Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Trisska
    Zkoukla sem to celý a pochopila, že ten člověk je naprosto zapálenej pro věc! Malej (velkej) zázrak v dnešní době, kdy každej kalkuluje akorát nad tím, aby se hra líbila celý rodině, od malýho prcka až po babičku s dědečkem... Na Danovi je vidět, že opravdu touží vytvořit kvalitní dílo, že přesně ví co chce a že tím žije! Na tu jeho hru sem fakticky natěšená víc než na cokoliv jinýho! Fakt moc věřím, že mě (že nás) nezklame.
    • Přednáška byla super, ale teda neznám nikoho kdo by kalkuloval nad tím aby se hra líbila děcku stejně jako babičce, to si zřejmě pleteš se seriálama.
      • kdys naposledy hral nejaky AAA titul od nejakyho vetsiho vydavatele? to bude asi par let nazpet, co?
    • Dan je proste borec.
  • residentevilfans
    Vesele Svatky Gamesaci *5*
  • Z tech jeho internich dokumentu co tam ukazoval si uz clovek docela dokaze udelat predstavu o te jejich hre.
    • Ta sofistikovanost kazdeho assetu me az desi :) obdivuji tu mravenci praci - bohuzel praxe je takova ze se pouzije neumerne mnozstvi financi a vysledek je mnohdy horsi nez predstavy a treba i pozdejsi dopad na celou spolecnost ktera neuhradi sve naklady prodejem atd. drzim pesti a preji co nejmene zaskubu pri vyrobe - celkova zprava je pomerne jasna - na kvalitni hry se vyplati cekat roky
      • Je vidět,že to fakt řeší podrobně a poctivě.I když pak použijí jen něco tak mohou vybírat s dobré a podrobné práce.
  • Takhle poctiví a smysluchtiví kdyby byli i naši poslanci....
  • Supr záznam, prosím Games.cz a jejich partnery kteří zpracovávají přednášky aby už cpali další záznamy - nechci být nevděčný, ale dneska jsou Vánoce a já bych rád nějaký dárek :) Dík
  • Amylee.Anderson
    Uf, dokoukáno :) Díky za zveřejnění v tak pěkný kvalitě. Dan se hezky poslouchá, má poutavý projev. A jak jsem řikala už milionkrát - strašně se mi líbí jeho přístup. Jemu je jedno, jak co dělají ostatní vyvojáři, on myslí hlavou. Prostě se snaží, aby to bylo co nejreálnější (jak sám řikal, ne grafikou reálné) i za cenu, že se zamotá a nechce nic odfláknout. A to v dnešní době, kdy lidi za málo práce chtějí velkou odměnu, velmi oceňuji. Strašně mu a celýmu Warhorse držim palce.
  • irdzi
    Asi to nikdy nevyužiju, ale bylo to hodně zajímavý a D.Vávra je dobrej řečník, takže se to dobře poslouchalo...přidávám i svoje díky:)
    Velký plus dávám za kladení důrazu na určitou "neabsurdnost" všeho, protože ač je to skoro neuvěřitelný, tak to dnes ještě není úplně běžný přístup ale spíš vyjímka.
    A nebo ono je asi těžký hledat ve který části výrobního procesu se většině dobrý nápady rozsypou:) Dělá na tom moc přece jenom hooodně lidí (ostatně u filmů je to stejný a výsledek často připadá podobně absurdní - tzn není to jenom problém her).
  • "Nápad ma každej kdo má díru do zadku"

    *1*
  • risa2000
    Technická poznámka ke střihu: Když je přednáška doprovázená projekcí slajdů (nebo nějakou jinou doplňující informací), zkuste tam nechat přednostně ty slajdy a jen příležitostně to střihnout na přednášejícího. Zvlášť v pasážích, kde Dan ukazoval pasáže z design dokumentů to bylo na palici. Střih na dokument - pár vteřin - člověk přečte pár nadpisů - střih na Dana.

    Mrkněte se na nějaká odborná videa od Microsoftu, nebo ze Stanfordu, kde pracují se střihem a slajdy úplně jinak.
    • Doufám, že nebudu za vocase já, ale co tahle si to video stopnout a v klidu si to přečíst :D
      • I to je možnost, ale když tam máš delší dobu pohled na slide, tak mužeš zrovna v těch design dokumentech sledovat přesně to o čem v té chvilce mluví
        • Tak když dokážeš zároveň číst a poslouchat prezenzaci, tak snad není problém si to v klidu přečíst a potom poslechnout co k tomu chtěl říct, možná že je to ještě snažší vnímat pro normálního člověka :)
          • Proboha proč bych měl být nucen k interakci s přehrávačem, když se to dá vyřešit už na úrovni natáčení/stříhání? Kdyby u toho přednášející nějak zajímavě a k věci gestikuloval, tak neřeknu, ale tady je to úplně k ničemu.
  • Robotron3
    Zas tak konkrétní mi to teda nepřišlo, naopak jsem měl pocit, že Dan vypráví o takových normálních věcech, který by člověku docvakly, i kdyby třeba gamedesign nikdy nedělal a ani se o to nezajímal. Sem zvědavej spíš na tu přednášku o programování.
    • luke.skywalker
      mno tím ti alespoň potvrdil, zda-li tvé myšlenkové pochody jsou v pořádku či se vymykáš..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit