nepípnou... a hlavní věc je at fanoušsci nebo ne , kdyby je to nebavilo ( a je fakt že to baví) tak to přece nedělají.
        • Tilwaen
          Nezlob se, ale když slavek.skara zmínil, že se podílel na české lokalizaci, a přitom napsal příspěvek tak špatný stylisticky i pravopisně, tak ve mně taky trochu hrklo. To, že je "jen" tester, nemohl Cosi vědět, proto se tu rozčiluješ zcela zbytečně a vidíš útok na vaši práci tam, kde žádný není.
          • Mě zase zaráží, jak je značná část české populace nevděčná vůči práci druhých. Pokud je mi známo, tak do toho šli s tím, že je hra natolik zaujala, aby se ji snažili zpřístupnit širší veřejnosti, která angličtinou tak dobře nevládne. Pracovat - dělat zadarmo - cokoliv pro českou komunitu je už od pohledu strašně nevděčná práce a divím se, že někdo má pořád tu chuť tomu věnovat svůj volný čas. Všichni jste tak strašně chytří. Tak proč si nesednete na zadek, nezačnete překládat sami a neuděláte taky jednou něco pro ostatní, když to zdá se zvládnete lépe. Nikdo vám jakýkoliv překlad nevnucuje. Stáhnout si ho a využívat je čistě vaše svobodná vůle. Není to profesionální tým ( u toho bych kritiku pochopila ), ale navážet se do party fandů, kteří věnují stovky hodin svého času pro to, abychom si to mohli zahrát v rodném jazyce - to prostě nepochopím. Všem kteří se na překládání podílejí upřímně děkuji za jejich práci. D:OS je výborná hra a jakmile vyjde český překlad, pustím se do hry znovu a věřím, že si ji užiji dvojnásob (bez nutnosti se pozastavovat nad některým významem). Nechci si kazit iluze o české komunitě, ale pevně věřím, že je mezi námi spousta lidí, kteří si práce překladatelů váží byť se nutně nezúčastňují diskuzí o jejich práci (jako já dosud). Všem překladatelům (současným i budoucím) - nenechte si práci znechutit. Chytrolíni jsou vždycky nejvíc vidět - bohužel.
            • tak je taky dobře zminit ze prekladatele original sin se dost často chovaji podivne, a vymysleji věci ze rozum zustava stat. Kuprikladu když clovek zada do googlu original sin cestina, první co mu vyskoci je jejich facebookova stranka, ovšem jak je an tom preklad se tam clovek nedozvi, je třeba jit na jejich forum, kde se to clovek taky nic nedozvi, protože je třeba se zaregistrovat. Udajne se jde na jejich forum prihlasit přes facebook, ale je to dost tezko dohledatelne, a lide co se ptali jak, bylo odpovězeno něco ve stylu...hledej smudlo. Cloveku pak pripada ze stav prekladu je jakysi ultra tajny udaj, nebo ja nevim jak to mysleli. Normalni soudny clovek by udaj o prekladu umistnil na facebook, když uz vyskakuje jako první ve vyhledavaci, ane aby clovek musel absolvovat martyrium přes troje další stranky s registraci navrch.
              na FB lidem co se kvůli tomu ozvali, bylo většinou odpovidano dost arogantne, něco ve stylu, neumis/nechces se registrovat..tak se jdi vycpat.
              ja jim neberu snahu, ale nezazil jsme aby někdo delal kolem prekladu takovyhle crcy..a afera kolem ,,velkého,, patche ..skoda mluvit.
            • Tilwaen
              @Silvajs: V čem konkrétně tu nevděčnost vidíš? Myslím, že nikdo nezpochybňuje jejich kredit a práci, kterou zadarmo a ve svém volném čase odvádějí. Česká komunita (v čele s výhradně česky hovořícími hráči) může být jedině ráda, že podobní lidé mají trpělivost na překlad tak rozsáhlého projektu. Jediné, co já osobně zpochybňuji, je jejich místní sebeprezentace a zbytečná obrana před neexistujícími útoky.
            • Cosi
              Já osobně cítím k Predátorovi respekt, jak jsem uvedl výše. A sám taky pomáhám vytvářet české lokalizace do her. A pokud není uživatel, na kterého reagujete nějaký fejk, tak ten také. Tudíž vaše argumentace, proč si nesedneme na zadek a nepřekládáme sami je chybná.
          • tvrdy.mar
            Měl jsem z toho zcela stejný pocit.
        • Cosi
          Klídek, chlape.
          • To říkáš mě? Ty jsi tady ten, kdo nás napadá, aniž o tom vůbec něco ví...
            Zamysli se nad sebou, než budeš kritizovat...
            My tady zadarmo děláme něco pro ostatní lidi. Když to nebudeš chtít, nikdo ti to nenutí, ale nemusíš to hanit, aniž by sis o tom vůbec něco zjistil...
            • Cosi
              wir: Mé příspěvky mluví samy za sebe. Není k nim nic potřeba dodávat. Kdo si je přečetl celé, tak si musí udělat jasný názor. Pokud to potřebuješ ty i přes to nějak vysvětlit, tak s tím ti nepomůžu.
            • Cosi: tvoje reakce na toho Jardu - jako vtip dobrý, páč reklamu češtině neudělal.. leda blbou. Ale nevím proč teď rozdáváš rádoby rozumy, že si mají v týmu hlídat, co řeknou bla bla... Asi ti uniklo, že to nejsou profíci, ale amatéři, někdy začátečníci... a tak. A ten Jarda se tam třeba jen přimotal a poslal pár obrázků, o tom ty víš prd. Takže s těmi rozumy, co má nějaký Jarda dělat na foru games.cz, jsi směšný zase ty.
              A že tě sprdnul Predator? To má asi od Tvrdého. Takové reakce měl taky, takže vo co go? Měl bys být zvyklý. :-)

              A ten poslední odstavec je dobře zaobalený kus hovna, sorry. Skoro všichni nedají nic, takže to maj zdarma. To jsi ještě nepochopil? Pár lidí přispěje. Oukej, za to něco dostanou. Ale češtinu to nezaplatí ani omylem. Když to podle tebe není zadarmo, ale trošku těhotné, tak co to podle tebe je? Asi trošku zaplacené, trošku narozené, určitě, chytrolíne. Slovíčkaříš rád? *1*
            • Panebože se sklidnete jdete na pivo nebo si zahulte nebo nevim co vam z teho internetu už hrabe
            • Děláš vašemu projektu čím dál horší pověst :-). Vadí ti mírná vtipná kritika a sám tady někoho agresivně sjíždíš a napadáš. Tomu se říká mít máslo na hlavě.
            • nedavno skončil preklad Kingdom of Amalur, prekladal to jeden clovek a trvalo mu to rok, nikdy jsme od nej neslysel, ja to delam zadarmo, nikdy se s nikym nedostal do konfliktu, všechno probehlo v klidu a v pohode. To same třeba Mrazik, Farflame a další. Ano temhle lidem jsem za cestiny vdecny. Ale z tohohle vykrikovani ja to delam zadarmo, ja vim jak to je, ja to delam nejlíp je mi zle, sorry.
            • Cosi
              flash: Ono je dobré informovat lidi o tom, jak jsou překlady do her náročné. Aby si uvědomili, že to není práce na dva týdny a hotovo. Stejně jako souhlasím s tím čekáním na patch, který může solidně rozdrbat texty.

              Zetko: Máte jinak pravdu, ale na svém předchozím příspěvku nevidím nic tak strašného, abych si za to vysoužil Pradatorovu agresivní reakci nebo vaše silná slova o nakopání palice.
            • Cosi
              Tak původně jsem již nechtěl reagovat.

              Jasné, že komentáře u fóra nemusí obsahovat dokonalou češtinu po všech směrech, ale když už člověk napíše něco ve spojitosti s připravovanou češtinou do hry, tak by si na to měl dát pozor. Díky za info, že Jaroslav není překladatel, ale i jako tester by měl mít povědomí o češtině, aby ty označené věty dokázal opravit a ne jen mechanicky zkontrolovat. Pak se může vyskytnout situace, že věta bude sice významově správná, ale z hlediska češtiny špatná. Jinak to může dojít až tak daleko, jako je to v případě nových zpráv na facebooku u lokalizace GTA V, kde do nadpisu dají: "Takze dalsi GMP pro zabavu a ukazu v jake je kvalite cestina", a pak se ve videu objevují amatérské chyby.

              Já jsem právě lokalizaci do Divinity: Original Sin sledoval, první příspěvky se screenshoty byly opravdu špatné, ostatně jsem se k nim vyjadřoval na fóru u jednoho prodejce. (Zpětně musím uznat, že to bylo až příliš agresivně napsáno.) První videa ze začátku hry byly lepší, ale bylo na nich stále vidět nezkušenost týmu a ranou fázi překladu. Poslední ukázky jsou podle mého v pořádku, ale opět se tam daly najít různé chyby, které mohou být vinou špatně napsaného originálu. Přiznejme si, že texty v Original Sin nejsou zrovna výkvětem spisovatelského umu.

              Abych to shrnul, rozhodně si vážím vaší práce, ale pokud vy nebo někdo z vašeho týmu napíše příspěvek týkajícího se českého překladu, měl by si dát pozor na to, jak to píše. O nic víc v mém příspěvku nešlo a nechtěl jsem tím nikoho naštvat.

              Co vás asi hodně naštve, bude toto: Píšete, že: „My tady zadarmo děláme něco pro ostatní lidi.“ Ale na vašem fóru vidím možnost podpory překladu zasláním peněz na účet. Rád bych zdůraznil, že chápu, že jsou to dobrovolné příspěvky, ale pak už se nedá tak úplně mluvit o práci zadarmo. Navíc z toho mají určité výhody oproti ostatním. I když vám přijde jedna stokoruna, tak to pak není zadarmo. To je jako když vám někdo řekne, že je tak trochu těhotný.
            • Chlape, tady je to hrozná žumpa. Sem na forum raději nechoď. Každý rozumný člověk si vaší práce váží. Zbytek jsou jen deb*lní zmr*i, co by měli dostat pořádně nakopáno do tý jejich vypatlaný palice.
            • To je nejlepší, rozhodnout se sam od sebe něco delat zdarma, a pak chodit na fora mluvit o tom ze to delam zadarmo pro ostatní lidi. Delate jako by jste byli první kdo preklada hru zadarmo. Nadelate kolem prekladu Original Sin takového humbuku ze by bylo mozna lepsi kdyby jste to od zacatku nechali nekomu, kdo ma krapet profesionalnejsi pristup. Urcite by bylo zajimave sledovat jak by se s onim slavnym ,,velkym patchem,, vyporadal někdo zkusenejsi.
  • At někdo uz da Vinckemu obrovskej balik penez, a je skoro jistota ze udela asi nejlepší rpg všech dob. Doufam ze Original Sin mu vydela dost aby mohl udelat co potřebuje a vyda regulerni Divinity 3.
    Když jsme zjistil co všechno měli v planu dat do Divinity 2, tak na me sly mrakoty, bohužel diky vydavatelum a penezum hra vysla asi polovicni. Lariani jsou asi nejsympatictejsi studio co znam, ajejich hry byly vždy velka zabava, takze jim preju jen to nejlepší..a hlavne ty prachy:)
  • Ja som si hru uzil. Bohuzial som ju nepresiel az do konca lebo mi zlyhal disk a prisiel som o vsetky save, ale v hre som nehal cez 110 hodin spolu s kamaratom. Ano, hra ma mnozstvo chyb no napriek tomu to bola zabava hrat.
    Hru planujem dohrat odznovu, ale cakam este na nejake patche a hlavne 4 player COOP.
  • Keyz
    Nakonec to dobře dopadlo.
    Hlavně borci neustále hru vylepšují a opravují všemožné bugy. To se dnes jen tak nevidí. Takový TES jde zcela jinou cestou, aneb dodělej si sám. (viz neoficiální patche).
    Je to o to víc trapné, když TES vydělá hodně a mohou si určitě lépe dovolit hru opravovat než malé studio jako Larian.

    Snad vydají ten velký patch brzo, aby ten borec který řídí překlad vydal konečně CZ. Dost lidí na to čeká.
    • prosim te. Co se jako nevidi? Wasteland 2 patchuji o sto šest, X Rebirth taky. Prave většina tehle mensich vyvojaru se o sve hry stara perfektne, naopak velka studia jako EA nebo UBI na to za chvili hodi bobek a jako tresnicku ti ještě třeba vypnou servery:)

      No jo, cestina..to je jak u blbejch, tady spis jako v cechach, většinou delaji cestiny tak dlouho ze když uz konecne vyjde hra uz nikoho nezajima. zarnym prikladem je preklad Drakensangu, sice je dokonaly (asi nejlepší co jsem videl) ale ty tri roky co ho delali, odsunulo zajem o hru na sestou kolej..
      navíc si pamatuju jak lidi co prekladaji Sin mely velke oci a chvili po vydani hry vykrikovali ze uz to mají skoro hotove..lolec..klasika:)
      • jsi obyčejný nevděčný spratek ... nic víc , nic míň
      • VŠak kdo chce češtinu, počká si, kór u velkého RPG. Takže mluv za sebe.
        A kdo to vykřikoval, že Original Sin čeština je skoro hotová chvíli po vydání? Šéf překladu? Spíš nějakej fanda, co čuměl na stav překladu, ne?
        • však cekej, co jiného ti taky zbyva, zejo:)
          tezko rict kdo to byl, ale rozhodne clovek co to prekladal..puvodne siril jakousi zakladni verzi pomoci ulozto, pak toho nechal a zacal to tvorit na ,,profesionalnejsi,, bazi..on je pak clovek vic videt :)
      • Keyz
        Tak jsem to mysle.. U velkých firem se to nevidí. To je zoufalé a o to více je zoufalé, že většina recenzí tohle neřeší...

        CZ osobně nepotřebují ale dost lidí ano. Navíc ten patch toho má dost měnit a tak má smysl na to počkat. Dává to logiku a ten kdo čeká na CZ, tak si stejně počká. Sotva to začne hrát anglicky když tomu prd rozumí.
      • VaZqeZ_EU
        Čeká se na velký patch (předpokládaný termín vydání tohoto patche je přibližně v březnu)
        Stav překladu: 100%
        Stav testování: 85,25%
        • Cekani na velky patch je nesmysl. lidi uz davno mohli hrat. zajímalo by me jak by to resili kdyby tu cestinu vydali třeba v době když o zadnem velkem patchi nebylo vidu ani slechu, asi stejne jako by to resili ted když o nem vedi. Na ten velky patch se ceka uz od listopadu, takze plno lidi uz mohlo hru tri mesice hrat a davno dohrat.
          • Keyz
            " zajímalo by me jak by to resili kdyby tu cestinu vydali třeba v době když o zadnem velkem patchi nebylo vidu"

            Lehce. Kdyby to přeložili na 100% před nějakým patchem, tak by to vydali a hotovo. Lidé kteří na to čekali by to hráli. Po patche by upravili CZ a hotovo. Pro všechny další patche by pouze upravili CZ.

            Co jsem pochopil, tak zde se to zrovna hodilo. Čekat na ten patch. Stav překladu a datum vydání toho patche se nějak sešel a dává to smysl.
  • Len by som rad opravil chybu ktoru tu mate:
    "Peníze z prodeje starších Divinity her už tvůrci spotřebovali, peníze z prodeje předčasně vydaného Dragon Commander také, takže co dál, krom vývoje na zakázku?"
    Dragon Commander nevysiel pred tym ako Larian robil Kickstarter, sam som backer a dal som 80$ a v 65$ tier bola plna verzia Dragon Commander az vyjde, ten vysiel az mesiace po uspesnom dokonceni Kickstarter kampane. Inak Larian ohlasil za prve 3 dni predaja ze uz za predaje v podstate vyrovnali dlhy, ze sa hra zaplatila, vtedy hra nepredala este ani 200k, posledny verejny udaj pred nejakou dobou bol ze sa hry predalo cez 500k, tak su takpovediac za vodou :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit